| Locomotive clasa 40 (vol. IV) | |
|
+82ATM cfr500 Cito Desiro256 LanceR Raduku09 Marius Iulian Spartan1948 Grigor Cont.dezactivat Balto mariuscfrbucuresti Mihai531 Lafont Radu.B KOSTYK Bogdan-Razvan ALEXCFR AndreiCFRBucuresti Hurricane DanyCfrPascani Mushu COSTACHE MIHAIL Simply18 Gabry Gabriel DPS electrica675 cristi CFR 63-1143-5 flov1982 buldozer2 Norbi Dutzu 41-0876-7 mihai_cfr_bacau daniel_c allred Cont dezactivat DUAL TVlad REGIOTRANS12 kasapis2007 Florin C Costin.H NicuS Gaby005 Adirmvl Caravelle_Zg The Legend ORWO Re6/6 @ndrey Vitosa cont dezactivat . Adisoft1991s Volk membru dezactivat , decward redeme mureseanu_976 Silver R936 electrica912 Teodor Andrey_tm Sergiu rmn AndiCFR Alex Avram razwy stefan_br Katalin4653 maus5 florin.lifticariu TonyGFR Nesebar Adrian78 AlexD Dr2005 razvan22 AndreiStefan ANDU2100HP Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5602 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Sam 26 Ian 2013, 18:35 | |
| 40-0600-3 CFR Marfa by electrica912, on Flickr 40-0090-7 GFR by electrica912, on Flickr 40-0220-0 RO-STI by electrica912, on Flickr 40-0220-0 RO-STI by electrica912, on Flickr 40-1009-6 GFR by electrica912, on Flickr 40-0090-7 GFR by electrica912, on Flickr 40-0782-9 CFR Calatori by electrica912, on Flickr |
|
| |
Gaby005
Numarul mesajelor : 485 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Dum 27 Ian 2013, 14:09 | |
| Petrosani; 40-0727-4 by Gaby271, on Flickr |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10607 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Dum 27 Ian 2013, 15:23 | |
| Marfar mixt de la GFR tras de 40-0797-7 si 40-0218-4 a Servtrans Invest pe M1000, 25-01-2013 |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Dum 27 Ian 2013, 23:36 | |
| 40-0550-0 a Servtrans Invest: 40-0550-0 Servtrans Invest by redeme, on Flickr |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Lun 28 Ian 2013, 16:53 | |
| Spre Agigea. |
|
| |
florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Lun 28 Ian 2013, 17:09 | |
| Trec marfare prin gara Constanta ? Recunosc ca am fost la Constanta ultima data acum vreo 6-7 ani...si atunci nu era nici o urma de marfar....stiu ca au inceput sa circule cind se reabilita linia...dar credeam ca acum nu mai circula... Si o intrebare...offtopic...gara si liniile nu sint prinse in programul de reabilitate ? |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Lun 28 Ian 2013, 17:16 | |
| Da,trec in fiecare zi si opresc in gara pentru a lua ordin de circulatie de la impegat/a.Asa cum s-a intamplat si cu asta.Am fugit dupa el tocmai din statia de autobuz de-aia l-am prins in curba. Si nu,gara si liniile nu sunt incluse in programul de reabilitare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mar 29 Ian 2013, 08:30 | |
| Trec multe trenuri de marfă prin staţia Constanţa... pentru că racordul de ocolire e în stare foarte proastă... în plus, în gară sunt şanse mai mici să fie rupte semiacuplările flexibile pentru a frâna trenul şi a fura conţinutul vagoanelor (spre deosebire de racord). _________________ :TTT:
|
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mar 29 Ian 2013, 09:51 | |
| - AndreiStefan a scris:
- Da,trec in fiecare zi si opresc in gara pentru a lua ordin de circulatie de la impegat/a.Asa cum s-a intamplat si cu asta.Am fugit dupa el tocmai din statia de autobuz de-aia l-am prins in curba. Si nu,gara si liniile nu sunt incluse in programul de reabilitare.
barierele din Constanta inca sunt nefunctionale? |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mar 29 Ian 2013, 14:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tpentru că racordul de ocolire e în stare foarte proastă...
Cu cat se circula pe racord? Stiu ca dureaza destul de multisor sa il traversezi, iar in cazul asta se justifica folosirea lui pentru circulatia sezonierelor? Nu ar fi acelasi lucru daca ar intra trenul direct in Constanta si ar veni, dupa decuplarea electricei, un EGM? |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mar 29 Ian 2013, 14:43 | |
| Barierele inca sunt nefunctionale.De fapt,singura bariera care mai functioneaza(momentan) este cea de la Eforie Sud.In rest nu mai functioneaza niciuna.Cat despre faza cu GM-ul,nu renteaza asa ca dureaza prea mult pana EA-ul iese de pe linia curenta si trece de macazuri pentru a lasa GM-ul sa vina peste tren.Asa,bagi trenul pe racord(apropo bucla este cu 30 km/h),ajunge in gara,EA-ul decupleaza iar GM-ul vine la finele trenului si se cupleaza si apoi il expediezi la Mangalia. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mar 29 Ian 2013, 15:32 | |
| - NicuS a scris:
- Dr2005 a scris:
- Tpentru că racordul de ocolire e în stare foarte proastă...
Cu cat se circula pe racord? Stiu ca dureaza destul de multisor sa il traversezi, iar in cazul asta se justifica folosirea lui pentru circulatia sezonierelor? Nu ar fi acelasi lucru daca ar intra trenul direct in Constanta si ar veni, dupa decuplarea electricei, un EGM? Se circula pe racord pentru a evita manevrele in Mangalia , de exemplu 1822 in Bucuresti primea 5 vagoane care erau primele la plecare din Bucuresti , daca intra direct in Constanta asta inseamna ca ajungea in Mangalia cu grupa de la Bucuresti tot in fata ceea ce inseamna ca aceasta grupa de Bucuresti trebuia mutata in Mangalia in spate sa formeze garnitura pentru 1821 , sa ajunga in Bucuresti cu aceasta grupa in fata astfel la urma i se ataseaza grupa de Arad si pleaca direct . Deci daca intra pe bucla in Constanta se realizeaza intoarcerea trenului si cum spuneam de 1822 grupa de la Bucuresti pleaca in fata din Bucuresti dar la Mangalia ajunge in spate si astfel trenul 1821 e gata aranjat sa plece in cursa fara alte manevre de schimbare a vagoanelor in Mangalia , la fel si celalalte trenuri care circula pe bucla , acesta este motivul . |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mar 29 Ian 2013, 21:30 | |
| |
|
| |
Florin C
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4870 Data de inscriere : 15/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mier 30 Ian 2013, 00:12 | |
| Foarte reusita poza, felicitari, poza aceasta imi aduce aminte de atmosfera anilor 90 din Craiova, din Gara Craiova, ma duceam la matusa mea, care statea aproape de gara, ieseam pe balcon, si ce auzeam? Sunetele de la locomotive, aproape ca puteam sa simt si mirosul specific cailor ferate, mi-ai adus aminte de o perioada a copilariei mele cu poza asta! |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) Mier 30 Ian 2013, 12:54 | |
| Multumesc frumos. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. IV) | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 40 (vol. IV) | |
|