Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
Mai stie cineva vreo veste de 770? parca citisem ca intra la modernizare, ICOL, etc. A iesit pe traseu sau inca se lucreaza la ea? tare-s curios sa vaz cum o s-arate, pentru ca anul trecut arata de parca ar fi facut razboiul (drept e ca mergea bine de mers, dar aspectul era efectiv dezastruos).
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6384 Data de inscriere : 24/10/2010
Mai stie cineva vreo veste de 770? parca citisem ca intra la modernizare, ICOL, etc. A iesit pe traseu sau inca se lucreaza la ea? tare-s curios sa vaz cum o s-arate, pentru ca anul trecut arata de parca ar fi facut razboiul (drept e ca mergea bine de mers, dar aspectul era efectiv dezastruos).
reparatia va fi tot cu ICoL, dar se va face " in functie de fonduri "
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
Atunci, sa speram c-or sa se gaseasca cat trebuie.
Ca veni vorba, la cat timp se vopseste o locomotiva? ma uitam pe pozele lui 770 pe un anume site de fotografii feroviare (stiti voi care) si locomotiva respectiva are o poza din 2006 in care avea practic aceeasi vopsea pe ea - doar ca mai putin scorojita. Practic, avand 8 fotografii facute in perioada 2006-2012, se vede cronologic cum exfolierea si rugina avanseaza.
Si daca locomotiva respectiva avea in 2006 deja exfolieri - iar vopseaua nu parea oricum noua - pot presupune ca ultima vopsea serioasa a primit-o...cand? in 2003? 2004? 2005? si atunci, chiar asa mult sta o locomotiva pana sa primeasca un nou strat de intretinere? vreo 9-10 ani?
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
Atunci, sa speram c-or sa se gaseasca cat trebuie.
Ca veni vorba, la cat timp se vopseste o locomotiva? ma uitam pe pozele lui 770 pe un anume site de fotografii feroviare (stiti voi care) si locomotiva respectiva are o poza din 2006 in care avea practic aceeasi vopsea pe ea - doar ca mai putin scorojita. Practic, avand 8 fotografii facute in perioada 2006-2012, se vede cronologic cum exfolierea si rugina avanseaza.
Si daca locomotiva respectiva avea in 2006 deja exfolieri - iar vopseaua nu parea oricum noua - pot presupune ca ultima vopsea serioasa a primit-o...cand? in 2003? 2004? 2005? si atunci, chiar asa mult sta o locomotiva pana sa primeasca un nou strat de intretinere? vreo 9-10 ani?
Depinde foarte mult si de calitatea vopselei aplicate; EA1 331 (clasica, dunga albastra), are ultima reparatie in 99, RK la Electroputere, de atunci are aceeasi vopsea
Revopsirea in general se face dupa una din cele trei reparatii - RG, RK, RR - din ce am vazut eu pana acum. Sunt curios insa de masinile ca 278 si 565 care probabil sunt bune dpdv tehnic daca sunt lasate sa circule in acel hal...
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
Pentru ca (probabil) pe praful asta, conteaza sa mearga si atat. Partea cu vopseaua scorojita (si rugina care sapa in tabla, si imaginea fata de calator) deja trec pe planul 2, 3, 4....
Ca veni vorba de 770, poza de mai sus o arata fara o osie. Sa inteleg ca se lucreaza la ea? sau, dimpotriva, osia aia a plecat hai-hui si 770 a ajuns mai degraba donatoare? (ca reparatii propriu-zise nu vad deocamdata la ea, arata chiar mai rau decat cum era in serviciu activ...bine, asta daca o fi si poza actuala, recenta).