|
| DIFERENTA intre transport auto si transport CFR | |
|
+31Ionutz Spartan1948 razvan - trenuri alliens bostanesku gigel Alex Avram Teodor discoid21 cont dezactivat . Kriszti219 sorin_ncs traian Andrey_tm DUAL andreiutzu bostanescu gigel Dr2005 srazvi membru inactiv Vlad Adrian78 Nesebar AlexD halmarius COSTACHE MIHAIL rich1974 cortexedge kristi kkk Luna IonutCFR2009 razvandoru 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 13:12 | |
| Sunt destui care folosesc in week-end trenurile R spre munte si inapoi duminica din aceasta cauza duminica R 3006 are 5 vag cu 2 in plus, iar 3008 4 vag cu 1 vag in plus, dar cum am mai spus acesti calatori sunt tinerii, elevii si studentii care lor le convine 3 ore jumate mai ieftin decat 2 ore cu IR mai scump. Diferenta de banii ptr multi dintre ei conteaza, ca vb aia isi ia un bidon de cola si o punga de chipsuri si 2 baterii ptr aparat.
Pe 01.12.2006 am mers cu P 3001 de la PL.Vest la Busteni vreo 6 etajate 26-26 si 1 vag 11-47 trenul full, am stat pana la Sinaia 20 de insi in holul de la usile unui etajat, nici nu a venit nasul, ca nu avea pe unde sa treaca. Faza e ca noi eram 2 baietii si 7 fete cand le-am luat bilete ptr toti si le-am spus cat costa nu le-au venit sa creada, m-au intrebat de vreo 2-3 ori, asa ieftin sa mergi cu trenu la munte, pei unii dintre ei dimineata veneau la scoala cu taxiul ca invatau la unul dintre cele mai bune licee din Ploiesti si dadeau la taxim exact cat era biletul de P ptr 80 km PL.V-Busteni. La intoarcere tot cu Personalul tot full dar cel putin am prins loc la un vag 19-50 si am mai dat 10 lei in plus spaga la nas ca sa nu ne mutam la clasa a 2-a.
la faza cu "mie imi place viteza" si eu intru in aceasta categorie dar la mersul cu bicileta, nu suprt sa ma depaseasca in oras vrun mijloc de transport asa ca il las in urma, cand o sa vina permisul si masina o sa omor centura de vest si DN 1 de la Ploiesti la Campina.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 13:37 | |
| Poate ar fi bine sa impartiti calatoriile in doua unele din interese unde nu ti cont de bani ci de timpul in care ajungi si al doilea tip calatoriile de placere unde ti cont de bani dar nu te mai intereseaza timpul parcurs in tren!!! In primul caz intra calatorile in interes de afaceri si cele in cazul unor evenimente!! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 14:42 | |
| Karpaty anul acesta va trebuii sa te descurci fara Lupeni ca nu mai este Lupeni-Arad |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 15:07 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 16:11 | |
| As aranja o intalnire,dar nu sunt la HD,sunt in Bucuresti,poate e Adrian pe acasa.Sper sa ti faci o idee despre situatia pe 207,desii pana acum traficul a fost foarte fluctuant Oricum din ce zici vei petrece un sfert de zi in RIO 05 sau 07,sper sa fi bagat apa in ele... |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 18:04 | |
| hai sa facem o calatorie cu regio bucuresti-constanta din 2 parti.Prima problema e ca tre sa fiu la ora 5.45 in gara ca cumpar bilet pt regio de ora 6.00 bucuresti obor-fetesti care costa 17lei.Trenu ajunge in Fetesti la ora 9 dupa care trebuie sa astept pana la ora 10,41 sa plec la Constanta cu alt regio care costa 10lei si ajung la 12,41 in Constanta.Deci toata harmalaia ma costa 27lei si aproape 7 ore!!cu IR cu plecare din Bucuresti nord la 6,13 ma costa 58lei si ajung in 3 ore.Eu unu nu as adopta varianta regio niciodata dar daca stai p***t cu banii nu ai ce face |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 18:33 | |
| - adrian78 a scris:
- Poate ar fi bine sa impartiti calatoriile in doua unele din interese unde nu ti cont de bani ci de timpul in care ajungi si al doilea tip calatoriile de placere unde ti cont de bani dar nu te mai intereseaza timpul parcurs in tren!!!
In primul caz intra calatorile in interes de afaceri si cele in cazul unor evenimente!! Ai perfecta dreptate! |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 19:46 | |
| Trenul castiga pe distante lungi zic eu, mai ales dpdv. al comoditatii si sigurantei, chiar daca pierde la capitolul timp, iar autocarele castiga pe distante scurte, mai ales pentru navetisti pentru ca sunt dese, din 20 in 20 minute, DAR sunt mai scumpe ca pret, nefiind subventionate. Pe distante scurte (e adevarat, nu pe toate, dar pe majoritatea), trenul pierde pentru ca e foarte rar -cate 4-5 perechi/zi si puse si la ore nepotrivite, dau un ex. ultimul tren din Constanta spre Mangalia e la 19.30, dar multi navetisti sau elevi scapa dupa ora asta si pana ajung in gara adio tren. Sau cei din schimbul III etc. Pe cand privatul pleaca ultima pe la 20.30 sau chiar mai tarziu. Alt minus la tren ar fi mizeria, chiar daca s-au bagat garnituri noi in ultimii ani, sunt la fel de mizerabile, pline de resturi, toaletele iti vine sa vomiti, n-a mai dat nimeni un mop pe acolo de luni de zile. In autocar nu vezi asa ceva. |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 20:08 | |
| Daca nu erau scumpirile astea colosale de Sfanta Maria si apoi A transformate in IR, mai ziceam de trenuri la pret competitiv, dar asa daca n-ai masina poti lua un autocar care face mai putin si costa mai putin . Bun daca-ti trebuie la wc ai o problema, da-n rest iesi mai bine @Karpaty anunti cand treci prin Arad ca oricum 15' stai sa schimbi locomotiva(de mic ma intreb de ce baga electrica la 57 km ca apoi s-o schimbe cu diesel, asa mare pierdere e sa vina de la Tm cu diesel si nu sta 15', un exemplu trist e IR de Baia Mare ca-i sobolan la care s-a rezolvat problema ) |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 20:15 | |
| - adrian78 a scris:
- Poate ar fi bine sa impartiti calatoriile in doua unele din interese unde nu ti cont de bani ci de timpul in care ajungi si al doilea tip calatoriile de placere unde ti cont de bani dar nu te mai intereseaza timpul parcurs in tren!!!
In primul caz intra calatorile in interes de afaceri si cele in cazul unor evenimente!! Corect, as mai pune si ora de plecare alaturi de distanta fata de gara, la mine lipsa chefului sa ma trezesc la 6 sa fiu la 7 in gara, cand am autobuz la 9 si autogara e mai aproape O comparatie intre sobolan si duba C&I intre Tm si Baia Mare, duba trebuie schimbata la Oradea dar iti da un bilet direct(bine suni la ei sa le zici si-ti explica cat costa si care-i cea mai buna legatura). Faza e ca duba te lasa unde vrei si te ia tot de la gara. Daca sobolanul ar avea scaune confortabile(de 70 nu 110 locuri) as zice ca aleg CFR, asa aleg cel ce pleaca la o ora mai convenabila Apropo, de ce la CFR dupa 8 pana pe la 14 nu mai misca nimic, a trecut comunismul cand toti ne trezeam la 5 ca nu aveam seara ce face de 22 de ani, astia inca nu s-au prins? :joker: |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mar 20 Mar 2012, 21:56 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cum sa schimbi 3 trenuri pana la Cluj?hahahahha.Inteleg ca ai 800 lei salariu dar nici asa..........
Ce are ? Eu sunt dispus sa schimb si 5 din Petrosani pana la Sinaia ca sa ies mai ieftin daca legaturile sunt cat de cat bune. La fel si pentru Petrosani - Bucuresti. Curand in loc de interregio o sa apelez la 2x regio, chiar daca asa fac 13 ore aproximativ pentru Petrosani - Bucuresti si retur. Plec din Petrosani la 4 si dupa un popas de 2-3 ore in Craiova ajung la 17 si ceva in Bucuresti Basarab, insa la pret e la jumate fata de cat m-ar costa cu Interregio. Nota: 99 % din calatoriile facute de mine sunt in scop turistic, in special in zone montane, dar si in orase mai mari/in capitala. Cam 95 % din calatorii le fac singur, insa si cand fac calatorii cu ai mei sau cu prieteni mijlocul de transport si politica alegerii celui mai mic pret raman in picioare. |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Mier 21 Mar 2012, 17:13 | |
| Altii sunt obisnuiti cu bani . Cand n-o sa aibe vor trece la Regio. Problema e conducerea care nu ne ajuta cu nimic sa iesim din saracie, unde pui ca preturile tot cresc de 22 de ani . |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4728 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Sam 14 Apr 2012, 18:14 | |
| Ca un pasionat de trenuri ce AM FOST si nu mai sint, momentan fiind pasionat auto as dori sa fac si eu o comparatie intre transportul feroviar si auto. Dar trebuie de la bun inceput sa impartim transportul auto in doua mari categorii pentru a nu se face confuzii. transportul auto poate fi efectuat cu masina PROPRIETATE PERSONALA sau cu autobuz/autocar (adica transport in comun). In ultima vreme sa pare ca CFR pierde tot mai mult teren in fata transportatorilor auto privati care organizeaza curse regulate cu autobuze/autocare. Daca ar fi sa aleg intre tren si autocar, ambele fiind forme de transport in comun, in principiu eu as alege trenul datoria unor avantaje clare pe care le are acesta asupra autocarului. Avantajele trenului ar fi urmatoarele: prezenta toaletelor, confort sporit prin faptul ca ai loc unde sa intinzi picioarele, daca esti cam singur in compartiment (care trenuri or mai avea compartimente ca acum nu prea mai au) poti sa tragi si un pui de somn, te mai poti plimba prin tren astfel incit sa nu ajungi anchilozat la destinatie, prize de 220V ca sa poti folosi laptopul din dotare si sa stai pe forumuri feroviare (sau auto dupa caz) , prezenta la trenurile de lung parcurs/noapte a vagoanelor de dormit, restaurant etc. Insa autocarul are mult mai putine avantaje fata de tren la capitotul confort, singurul care imi trece prin minte ar fi filmele la video/DVD, dar puncteza puternic la capitolul pret, pe unele rute autocarul ajungind la jumatate din pretul trenului..iar cind esti strimtorat sau cind incerci sa obtii maximum de eficienta acest lucru conteaza extrem de mult. NU mi s-a parut ca autocarul ar ajunge mai repede la destinatie ca trenul, chiar dimpotriva, cu toate ca si viteza de circualtie la CFR a scazut drastic in ultima vreme si continua sa scada. Dar aceasta de mai sus este doar o comparatie intre doua forme de transport in comun. Dupa mine nu suporta comparatie cu transportul cu masina personala, deoarece sentimentul de a fi la volan si a strabate tara ziua/noaptea de la un capat la altul nu poate fi egalat cu nimic pe lumea asta. Nu depinzi de nici un program, nu depinzi de nimeni. Poti sa fii noaptea la ora 2.00 in creierul muntelui si atita timp cit ai carbrant in rezervor printr-o simpla rasucire de cheie de poti deplasa oriunde. Sint situatii in care trebuie sa te deplasezi de urgenta intr-o localitate si apoi sa te si intorci in aceeasi zi. Cu tren/autocar nu este posibil acest lucru deoarece pe multe rute nu mai exista nici o cursa dupa o anumita ora a dupa-amiezei/serii. Problema cu fuga in boscheti la nevoie nu este o problema reala deoarece este plin de benzinarii pe principalele sosele care au toalete suficent de curate si complet gratuite. Poti transporta o cantitate relativ mare de bagaje fara a face efortul de a le cara in circa pina la gara de a le muta din tramvai in autobuz si din autobuz sau taxi in tren, urca-le in plasa de bagaje, da-le jos din plasa de bagaje etc. Poate singurul dezavantaj la masina personala este ca atunci cind pleci in calatorie trebuie sa te abtii de la alcool . Dar in cele din urma oameni buni uitati aspectul cel mai important al problemei. Comparind transportul feroviar cu cel realizat cu masina proprietate personala faceti de fapt comparatie intre doua doctrine politice complet antagoniste. Si anume comunism/socialism cu capitalism. Trenul este simbolul comunismului. Masina proprietate personala este simbolul capitalismului. Asta deoarece capitalismul se bazeaza pe doctrina PROPRIETATII PRIVATE in timp ce comunismul/socialismul se bazeaza pe doctrina utilizarii in comun a mijloacelor de productie, de transport etc. Iar eu nu sint un nostalgic al comunismului. Oricit de mult mi-ar placea trenurile sa le vad, oricit de mult m-ar fascina functionarea acestora, enorma putere bruta a unei locomotive tot nu ma pot impaca cu folosirea IN COMUN cu alti cetateni a unui mijloc de transport. In SUA de ex, atunci cind a aparut automobilul lumea deja a cam uitat trenul..in ciuda faptului ca trenul oferea conditii de LUX fata de masina...restaurant unde erai servit ca un miliardar, vagoane de dormit cu cabine individuale etc. Cu masina trebuia sa te opresti pe drum la motelulri..etc...vorbind aici despre o tara cu un teritoriu imens fata de Romania. Si lumea a preferat masina pentru ca o simteau A LOR, totul este legat de simtul proprietatii care prevaleaza in capitalism, SUA fiind evident, mai ales in anii aceia cea mai capitalista tara din lume. Iar cind a aparut avionul lumea s-a orientat catre acesta nemaicirculind nimeni cu trenul. Acum nu voi dezvolta aici prea mult despre avion. Evident poate parea paradoxal ca americanii fiind cea mai capitalista tara din lume s-au orientat catre avion care pina la urma este tot un mijloc de transport in comun. Dar probabil ca timpii extrem de scurti de parcurs si placerea de a zbura (e visul omenirii din cele mai vechi timpuri) au prevalat asupra faptului ca avionul nu era AL LOR, nu era proprietate personala. Nu stiu sa va spun mai multe eu nu am fost in viata mea cu avionul. La ora actuala in SUA lumea circula cu avionul cind se grabesc si nu se pune problema de costuri, cu masina proprietate personala doar prin oras si imprejurimile acestuia, cu masina de inchiriat pe distante scurte/medii dupa ce au ajuns la destinatie cu avionul sau cu autobuzul/autocarul cind sint foarte strimtorati din punct de vedere financiar, fiind cel mai ieftin mijloc de transport, sau cu autostopul cind sint complet faliti intrucit autostopul in SUA ca si in Europa occidentala este gratuit. Din tot traficul feroviar in SUA doar 2% reprezinta traficul de calatori. Si asta e complet normal deoarece la ei transportul de calatori nu se bazeaza pe tren. In schimb transportul feroviar de marfuri se bucura de un real succes in SUA fiind cea mai eficienta metoda de a transporta cantitati uriase de marfuri pe distante asa de mari. Ne indreptam si noi oare in directia in care s-a indreptat SUA cu multi ani in urma? Probabil. Si pentru mine personal nu ar fi un lucru tocmai rau daca ceea ce va pierde CFR la traficul de calatori va cistiga inapoi la traficul de marfuri. macar ala sa mearga la CFR. Imi vor ramine mereu amintire fotografiile, filmele si machetele de trenuri. Dar in caz ca nu ati observat, in ultima vreme se face din nou o propaganda agresiva doctrinei socialiste/comuniste, ceea ce, dupa mine este un lucru extrem de rau! Nu intru in detalii intrucit discutiile politice nu fac obiectul acestui forum. Dar nu se poate sa nu fi observat nimeni ca acum nu mai este "in trend" sa ai masina...ci din contra sa ai iPhone...la care sa asculti muzica in metrou. Este o lume care mie nu imi place, eu prefer sa ascult muzica la radioul masinii, fara a-mi baga doapele acelea sinistre in urechi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Sam 14 Apr 2012, 19:06 | |
| Stau si ma intreb de ce ai intrat pe acest forum ? (Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!) , asta scrie sus sub titlul forumului , sa ne prezinti ca trenul este simbolul comunismului ? si ca masina personala e mult mai buna ? Si eu am masina dar o las acasa iar cand plec din Bucuresti plec cu trenul pentru ca sunt foarte pasionat de tren si cama sta inseamna sa fi pasionat de tren , renunti chiar si la masina personala in favoarea trenului indiferent la ce ora ai acel tren ! Daca tu crezi ca solutia este ca fiecare sa mearga cu masina personala , atunci cu siguranta cred ca din Pantelimon pana in Rahova am face si 3 ore doar pentru ca masina este simbolul capitalismului si ca transportul in comun este simbolul comunismului ? :shock: Total eronat , lasa ca eu si nu doar eu mergem cu metroul si strabatem bucurestiul de la un cap la altul in 20 de minute iar altii care au bani si timp de pierdut plus placere de a sta in trafic sa mearga cu masina pentru a face o ora jumate de la un cap la altul in Bucuresti . Eu zic ca altfel sta treaba , masina personala este buna atunci cand mergi la cumparaturi , atunci cand ai familie mare plus copiii etc , atunci da dar daca esti pasionat de tren categoric trebuie sa lasi masina in favoarea trenului indiferent de durata calatoriei sau ora de plecare/sosire a trenului . Din punctul meu de vedere nu te poti numi pasionat feroviar , ca stai cu masina la bariera si te uiti la tren cum trece prin fata ta , asta poate face toata lumea care nu are nimic cu trenu. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Sam 14 Apr 2012, 19:30 | |
| Eu ma bucur ca nu mai este ,,in trend" sa ai masina, desii ma indoiesc de asta. Totusi ai uitat sa precizezi si dezavantajele masinii personale. Uite am sa scriu eu de ce nu imi place ideea de a avea masina/a circula cu masini:
1. Nesiguranta 2. Costuri foarte mari, mai mari si decat o calatoriilor cu avionu ca tot se amintea de avion 3. Necesitatea angajarii unui sofer sau in caz ca nu necesitatea de a devenii eu sofer cu toate implicatiile si raspunderile 4. Lipsa confortului 5. Griji in plus: oare e loc de parcare, oare nu se vandalizeaza, oare nu se strica ceva pe drum.
Voi dezvolta fiecare punct, insa nu inainte de a preciza ca eu nu sunt pasionat de trenuri ci doar de calatorii/excursii/drumetii in tara, in special in zone montane, nu imi plac masinile/sa calatoresc auto, circul cu trenu din lipsa unui alt mijloc de transport pe distante mici si medii. Sa incep:
1. Nesiguranta. - Accidentele rutiere in care sunt accidentati calatorii sunt mult mai dese decat cele feroviare.
2. Costuri foarte mari. - Costul achizitionarii unei masini, care nu e chiar mic/de neglijat + alte acte cu ocazia achizitionarii unei masini - Costul impozitelor, taxelor si asigurarilor anuale in cazul detinerii unei masini - Costul cu pieselor de schimb, manopera pentru reparatii/intretinere + consumabile - Costul carburantului (benzina/motorina/gaz) - Costul biletelor de intrare in unele statiuni/poduri/autostrazi/campinguri/parcari - Costul cu soferul (salariu, cas, impozit pe venit, somaj, etc.) sau
In caz ca nu ar fi sa am sofer angajat: costul cu formele legale pentru a putea conduce eu + costuri suplimentare legate de stres/oboseala: scoala de soferi/bani de avocat in caz ca esti prins conducand fara permis, costuri cu cazarea pe 1-3 nopti/zile in plus necesare pentru a nu conduce extrem de obosit riscand sa adorm la volan, cum in prezent deseori circul cu trenu dupa 1-2 nopti nedormite (asta nu s-ar pune in caz ca as avea in zona posibilitatea de a campa gratuit, insa nu peste tot e asa).
3. Necesitatea unui sofer.
- In cazul unui sofer angajat: O luna concediu de odihna platit anual, in care fie nu circuli fie angajezi al doilea sofer, nevoie de a lua dupa mine o persoana in plus, nevoia de a lua un nr. de ore pauza din cand in cand pentru odihna obligatorie a soferului - In cazul fara sofer angajat: Necesitatea invatarii sa conduc, obligatia de a fi atent la trafic, raspunderea fata de viata celorlalti participanti la trafic
4. Lipsa confortului.
- Deregula nu te poti ridica in picioare in masina, nu ai spatiu prea mult, priza sa zicem ca pot avea prin invertor. - Lipsa unei toalete pe care sa o poti folosii oricand in timp ce mergi In cazul lipsei unui sofer angajat: -Obligatia de a sta aproape nemiscat la postul de conducere si a fi atent mereu la trafic -Imposibilitatea de a folosii internetul in conditii de siguranta timpul deplasarii, indiferent ce device ai avea -Ajungerea la destinatie deja obosit datorita condusului/Imposibilitatea de a pleca la drum din cauza oboselii datorate altor activitati inainte de calatorie
5. Griji in plus.
- Trebuie mereu sa te interesezi de/cauti loc de parcare la destinatie, dar si acasa, fie el gratuit fie platit - Grija de a nu iti fi zgariata/furata/sparta masina cat e parcata - Posibilitatea de a aparea o avarie/accident/ceva pe parcursul calatoriei ce sa duca la imposibilitatea continuarii calatoriei, trebuind sa te descurci si cu masina ce faci/cum o duc la reparat/unde si cum o duci/lasi pana sa o poti repara/vinde la fier vechi.
Ca si comparatie cu trenu ma costa doar biletu + eventual transportul pana la gara/de la gara, dar de cele mai multe ori folosesc propriile picioare, mai ales cand vin/merg in drumetii. Nu am nevoie de sofer, pot sa fiu oricat de obosit nu risc prea mult, nu am nevoie de parcari, nu platesc taxe/impozite/asigurari, stau pe net tot drumu deseori ca si cum as fi acasa, in caz de avarii e treaba operatorului de transport sa le remedieze, nu e treaba mea, eu doar intarzii la destinatie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR | |
| |
| | | | DIFERENTA intre transport auto si transport CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |