Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 63 si 65

In jos 
+102
andreycj
Katalyn
dan tm
cfr500
buldozer2
cortexedge
Kogayon
alexpopa
marius_catalin84
c o r v i n
63-1143-5
Re6/6
razvan22
Razvan Tudor
Petre_IFTE
Bobby_TM
Cont.dezactivat
ATM
kristi kkk
florin.lifticariu
lapsanszkitamas
92Dragos
marcelbanu
Simply18
Lafont
spsdc7
Spartan1948
mariuscfrbucuresti
Mushu
TonyGFR
Radu.B
Scoop
NicuS
Dutzu
The Legend
Adisoft1991s
George
DanyCfrPascani
cristi CFR
41-0876-7
electrica912
electrica675
Cont dezactivat
ldh80
CristianCFR29
AndreiStefan
Caravelle_Zg
Grigor
Andrey_tm
R936
RoRailSystems
Vale
revenge
redeme
Mihay
membru dezactivat ,
lifetec
AndreiCFRBucuresti
membru inactiv
allred
Raduku09
TVlad
Goanga
Sergiu rmn
Amiralul
daniel_c
Hader361
DUAL
Vitosa
Katalin4653
razwy
Nesebar
cont inactiv
bostanescu gigel
LanceR
Teodor
DPS
kasapis2007
19jimmy84
nenuandrei
REGIOTRANS12
Gabry Gabriel
@ndrey
Kriszti219
MariusM
Adirmvl
Radu Tudor
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
mureseanu_976
alex.alexus.tm
Vlad
AMX 97-0548-4
Bogdan-Razvan
Norbi
Alex Avram
AlexD
ANDU2100HP
Silver
Desiro256
106 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 57 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 3 Mai 2014 - 23:09

Dr2005 a scris:
Le-or fi luat în primire mecanicii de Constanţa... doar ştii că ăia sunt maniaci după dunguliţe, steguleţe şi alte asemenea.

Da apa din Canalul Dunare Marea Neagra sau de la ploaie nu aduna sa le spele putin?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3653
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9550
Data de inscriere : 02/11/2008

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 3 Mai 2014 - 23:19

Spalatul locomotivei nu este in sarcina mecanicului, sunt firme platite sa faca asta si o fac cam o data pe an.
La depoul Medgidia nu cred ca au contract pentru ca si automotoarele sunt murdare rau Neutral

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22248
Data de inscriere : 06/12/2009

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 3 Mai 2014 - 23:26

Dr2005 a scris:
Le-or fi luat în primire mecanicii de Constanţa... doar ştii că ăia sunt maniaci după dunguliţe, steguleţe şi alte asemenea.

Mecanicii astia nebuni ar trebui sanctionati care fac locomotiva sorcova , ce e prostia asta , sa o lase asa cum iese din fabrica nu e masina lui personala de la masa de acasa sa o sorcoveasca cum vrea el .  Evil or Very Mad
Si sa termine cu titularizarea in primul rand , locomotiva este o masinarie pe care trebuie sa-si faca orele toti mecanicii , este un utilaj pe care faci serviciul si atat , nu ce fac ei acum cu toate brizbrizurile  Evil or Very Mad 

_________________
595423Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Bdeem_8496_aLocomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Bdeem_8496_aLocomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11510
Data de inscriere : 08/09/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 3 Mai 2014 - 23:35

Nu întotdeauna mecanicii își sorcovesc locomotiva. Mai sunt ajutați și de unii pasionați.

De ce este rău să fie locomotiva titulară? Titularele sunt mereu spălate și îngrijite de mecanici, pe când cele care nu sunt titulare... Este ca în viața de zi cu zi. Ce ne pasă dacă stricăm un obiect de la locul de muncă sau de la școală. Oricum nu este al nostru.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 3 Mai 2014 - 23:50

Ar trebui sa existe santiuni daca locomotivele sint murdare in interior (mecanicilor) ca doar e locul lor de munca si santiuni date firmei daca locomotivele pleaca murdare. Dar asta tine de imaginea publica si ar trebui alt departament sau serviciu cu sefi si sefuti si sefute si firme care sa spele o locomotiva la pretul unei vopsiri.

De parca ar fi mare lucru sa treaca printr-un jet de apa la iesirea si intrarea in depou.

Nu stiu cum reusesc altii sa tina locomotivele curate.In alte tari vreau sa zic.

Nu am nimic cu locomotivele care au o linie doua ici colo, sint mai aparte, dar unele sint precum caprele cu care umbla nebunii aia pe strazi iarna.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18257
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23686
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeDum 4 Mai 2014 - 11:21

Karpaty ar trebui atunci sa lucrezi si tu in fiecare zi in cate un birou si sa vezi ce inseamna constiinta romanului..Titularizare e buna pentru ca se patreaza o ordine si curatenie
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6493
Data de inscriere : 10/07/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeDum 4 Mai 2014 - 16:25

Din punctul asta de vedere, sunt de acord. Experienta din trecut ne-a aratat ca totusi o locomotiva cu titulari arata (si probabil merge) mai bine decat un utilaj considerat, sa ma scuzati, "curv*a regimentului".

Pe de alta parte, titularizarea scade eficienta de lucru a locomotivei. Ca, pana la urma, mecanicii titulari -daca doar ei o conduc- nu o pot conduce totusi 24h/24, pe cand ...fara titular...in teorie pot lucra si doua schimburi lejer pe ea.

Totul se reduce, in esenta, la etica muncii, si la modul cum stii sa ingrijesti mijloacele de productie ce iti sunt date in grija. Cum noi n-avem (sau nu mai avem) asa ceva, nu e de mirare ca avem diferentele (si diferendele) astea pe care sa discutam. Oricum, situatia se aplica in principu cam la tot,de la mare la mic - de la locomotive, la autobuze, la masina de serviciu, la capsatoare de hartie...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8794
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeLun 5 Mai 2014 - 22:43

Titularizare inseamna minim 3 echipe de lucru in functie de numarul de trenuri alocat depoului respectiv si turnusul de imperechere locomotive prin rotire la trenuri. Aici lucrurile depind de mai multi factori totul depinzand de amplasarea depourilor si zonele de tractiune dar si de autorizarea mecanicilor la viteze de 100 sau peste 100 km/h. Revenind la echipe una dintre ele e titularul sef care sa fie tras la raspundere de conducerea depoului in caz ca locomotiva nu e intretinuta corespunzator atat in exploatare cat si curatenie. Ca pun mana de la mana si aranjeaza fel si fel de brizbrizuri pe ele e partea a doua si tine de bunul simt. Adrian78 a dat bine exemplul, e ca si cum ai schimba zilnic camera de lucru iar biroul e plin de praf si calculatorul functioneaza in dorul lelii...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeLun 5 Mai 2014 - 22:55

Dar cum reusesc sa mentina Traxxul curat?

Ca din ce spuneti voi inteleg ca daca mecanici nu sint titulari, n-au grija de locomotiva, o murdaresc, trag de ea, nu le pasa.

Inseamna ca la capul lor trebuie lucrat, daca le place sa lucreze in mizerie, in mizerie sa lucreze.

Normal masinile sint niste utilaje foarte scumpe care trebuie sa functioneze in parametrii optimi o perioada cit mai mare pentru a amortiza investitia in ele si pentru a aduce profit. Daca ele sint legate de tura si turnusul mecanicilor, de faptul cum sint ei autorizati si imperecheati asta e o prostie fara legatura cu aspectele economice sau de serviciu.

Plus interesele depourilor, mindria lor, *rost*i de-astea.Ca era o discutie pina unde ar putea merge aradenii sa ii schimbe pe bucuresteni, pina la Sighisoara dar nu i-ar lasa brasovenii ca e un fel de ,,pe aici nu se trece".


Avem un user olandez pe forum, sint curios ce ar spune stiind de titularizare si imperecherea de pe la noi.E mecanic in Olanda.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20237
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25032
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeMar 6 Mai 2014 - 10:37

dan tm a scris:
Dar cum reusesc sa mentina Traxxul curat?
Păi... în Ungaria e spălat când ajunge la depou. Probabil tot atunci e măturat şi în cabină.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeMar 6 Mai 2014 - 10:41

Lasa raspunsul asta ca il spala in Ungaria. Cum il mentin mecanicii romani curat daca nu sint titulari asta era intrebarea, inauntru , ca asta e ,,miezul" discutiei nu exteriorul.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5418
Data de inscriere : 23/07/2012

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeMar 6 Mai 2014 - 17:48

Pentru ca sunt foarte putini cei care au autorizatie pe TRAXX (cativa la B.C., Timisoara Nord si Arad). Plus ca, fiind locomotiva ungurilor are un "regim special" si nu se apuca nimeni sa arunce gunoaie ca in Gange.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6174
Data de inscriere : 30/12/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeMier 7 Mai 2014 - 20:49

adrian78 a scris:
Karpaty ar trebui atunci sa lucrezi si tu in fiecare zi in cate un birou si sa vezi ce inseamna constiinta romanului..Titularizare e buna pentru ca se patreaza o ordine si curatenie

Sunt de acord cu tine , parerile impamantenite a lui Karpaty ar aduce toate locomotivele in starea de mizerii, o locomotiva titularizata nu se compara ca igiena si functionabilitate cu una netitularizata , dar lui ii plac mai mult jegurile ca doar si vagoanele dupa el ar trebui sa le vedem prin toata tara si in birocratie draq sa mai stie ce si cum sunt cu ele cu revizii igienizari etc . Eu daca as fi director la cfr calatori chiar as saluta alocarea de titulari la oricare locomotiva modernizata sub orice fel si retragerea pina la modernizare a celorlalte pentru a avea si locomotivele o promovabilitate in fata calatorilor.

Un lucru bun ce l-a facut depoul Iasi este ca dupa un RR al GM 900 l-au spalat si revopsit , la fel si cu GM 1227 si mai este unul parca la fel revopsit , GM-urile de Sibiu sunt ingrijite cele ce deservesc M200 , dar si unele detasate la Tg Mures ,dar cam lasa de dorit cele de acolo , GM-urile de BC sunt cele mai mizere si prost functonale din tara datorita netitularizarii si a proastei exploatari .
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20237
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25032
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeMier 7 Mai 2014 - 23:07

Prin titularizare, locomotiva circulă doar 8 ore pe zi, eventual 16 ore dacă are 2 mecanici. Pe când ea trebuie să circule cât mai mult, că doar e o bucată de fier, nu are nevoie de odihnă. Prin Ungaria şi Austria nu există titulari pe locomotive... şi aţi văzut cum arată locomotivele lor. Nu mai zic că acolo nu vezi tot felul de dunguliţe, steguleţe, perdeluţe, flori pe bord, steme, plăcuţe ş.a.. Companiile de acolo ţin la imagine, nu-şi permit să ţiganizeze (scuzaţi cuvântul, dar aşa e parcul de la CFR Călători: o ţigănie, rar vezi 2 locomotive identice în acelaşi depou, nu mai zic de vagoane care au 1000 de scheme de vopsire a câte 10 nuanţe fiecare, că fiecare revizie de vagoane are altfel de roşu şi de albastru) parcul.

Singura soluţie ar fi să se dea 3 mecanici pe fiecare locomotivă. Dar ce te faci când ăştia pleacă în concediu? Faci cum se face la Braşov cu autobuzele, adică le tragi în colţul depoului şi le pui 3 lacăte ,,să nu mi-o ia altu'"? Şi clar nu ar trebui să li se permită mecanicilor sau altor angajaţi să personalizeze locomotivele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3653
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9550
Data de inscriere : 02/11/2008

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 8 Mai 2014 - 0:07

Dragos, sa ai locomotive titulare nu inseamna sa faca mai putini tren-km, turnusul locomotivelor si automotoarelor si personalului se stabileste dupa instructia 202...
Ca sa faci o titularizare , imperechezi echipele de personal T si faci turnusul lor astfel incat 3-4 mecanici sa prind la fiecare tura de serviciu aceeasi locomotiva. Sunt situatii cand imperecherea trenurilor, turnusul locomotivelor si programul de lucru al personalului, care este reglementat si el prin OMT emis de voi, perimite acest lucru.
Chiar daca pleaca 1 din cei 3 sau 4 in concediu tot ramn 2 sau 3 celalalt trebuie sa respecte regulile stabilite de echipa, sa faca curatenie, sa spele geamurile etc.
Desigur exista situatii cand anumite locomotive chiar daca sunt teoretic titulare pentru ca exista trenuri de lung parcurs si locomotiva merge de la un capat la altul iar serviciul maxim admis nu perimite sa mergi cu trenul pana la capat se face schimb de personal astfel exista o titularizare partiala, adica cu locomotiva acelei echipe fac serviciu si alte echipe de la alte depouri.
Aceasta situatie este acceptata atat din partea echipelor cat si din partea celor de la exploatare.

Locomotivele care sunt titulare sau titulare partial sunt intretinute, fiecare face cate ceva, curatenie, spalat geamuri, reparatie etc, dupa un timp ajungi sa ii cunosti toate "mofturile" "defectele" etc si scazi si rata defectarilor, repet acest lucru tine de conceperea programului de lucru al mecanicilor astfel incat sa faca serviciu cat mai mult posibil cu aceeasi locomotiva.
In program netitularizat, poti sa faci serviciu poate o data pe saptamana cu aceeasi locomotiva, daca mai ai si colegi certati cu munca si curatenia si tu baiat finut cu bun simt si care nu suporta mizeria ajungi sa cureti si sa speli de unu singur zilnic sa repari diverse defecte, la cate o locomotiva dupa toti si de feicare data cand iti vine la rand tot cu geamurile pline de gandaci, si culmea ce ai reparat deja stricat, esti luat de fraier, tu muncesti iar restu nu fac nimic...

La noi e Romania, afara exista fireme de curatenie care o data ajuns cu locomotiva in depou o spala si pe exterior si pe interior, la noi se spala o data pe an pe exterior si la preturi ...... in rest daca faci tu curatenie atunci ai.
De exemplu am auzit o faza tare, off topic, cica s-au facut dezinsectii la vagoane si s-au folosit 10 litrii de insecticid pe vagon cu 10 compartimente, interesant nu ?

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 63 si 65
Sus 
Pagina 49 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 57 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 45 (Vol I)
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 85 (LDH 70)
» Locomotive clasa 84

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: