|
| Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori | |
|
+57M.I.C.I. Katalyn billy752-istu Amiralul Balto alliens mureseanu_976 cristy79 Adirmvl Nesebar boldalexandru lifetec revenge kristi kkk baiazid Teodor Warrior12 cfr500 KOSTYK AlexD @ndrey roseanu Rarau Andrey_tm popovici mariuskl Luna razvan - trenuri bostanesku gigel Dr2005 mihaiuc AMX 97-0548-4 DUAL DAS 2011 Nk11 Vitosa alinx3330 Adrian78 jionutz didinul nelu_cfr Caravelle_Zg livebog stegaru stinky Syncron srazvi Ionutz lovekomotive COSTACHE MIHAIL stakee cristi CFR Norbi mtk orestte EC Gygyman6 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Gygyman6
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 5704 Data de inscriere : 15/04/2009
| Subiect: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Mier 15 Apr 2009, 22:10 | |
| Salut, sunt nou pe aici. Am o intrebare, de ce a venit "Regio" aici in Timis si asa in numar mare??? Eu unul ii detest si as vrea sa plece, au niste servici execrabile si fiabilitate 0. In fine asta e parerea mea, super pozele, nu are nimeni poze cu vechile personale de Resita si Oravita,cele CFR???
Ultima editare efectuata de catre Andrey_tm in Joi 24 Mai 2018, 08:33, editata de 1 ori (Motiv : schimbare nume subiect) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 07:55 | |
| Pai esti nou dar nu esti la curent cu politica CFR de a renunta la liniile neinteroperabile? Asa a venit Regiotrans pe aici in numar mare pentru ca judetul Timis are cea mai densa retea feroviara din tara. La fel de bine ar fi putut sa vina alta firma. |
| | | Gygyman6
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 5704 Data de inscriere : 15/04/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 13:03 | |
| Deci asta e motivul, multumesc ca mi-ai spus. Eu unul nu as avea nimic impotriva celor de la Regio, atata timp cat si-ar face treaba cum trebuie cu vehicule care macar le putem compara cu CFR. Poate ca ce a fost ianinte nu era prea senin, dar regio se tareste mai rau decat CFR, ei nu au decat ceva ce ar fi mai mult tren urban nu tren de cursa lunga, sa nu uitam e ceva de mers de la Timisoara la Resita prin Berzovia. Legislatia ce spune legat de automotoare, ar avea voie ceva atat de inapt pentru slujba asta sa o si faca, dat fiind faptul ca aceasta companie nu le prea are cu transportul feroviar??? Si o ultima intrebare, a cui este compania??? |
| | | EC
Numarul mesajelor : 22 Localizare : Banat Reputatie : 5904 Data de inscriere : 18/01/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 15:45 | |
| - Gygyman6 a scris:
- Deci asta e motivul, multumesc ca mi-ai spus. Eu unul nu as avea nimic impotriva celor de la Regio, atata timp cat si-ar face treaba cum trebuie cu vehicule care macar le putem compara cu CFR. Poate ca ce a fost ianinte nu era prea senin, dar regio se tareste mai rau decat CFR, ei nu au decat ceva ce ar fi mai mult tren urban nu tren de cursa lunga, sa nu uitam e ceva de mers de la Timisoara la Resita prin Berzovia. Legislatia ce spune legat de automotoare, ar avea voie ceva atat de inapt pentru slujba asta sa o si faca, dat fiind faptul ca aceasta companie nu le prea are cu transportul feroviar???
Si o ultima intrebare, a cui este compania??? Stimate domn Gygyman 6, se pare ca sunteti total "pe langa" in cea ce inseamna transport feroviar, sau, aveti o problema personala cu transportul feroviar privat sau nu a-ti circulat de mult cu trenul. Va dau cateva motive simple: 1. Vorbeati despre trenurile care circulau pe relatia Timisoara - Resita si Berzovia - Oravita. A-ti calatorit cu ele? Stiati, daca nu, consultati Mersul Trenurilor din anii anteriori cand era CFR-ul operator si de la Oravita la Resita trebuia sa astepti 2 ore in Berzovia, intr-un tren rece iarna si plin de soareci, va amintiti? A-ti circulat pe aceasta relatie? Trenurile Berzovia - Oraviata erau pline de soareci si de mizerie, geamuri care nu se inchideau, iarna caldura nu exista ca sa faca economie la motorina pentru a fi sustrasa, s.a. 2. A-ti pomenit de durata de timp dintre Resita si Timisoara via Berzovia si Oravita - Berzovia, consultati Mersul Trenurilor si ve-ti vedea ca aceasta durata a scazut fata de CFR. Cum sa circuli cu viteza daca linia nu iti permite? Intre Bocsa si Resita, inclusiv in Bocsa unde sunt cativa kilometri buni, cred ca stiti cum este linia si viteza pe acest tronson este redusa. Sa faca Regio Trans-ul un tronson nou pentru a reduce timpul de parcurs? 3. Pentru a circula pe calea ferata orice mijloc de locomotie feroviar trebuie omologat de AFR ( Autoritatea Feroviara Romana), deci aceste automotoare au fost omologate. 4. Vi se par mai confortabile automotoarele clasa 77 (Malaxa pe acest forum) sau cele clasa 79 ( tramvaiele CFR-ului) ale CFR-ului decat aceste automotoare ale Regiotransului? Am sa public poze pentru a demonstra tuturor ce conditii ofera Regiotrans-ul pe relatiile incriminate de dumneavoastra pentru ca oricare privitor al acestui forum sa isi dea seama de diferenta de confort. Nu tin parte acestei companii dar am circulat foarte mult pe ralatia Oravita - Resita si Timisoara si sunt, cred, in masura sa imi dau cu parerea mai mult decat dumneavoastra. Sunt un pasionat al trenurilor si locomotivelor, am ore petrecute in gari si multa stiinta in acest domeniu. Vezi WWW-ul meu.
Ultima editare efectuata de catre EC (Enache Cerbu) in Joi 16 Apr 2009, 17:47, editata de 1 ori |
| | | Gygyman6
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 5704 Data de inscriere : 15/04/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 16:21 | |
| Eu am pus niste intrebari, nu am cerut situatia Regio Trans, pe care o aveti dumneavoastra. Nu stiu ce sa zic despre confort, vagonul cam vibreaza si zgomotul e cam sacaitor, dar cum spuneati aveti mai multa experienta si poate vati obisnuit. Eu am calatorit si cu vechile trenuri si nu pareau sa aiba nici o rozatoare. Si controlorii nu luau pe bilet cat doreau ei si nu te taxa nimeni pe faptul ca biletul ti-l faci din tren. Cat despre frig, nu am calatorit chear in toiul iernii, dar eu stiu ca primele vagoane erau mai incalzite. Timpul de asteptare cu cat a scazut ultima data am stat o ora pana sa vina de la Resita trenul spre Timisoara si sa nu va zic de aglomeratie ca era sa nu urc ca trenus pornise. Poate ca viteza lor amageste lumea dar personalul e necalificat nu stie programul nu respecta calatorii si nu mai vorbim de igiena. Eu apreciez ca s-au mai facut schimbari si unul chear aprob ideea ca este un tren direct Timisoara-Oravita. Nu mai vreau sa intru in atatea polemici si imi cer scuze fata de cei care iubesc comapania, dar eu unul raman pe ideea mea ca nu au o situatie prea buna. |
| | | EC
Numarul mesajelor : 22 Localizare : Banat Reputatie : 5904 Data de inscriere : 18/01/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 17:01 | |
| Dupa cum am promis, revin cu poze doveditoare: In aceste poze este vorba despre automotorul 4544 care circula pe relatia Timisoara - Resita si Berzovia - Oravita interiorul, clasa a II-a si compartimentele tot clasa a II-a Se poate compara aceste automotoare cu vagoanele clasa a II-a din compunerea personalelor de la CFR? Vorbeati de personal necalificat, imi pare rau dar la calea ferata NU EXISTA PERSONAL NECALIFICAT. Angajatii Regiotransului sunt fostii angajati ai CFR-ului. CFR-ul, cu tot ce tine de el, mai e si denumit A DOUA ARMATA. Mai o remarca: aceste automotoare, aceleasi tipuri cu aceleasi conditii, inca circula in Franta si francezii nu se plang de starea lor de atatia ani de cand circula, numai noi gasim tot timpul milimetrul gol din paharul plin de apa. Tot timpul vedem partea goala a paharului si suntem reticienti la ceva nou. |
| | | Gygyman6
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 5704 Data de inscriere : 15/04/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 19:39 | |
| Daca compania asta se dorea una calificata, cumpara ceva nou nu niste harburi vechi de peste 30 de ani. Nui pasa nimanui ca circula francezii cu ele, e normal doar sunt ale lor pot merge cu ele cat doresc. As dori sa comparam interiorul dupa ce aceste vagoane vor deservi Romania la fel de mult ca si vagoanele cele vechi si dupa aceea putem sa le comparam. Daca vagoanele noastre erau in Franta atunci aratau tot asa ca si acestea. Cu atat mai rau daca personalul este cel de la CFR, asta inseamna ca sefii de la Regio sunt total paraleli cu ce se intampla pe magistralele lor si nu ii intereseaza situatia angajatilor, numai sa vina banul. Poate ca in Franta mai circula motoarele astea dar nu cred eu ca pe asemenea distante, sa fim seriosi daca la noi isi face plinul pe drum inseamna ca nu a fost proiectat pentru o asemenea distanta si ramane tren urban care leaga suburbiile de centru, asta vroiam sa spun prin necalificare si ma refeream la necalificarea vehicolului, totodata daca cei ce au ales vehicolul sa faca o asemenea "slujba", este de asemenea necalificat, pentru ca foloseste ceva inadecvat pentru o anumita sarcina. Si hai sa nu mai comparam noi vagoanele CFR cu Regio, la Cfr rar zaream fum pe langa geam, la Regio parca mergi cu mocanita, daca se dorea ceva serios si civilizat, compania cumpara ceva mai nou, si in plus de ce ar dori cineva sa isi faca o asemenea firma cand infrastructura nu prea permite transport feroviar rapid? |
| | | EC
Numarul mesajelor : 22 Localizare : Banat Reputatie : 5904 Data de inscriere : 18/01/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 21:55 | |
| Stimate domn, dupa ce acum ai intrat pe acest forum eu am impresia ca nu ai nici o legatura cu ce inseamna transport feroviar, nici macar pasiune, asa cum se doreste acest forum. Se pare ca a-ti calatorit doar o sigura data cu motoarele Regiotrans sau poate a-ti suferit vreo pierdere financiara odata cu privatizarea liniilor ferate. D-voastra nu stiti ce inseamna magistrala dar folositi acest cuvant. Stiiti cumva autonomia unui asemenea motor cu un rezervor plin? Adica consumul. Stiati, prin comparare, ca Sageata Albastra, automotoarele Desiro, care sunt noi, cumparate de CFR sunt proiectate sa circule pe distante mai mici de 150 Km? Automotoarele Desiro trag cu 2 motoare concomitent, deci consum dublu, pe cand aceste automotoare cu unul singur. In afara de cele care circula ca accelerat pe relatia Brasov - Constanta toate circula pe distante mai mici de 150 de Km, Resita - Timisoara, cea mai lunga distanta, 95 de Km. Am sa ma documentez pentru dumneavoastra, sau poate stiu colegii de forum, consumul acestor motoare. V-ar convenii sa circulati cu Sageata de la Timisoara la Sibiu 6 ore, 300 de Km? E mai confortabil? Regret ca am intrat in polemica cu cineva care nu este pasionat de trenuri ci dezamagit de o calatorie. Subiectul dumneavoastra statea mai bine la Impresii de calatorie. Inca o chestie, CFR-ul a inchis destule linii, daca Regiotransul ar renunta la ele CFR-ul le-ar inchide fiindca pentru CFR au fost linii nerentabile, de aceea le-a privatizat. Era mai bine? Pentru calatori ocazionali poate da, dar sunt si navetisti si oameni care depind de acest mijloc de transport, chiar pomeneati ca era aglomerat. Pentru mine e subiect inchis, dar nu am vrut ca o impresie de calatorie sa fie luata de buna de pasionatii de acest forum. Poate deschidem un subiect de categorie + si - la Regio Trans si sa lasam acest subiect pentru discutii tematice strict la aceste automotoare si nu la nemultumiri intalnite in timpul calatoriei. |
| | | orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6266 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 22:33 | |
| EC sper ca ti-a placut plimbarea la Oravita marti seara, mai ales lu ala micu:)) Acum sa revenim la automotarele regiotrans consumul mediu este de 65l / 100 km parcursi iar in ceea ce-l priveste pe acel domn frustrat cu criticile lui sa mearga cu masina , daca nui convin conditiile, probabil voia sa circule cu regiotransul la clasa bussines ) |
| | | orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6266 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Joi 16 Apr 2009, 22:45 | |
| si tot ptr gygyman6
automotoarele se alimeteaza in parcurs in statia Gataia pentru ca acolo este punctul de alimentare, deci intr-un fel sau altul la dus sau la intors o data si o data tot trebuie sa alimentezi , asta pentru ca inainte se circula doar pana la Voiteni, in curand va fi la Timisoara asa ca domnu frustrat no sa mai stai sa astepti sa alimenteze automotorul. dar precum spuneam nu iti convine mergi cu masina |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Vin 17 Apr 2009, 00:26 | |
| in arad duminica 12.04.2009 am vazut 1 regio-trans lovit,si inca 3 grafitizate nu gluma |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Vin 17 Apr 2009, 10:42 | |
| Faptul ca circula in Franta aceste automotoare, inseamna ca pot circula si la noi.
Stimabile, doresti cumva ca Regiotrans sa cumpere locomotive si vagoane noi?Stii cit costa o locomotiva noua?stii ca profitul rezulta in special din transportul de marfa? esti la curent ca firmele de transport marfa au cumparat locomotive de la CFR, de la intreprinderi care nu mai aveau nevoie de ele precum si second hand din Sirbia, China siii desigur Franta? Stii cite locomotive noi s-au produs in tara in ultimii ani?stii cine le-a cumparat?
Stii ca regiotrans nu poate circula cu viteza mare in Bocsa pentru ca linia este in oras, pe strada mai precis?Stii ca respecta aceleasi restrictii pe care le avea si CFR pe acolo?
Este o firma infiintata de la zero, cum ar fi trebuit sa deduci, ca doar nu au existat pina acum firme feroviare private, si logic au cumparat ceva la mina a doua. Te anunt ca au si alte vehicule feroviare care inca nu sint omologate de AFER sa circule, deoarece ar concura serios CFR-ul care e inca o vaca de muls.
La CFR nu se vede fum pe geam?mai circula pe reteaua feroviara sau arunca o privire pe net https://2img.net/h/i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Jibou/DSC03816.jpg |
| | | mtk
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 59 Localizare : Viena Reputatie : 5989 Data de inscriere : 07/12/2008
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Sam 20 Iun 2009, 16:14 | |
| As propune/ruga unui (un) moderator sa mute acest subiect la forumul Regiotrans. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Sam 20 Iun 2009, 16:44 | |
| Nu stiu unii ce au cu Regiotrans.Eu zic ca fac o treaba foarte buna!!!Daca n-ar fi multe linii erau deja inchise!!! :!: :!: :!: |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori Sam 20 Iun 2009, 18:51 | |
| Legat de Regiotrans am o mare nemultumire, felul cu actualizeaza site-ul cu mersul trenurilor, trec uneori cateva saptamani bune de la modificarea unui traseu pana cand apare pe site , lucru care ma impiedica si pe mine sa actualizez la timp. Cea mai urata experienta a fost ca m-am uitat pe site la ora 22 si aveam legatura seara Oravita-Timisoara Nord ,in gara nimic afisat ca s-ar fi schimbat mersul, ei bine cand am ajuns la oravita cu niste prieteni aflam ca s-a schimbat mersul si nu mai avem legatura. Rezultatul am ramas la ora 21 in plin camp in localitatea Berzovia in care exista doar 2 becuri cat e de lung satul sau comuna ce e. Cu chiu cu vai am gasit niste persoane sa vina dupa noi cu masina de la Arad respectiv Timisoara.... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori | |
| |
| | | | Lucruri pozitive(+) la RegioCalatori | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |