Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 28 Aug 2013, 17:17
Malaxa 1000 ca tren Regio 2611 Timișoara Nord - Arad
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 28 Aug 2013, 18:45
Daca ar face dintr-un cuplu de Malaxe ceea ce au facut cu automotoarele din Republica Moldova ar fi nemaipomenit.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 28 Aug 2013, 19:23
Mai bine sa nu-ti doresti asta Duewag 628 (DB Regio) non-euro e mult mai bun decat trotinetele Malaxa ! Si sa fim seriosi, din amandoua s-ar mulge motorina, asa ca "Doctorul" mai usor cu mesajele pro-Malaxa
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
Cumva, cumva Malaxele astea au supravietiut si inca de bine de rau mai merg, fara sa fi pro malaxe vezi ca e mai bine sa fie acest cuplu la trenul respectiv decit o locomotiva cu un vagon. Si uite ca merg spre deosebire de Desiro cazre stau pe la garduri. Dar muresanu vede trotinete, tomberoane, si mai stiu eu ce in orice compunere ,,trintita" pe o sectie.Desi nu cred ca s-a trintit vreodata intr-un tomberon de malaxa.
Asta are CFR acuma, pentru ca banii sint bagati in gari maaari prin te miri ce fundatura in loc sa repare cladirile existente, banii sint in TMV doar in gari in loc sa repare linia si sa circule cu vitezele dinainte cu semnalizarea clasica, si atunci ar fi fost bani si pentru vagoane si pentru alte auitomotoare.
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
Eu personal nu am nimic impotriva Malaxelor 78 (am ceva-ceva fata de Malaxa 77 cat priveste confortul, insa asta e o alta treaba, ce tine de zgarciomania la modernizare, si de taranismul calatorilor, care-a fortat mana CFR sa le faca asa cum au iesit). Insa sustin in continuare ca 78-le e o rama deja istorica, cu un parfum aparte, prin urmare salut faptul ca se continua cu utilizarea lor.
Ce nu inteleg insa e de ce trenul asta circula sub catenara, cand exista atatea trenuri de unul (sau doua) vagoane trase de un Sulzer.
Pana la urma, ce e mai scump, motorina sau curentul? e mai convenabil ca Malaxa asta sa faca Timisoara-Arad, scutind un EC, in loc sa faca (sa zicem) un tren Piatra Olt-Rm Valcea sau Razboieni-Tg Mures (sau ce alt exemplu neelectrificat vreti voi), scutind un LDE?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Pai vad ca propui sa intre malaxele astea in locul compunerilor clasice, ca nici nu incape discutie ca 78-urile sint mai bune decat seria 77.
Oricum, nu ar strica sa apara pe 201 78-uri in locul compunerilor H/DA 21-47 21-47, mai ales ca de multe ori una sau doua malaxe (indiferent de serie) sint suficiente la cati calatori sunt intre Piatra si Podu Olt...
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Un automotor românesc Malaxa la porțile Sankt Petersburgului AB AM MOT 758 – Muzeul Tehnic de Căi Ferate din Sankt – Petersburg
În timpul celui de-al doilea război mondial (1941-1945), Calea Ferată Rusă a primit în parcul său de exploatare un automotor Malaxa nr. 758 cu transmisie mecanică Ganz. A fost construit în 1939 la Uzinele Malaxa (actualul ansamblu industrial FAUR). Automotorul are o lăţime de 2.985 mm, iar după adaptarea la ecartamentul rusesc de 1524 de mm – operație efectuată în anul 1949 - automotorul Malaxa no. 758 (număr de fabricație 203, conform ”Pagini de istorie, Caietul III – Automotoare, Uzinele ”Malaxa”, ”Faur” sau ”23 August”, album apărut sub semnătura ing. Henry Holban) a fost atribuit Depoului de Exploatare din Vilnius. A circulat până în 1989, după care a intrat ca piesă de istorie feroviară la ”Muzeul Tehnic de Căi Ferate din Sankt-Petersburg”.