Pe bune toti cei care ghibiteaza impotriva Malaxelor sunt pe langa subict total. Sincer cred ca nu cunost nimic despre performantele acestui automotor si asa zisa modernizare. Dar din pacate adevarul este ca in loc sa fie modernizat acest foarte bun motor, si-au batut joc de el. Eu am circulat foarte mult cu Malaxa pe vremea cand facea Acc Arad-Vascau. Tin sa va spun ca era foarte silentios in compartimentul calatorilor, suspensiile erau foarte bune, poate chiar mai bune decat la vagoanele de clasa ce circulau atunci in paralel, iarna era bine incalzit si bancile erau chiar comfortabile (la fel ca cele din vagoanele de clasa). Iar la plecarea din statie moatoarele parca torceau. Dar na atunci erau dotate cu motoare maybach si transmisie electro-pleumatica. Dupa modernizare Malaxele au fost dotate cu transmisi hidraulice ale caror pompe produc un zgomot infernal. Incalzirea pe departe lasa de dorit, iar interioarele compartimentului de calatori e sub orice critica. Dar spun inca o data, asta nu e vina Malaxelor, pentru ca daca erau modernizate asa cum trebuie ar mai putea circula inca 100 de ani si erau tot fiabile. Sincer daca ar fi sa aleg sa calatoresc cu Sageata albastra sau cu un malaxa 78 nemodernizat, asi alege fara sa stau pe gand malaxa.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Malaxe hidraulice? Eu ştiam că 700-urile au fost - şi sunt - cu transmisie mecanică. La automotoarele modernizate de Reloc, singurul neajuns e compresorul cu piston (cam gălăgios). Motorul nici nu se simte, am mers acum câţiva ani pe Tecuci - Făurei cu un astfel de automotor. Stăteam în Tecuci şi mă gândeam când o porni motorul... când am auzit naşul fluierând, am urcat şi trenul s-a pus în mişcare, deşi motorul nici nu se auzea! În schimb, varianta de MARUB e gălăgioasă rău.
_________________ :TTT:
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Frumoasele malaxa ! Automotoarele de pe Magistrala 200 ,linia 201 Piatra Olt-Podul Olt ..sunt adevaratele comori ale Cfr , am avut ocazia si nenorocul sa prin un automotor de la Dragasani la Valcea , iar cand mam dat jos din faimosul automotor , deja incremenisem , nu imi mai simteam picioarele , am simtit toate macazurile si toata infrastructura de pe sine pe traseu asupra corpului,la fiecare macaz iti venea cate un imbold si o zdrucitura directa , sa numai zic de scaune ..pe tot traseul trepidau , incat am simtit fiecare miscare a paleleor motorului in corp. Ma intreb cine la proiectat !!!!?
Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Sam 21 Iun 2014, 01:40, editata de 1 ori
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Cred ca ai gresit topicul... seria 78 nu circula pe Piatra Olt-Podul Olt care e de fapt 201...
Da! Corect a fost Magistrala 200 , si apoi linia 201 Piatra olt -Podul Olt ! Eu calatoresc mai des pe aceasta linie , iar tind sa iti spun ca asa este , sunt mai exact doua perechi de automotare gen ce am descris mai sus , Unul face legatura intre Dragasani si Ramnicu Valcea , apoi Ramnicu Valcea-Podul Olt R 2461, cu retur Podul Olt Babeni . Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu ''seria 78''? si nu inteleg de ce le mai tin in functiune
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Pe 201 Piatra olt -Podul Olt circula AM seria 77-900 care nu au legatura cu acest topic, intelegi ?
Am inteles , eu mama referit la discutia si subiectul automotoarelor , si am dat raspunsul despre automotoarele cu care am circulat si eu , si miam lasat o parere , dar cat am si dezbatut situatia actuala a anumite automoatoare
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009