Numarul mesajelor : 6398 Reputatie : 12082 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Snagov Plaja H. 13/07/09, 05:04 pm
Da . Mare pacat ca au desfiintat acest traseu . Daca il bagau in reparatii , putea deveni un traseu turistic pentru trenuri de epoca trase de locomotive cu abur , in afara perioadei estivale , pentru a rentabiliza cat de cat linia . Mi se pare ca in mersul de tren 89 - 90 , apare si statia Ghermanesti PO.
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2202 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8138 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: 705 : Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaje 25/07/09, 07:56 am
Tabela 706 în 1989-1990.
Pentru Costache Mihail:
Automotor Faur 1989
Automotor 23 August 1986
In vederea inlocuirii treptate a automotoarelor invechite, care nu mai prezentau siguranta in exploatare, Uzinele 23 August din Bucuresti (foste MALAXA) au proiectat prototipul unui nou automotor pe doua osii pentru CFR, avand codificarea firmei AD 20. Au fost construite doua prototipuri, cu un aspect exterior placut, avand numerele CFR 79-0001-2 (nr. fabr. U23A 23901/86) si 79-0002-0 (nr. fabr. U23A 23902/86), precum si mai multe remorci. Vehiculele erau actionate de un motor Diesel de circa 200 CP, printr-o transmisie hidromecanica Clark. Amenajarea interioara era mai mult decat originala, genul retro: bancile erau realizate din... sipci de lemn! Automotoarele acestea nu au corespuns insa din punct de vedere tehnic. Puterea disponibila si reglajul transmisiei conduceau la un demaraj foarte lent si la prelungirea nejustificata a timpilor de mers. Dupa efectuarea probelor, automotoarele respective au fost utilizate pentru trenuri care circulau de la Bucuresti catre Snagov Plaja, ulterior fiind inlocuite cu automotoare din seria 1000 sau cu trenuri remorcate de locomotive. Dupa efectuarea unei revizii generale in uzina constructoare, automotoarele-prototip au fost utilizate cu succes ca vehicule de serviciu pe linia de centura a Bucurestiului. Vehicule asemanatoare din punct de vedere tehnic au fost construite si pentru calea ferata poloneza (PKP), dar pentru ecartament ingust (750-1000 mm). Cinci ani mai tarziu, au fost construite inca patru vehicule de acelasi fel, dar cu un design diferit si prevazute cu doua motoare, avand numerele CFR 97-0001-4, 97-0002-2, 97-0003-0 si 97-0004-8 (nr. fabr. U23A 25578-25581/89). Numarul de serie este oarecum neobisnuit; normala ar fi fost inmatricularea sub numarul de serie 79 sau, oricum, in grupa 70, care este rezervata aparent automotoarelor. Au fost construite si remorci asemanatoare, de catre fabrica de vagoane MEVA din Drobeta-Turnu Severin, care au fost utilizate si impreuna cu automotoarele de constructie veche, in special in zona Timisoara. In sezonul estival al anului 1993, aceste automotoare, impreuna cu doua remorci, au circulat din nou pe linia Bucuresti - Snagov Plaja, apoi au fost utilizate si ele, ca automotoare de serviciu, pe linia de centura. O data cu suspendarea, in anul 1998, a indragitelor si utilelor trenuri de serviciu pe centura Bucurestiului, toate aceste automotoare au fost abandonate. (Revista Jurnalul feroviar, nr. 10/2001)
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15321 Data de inscriere : 06/03/2009
Multumesc mult Marius pentru poze dar mai ales pentru informatii. A fost o surpriza pentru mine. Automotorul din a doua poza, inca se mai afla devastat la Bucuresti Grivita, si am sa incerc sa il pozez daca trenul in care ma voi afla, va avea viteza mai mica. Inca o data multumesc mult!!!
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15321 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: 705 : Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaje 27/08/09, 09:41 am
O harta dintr-o carte veche aparuta la Editura Meridiane in anul 1967 si care se numeste BUCURESTI. Un lucru interesant: De la Caciulati, nu mai este trecuta linia care duce le Urziceni(M700)
cristi ar
Numarul mesajelor : 862 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6367 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: 705 : Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaje 07/10/09, 12:18 am
Mers 1973-1974
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15321 Data de inscriere : 06/03/2009
O poza care am primit-o de la fratele meu. A facut-o in primavara acestui an, intre Caciulati si Snagov Sat, spre Snagov Sat, chiar la intrarea in padure unde se afla Codrii Vlasiei.
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2202 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8138 Data de inscriere : 27/08/2008
In acel siloz, de multi ani nu au mai intrat trenuri de marfa. Dar au mai circulat trenuri de marfa care au transportat lemne si alte materiale de constructii la un depozit aflat in apropiere pana prin 2004.
raoul
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5133 Data de inscriere : 10/08/2010
Interesanta dar,totusi nu imi explic de ce nu apare linia 706 trecuta in mersul trenurilor de marfa din 2001-2002 daca sa circulat cu marfa pe linie pana in 2004.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15321 Data de inscriere : 06/03/2009
Veneau doar de 2-3 ori pe an cate o garnitura alcatuita din LDH si unu sau doua vagoane .
raoul
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5133 Data de inscriere : 10/08/2010
Subiect: Re: 705 : Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaje 16/08/10, 01:41 am
Mai am o intrebare legata de aceasta ruta: Statia Snagov-Plaje era deservita de IDM sau vanzator de bilete ? Statia Snagov-Sat avea personal de deservire ?(nu conteaza perioada in care au existat daca au existat)