|
| Trenuri Interregio | |
|
+96mirceamilitaru Re6/6 IonutCFR2009 lapsanszkitamas Balto florin.lifticariu alex.barac.5 sibiustation KQQ nenuandrei marcelbanu cristy79 Laur EuroNight George Marius Iulian alex.alexus.tm TVlad Jhonyla Dutzu marius_catalin84 buldozer2 kasapis2007 The Legend ATM Bobby_TM Hurricane redeme florin29sv cristi CFR Cont dezactivat Razvan Tudor Simply18 discoid21 NicuS cont dezactivat . ANDU2100HP Gaby005 AndreiStefan Sergiu rmn Caravelle_Zg KOSTYK decward manuzisu Radu Tudor bogdan srl lifetec mariusmarius ldh80 dincarazvan49 iuli.hard kristi kkk vanchorusebulgaria baiazid cfr500 DPS ionutz85 LanceR mureseanu_976 Luna AlexandruC Radu.B Norbi tudor_vl Alex Avram COSTACHE MIHAIL Goanga Warrior12 manuela Vitosa membru exclus IR1822 razvan - trenuri Spartan1948 Katalin4653 Vlad M.I.C.I. 92Dragos 19jimmy84 Adrian78 roseanu allred TonyGFR stefan_br membru inactiv cardinal Andrey_tm alex1987 Dr2005 laur 133 DUAL AndiCFR AlexD Adirmvl Teodor Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 08 Aug 2013, 00:06 | |
| 1654 tras de 40 139 Vine cu regio de la Ilva Mica |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 11 Aug 2013, 10:09 | |
| IR12766 cu un vagon 20-49 suplimentat (ultimul vagon) între Câmpia Turzii și Cluj-Napoca (21 iulie 2013). |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 14:34 | |
| Cred ca e cel mai potvirivt topic. Daca moderatorii sau adminii considera ca mesajul isi are locul in alta parte ii rog sa-l mute. Se vorbea, nu retin in care din topicuri, de retrogradarea unor IR-uri la rangul de RE. 1737, Valcea-Cluj trebuie neaparat retrogradat. Am facut un calcul si, daca ar ajunge la timp, are viteza de 45,un pic km/h, deci e la limita pentru viteza comerciala a IR-urilor, dar cum se lucreaza pe 300 nu scapa fara 15-20 de minute intarziere la Cluj. De multe ori ajunge si cu jumatate de ora mai tarziu. Peste 50 de lei de la Sibiu, 65 de lei de la Valcea, conditii de R, viteza tot cam la fel, e bataie de joc pentru calatori. 1736 ajunge intarziat in Copsa, dar mai recupereaza un pic pana in Sibiu, unde ajunge cu 10-15 minute intarziat, iar in Valcea ajunge mereu la timp. Cred ca daca ar trege un pic mecanicul ar ajunge timpuriu in Valcea. Insa inapoi la Cluj e foarte urata treaba. PS: Ieri, dupa ce a ajuns 1737 in Sibiu am mers la magazinul din fata garii pentru aprovizionare si in boxe era anuntat trenul ca va sosi in cateva minute si la sfarsit, bineinteles, "va rugam feriti linia!". |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 16:21 | |
| Linia Podu Olt - Valcea e proasta, dar asta nu inseamna ca poti retrograda un tren. Diferenta de viteza intre IR si R nu este data doar de viteza de deplasare, ci si din faptul ca nu opreste in toate statiile. Si intarzierile respective apar datorita traficului intens pe M300, iar orice intarziere, chiar si de 5 minute la orice tren, poate escala. Ca o comparatie la ce vrei tu sa spui, imagineaza-ti un drum prost si in reparatii, pe care circula atat BMW-uri cat si Dacii. Evident ca ar face acelasi timp, ca nu se poate circula cu viteza pe acel drum. Ai schimba tu BMW-ul pentru o Dacie, doar pentru ca drumul e prost? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 17:22 | |
| Nu ar face chiar acelaşi timp, deoarece daciile opresc în toate staţiile, pe când BMW-urule doar în câteva, chiar dacă viteza maximă e aceeaşi. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 17:56 | |
| Pai pe acelasi principiu ar fi putut baga CFR-ul Accelerat si pe Babeni-Alunu. N-ar fi oprit in toate statiile, dar tot de doi lei ar fi fost viteza. Sigur, e tras de par exemplul cu linia aia, dar nu ar fi indeploinit standardul de viteza comerciala pentru respectivul rang.
Rangurile trenurilor au o viteza comerciala minima, deci ar trebui sa il poti retrograda de la IR la RE.
Si strict referitor la perechea asta de trenuri, ok, are opriri mai putine, dar sta vreo 10 minute in Valea Marului (sa-l astepte pe 2070, R care, in rest doar ca nu asteapta si la bariere sa treaca masinile) si 20 de minute in Sibiu (schimb de mecanici si nasi). Plus vreo 8, daca nu ma insel in Copsa (se schimba sensul de mers, deci tre sa mearga mecanicul in celalalt post de conducere). Deci nu opreste in Axente Sever si in mai stiu eu ce halta uitata de lume, dar tot face mult. Prea mult. Si, impreuna cu intarzierile cauzate de lucrarile de pe 300 e cam urata treaba cu trenul asta.
Apoi mai e vorba si de materialul rulant. Si nu crap acum ca nu am priza sa ma uit la filme cu prosti sau sa ma dau pe fb, dar Doamne fereste sa fie trenul ala plin, ca la ce scaune are si la cat sint de inghesuite anchilozezi pana la destinatie, si multe alte lucruri de bun simt pentru banii pe care ii platesti. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 18:38 | |
| In Copsa schimba sensul, asta mai mult de 4 minute nu dureaza (atata era stationarea inaintea inceperii lucrarilor pe M300). Problema e ca in timp ce 1737 sta in Copsa, e un personal, nu stiu exact care, ce vine dinspre Micasasa spre Copsa si ocupa linia, de unde cele 4 minute in plus.
Sageata albastra e folosita exact din motivul care te nemultumeste pe tine : timpul. In Copsa ar fi trebuit sa schimbe locomotiva diesel pe una electrica, daca era sa se utilizeze un tren normal, si asta ar fi durat mai mult decat un simplu schimb de sens. Acum, cu lucrarile, poate ar fi meritat, daca tot sta 8-10 minute in Copsa, dar inainte sa inceapa lucrarile ar fi pierdut prea multe minute in Copsa. Si mai e problema ca Copsa nu e neaparat o gara care sa gazduiasca o electrica/diesel pentru acele trenuri. Plus faptul ca 1736/7 circula doar vineri, sambata si duminica. In rest, locomotivele alea n-ar avea de lucru (mai ales cea diesel).
Daca mai tine trenu ala inca 2 ani cand se termina lucrarile pe M300 in zona Copsa-Coslariu, o sa zburde si sageata cu 110km/h (e construita pentru 120km/h daca nu ma insel), si atunci garantat vei vrea sa fie IR. Si poate intr-un viitor apropiat o sa se investeasca si in Podu Old - Ramnicu Valcea |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 18:59 | |
| Corect ce zici cu schimbatul locomotivei, dar timpii de stationare in Valea Marului si Sibiu? Gradul de confort? Plus ca, avand in vedere timpii si pozitionarea statiei pe traseu, ar fi cam la mijlocul calatoriei, ai magazin pe peron, deci nu ar strica pauza aia pentru schimbarea locomotivei sau a sensului de mers. Ce vreau sa spun cu asta e ca, bun, poate fi chiar utila o astfel de pauza (aprovizionare, tigara, etc.), dar una e sa poti sa-ti cumperi o apa si alta e sa iti opreasca te miri pe unde si pentru ce.
Cat despre Valcea-Sibiu, chiar si cu linia actuala, IR-urile pot scoate doua ore. Dar na, de ce sa se chinuie? Mai bine sa plimbe trenurile pline cu aer. Daca o sa se refaca 219 ar trebui sa bage bani si in Valcea-Sibiu. Asta spune bunul simt, ce o sa fie nu stiu. Si mai departe presupun ca ar trebui sa refaca Sibiu-Vintu, ca sa poti avea viteze bune pentru Bucuresti-Arad. Acolo stiu ca mai raman si electrice si diesel. Dar ramane de vazut ce va fi. Pana atunci, hai cu retrogradarea! |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 19:08 | |
| In valea Marului, daca nu asteapta vreo incrucisare, nu prea are de ce sa stationeze, gara (sau ce-a mai ramas din ea) din cate stiu eu e parasita. In ceea ce priveste Sibiu, daca nu ma insel, se asteapta tot un R ce vine dinspre Copsa, stiu ca inainte de lucrari stationa 2 minute in Sibiu, dar da, cel putin pana la Sibiu, de la Valcea, eu unul as considera mai degraba un RE decat un IR, si apoi din Sibiu spre Cluj sa fie IR. Este un tren similar, Tulcea - Bucuresti Nord, RE 8656 (Tulcea 6:30 -> Medgidia 9:58), care se transforma apoi in IR 1980 cu plecare din Medgidia la 10:05 si sosire la Bucuresti Nord la 12:47 |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 23:13 | |
| Cladirea statiei Valea Marului nu este parasita, are IDM. Legat de exemplul dat de tine, mai este unul, si anume IR 1983, care din Medgidia se transforma in RE 8655. Defapt trenul mentionat de tine este turnusul celui mentionat de mine. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 12 Aug 2013, 23:27 | |
| Da, in Valea Marului il asteapta pe 2070. Cum spuneam si mai sus, trenul care asteapta la toate crucile, daca nu ma insel. Ar fi putut sa faca mersul cum trebuie. Ar fi putut. Ieri a facut cruce cu 2566 (Sighisoara-Sibiu) in Ocna Sibiului, desi R-ul ala tre' sa ajunga in Sibiu la 17:19, iar Cluj-Valcea pleaca la 17:58 din Sibiu. Auzisem ceva de inca o pereche Tulcea-Bucuresti si inapoi. Am prins RE-ul ala la cruce cand am fost in Delta. Ca ziceam de confort, era Desiro cu 73 de locuri, sau cate are, deci scaune mult mai comode. Confirm ce zice Teodor legat de statia Valea Marului. |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Aug 2013, 23:28 | |
| Sezonierul de-o zi 12985/2. Mangalia-Constanta-Petrosani-Savarsin-Arad. Mangalia-Constanta-Iasi/Suceava Nord cu 16 vagoane. |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Aug 2013, 19:53 | |
| 567 nu avea si coltare inainte ? (lasind la o parte stergatorul de la geamul ajutorului, care e deja o moda sa nu mai fie...vad ca si 598 la fel a patit)...or fi de acelasi tip cu cele folosite la vreo marca de masini...ca altfel nu-mi explic disparitiile.... scuze pentri mesajul off-topic...dar am postat unde-am gasit fotografiile... |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Aug 2013, 20:12 | |
| Avea.La fel aveau si 122 si 606 dar s-au ciordit si de pe ele.Asta-i ultima moda la depoul Bucuresti.Asta si ciorditul din cabinele locomotivelor titularizate. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Aug 2013, 21:27 | |
| IR 1764 Buzau-Brasov duminica cu maxim 60 calatori. online photo sharing |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Interregio | |
| |
| | | | Trenuri Interregio | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |