|
| Locomotive clasa 63 si 65 | |
|
+102andreycj Katalyn dan tm cfr500 buldozer2 cortexedge Kogayon alexpopa marius_catalin84 c o r v i n 63-1143-5 Re6/6 razvan22 Razvan Tudor Petre_IFTE Bobby_TM Cont.dezactivat ATM kristi kkk florin.lifticariu lapsanszkitamas 92Dragos marcelbanu Simply18 Lafont spsdc7 Spartan1948 mariuscfrbucuresti Mushu TonyGFR Radu.B Scoop NicuS Dutzu The Legend Adisoft1991s George DanyCfrPascani cristi CFR 41-0876-7 electrica912 electrica675 Cont dezactivat ldh80 CristianCFR29 AndreiStefan Caravelle_Zg Grigor Andrey_tm R936 RoRailSystems Vale revenge redeme Mihay membru dezactivat , lifetec AndreiCFRBucuresti membru inactiv allred Raduku09 TVlad Goanga Sergiu rmn Amiralul daniel_c Hader361 DUAL Vitosa Katalin4653 razwy Nesebar cont inactiv bostanescu gigel LanceR Teodor DPS kasapis2007 19jimmy84 nenuandrei REGIOTRANS12 Gabry Gabriel @ndrey Kriszti219 MariusM Adirmvl Radu Tudor COSTACHE MIHAIL Dr2005 Adrian78 AndiCFR mureseanu_976 alex.alexus.tm Vlad AMX 97-0548-4 Bogdan-Razvan Norbi Alex Avram AlexD ANDU2100HP Silver Desiro256 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 03 Mai 2014, 23:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Le-or fi luat în primire mecanicii de Constanţa... doar ştii că ăia sunt maniaci după dunguliţe, steguleţe şi alte asemenea.
Da apa din Canalul Dunare Marea Neagra sau de la ploaie nu aduna sa le spele putin? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 03 Mai 2014, 23:19 | |
| Spalatul locomotivei nu este in sarcina mecanicului, sunt firme platite sa faca asta si o fac cam o data pe an. La depoul Medgidia nu cred ca au contract pentru ca si automotoarele sunt murdare rau _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 03 Mai 2014, 23:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- Le-or fi luat în primire mecanicii de Constanţa... doar ştii că ăia sunt maniaci după dunguliţe, steguleţe şi alte asemenea.
Mecanicii astia nebuni ar trebui sanctionati care fac locomotiva sorcova , ce e prostia asta , sa o lase asa cum iese din fabrica nu e masina lui personala de la masa de acasa sa o sorcoveasca cum vrea el . Si sa termine cu titularizarea in primul rand , locomotiva este o masinarie pe care trebuie sa-si faca orele toti mecanicii , este un utilaj pe care faci serviciul si atat , nu ce fac ei acum cu toate brizbrizurile |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 03 Mai 2014, 23:35 | |
| Nu întotdeauna mecanicii își sorcovesc locomotiva. Mai sunt ajutați și de unii pasionați.
De ce este rău să fie locomotiva titulară? Titularele sunt mereu spălate și îngrijite de mecanici, pe când cele care nu sunt titulare... Este ca în viața de zi cu zi. Ce ne pasă dacă stricăm un obiect de la locul de muncă sau de la școală. Oricum nu este al nostru. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Sam 03 Mai 2014, 23:50 | |
| Ar trebui sa existe santiuni daca locomotivele sint murdare in interior (mecanicilor) ca doar e locul lor de munca si santiuni date firmei daca locomotivele pleaca murdare. Dar asta tine de imaginea publica si ar trebui alt departament sau serviciu cu sefi si sefuti si sefute si firme care sa spele o locomotiva la pretul unei vopsiri.
De parca ar fi mare lucru sa treaca printr-un jet de apa la iesirea si intrarea in depou.
Nu stiu cum reusesc altii sa tina locomotivele curate.In alte tari vreau sa zic.
Nu am nimic cu locomotivele care au o linie doua ici colo, sint mai aparte, dar unele sint precum caprele cu care umbla nebunii aia pe strazi iarna. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Dum 04 Mai 2014, 11:21 | |
| Karpaty ar trebui atunci sa lucrezi si tu in fiecare zi in cate un birou si sa vezi ce inseamna constiinta romanului..Titularizare e buna pentru ca se patreaza o ordine si curatenie |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Dum 04 Mai 2014, 16:25 | |
| Din punctul asta de vedere, sunt de acord. Experienta din trecut ne-a aratat ca totusi o locomotiva cu titulari arata (si probabil merge) mai bine decat un utilaj considerat, sa ma scuzati, "curv*a regimentului".
Pe de alta parte, titularizarea scade eficienta de lucru a locomotivei. Ca, pana la urma, mecanicii titulari -daca doar ei o conduc- nu o pot conduce totusi 24h/24, pe cand ...fara titular...in teorie pot lucra si doua schimburi lejer pe ea.
Totul se reduce, in esenta, la etica muncii, si la modul cum stii sa ingrijesti mijloacele de productie ce iti sunt date in grija. Cum noi n-avem (sau nu mai avem) asa ceva, nu e de mirare ca avem diferentele (si diferendele) astea pe care sa discutam. Oricum, situatia se aplica in principu cam la tot,de la mare la mic - de la locomotive, la autobuze, la masina de serviciu, la capsatoare de hartie... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Lun 05 Mai 2014, 22:43 | |
| Titularizare inseamna minim 3 echipe de lucru in functie de numarul de trenuri alocat depoului respectiv si turnusul de imperechere locomotive prin rotire la trenuri. Aici lucrurile depind de mai multi factori totul depinzand de amplasarea depourilor si zonele de tractiune dar si de autorizarea mecanicilor la viteze de 100 sau peste 100 km/h. Revenind la echipe una dintre ele e titularul sef care sa fie tras la raspundere de conducerea depoului in caz ca locomotiva nu e intretinuta corespunzator atat in exploatare cat si curatenie. Ca pun mana de la mana si aranjeaza fel si fel de brizbrizuri pe ele e partea a doua si tine de bunul simt. Adrian78 a dat bine exemplul, e ca si cum ai schimba zilnic camera de lucru iar biroul e plin de praf si calculatorul functioneaza in dorul lelii...
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Lun 05 Mai 2014, 22:55 | |
| Dar cum reusesc sa mentina Traxxul curat?
Ca din ce spuneti voi inteleg ca daca mecanici nu sint titulari, n-au grija de locomotiva, o murdaresc, trag de ea, nu le pasa.
Inseamna ca la capul lor trebuie lucrat, daca le place sa lucreze in mizerie, in mizerie sa lucreze.
Normal masinile sint niste utilaje foarte scumpe care trebuie sa functioneze in parametrii optimi o perioada cit mai mare pentru a amortiza investitia in ele si pentru a aduce profit. Daca ele sint legate de tura si turnusul mecanicilor, de faptul cum sint ei autorizati si imperecheati asta e o prostie fara legatura cu aspectele economice sau de serviciu.
Plus interesele depourilor, mindria lor, *rost*i de-astea.Ca era o discutie pina unde ar putea merge aradenii sa ii schimbe pe bucuresteni, pina la Sighisoara dar nu i-ar lasa brasovenii ca e un fel de ,,pe aici nu se trece".
Avem un user olandez pe forum, sint curios ce ar spune stiind de titularizare si imperecherea de pe la noi.E mecanic in Olanda. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mar 06 Mai 2014, 10:37 | |
| - dan tm a scris:
- Dar cum reusesc sa mentina Traxxul curat?
Păi... în Ungaria e spălat când ajunge la depou. Probabil tot atunci e măturat şi în cabină. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mar 06 Mai 2014, 10:41 | |
| Lasa raspunsul asta ca il spala in Ungaria. Cum il mentin mecanicii romani curat daca nu sint titulari asta era intrebarea, inauntru , ca asta e ,,miezul" discutiei nu exteriorul. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mar 06 Mai 2014, 17:48 | |
| Pentru ca sunt foarte putini cei care au autorizatie pe TRAXX (cativa la B.C., Timisoara Nord si Arad). Plus ca, fiind locomotiva ungurilor are un "regim special" si nu se apuca nimeni sa arunce gunoaie ca in Gange. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 07 Mai 2014, 20:49 | |
| - adrian78 a scris:
- Karpaty ar trebui atunci sa lucrezi si tu in fiecare zi in cate un birou si sa vezi ce inseamna constiinta romanului..Titularizare e buna pentru ca se patreaza o ordine si curatenie
Sunt de acord cu tine , parerile impamantenite a lui Karpaty ar aduce toate locomotivele in starea de mizerii, o locomotiva titularizata nu se compara ca igiena si functionabilitate cu una netitularizata , dar lui ii plac mai mult jegurile ca doar si vagoanele dupa el ar trebui sa le vedem prin toata tara si in birocratie draq sa mai stie ce si cum sunt cu ele cu revizii igienizari etc . Eu daca as fi director la cfr calatori chiar as saluta alocarea de titulari la oricare locomotiva modernizata sub orice fel si retragerea pina la modernizare a celorlalte pentru a avea si locomotivele o promovabilitate in fata calatorilor. Un lucru bun ce l-a facut depoul Iasi este ca dupa un RR al GM 900 l-au spalat si revopsit , la fel si cu GM 1227 si mai este unul parca la fel revopsit , GM-urile de Sibiu sunt ingrijite cele ce deservesc M200 , dar si unele detasate la Tg Mures ,dar cam lasa de dorit cele de acolo , GM-urile de BC sunt cele mai mizere si prost functonale din tara datorita netitularizarii si a proastei exploatari . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 07 Mai 2014, 23:07 | |
| Prin titularizare, locomotiva circulă doar 8 ore pe zi, eventual 16 ore dacă are 2 mecanici. Pe când ea trebuie să circule cât mai mult, că doar e o bucată de fier, nu are nevoie de odihnă. Prin Ungaria şi Austria nu există titulari pe locomotive... şi aţi văzut cum arată locomotivele lor. Nu mai zic că acolo nu vezi tot felul de dunguliţe, steguleţe, perdeluţe, flori pe bord, steme, plăcuţe ş.a.. Companiile de acolo ţin la imagine, nu-şi permit să ţiganizeze (scuzaţi cuvântul, dar aşa e parcul de la CFR Călători: o ţigănie, rar vezi 2 locomotive identice în acelaşi depou, nu mai zic de vagoane care au 1000 de scheme de vopsire a câte 10 nuanţe fiecare, că fiecare revizie de vagoane are altfel de roşu şi de albastru) parcul.
Singura soluţie ar fi să se dea 3 mecanici pe fiecare locomotivă. Dar ce te faci când ăştia pleacă în concediu? Faci cum se face la Braşov cu autobuzele, adică le tragi în colţul depoului şi le pui 3 lacăte ,,să nu mi-o ia altu'"? Şi clar nu ar trebui să li se permită mecanicilor sau altor angajaţi să personalizeze locomotivele. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 08 Mai 2014, 00:07 | |
| Dragos, sa ai locomotive titulare nu inseamna sa faca mai putini tren-km, turnusul locomotivelor si automotoarelor si personalului se stabileste dupa instructia 202... Ca sa faci o titularizare , imperechezi echipele de personal T si faci turnusul lor astfel incat 3-4 mecanici sa prind la fiecare tura de serviciu aceeasi locomotiva. Sunt situatii cand imperecherea trenurilor, turnusul locomotivelor si programul de lucru al personalului, care este reglementat si el prin OMT emis de voi, perimite acest lucru. Chiar daca pleaca 1 din cei 3 sau 4 in concediu tot ramn 2 sau 3 celalalt trebuie sa respecte regulile stabilite de echipa, sa faca curatenie, sa spele geamurile etc. Desigur exista situatii cand anumite locomotive chiar daca sunt teoretic titulare pentru ca exista trenuri de lung parcurs si locomotiva merge de la un capat la altul iar serviciul maxim admis nu perimite sa mergi cu trenul pana la capat se face schimb de personal astfel exista o titularizare partiala, adica cu locomotiva acelei echipe fac serviciu si alte echipe de la alte depouri. Aceasta situatie este acceptata atat din partea echipelor cat si din partea celor de la exploatare.
Locomotivele care sunt titulare sau titulare partial sunt intretinute, fiecare face cate ceva, curatenie, spalat geamuri, reparatie etc, dupa un timp ajungi sa ii cunosti toate "mofturile" "defectele" etc si scazi si rata defectarilor, repet acest lucru tine de conceperea programului de lucru al mecanicilor astfel incat sa faca serviciu cat mai mult posibil cu aceeasi locomotiva. In program netitularizat, poti sa faci serviciu poate o data pe saptamana cu aceeasi locomotiva, daca mai ai si colegi certati cu munca si curatenia si tu baiat finut cu bun simt si care nu suporta mizeria ajungi sa cureti si sa speli de unu singur zilnic sa repari diverse defecte, la cate o locomotiva dupa toti si de feicare data cand iti vine la rand tot cu geamurile pline de gandaci, si culmea ce ai reparat deja stricat, esti luat de fraier, tu muncesti iar restu nu fac nimic...
La noi e Romania, afara exista fireme de curatenie care o data ajuns cu locomotiva in depou o spala si pe exterior si pe interior, la noi se spala o data pe an pe exterior si la preturi ...... in rest daca faci tu curatenie atunci ai. De exemplu am auzit o faza tare, off topic, cica s-au facut dezinsectii la vagoane si s-au folosit 10 litrii de insecticid pe vagon cu 10 compartimente, interesant nu ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 | |
| |
| | | | Locomotive clasa 63 si 65 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |