Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6961
Data de inscriere : 12/02/2009

M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Empty
MesajSubiect: M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca   M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Icon_minitimeSam 20 Oct 2012, 13:02

28 noiembrie 2008 -=- Excursie FeRoviaRă București - Dolhasca

Era toamnă, sfârșit de toamnă și cu ocazia alegerilor parlamentare din 2008 cei de la Guvern au decis ca studenții să călătorească gratuit spre casele lor pentru a vota. Și uite așa, alături de Ionuț Ipate, am pornit într-o călătorie feroviară către casă. Trenul cu care am circulat a fost Rapidul 751, București Nord – Botoșani/Suceava, cu vagoane construite după licență Alstom, 20-76.

Distanța între București Nord și Dolhasca este de 407 kilometri și a fost parcursă într-un timp de 6 ore, viteza medie fiind de 68 km/h. Trenul trece prin stațiile Ploiești Sud, Mizil, Buzău, Râmnicu Sărat, Focșani, Mărășești, Adjud, Bacău, Roman, Pașcani și Dolhasca. Aparatele pe care le-am folosit în fotografierea traseului au fost un BenQ C640 și un Canon A550. Sperăm să vă placă drumul parcurs de doi studenți către locurile natale!


În drum spre casă!
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_63-Howitismade_resize

10:50

După seminarul de chimie, ne-am luat bagajele și am plecat către Gara de Nord unde urma să așteptăm gararea Trenului Rapid 751 Nicolae Iorga, București Nord – Botoșani, dar cu vagoane și pentru Suceava Nord.

În așteptarea Trenului Rapid, București Nord - Suceava Nord
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_1-InasteptareaTrenuluiRapidBucurestiNord-SuceavaNord_resize


11:00

Ne-am pus bagajele în compartimentele foarte confortabile din vagoanele construite sub licență Alstom, 20-76 și am ieșit pe coridor să comentăm trenurile care vin sau pleacă din București Nord. Despre o călătorie pe ruta București – Ploiești puteți citi aici: http://trenuriromania.blogspot.ro/2012/08/plimbare-pe-cea-mai-profitabila-ruta.html .

Două locomotive diesel-electrice 060-EGM la manevre în Grupa Tehnică Basarab
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_2-Doualocomotivediesel-electriceJimmylamanevreinGrupaTehnicaBasarab_resize

Locomotiva diesel-electrică EGM 65-1143
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_3-Locomotivadiesel-electricaEGM65-1143_resize

Sărutul locomotivelor
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_4-Sarutullocomotivelor_resize

41-0617-5 așteptând să preia un tren din Grupa Tehnică București Basarab
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_5-41-0617-5asteptandsapreiauntrendinGrupaTehnicaBucurestiBasarab_resize


11:40

Trenul circula susținut cu 120-140 km/h, astfel că în 40 de minute eram deja în Ploiești Sud. Mirosul specific de produse petroliere a intrat prin instalația de climatizare în vagonul cu care călătoream, în timp ce afară se putea observa un peisaj specific industriei petrochimice.

Turnuri de răcire cu tiraj natural de la Rafinăria Brazi
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_6-TurnuridercirecutirajnaturaldelaRafinriaBrazi_resize

Un LDH din Ploiești Sud manevra vagoane 21-47
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_7-UnLDHdinPloiestiSudmanevravagoane21-47_resize

Ieșire din Ploiești Sud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_8-IesiredinPloiestiSud_resize


11:50

Dacă rafinăria Petrobrazi Ploiești am văzut-o la intrarea dinspre Sud a orașului, iată că în partea nordică a Ploieștiului se mai poate vedea încă o rafinărie. Aceasta se numește Petrotel Ploiești, sau Rafinăria Româno-Americană – cum se mai numea înainte de 1945. În prezent, rafinăria este deținută de Lukoil cu un pachet de acțiuni de 51% și prelucrează 3,5 milioane de tone de produse petroliere pe an. Liniile din stația Ploiești Est sunt folosite intens pentru manevra operatorilor feroviari care încarcă cisternele în rafinăria Petrotel.

Rafinăria Teleajen
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_9-RafinariaTeleajen_resize

Cazane pregătite pentru încărcare cu benzină și motorină
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_10-Cazanenumaibunedeincarcatcubenzinasimotorina_resize


12:50

În Gara Buzău trenul Rapid 751 ajungea fără întârziere. Aici, pe linia 1, staționa și urma să plece spre București Basarab Trenul Personal 5024 format chiar în Buzău.

Trenul Personal Buzău – București Basarab, pregătit de plecare
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_11-TrenulPersonal5024Buzau-BucurestiBasarabpregatitdeplecare_resize


13:20

La 34 de kilometri nord de Buzău se află Municipiul Râmnicu Sărat, care are o gară cu o arhitectură interesantă și atrăgătoare. Deși nu are mai mult de 40.000 de locuitori, urbea se remarcă cu o gară proiectată și construită în stil italian de arhitectul Nicolae Mihăescu.

Gara Râmnicu Sărat
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_12-GaraRamnicuSarat_resize


14:10

Am trecut chiar și de Mărășești și eram la jumătatea drumului dintre casă și București. Recunosc că nu prea am avut dispoziție să fac poze, însă Ionuț era mai curajos decât mine și a fotografiat câteva aspecte de pe traseu.

În apropierea podului de la Putna Seacă
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_13-InapropiereapoduluidelaPutnaSeaca_resize

Râul Putna și urmele viiturilor
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_14-RaulPutnasiurmeleviiturilor_resize

Trenul se apropie de stația Putna Seacă
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_15-TrenulseapropiedestatiaPutnaSeaca_resize


14:20

Dar văzându-l pe Ionuț cu cât devotament își făcea datoria de pasionat feroviar, mi-am scos aparatul foto din amorțire și am început să apăs pe declanșator îndreptând obiectivul către șarpele de metal. Deocamdată, ne aflam la Mărășești și aici ne-am întâlnit cu Personalul 5104, Mărășești – Buzău.

Pod feroviar peste râul Tișița
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_16-PodferoviarpesteraulTisita_resize

În brațele vântului, al dumneavoastră
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_17-Inbataiavantuluialdumneavoastra_resize

EA-658 la Trenul Personal 5104, Mărășești – Buzău
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_18-EA-658launTrenulPersonal5104Marasesti-Buzau_resize

Număr UIC al cuplului etajat TE 84a
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_19-NumarUICalcupluluietajatTE84a_resize


14:30

Mărășești este un nod feroviar important, de aici ramificându-se liniile 507, Mărășești – Panciu, respectiv linia 704, Mărășești – Tecuci. Însă Magistrala 500 urcă lent către Adjud de-a lungul Văii Siretului.

Trenul Rapid ”Nicolae Iorga” ieșea pe linie abătută din Mărășești
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_20-TrenulRapidNicolaeIorgaieseadinabatutadinMarasesti_resize

În linie dreaptă, pe M500, către Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_21-InliniedreaptacatreAdjud_resize

Atenție, deconectează disjunctorul
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_22-Atentiedeconecteazadisjunctorul_resize

Se poate conecta disjunctorul
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_23-Sepoateconectadisjunctorul_resize

Limitare de viteză la 70 km/h
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_24-Vitezamaxima70kmh_resize

Podul peste canalul Siret – Bărăgan
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_25-PodulpestecanalulSiret-Baragan_resize

Poduri feroviare peste râul Zăbrăuț
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_26-PoduriferoviarepesteZabraut_resize


14:40

Până la Adjud, trenul avea să treacă prin Pădureni Putna, Călimănești Vrancea, Pufești și Domnești Târg. De asemenea, pe distanța de 25 km calea ferată întâlnește mai mult de 5 cursuri de apă, dintre care cel mai important este Trotușul.

Poduri după poduri, motive de limitări de viteză
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_27-Poduridupapodurimotivedelimitarideviteza_resize

Peroanele stației Pădureni Putna
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_28-PeroanelestatieiPadureniPutna_resize

Spre Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_29-SpreAdjud_resize

Magistrala 500 între Adjud și Mărășești
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_30-Magistrala500intreAdjudsiMarasesti_resize

Atenție, în 1000 de metri urmează o haltă
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_31-Atentiein1000demetriurmeazaohaltadeoprire_resize

Fotografiam curbele care urmau, una câte una, între Mărășești și Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_32-FotografiamcurbelecareurmauunacateunaintreMarasestisiAdjud_resize

Halta Călimănești Vrancea
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_33-HaltaCalimanestiVrancea_resize

Într-una din curbele mai strânse de pe M500
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_34-Intr-unadincurbelemaistransedepeM500_resize

Îndreptare feroviară
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_35-Indreptareferoviara_resize

Lăsam în urmă drumul de fier către București
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_36-LasaminurmadrumuldefiercatreBucuresti_resize

Semnale luminoase de intrare în stația Pufești
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_37-SemnaleluminoasedeintrareinstatiaPufesti_resize

Liniile stației Pufești
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_38-LiniilestatieiPufesti_resize

M500, km234
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_39-M500km234_resize

Limitare de viteză 100 km/h
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_40-Limitaredeviteza100kmh_resize

Peronul Haltei Domnești Târg
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_41-PeronulHalteiDomnestiTarg_resize

Altă limitare, dar de 95 km/h
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_42-Altalimitaredarde95kmh_resize


14:50

După limitări de viteză în cascadă între Mărășești și Adjud, trenul trece pe podurile peste Râul Trotuș și intră în Stația Adjud. Pe partea stângă se află liniile de garare ale locomotivelor CFR (îndeosebi CFR Marfă), iar în acel sfârșit de toamnă am văzut la gard locomotivele care apar în fotografiile ce urmează.

Verde către Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_43-VerdecatreAdjud_resize

Semnal prevestitor înaintea unor poduri feroviare
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_44-Semnalprevestitorinainteaunorpoduriferoviare_resize

Urmează podurile peste Râul Trotuș
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_45-UrmeazapodurilepesteRaulTrotus_resize

Râul Trotuș, văzut printre fiarele podurilor feroviare
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_46-RaulTrotusvazutprintrefiarelepodurilorferoviare_resize

Semnal repetitor și o curbă largă înainte de Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_47-SemnalrepetitorsicurbastransainaintedeAdjud_resize

Spre Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_48-SpreAdjud_resize

Intrare în Gara Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_49-IntrareinGaraAdjud_resize

EA1-724 cu Trenul Personal Comănești – Mărășești
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_50-EA1-724cuTrenulPersonalComanesti-Marasesti_resize


Și acum, o suită de fotografii cu locomotivele CFR Marfă din remiza Adjud.

40-0446-1
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_51-40-0446-1aCFRMarfa_resize

40-0771-2
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_52-40-0771-2aCFRMarfa_resize

40-0652-4
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_53-40-0652-4aCFRMarfa_resize

40-0483-4
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_54-40-0483-4aCFRMarfa_resize

40-0376-0
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_55-40-0376-0aCFRMarfa_resize

40-0521-1
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_56-40-0521-1aCFRMarfa_resize

40-0495-8
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_57-40-0495-8aCFRMarfa_resize


Adjud a reprezentat un important nod feroviar și tot aici se găsește un triaj de 24 de linii care era folosit intens în perioada trecută. Stația deține și un pasaj denivelat peste Drumul Europen 85, pasaj ce aparține liniei secundare 501, care duce către Siculeni (fostă stația Ciceu) de-a lungul Văii Trotușului și săgetând Carpații Orientali.

Remiza Adjud și placa turnantă din Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_58-RemizaAdjudsiplacaturnantadinAdjud_resize

M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_59-_resize

Urmează Gara Adjud
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_60-UrmeazaGaraAdjud_resize

Semnele frigului - la Adjud, feroviarii erau îmbrăcați gros
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_61-Semnelefrigului-laAdjudferoviariierauimbracatigros_resize

Trenul Personal 5205/5208, Mărășești - Miercurea Ciuc
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_62-TrenulPersonal52055208Marasesti-MiercureaCiuc_resize

How it’s made
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_63-Howitismade_resize


15:00

Deși cred că gândul v-a trimis la peisajele liniei 501, totuși n-o să vă ”întrerup” visul și vă propun o serie de trei clipuri înregistrate în 2011 pe linia pitorească a Văii Trotușului: https://www.youtube.com/watch?v=gC-yEpt3LE0 și https://www.youtube.com/watch?v=fIoRHyON6_ și https://www.youtube.com/watch?v=-iDjha0nArY . Revenind, reamintesc că ne aflam în Trenul 751 cu direcția Suceava.

Între Adjud și Bacău, trenul circulă cu 120 km/h
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_64-IntreAdjudsiBacau_resize

Trenul Internațional 383 Bulgaria Express tractat de EA1-891
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_65-TrenulInternational383BulgariaExpresstractatdeEA1-891_resize

Cu 120 km/h, către Bacău
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_66-Cu120kmhcatreBacau_resize

Curbă între Adjud și Bacău
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_67-CurbaintreAdjudsiBacau_resize


15:10

Lumina serii începea să fie prezentă cu tentele ei roșiatice pe relieful Văii Siretului. Trenul gonea în viteză spre Bacău, astfel că distanța de 59 de kilometri dintre Adjud și Bacău este parcursă în 38 de minute.

Atenție, urmează o zonă neutră
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_68-Atentieurmeazaozonaneutra_resize

Nu știu trenul, nu știu locomotiva. 
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_69-Nustiutrenulnustiulocomotiva_resize

Spre Bacău
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_70-SpreBacau_resize


15:20

Am observat un trafic slab de mărfare în acea zi de vineri, însă un Sulzer cu vagoane GPL și cereale staționa în stațai Galbeni (km 324).

VS, VS!!
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_71-VSVS_resize

Coada unui tren cu cereale în stația Galbeni
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_72-CoadaunuitrencucerealeinstatiaGalbeni_resize

Același mărfar cu Sulzer și vagoane cu GPL
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_73-AcelasimarfarcuSulzersivagoanecuGPL_resize


15:30

La Bacău ne-am întâlnit cu Trenurile Rapid 754 de București Nord și Personalul 5444, Pașcani – Bacău. Nu stăm decât 2 minute și fluierul șefului de tren este auzit de mecanicul locomotivei, pornind trenul către Suceava.

Încă puțin până în Bacău
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_74-IncaputinpanainBacau_resize

EA1-717 cu Trenul Rapid 754 Petru Rareș, Suceava/Botoșani – București Nord
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_75-EA1-717cuTrenulRapid754PetruRaresSuceavaBotosani-BucurestiNord_resize


15:40

Frigul s-a instalat așa cum trebuie în trupurile noastre care au stat la fereastra vagonului de vreo 3 ore. Era aproape iarnă… Dar trenul fuge, fuge, nimeni nu-l ajunge!

În drum spre casă, cu Ionuț
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_76-IndrumsprecasacuIonut_resize

Aleargă, trenule, aleargă să ajungem acasă mai repede!
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_77-Aleargatrenulealeargasaajungemacasa_resize

Intre Bacău și Roman, tot cu 120 km/h
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_78-IntreBacausiRoman_resize

Găsiți asemănările?
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_79-_resize


16:00

Între Bacău și Roman sunt doar 43 de kilometri, viteza trenului nu scade sub 110 km/h decât înaintea podurilor peste râul Moldova și curbei în formă de S care întâmpină trenurile care vin dinspre Sud. Tot aici merită să amintim că există o remiză și o placă de întoarcere a locomotivelor care datează încă din 25 decembrie 1869.

Câmpia Siretului și Magistrala feroviară 500
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_80-CampiaSiretuluisiMagistralaferoviara500_resize

M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_81-_resize

Poduri peste Râul Moldova, semn că ne apropiem de Roman
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_82-PoduripesteRaulMoldovasemncaneapropiemdeRoman_resize

Tancuri. Foarte multe tancuri la Roman
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_83-TancuriFoartemultetancurilaRoman_resize

Succesiune de curbe, cele mai strânse de pe M500, înainte de Gara Roman
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_84-SuccesiunedecurbecelemaistransedepeM500inaintedeGaraRoman_resize

Gara Roman, luminată de Apus
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_85-GaraRomanluminatadeApus_resize

Semnale luminoase de ieșire din Stația Roman
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_86-SemnaledeiesiredinStatiaRoman_resize


16:10

Și uite așa am trecut și de Roman, moment care a semnificat și retragerea Soarelui de pe bolta cerească. Oficial, seara a început! Ecoul roților de tren răsuna în urechile noastre și ne mai dădea încă putere să dârdâim pe coridorul vagonului.

Un LDH îndatorat cu manevra celor de la MittalSteelRoman
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_87-UnLDHindatoratcumanevracelordelaMittalSteelRoman_resize

Soarele apune la sfârșit de toamnă
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_88-Soareleapune_resize

La revedere, Soare! Pe mâine…
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_89-LarevedereSoarePemaine_resize


16:20

În drumul spre Pașcani ne-am întâlnit cu Personalul de Iași – Bacău tractat de locomotiva electrică EA1-708.

Trenul Personal 5407/5404, Iași – Bacău
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_90-TrenulPersonal54075404Iasi-Bacau_resize

Înainte de Pașcani
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_91-InaintedePascani_resize


16:30

La Pașcani, trenurile de lung parcurs au o staționare de aproape 10 minute pentru ca revizorii tehnici să aibă timp să efectueze revizia în tranzit a trenurilor care vin de la sute de kilometri depărtare. Astfel că Ionuț a avut inspirația să realizeze și un cadru cu locomotiva EA1-829, ”vinovată” de bunul mers al trenului Rapid ”Nicolae Iorga”.

Trenul Personal 5443, Bacău – Pașcani
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_92-TrenulPersonal5443Bacau-Pascani_resize

Locomotiva EA1-655 la Trenul Personal 5507, Pașcani - Suceava Nord
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_93-LocomotivaEA1-655laTrenulPersonal5507Pascani-SuceavaNord_resize

EA1-829, la tractiunea Trenului Rapid 751, București Nord - Suceava Nord
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_94-EA1-829latractiuneaTrenuluiRapid751BucurestiNord-SuceavaNord_resize

Ionuț, alaturi de locomotiva electrica EA1-655
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Th_95-IonutalaturidelocomotivaelectricaEA1-655_resize


De la Pașcani la Dolhasca mai sunt doar 21 de kilometri, așadar ne-am pus aparatele foto în bagaje și ne pregăteam cele necesare să coborâm la timp. La Dolhasca ne aștepta Trenul Personal 5537 spre Fălticeni, care atunci era un tren Săgeata Albastră, Siemens Desiro VT 642.

Sper că v-a plăcut Excursia FeRoviaRă de pe M500 alături de Ionuț, prilej cu care vreau să-i mulțumesc pentru acceptul de a publica fotografiile în această postare de blog. Filmul plimbării poate fi urmărit în clipul de mai jos!

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5048
Data de inscriere : 29/02/2012

M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Empty
MesajSubiect: Re: M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca   M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Icon_minitimeSam 20 Oct 2012, 19:43

Excelent reportajul! Mi-a plăcut! Very Happy
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6961
Data de inscriere : 12/02/2009

M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Empty
MesajSubiect: Re: M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca   M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Icon_minitimeSam 20 Oct 2012, 22:07

Kriszti219 a scris:
Excelent reportajul! Mi-a plăcut! Very Happy

Îmi pare bine!! Mulțumesc!
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Continut sponsorizat





M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Empty
MesajSubiect: Re: M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca   M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca Icon_minitime

Sus In jos
 
M500: Calatorie de toamna de la Bucuresti la Dolhasca
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» M500: Pascani - Dolhasca - Suceava (Burdujeni)
» M500: Excursie FeRoviara Dolhasca - Pascani [2008]
» M500: Falticeni - Dolhasca - Pascani - Roman - Bacau [2008]
» Calatorie Amsterdam - Bucuresti
» Calatorie Bucuresti - Praga

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: