| Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători | |
|
+80ALEXCFR lapsanszkitamas Bobby_TM Florin C Alextasy DB Robert Elful alex.alexus.tm Mihay Petre_IFTE adascalu baiazid DanyCfrPascani Simply18 Cont.dezactivat buldozer2 Balto COSTACHE MIHAIL Desiro256 Mihai-Aurel Teodor cont.dezactivat. NicuS Cito R936 nenuandrei EuroNight marcelbanu KOSTYK cfr500 Spartan1948 Silver Adirmvl Andrey_tm florin.lifticariu Mihai531 electrica912 George TonyGFR Sergiu rmn LanceR Lafont membru dezactivat , ORWO 41-0876-7 Vitosa mariuscfrbucuresti Mushu 19jimmy84 mureseanu_976 Cont dezactivat Warrior12 Katalin4653 razvan22 Adisoft1991s stefan_br calator Dr2005 Norbi didinul DPS ANDU2100HP Adrian78 AndreiCFRBucuresti 92Dragos REGIOTRANS12 Radu Tudor Raduku09 kasapis2007 AndiCFR lifetec cont dezactivat . DUAL Bogdan-Razvan The Legend allred Alex Avram AlexD AndreiStefan Vlad 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
41-0876-7
Numarul mesajelor : 39 Varsta : 39 Localizare : Timisoara Reputatie : 4616 Data de inscriere : 16/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 21:40 | |
| Nu imi vine a crede ca 692 va fi masina de 160 , nu cred ca CFR Calatori are bani de aruncata doar de dragul de a o face pe 692 masina de 160 dar ma rog. Intrebare intrebatoare : De ce are nevoie 692 ca sa devina masina de 160 ? |
|
| |
razvan22
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 30 Localizare : Orsova Reputatie : 4841 Data de inscriere : 27/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 21:46 | |
| Si inca o intrebare de la mine.Daca o fac de 160 nu cumva trebuie sa ii schimbe si clasa? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 21:53 | |
| Ba da razvan22 ,477 si cifra de control. |
|
| |
ORWO
Numarul mesajelor : 105 Reputatie : 4849 Data de inscriere : 29/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 22:01 | |
| Totusi nu inteleg de ce trebuie sa fie 692 de 160?ar putea sa faca trenuri si pe Craiova,Galati,Bacau,etc. Mie totusi nu mi s-a parut o masina exceptionala.In 2011 cand am facut practica la BC,am prins masini mult mai bune decat 692. Trebuie sa ramana la 120,ca si asa nu are unde sa mearga mai mult de atat. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 22:17 | |
| Clasa 476 a fost experimentul celor de la Softronic... diferentele intre 476 si 477 pot fi comparate cu diferentele intre 473 si 478.Masini pentru un scop sau altul.Masina e bine sa fie adusa la 160,pentru ca poate pe viitor pe m200,om asista la primul test in 2014 la 160 .. desii nu mi pun mari sperante .Ca vad ca o taraganeaza cu ETCS ul si aici. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 22:23 | |
| Pana atunci isi bat joc ungurii de ele s-au luptat stramosii nostrii sa fim independenti si-acum ne lasam calcati in picioare ne meritam soarta acum oare pentru ce s-au modernizat masinile astea clasa 477 ? pentru CFR sau MAV? ce castig are CFR de pe urma trimiterii masinilor in ungaria?
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Mar 12 Mar 2013, 22:33, editata de 1 ori |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6450 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 22:32 | |
| - Marius 926 a scris:
- Pana atunci isi bat joc ungurii de ele
Sa sti ca au scos nenorocitii de pe ele ramanand foarte putini mecanici la trenurile cu delfine. 7 mecanici de la Bekescaba dintre care doi sunt de origine romana si acum trei mecanici de la Keleti. |
|
| |
membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4977 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 23:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- AndreiCFRBucuresti a scris:
- adisoft1991s a scris:
- Pentru ce care vor sa o prinda pe 692 va trage maine IR 1596 Craiova-Bucuresti Nord.
Eu ce am zis cu o pagina in urma?AlexD,eu nu cred ca au spalat-o in intregime cei de la TFG...alaltaieri era doar putin vopsita,dar ieri dupa ce a stat in BC ceva timp era stralucitoare. Cei de la TFG sau de la RCA? Că în pozele alea de la Crângu lui Bot e un terminal RCA. Pozele din terminalul RCA sunt vechi, a fost la tfg recent masina. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 12 Mar 2013, 23:15 | |
| - The Legend a scris:
- Marius 926 a scris:
- Pana atunci isi bat joc ungurii de ele
Sa sti ca au scos nenorocitii de pe ele ramanand foarte putini mecanici la trenurile cu delfine. 7 mecanici de la Bekescaba dintre care doi sunt de origine romana si acum trei mecanici de la Keleti. Păi şi noi nu (putem să) ne batem joc de Traxx-urile lor? Pe de altă parte, nu am văzut Traxx-uri cu steguleţe, steme, perdeluţe, ghivece ş.a. asemenea. Pe când la noi au fost perioade când nu găseai două locomotive la fel în ţară. _________________ :TTT:
|
|
| |
calator
Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4345 Data de inscriere : 11/02/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 14 Mar 2013, 08:25 | |
| - Marius 926 a scris:
oare pentru ce s-au modernizat masinile astea clasa 477 ? pentru CFR sau MAV? ce castig are CFR de pe urma trimiterii masinilor in ungaria? S-au bagat niste bani in masinile astea ca sa fie interoperabile, bani care trebuie justificati cumva. Ce rost mai avea cheltuiala, daca oricum n-ar fi iesit niciodata din tara? Asa ca sunt trimise la unguri pentru a nu se trezi cine stie ce destept atotcunoscator, adus de pe la administratia pietelor, sa declanseze vreo ancheta. Mai ales in ziua de azi cand la companiile de stat e o harababura generala. Vorba aia, vin ai nostri, pleaca ai nostri, noi ramanem tot ca *rost*i. Pe de alta parte, utilizarea aceleiasi locomotive pana la Budapesta ar fi foarte utila, in conditiile in care autoritatile ar cadea de acord pentru efectuarea controlului de frontiera cu trenul in miscare, intre statii, eliminandu-se vreo 30-45 min. pierdute degeaba. Si daca ungurii ar reusi sa-si atarne garnitura lor Lokoshaza-Budapesta la coada trenului, fara a mai face manevre inutile cu locomotiva noastra. Toate astea, impreuna cu modernizarea liniei Arad-frontiera in lucru, ar reduce simtitor timpii de parcurs, eliminand situatiile in care calatorii pierd legaturile internationale in Budapesta si permitand chiar atasarea de vagoane directe spre Praga, Viena, etc. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6606 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 14 Mar 2013, 20:50 | |
| Ister vs IR 1555 DSC01378 by Vali Andrei, on Flickr |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 14 Mar 2013, 22:17 | |
| Am citit pe un alt forum feroviar ca se intentioneaza schimbarea boghiurilor de la EA598 la EA692 iar ultima dupa ce ii mai umbla si la angrenaje specialistii de la Softronic o fac de 160 km/h, e adevarat? Trec zilnic pe Calea Grivitei si o vad pe 598 cum sta la gard langa 365 si stau si ma intreb cum de e posibil sa-i ia boghiurile cand ea e nemiscata de acolo de cateva luni de zile? in depoul BC nu se poate face acest schimb, vinciul de ridicare fiind nefunctional de prin anul 2000. Tot ce inseamna RR se face la Craiova sau Brasov. Acum iar stau si ma intreb daca boghiurile lui 598 sunt bune dupa cum spun unii de ce masina asta mai sta pe dreapta? ce fel de reparatii mai asteapta? doar se asteapta banii de pe asigurare pentru reparatii care nu mai vin odata, deci in concluzie sunt bune sau nu boghiurile lui 598 si de ce aceasta masina nu poate circula? pe langa ea mai zac in depou 324, 333, 362, 365 si mai sunt cateva
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Joi 14 Mar 2013, 22:47, editata de 1 ori |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 14 Mar 2013, 22:25 | |
| Locomotivele alea stau la gard nu din lipsa de bani ci din prostie si imbecilitate.Daca s-ar fi vrut ca acele locomotive sa fie reparate ca sa iasa la drum s-ar fi intamplat de mult.Dar na,romanul nu degeaba este facut prost de toata Europa.Sa tot traga locomotive la gard ca asa-i frumos.Sa mai apare si ceva grafitti pe ele si atunci se poate deschide un muzeu al prostiei feroviare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 14 Mar 2013, 22:48 | |
| Chiar dacă ar fi fost funcţionale, ce trenuri să tragă cu ele? Mare păcat că CFR Călători nu îşi cumpără automotoare. _________________ :TTT:
|
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 14 Mar 2013, 23:13 | |
| Se gaseau trenuri nu era asta problema.Eventual un tren in plus Constanta-Bucuresti Nord nu ar fi stricat.De cand pleaca Brasovul la 5 dimineata si pana la 1682 sunt 8 ore in care niciun tren nu circula spre Bucuresti.Nu-mi spune ca in acel interval nu se putea pune un tren in jurul orei 9-10 ca sa acopere dimineata. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători | |
|