Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame electrice clasa 58

In jos 
+101
Vitosa
Dionis
Lineus646
raulberian
Dutzu
electrica912
deconectat
TonyCFR
Katalyn
mielutu zburator
dan tm
bubu
Nesebar
AleXxX
Jhonyla
kristi kkk
Raduku09
M130
cristi CFR
Cont.dezactivat
TonyGFR
Lafont
Shinkasen
ATM
Katalin4653
Mihay
KOSTYK
Balto
cfr500
sytrus
lapsanszkitamas
Desiro256
Mihai-Aurel
cardinal
basil
Teodor
daniel_c
Adirmvl
kasapis2007
Bogdan-Razvan
Rarau
mishu88
FeroFan97
AndiCFR
Andrey_tm
Dr2005
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
Goanga
DUAL
Marius
LanceR
decward
cont dezactivat .
Adrian78
spsdc7
lovekomotive
ldh80
EA1clony106
Cito
The Legend
gheorghita
Iasmin
Axwell21
electrica675
19jimmy84
buldozer2
Marius Iulian
KQQ
alex.alexus.tm
Vlad12
tudor_vl
cont inactiv
Zoly87
Gabry Gabriel
Ionutz
PrisecaruFlorin
Traveller
marius_catalin84
bogdan srl
didi
charly95s
razwy
mureseanu_976
lokbob
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
vrabieionut
didinul
MariusM
pisti91
cristi ar
cortexedge
Norbi
Vlad
DonVILLy
Lde 2100
myster2008
COSTACHE MIHAIL
Csortan RADU
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeDum 11 Mar 2018, 01:00

58-0011, 0012, 0013 şi 0014 - 4 buc., ex-CFL (Luxembourg)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5643
Data de inscriere : 19/04/2010

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeDum 11 Mar 2018, 09:33

Nu cumva sunt 5 rame formate din 2 unitati? Smile

- 58-0010-7 + 58-0110-5 - Depoul Braşov
- 58-0011-5 + 58-0111-3 - Depoul Braşov
- 58-0012-3 + 58-0112-1 - Depoul Braşov
- 58-0013-1 + 58-0113-9 - Depoul Suceava Nord
- 58-0014-9 + 58-0114-7 - Depoul Braşov
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeDum 11 Mar 2018, 19:16

Ba da, scuze, mi-a scăpat 0010. Sad

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeSam 05 Mai 2018, 17:09

58-111-3 defecta in Simeria a facut o flama pe acoperis in fata ei fiind 110

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Img_2035

Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului
Desiro256


Numarul mesajelor : 1171
Varsta : 30
Localizare : Sibiu
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 19/09/2010

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeMier 27 Iun 2018, 17:53

Rama electrică 58-3002-1 (dep. Brașov) trecând prin halta Șeica Mică spre Mediaș ca R3514 (Teiuș - Mediaș).

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 42994238202_38afb330f0_b

02.06.2018
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 14:31

https://realitateadebrasov.net/vagon-in-flacari-la-depoul-cfr/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeSam 25 Mai 2019, 15:08

RIP zet 3002.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeLun 11 Noi 2019, 16:07

Ce tot cauta ramele suburbane clasa 58 pe la București? Cu astea vor face trenurile IR Buc-Buftea-Buc de la noul mers ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 21 Dec 2023, 20:36

Text preluat de pe Facebook, autor mureșeanu_976.

Importate din Franța (și Luxemburg) începând cu 2006, parțial modernizate cu interioare noi anti-vandalism și sonorizare. Produse de consorțiul Carel-Fouché-Languepin, Alsthom, CEM între anii 1965 și 1971 în 85 exemplare, formula osiilor 2' Bo + 2' 2' + 2' 2', putere 612 kW, capacitate cca. 210 locuri pe scaune (180 locuri la Z 6300). În ciuda controverselor care au planat asupra lor (în special scandalul cu azbest), ramele au fost lăudate de anumite depouri pentru fiabilitatea lor, respectiv simplitatea comenzilor. Mulți mecanici s-au declarat odihniți după serviciul efectuat cu Z 6100 în detrimentul loco + vagoane, datorită poluării fonice mult reduse, respectiv a vibrațiilor diminuate dinspre compartimentul motor. Singura lor problemă a fost pe durata gerului : riscul mare de deraiere, din cauza diametrului osiilor, mult mai mic față de materialul rulant convențional din România, în special pe linii cu joante nesudate. A fost inclusiv o perioadă în care ramele s-au îndrumat obligatoriu în multiplă tracțiune, cu vagonul motorizat la extremitate, iar în lipsa unei rame pereche, cu locomotiva 060-EA activă în capul trenului.

Au fost importate în total 34 rame Z seriile 6100, 6300 (varianta mai scurtă a Z 6100), respectiv 5 rame Z seria 250 ex-CFL (Luxemburg), compuse din 2 vagoane. Șase rame din totalul celor 34 au fost modernizate cu facelift (cabină din fibră de sticlă, parbrize noi cu câmp vizual mărit, comenzi electronice noi prin joystick, climatizare), însă fiabilitatea lor a lăsat mult de dorit. Ramele au fost gradual retrase în perioada 2015 - 2018 din cauza lipsei osiilor de schimb, multe rame nefiind nici măcar amortizate contabil la momentul retragerii din serviciu comercial...

(Ca și constatare personală : erau ce trebuia Zetele la scurt parcurs. Condiții minime și raport calitate-preț corect conform cu rangul, fără discriminări pozitive între regionale).
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5206
Data de inscriere : 18/09/2011

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeVin 22 Dec 2023, 22:35

Z-urile chiar mi-au placut cand au intrat in circulatie in Romania. Silentioase, comode, aveau caldura. Pacat de povestea cu azbestul....Ce nu mi-a placut la ele, am nimerit rame la care instalatia pneumatica de inchidere / deschidere a usilor nu functiona sau nu era reglata corespunzator. Inchiderea se facea gen ghilotina iar pentru deschidere trageam cate 2 calatori de manere. Al doilea aspect, la viteze peste 100 km /h, aveau un puternic tangaj lateral ( posibil datorita osiilor ), cand coboram din ele organele mele interne facusera deja schimb de pozitii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeVin 22 Dec 2023, 22:40

Cred că aveau tangajul ăla.din cauza rotilor prea mici
Ușile alea erau horror plus că erau prea înalte odată la Barcea Mare h o femeie a căzut când a coborât acolo peronul fiind prea jos..
S-au spălat niste bani frumoși cu ele probabil.luate de la casat cu 10000 de euro bucata
Erau mai bune variantele Z9600 alea după 1984
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitimeSam 23 Dec 2023, 12:33

SNCF a vândut şi vinde în continuare materialul rulant cu azbest la preţuri foarte mici. Extragerea azbestului dintr-un automotor costă o sumă cu vreo 5 sau chiar 6 cifre, deci nu merită. Aşa că totul se stochează în imense parcuri reci şi aşteaptă... vagoanele ajung prin Maroc, câteva au ajung în Bosnia, multe le-a luat GFR şi le-a dus în Republica Moldova care nu are norme stricte de mediu pentru a putea extrage azbestul şi a vinde fierul vechi rezultat.

Ar trebui, touşi, menţionat că azbestul din trenuri nu e periculos pentru călători, care nu au cum să vină în contact direct cu el. Dar e periculos pentru personalul de întreţinere.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice clasa 58   Rame electrice clasa 58 - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame electrice clasa 58
Sus 
Pagina 34 din 34Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34
 Subiecte similare
-
»  Rame electrice Hyperion
» Rame electrice străine
» Rame electrice Hyperion
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
» Locomotive

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: