|
| Locomotive clasa 63 si 65 | |
|
+102andreycj Katalyn dan tm cfr500 buldozer2 cortexedge Kogayon alexpopa marius_catalin84 c o r v i n 63-1143-5 Re6/6 razvan22 Razvan Tudor Petre_IFTE Bobby_TM Cont.dezactivat ATM kristi kkk florin.lifticariu lapsanszkitamas 92Dragos marcelbanu Simply18 Lafont spsdc7 Spartan1948 mariuscfrbucuresti Mushu TonyGFR Radu.B Scoop NicuS Dutzu The Legend Adisoft1991s George DanyCfrPascani cristi CFR 41-0876-7 electrica912 electrica675 Cont dezactivat ldh80 CristianCFR29 AndreiStefan Caravelle_Zg Grigor Andrey_tm R936 RoRailSystems Vale revenge redeme Mihay membru dezactivat , lifetec AndreiCFRBucuresti membru inactiv allred Raduku09 TVlad Goanga Sergiu rmn Amiralul daniel_c Hader361 DUAL Vitosa Katalin4653 razwy Nesebar cont inactiv bostanescu gigel LanceR Teodor DPS kasapis2007 19jimmy84 nenuandrei REGIOTRANS12 Gabry Gabriel @ndrey Kriszti219 MariusM Adirmvl Radu Tudor COSTACHE MIHAIL Dr2005 Adrian78 AndiCFR mureseanu_976 alex.alexus.tm Vlad AMX 97-0548-4 Bogdan-Razvan Norbi Alex Avram AlexD ANDU2100HP Silver Desiro256 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 00:43 | |
| Dacă titularizezi locomotiva ajungi la situaţii jenante, cum era cu 1621/2 până anul trecut, unde locomotiva diesel de Timişoara mergea doar Timişoara - Sibiu şi acolo se mai pierdea un sfert de oră cu pus locomotivă de Sibiu, că domn' mecanic de TM şi domn' mecanic de SB erau titulari şi nu puteau să plece înapoi fără locomotiva pe care au venit. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 01:25 | |
| Schimbatul locomotivelor la Sibiu nu are nici o legatura cu titularizarea, trunusul se face dupa instructia 202 exista si o procedura a SNTFC cu un numar destul de lung, la timisoara sunt 3 GM-uri care faceau 1621/1622 si 1838/1837 2 la drum + 1 rezerva ,daca trimiti locomotiva tranzit la brasov faci turnus combinat cu sibiu , bagi mai multe locomotive in program, ajungeai sa tii o locomotiva de sibiu prin zona cateva zile sau sa folosesti aceeasi locomotiva de mai multe ori la aceleasi trenuri, incepeai sa ai diferente PMZ pe locomotive datorita parcursurilor neuniforme, daca se strica pe la Brasov alta distractie, pth3-ul si reviziile se fac la depoul de domiciliu. Nu stiu cum avea imperecheate trenurile sibianul dar nu cred ca mergea cu 1621/1622 probabil mai avea combinat cu alte 2 trenuri. Din cate tin minte la Timisoara turnusul era asa ceva 1622/1621 apoi 1838/1837 apoi o zi pauza in care se facea revizia PTH3 si statea rezerva. Se cauta eficienta in a folosi cat mai putine locomotive in turnus care sa circule cat mai mult in limite normale, nu sa trimiti locomotive de la timisoara la Iasi si daca ajung acolo la Bucuresti si poate mai face si 2 drumuri de Brasov si ajunge dupa 4 saptamani la depoul de domiciliu. Nici nu vreau sa incep o discutie de cate locomotive au norma de km de mult depasita pentru RG , bandaje subtiri si alte probleme. Fiecare depou are locomotive, sectii de remorcare si deservesc anumite trenuri. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 02:18 | |
| ca tot vorbiti de Sibiu :)vin eu cu un GM,sa nu va mai contraziceti .. 1.turnusul vechi la 1621/1622 era facut prost,indiferent de cine si pentru ce era facut. 2.CFR 'ul se duce de rapa , ca e condus de niste id***ti grasi cu burta mare pe care-i doare'n 14 de nasul de rand de pe tren si de casiera care vinde bilete , care fac rahaturi in interese personale,ca sa aiba ei banul , nu in interesul companiei sa fie toata lumea impacata si sa mai aiba si ei unde sa lucreze maine .. Dar nu-i bai ca ciolanunl s-a scurtat si continua sa se scurteze,si sa i vezi cand devine barca prea mica si pentru ei.. Asa .. sa revenim la topicul in cauza cu 1392 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 22:49 | |
| @Dr2005 Cate aberatii ai reusit sa scrii in ultimile tale postari! Le-am aratat catorva pensionari fosti mecanici si s-au crucit apoi au izbucnit in ras. Parerea lor e sa-ti alegi alt drum in viata ca nu e de tine calea ferata. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 23:24 | |
| Katalin4653 , tu nu ai sa intelegi niciodata ca mormanu ala de fiare (locomotiva) a fost construit sa lucreze , sa produca , cine o cumpara trebuie sa scoata profit nu sa o tina in vitrina , la fel si cu vagoanele , trebuie sa ruleze , nu sa stea in triaj/depou/remiza etc si sa le gadilam sub coada , asta nu intelegi tu , gandesti sentimental si ai sentimente pentru niste fieratanii , in fine , ti-am explicat si live , una e sa fi pasionat si alta e sa fi obsedat de aceste feratanii , ele au fost construite sa transporte calatori/marfa , deci trebuie sa fie exploatate la maxim , nu ma mai lupt sa iti explic ca oricum nu intelegi si tratezi fierataniile ca pe niste fiinte si le iubesti mai mult ca orice de pe lumea asta . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 23:49 | |
| - Marius 926 a scris:
- @Dr2005
Cate aberatii ai reusit sa scrii in ultimile tale postari! Le-am aratat catorva pensionari fosti mecanici si s-au crucit apoi au izbucnit in ras. Parerea lor e sa-ti alegi alt drum in viata ca nu e de tine calea ferata. Tocmai din cauza mentalităţii perpetuate de aceşti pensionari nu putem progresa. Dacă ajung eu vreodată director la CFR Călători, în secunda doi zboară toate titularizările şi toate stemele şi perdeluţele. Şi dacă încep să pice locomotivele o să zboare cu I pe cartea de muncă şi şefii de depou. Şi etapa a 2a: automotoare LA GREU, tot ce se poate repara din Z-uri şi Malaxe + tot parcul de Desiro, iar ce nu se poate repara (adică Malaxe nemodernizate, LVT-uri nemodernizate) şi ce e în plus (EA-urile şi DA-urile disponibilizate cu ocazia asta şi cele vreo 900 vagoane care stau degeaba + ce s-o mai disponibiliza dintre 19/20-50-uri şi 11/21-47) vândute la licitaţie bucată cu bucată (cu preţ în funcţie de stare, adică de fier vechi pentru ce e defect iremediabil şi cu valoarea neamortizată pentru ce e funcţional), noul proprietar fiind liber să decidă ce face cu ele. Etapa a 3a: mers cadenţat cu materialul rulant de la etapa 2 sau cu locomotive şi vagoane după caz. Punem pariu că într-un an ajung pe profit (dacă nu mă împuşcă liderii de sindicat între timp)? _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 09 Mai 2014, 02:37 | |
| Ti-am explicat si iti mai explic o data cititi instructia 202: 1. Pe fiecare depou se intocmeste un turnus al locomotivelor pe sectiile de remorcare arondate depoului. Se intocmeste Turnus LE, Turnus LDE, LDH, Turnus Automotoare in functie de imperecherile trenurilor, timpul pentru alimentare echipare si revizii. Pentru ca fiecare depou are parc de locmotive se impart trenurile astfel incat sa existe o prestatie a lor echilibrata.
Este absurd sa plimbi locomotive de la depoul Suceava la Timisoara prin Cluj (oricum rebruseaza) sau de la Timisoara la Galati decat daca e chiar necesar, cum ar fi sa se strice o locomotiva si numai aia sa fie disponibila.
2. Se intocmeste programul personalului de tractiune, se pot alege mai multe variante : Program mixt, Program pe tip de Tractiune, LE, LDE, LDH AM. La intomirea programului se tine cont de autorizatii pentru ca pe fiecare tip de locomotiva si aici ma refer chiar la fiecare tip, numai la LDH-uri de exemplu sunt n variante de modernizare si pentru fiecare iti trebuie permis iar nu toti au. Si se tine cont de ordinul 256/2013 privind serrviciul maxim admis. In caz de program mixt daca sunt mecanici situatia descrisa mai sus se face schimb si sunt indrumati la tren la care au permis. Optional, daca sunt intrunite toate conditiile se poate intocmi programul personalului de tractiune astfel incat sa se suprapuna pe o anumita locomotiva din turnus.
Sunt situatii cand se poate si cand nu se poate, asa zisa titularizare nu exista decat prin prisma faptului ca prinzi la fiecare comanda locomotiva respectiva. Rar mai sunt programele mecanicilor facute sa prinda aceeasi locomotiva/am, mai mult la programele trenuri Regio si pe tip de tractiune.
La Regiotrans de exemplu am inteles ca pe Timisoara - Radna automotoarele fac turnus inchis si programul mecanicilor este facut sa prinda acelasi AM.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 09 Mai 2014, 15:42 | |
| Ok .. chestiile enumerate,Iasi-Timisoara via Cluj este una pur teoretica,sa zicem ca Galati-Timisoara(cu evitare rebrusare in Bucuresti),ar fi posibil .. Insa , tu vrei sa zici ca locomotiva depolui Timisoara nu putea merge pana la Brasov,astfe ca in tren sa nu pierzi 20 de minute inutil in Sibiu si sa mai pierzi alte 20 si-n Brasov?!? .. si tot teoretic vorbind,in Europa sunt trenuri care parcurg distante mai mari cu o singura locomotiva,fara ca sa tina cont de depoul din care ea face parte .. iar TGV'ul face Paris-Londra .. si mai nou Paris-Barcelona .. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 09 Mai 2014, 22:56 | |
| Cred ca titularizarea e o reminiscenta a stalinismului in care e incremenita calea ferata romana. La fel si stilul de a distruge tot ce nu e al tau, de a nu respecta pe colegul de serviciu care vine dupa tine pe locomotiva pentru a duce trenul cu locomotiva altui depou, de a schimba mecanicul la Brasov in loc de a schimba aradenii cu bucurestenii la Sighisoara(exemplu) de a lua oglinzile, de a nu avea respect pentru o locomotiva, de a spune imi bag p==a in ea, sau in el CFR.
Cind o parte din noi vom fi foarte batrini este posibil ca ceea ce va ramine din calea ferata sa fie altfel. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 10 Mai 2014, 21:54 | |
| @Dr2005 asa da, succesuri depline, dar la faza cu automotoare vrem sa vedem ceva modern nu vechituri din 1900-toamna altfel eu, karpaty si nu numai suntem "dusmanii" tai Apropo netitularizatele din ziua de azi tot pana la maaaxim 16 ore pe zi lucreaza. Si nu sunt de acord cu tine daca unul din titulari e in concediu masina sta in depou. Nu nene se inlocuieste cu alt mecanic. Iar prin titularizare ai pe cine trage la raspundere nu ca acum n'spe mecanici au lucrat luna asta pe ea si cand te urci in cabina ti-e scarba si multe altele... @cristiCFR cunoastem toate instructiile. @DUAL nici in vecii vecilor nu ne vom compara noi cu Austria, Germania, Spania, Franta. Drept dovada rama Hyperion si multe alte modernizari esuate. @dan_tm prin titularizare erau mai intretinute masinile (a se vedea fotografiile document) nu ca n-ar fi si acum pe la unele puncte de lucru. Te mai preocupa si pe tine ca titular curatenia interioara, inlocuirea unui bec ars, functionarea masinii la parametrii optimi, nu ca acum completezi fisa de bord si pleci acasa, daca dorel are la magazie bine daca nu iar bine... Eu zic stop discutiei pe tema asta ca nu ajungem la niciun punct comun. Nu schimbam noi lumea si nici problemele cfr-ului. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8672 Data de inscriere : 19/04/2009
| | | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6449 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 10 Mai 2014, 23:05 | |
| - dan tm a scris:
- Cred ca titularizarea e o reminiscenta a stalinismului in care e incremenita calea ferata romana. La fel si stilul de a distruge tot ce nu e al tau, de a nu respecta pe colegul de serviciu care vine dupa tine pe locomotiva pentru a duce trenul cu locomotiva altui depou, de a schimba mecanicul la Brasov in loc de a schimba aradenii cu bucurestenii la Sighisoara(exemplu) de a lua oglinzile, de a nu avea respect pentru o locomotiva, de a spune imi bag p==a in ea, sau in el CFR.
Cind o parte din noi vom fi foarte batrini este posibil ca ceea ce va ramine din calea ferata sa fie altfel. Locomotiva de Timisoara nu merge pana la Brasov pentru ca ar sta dupaia acolo peste 20ore degeaba... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Dum 11 Mai 2014, 00:16 | |
| Nu am spus ca merge, am dat un exemplu, a fost o discutie aaici pe forum , daca ar fi Traxx pe Ister sau Dacia , aradenii ar putea schimba pe bucuresteni in Sighisoara. S-a desprins ideea ca nu ar vrea brasovenii.
Am dat exemplul asta pentru a ilustra prostia care domina CFR_calatori privind titularizarea locomotivelor, in loc sa predomine folosirea la maxim a locomotivelor ne lovim de dezinteres privind locomotiva, de interesele depourilor privind arondarea trenurilor etc.
Faptul ca o mare parte a mecanicilor vad in locomotiva doar o unealta cu care lucreaza in scirba (dar din care trag daca e diesel) si nu ii intereseaza sa o stearga , sa mature, sa goleasca cosul de gunoi, asta tine de educatie, de bun simt , de mentalitate. |
| | | REGIOTRANS12
Numarul mesajelor : 193 Varsta : 27 Localizare : Sfantu Gheorghe Reputatie : 5127 Data de inscriere : 30/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Lun 12 Mai 2014, 15:29 | |
| |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8513 Data de inscriere : 16/10/2013
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 | |
| |
| | | | Locomotive clasa 63 si 65 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |