In prima saptamana din Septembrie am fost la mare cateva zile cu aceasta ocazie am facut mai multe poze intre Constanta si Mangalia din trenul 1822 , din Bucuresti am plecat cu 75 minute intarziere si in Mangalia am ajuns cu 95 minute intarziere dar asta e alta poveste si nu vreau sa o discut aici , pe mine nu ma deranjat aceasta intarziere .
Prima poza , 1822 se apropie de podul peste canalul Dunare-Marea Neagra
Pe Pod
Spre Mangalia
Spre Constanta
Agigea Ecluza
Spre Mangalia , electrificarea s-a terminat in Agigea Ecluza , imediat si linia dubla .
Spre Constanta si sfarsitul liniei duble .
Urmeaza Eforie Nord
Eforie Nord
Spre Mangalia , intre Eforie Nord si Eforie Sud pe malul lacului Techirghiol
Eforie Sud
Spre Constanta
Spre Gara
Spre Mangalia intre Eforie Sud si Tuzla pe malul lacului Techirghiol
Spre Constanta
Spre Mangalia , urmeaza Tuzla
Podul peste DN la iesirea din Eforie Sud
Spre Constanta
Tuzla
Spre Mangalia , urmeaza Costinesti
Ne apropiem de Costinesti
Semnalul de intrare in Costinesti
Vesnica restrictie la acel pod de la intrarea in Costinesti
Costinesti
Cruce cu 1963 Mangalia-Iasi/Suceava/Botosani
La linia 3 o locomotiva de rezerva pentru diverse cazuri exceptionale .
Plecam din Costinesti si urmeaza Costinesti Tabara
Costinesti Tabara
Pescarus , o halta unde nu oprim
Popasul Pescarilor si in fundal se vad hotelurile de la Olimp , Crisana ; Banat ; Muntenia ; etc .
Neptun halta
Semnal de intrare Neptun
Neptun
Spre Constanta
Cladirea garii
Spre Mangalia , urmeaza ultima statie .
Mangalia
Iesire din Mangalia spre Constanta
Si am ajuns la capat de traseu , Mangalia .
Mangalia-Satu Mare era la pregatire/curatenie .