|
| Rame electrice clasa 58 | |
|
+101Vitosa Dionis Lineus646 raulberian Dutzu electrica912 deconectat TonyCFR Katalyn mielutu zburator dan tm bubu Nesebar AleXxX Jhonyla kristi kkk Raduku09 M130 cristi CFR Cont.dezactivat TonyGFR Lafont Shinkasen ATM Katalin4653 Mihay KOSTYK Balto cfr500 sytrus lapsanszkitamas Desiro256 Mihai-Aurel cardinal basil Teodor daniel_c Adirmvl kasapis2007 Bogdan-Razvan Rarau mishu88 FeroFan97 AndiCFR Andrey_tm Dr2005 DAS 2011 nenuandrei ionutz85 Goanga DUAL Marius LanceR decward cont dezactivat . Adrian78 spsdc7 lovekomotive ldh80 EA1clony106 Cito The Legend gheorghita Iasmin Axwell21 electrica675 19jimmy84 buldozer2 Marius Iulian KQQ alex.alexus.tm Vlad12 tudor_vl cont inactiv Zoly87 Gabry Gabriel Ionutz PrisecaruFlorin Traveller marius_catalin84 bogdan srl didi charly95s razwy mureseanu_976 lokbob AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut didinul MariusM pisti91 cristi ar cortexedge Norbi Vlad DonVILLy Lde 2100 myster2008 COSTACHE MIHAIL Csortan RADU 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Dum 11 Mar 2018, 01:00 | |
| 58-0011, 0012, 0013 şi 0014 - 4 buc., ex-CFL (Luxembourg) _________________ :TTT:
|
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5643 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Dum 11 Mar 2018, 09:33 | |
| Nu cumva sunt 5 rame formate din 2 unitati? - 58-0010-7 + 58-0110-5 - Depoul Braşov - 58-0011-5 + 58-0111-3 - Depoul Braşov - 58-0012-3 + 58-0112-1 - Depoul Braşov - 58-0013-1 + 58-0113-9 - Depoul Suceava Nord - 58-0014-9 + 58-0114-7 - Depoul Braşov |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Dum 11 Mar 2018, 19:16 | |
| Ba da, scuze, mi-a scăpat 0010. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Sam 05 Mai 2018, 17:09 | |
| 58-111-3 defecta in Simeria a facut o flama pe acoperis in fata ei fiind 110 |
| | | Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6447 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Mier 27 Iun 2018, 17:53 | |
| Rama electrică 58-3002-1 (dep. Brașov) trecând prin halta Șeica Mică spre Mediaș ca R3514 (Teiuș - Mediaș). 02.06.2018 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Joi 23 Mai 2019, 14:31 | |
| https://realitateadebrasov.net/vagon-in-flacari-la-depoul-cfr/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Sam 25 Mai 2019, 15:08 | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Lun 11 Noi 2019, 16:07 | |
| Ce tot cauta ramele suburbane clasa 58 pe la București? Cu astea vor face trenurile IR Buc-Buftea-Buc de la noul mers ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Joi 21 Dec 2023, 20:36 | |
| Text preluat de pe Facebook, autor mureșeanu_976.
Importate din Franța (și Luxemburg) începând cu 2006, parțial modernizate cu interioare noi anti-vandalism și sonorizare. Produse de consorțiul Carel-Fouché-Languepin, Alsthom, CEM între anii 1965 și 1971 în 85 exemplare, formula osiilor 2' Bo + 2' 2' + 2' 2', putere 612 kW, capacitate cca. 210 locuri pe scaune (180 locuri la Z 6300). În ciuda controverselor care au planat asupra lor (în special scandalul cu azbest), ramele au fost lăudate de anumite depouri pentru fiabilitatea lor, respectiv simplitatea comenzilor. Mulți mecanici s-au declarat odihniți după serviciul efectuat cu Z 6100 în detrimentul loco + vagoane, datorită poluării fonice mult reduse, respectiv a vibrațiilor diminuate dinspre compartimentul motor. Singura lor problemă a fost pe durata gerului : riscul mare de deraiere, din cauza diametrului osiilor, mult mai mic față de materialul rulant convențional din România, în special pe linii cu joante nesudate. A fost inclusiv o perioadă în care ramele s-au îndrumat obligatoriu în multiplă tracțiune, cu vagonul motorizat la extremitate, iar în lipsa unei rame pereche, cu locomotiva 060-EA activă în capul trenului.
Au fost importate în total 34 rame Z seriile 6100, 6300 (varianta mai scurtă a Z 6100), respectiv 5 rame Z seria 250 ex-CFL (Luxemburg), compuse din 2 vagoane. Șase rame din totalul celor 34 au fost modernizate cu facelift (cabină din fibră de sticlă, parbrize noi cu câmp vizual mărit, comenzi electronice noi prin joystick, climatizare), însă fiabilitatea lor a lăsat mult de dorit. Ramele au fost gradual retrase în perioada 2015 - 2018 din cauza lipsei osiilor de schimb, multe rame nefiind nici măcar amortizate contabil la momentul retragerii din serviciu comercial...
(Ca și constatare personală : erau ce trebuia Zetele la scurt parcurs. Condiții minime și raport calitate-preț corect conform cu rangul, fără discriminări pozitive între regionale). |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Vin 22 Dec 2023, 22:35 | |
| Z-urile chiar mi-au placut cand au intrat in circulatie in Romania. Silentioase, comode, aveau caldura. Pacat de povestea cu azbestul....Ce nu mi-a placut la ele, am nimerit rame la care instalatia pneumatica de inchidere / deschidere a usilor nu functiona sau nu era reglata corespunzator. Inchiderea se facea gen ghilotina iar pentru deschidere trageam cate 2 calatori de manere. Al doilea aspect, la viteze peste 100 km /h, aveau un puternic tangaj lateral ( posibil datorita osiilor ), cand coboram din ele organele mele interne facusera deja schimb de pozitii. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Vin 22 Dec 2023, 22:40 | |
| Cred că aveau tangajul ăla.din cauza rotilor prea mici Ușile alea erau horror plus că erau prea înalte odată la Barcea Mare h o femeie a căzut când a coborât acolo peronul fiind prea jos.. S-au spălat niste bani frumoși cu ele probabil.luate de la casat cu 10000 de euro bucata Erau mai bune variantele Z9600 alea după 1984 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 Sam 23 Dec 2023, 12:33 | |
| SNCF a vândut şi vinde în continuare materialul rulant cu azbest la preţuri foarte mici. Extragerea azbestului dintr-un automotor costă o sumă cu vreo 5 sau chiar 6 cifre, deci nu merită. Aşa că totul se stochează în imense parcuri reci şi aşteaptă... vagoanele ajung prin Maroc, câteva au ajung în Bosnia, multe le-a luat GFR şi le-a dus în Republica Moldova care nu are norme stricte de mediu pentru a putea extrage azbestul şi a vinde fierul vechi rezultat.
Ar trebui, touşi, menţionat că azbestul din trenuri nu e periculos pentru călători, care nu au cum să vină în contact direct cu el. Dar e periculos pentru personalul de întreţinere. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice clasa 58 | |
| |
| | | | Rame electrice clasa 58 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |