Am facut un drum pe aceasta linie in sens invers de la Tirgu Jiu astfel ca am vazut mai corect cum e situatia cu ramificatiile din 900.
fata de ce am scris pe pagina 1 trebuie sa fac urmatoarele precizari: linia care incepe din opritorul fix face dreapta spre Gura Motrului, iar linia din dreapta a caii duble trece peste 900. Pe pagina 1 am scris invers ca linia din opritorul fix devine linia care trece peste 900.
Asadar am plecat din Tirgu Jiu.
linia spre Filiasi apoi racordul nefolosit si lucrarile la centura orasului
Intrarea in Amaradia unde am stat la cruce cu 1823
Majoritatea opririlor sint in zona unui pasaj la nivel cu o sosea sau un drum.
inainte de Cirbesti pe stinga apare o linie despre care nu imi dau seama daca sucea undeva sau a fost doar o linie de tragere
cladirea seamana cu cele de la Videle incolo spre Bucuresti si parca spre Urziceni mai sint asa.
e foarte greu de pozat din etajatele astea, nu se deschid nici usile nici geamurile, vad peste dealuri Rovinarii
Ne apropiem de Rovinari
La fel ca la Cirbesti, inainte de Rogojelu apare o linie
nu era deajuns ca nu se deschid usile si geamurile, incepe o ploaie torentiala, pina la Craiova ploaie, in unele locuri mai torential in altele mai domol.
La fel ca linia Filiasi -Carbunesti -Tirgu Jiu si linia asta e un cimitir de vagoane, siruri intregi de vagoane descompletate.
peste statie s-a inceput un pasaj cindva, ramas abandonat
La Rovinari deja ploua torential
Nu pot sa cred ca pe locul unde e casa de bilete ploua direct din burlan, oare nu este loc in toata cladirea pentru casa de bilete, sau acolo e o fosta casa?
Dupa ce trecem pe sub viaduct apare o linie, este posibil sa fi avut cindva macaz de racordare in Rovinari, ne urmeaza o vreme
Inainte de statia Plopsoru cu citiva km, este o statie de incarcare a vagoanelor, acolo pe liniile de manevrare intre vagoane, am vazut acoperisurile de a 3 locomotive DA. Nu le-am vazut culorile, numerele sau inscriptiile
Prin geamul lateral plouat nu am putut scoate o poza mai buna
este si o grupa de linii, unde ploaia e mai domoala, dintre cei care joaca fotbal citiva arunca spre tren cu bulgari de pamint.
linia industriala
Cum spuneam, multe opriri sint in dreptul pasajelor ceea ce e bine pentru calatori
inainte de Turceni, linia de la Dragotesti
linia se racordeaza inainte de un pod
Nu exista bretea pentru a trece pe celalalt fir dinspre Dratotesti
pe o linie din Turceni vagoane la nesfirsit abandonate, nu stiu daca e declivitate sau cum au ajuns sa fie lipite desi nu mai au tampoane
apoi brusc apare un peron, cred ca de acolo se expediau trenuri cindva si ca sa nu tina statia ocupata le stationau acolo.
La Turceni investitiile au fost masive, o linie ne urmeaza pina ...departe.
La iesirea din Turceni pe stinga sint linii ingradite si o cladire pe care scrie DB. Nu am avut cum sa prind in poza.
observati prin spatele PO de mai sus o linie, aceasta ajunge intr-un final intr-o fosta grupa de linii. Toate liniile sint demontate.
De cite ori merg prin Craiova vad pe o linie niste vagoane galbene, ce vagoane sint si ale cui sint de zac nefolosite?
In Craiova ploua bine
Ma retrag de ploaie in gara dar vad un autobuz, este momentul in care ma ud complet la picioare
Intors in gara, vad marfarul pozat in Tirgu Jiu pe care l-am postat deja. Este gara la linia 1 Taurusul OBB este deja decuplat iar la linia 2 trece un marfar Tim Rail Cargo
Inainte de urcarea in 1693