In a doua si de Pasti am fost intr-un turneu pina la Craiova via Prunisor si m-am intors pe Rovinari.
Am mai scris pe alt forum ca in Filiasi, IDM a solicitat unui politist sa nu ma lase sa pozez, motiv pentru care am fost dus la post ca sa fiu legitimat.
Mai jos o sa postez citeva poze facute in Filiasi pina sa ma abordeze IDm si mai apoi pe traseu.
Pozele nu sint foarte reusite din cauza ploii si a altor motive, insa sper ca alti pasionati din zona sa prinda poze mai bune.
Pozele nu sint dintre cele mai reusite din mai multe motive:a plouat, trebuie sa setez in permanenta ca sa ma ,,adaptez" la mediu, nu am gasit la timp usi sau geamuri care sa se deschida, alte motive...
Asadar in Drobeta Turnu Severin Marfuri eternele remorci
Sosim in Prunisor, aici un G e adaptat la mediu si i s-au pus termopane, dupa cum am spus exista si o piata a garei.
in Craiova nimic interesant, dam o raita la ceea ce inlocuieste restaurantul garei, si ies la poze sub privirile unor feroviari.Problema e ca incepe ploaia.
Personalul 2025+2855 ne duce la Filiasi.
Observ ,,la etaj" un fel de adaptare a scaunelor dupa locul ramas liber sau cum sa ma exprim?
O chestie interesanta, 13592 tras de 2 locomotive intra in Filiasi aproape paralel cu un personal tras de 43.
Pe o ploaie torentiala plecam spre Turceni.
Dupa cum stiti ramificatia spre Turceni este situata in curenta imediat dupa podul peste Jiu, fiind arondata banuiesc eu statiei Gura Motrului. Ramificatia este interesanta, avind un viaduct peste magistrala 900 si imediat la iesire din padure macazele sint tot in curenta racordul direct spre Strehaia devine insa fir de circulatie iar cel care era pe viaduct se termina intre ele intr-un opritor fix.Exista desigur macazele pentru diagonalele aferente.Nu am apucat insa sa pozez nimic.
Am nimerit intr-un vagon cu compartimente si pe mijloc cu salon geamul de la ,,culoar" se deschidea. Insa cind il deschideam, ploaia navalea inauntru dar si apa prelinsa de pe acoperis.Si desigur apostrofarile pasagerilor, inchide ca e frig, e curent, e zgomot e ...
Alta chestie, nu se deschideau insa geamurile pe partea cealalta, pina am gasit o cale: adica fugeam in celalalt vagon care era pozitionat invers adica avea culoarul pe partea opusa, fain, dar avea si calatori.Asa ca am depistat la un moment dat ca o usa se poate deschide.Dar mai vine lumea la WC si iar e curent si ploaie Basca naveta intre vagoane.
Greu de dus o pasiune neinteleasa acuma cu tehnica asta care ermetizeaza tot.
Mai putin aparatul meu care in urma caderilor repetate e desfacutdin suruburi pe linia mediana.
Speram sa prind vagoane si locomotive ale diferitelor companii in Turceni, dar sa vezi un fel de statie tehnica a termocentralei sau a cui, inainte de statia Turceni pe dreapta e deja abandonata. Prin gara mai erau niste linii cu citeva Falsuri.
Nu am prins cladirea garii, insa am vazut ca e foarte mica.
Totusi ce cauta un vagon de rama abandobat in Turceni?
cladirea e pe stinga, tot pe stinga e si ramificatia spre Dragotesti
Multe statii sint deja desfiintate, au ramas doar punte de oprire pentru personale.
Parca in Vladuleni Gorj, am vazut 3 DA si niste vagoane la incarcat, dar pozele nu au iesit bine la graba.
Linia e dubla pina la Rogojel si unde e posibil e un adevarat cimitir de vagoane G si Ucs.
Statia Amaradia are semnale mecanice, tot acolo pozez si ramificatia, probabil spre Birsesti. Imediat apare din directia respectiva ceva ce pare a fi un terasament dezafectat si mai apoi o statie tehnica dezafectata in directia Tirgu Jiu
Inainte de Tirgu Jiu pozez racordarea care permite circulatia directa dinspre Rovinari spre Carbunesti.(firul din dreapta in poza)
Dupa Tirgu Jiu ploaia a fost tot mai puternica si pozele tot mai proaste.
Imi cer scuze pentru calitate pozelor, poate alt pasionat o sa prinda vremuri mai bune. Eu probabil ca o sa reduc deplasarile daca se va aplica reducerea salariala.
pentru patrie.
Va mai amintiti reclama aia in care unu se intilneste cu Cerebel in tren? ei bine dau o raita la vagonul restaurant si cine credeti ca era acolo?
myster, frate! myster se uita la la fim pe laptop. Foarte tare.
D'aia zic poate mai completeaza el cu ceva informatii si poze mai faine.