Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 04 Feb 2014, 20:07
Am inteles ca au dus cateva AM-re d-astea la Softronic pentru a le pune suspensii si scaune noi. Sunt curios ce va iesi, nu stiu seriile respectivelor automotoare.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 04 Feb 2014, 21:12
Teodor a scris:
Am inteles ca au dus cateva AM-re d-astea la Softronic pentru a le pune suspensii si scaune noi. Sunt curios ce va iesi, nu stiu seriile respectivelor automotoare.
Poate la mai pune si un pantograf. O sa avem automotoare electrice.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 04 Feb 2014, 21:24
Poate le imbunatatesc pentru trenurile de naveta ale ceferistilor.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 04 Feb 2014, 21:29
Teodor a scris:
Am inteles ca au dus cateva AM-re d-astea la Softronic pentru a le pune suspensii si scaune noi. Sunt curios ce va iesi, nu stiu seriile respectivelor automotoare.
Sigur Softronic ? Eu stiu ca Reloc era interesata sa faca RG la AM 900. Licitatia a fost anulata din cuza unor probleme in caietul de sarcini. Intr-adevar era prevazut sa se modifice suspensia, poate ii ajuta Dumnezeu sa faca o data o treaba mai buna. Poate va iesi ceva asemanator cu BZ-Moturile de la MAV si CD.
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 04 Feb 2014, 21:34
Ar fi o treaba. Desi am vazut ceva clipuri cu AM-urile MAV-ului si nici alea nu erau grozave. Destul de zgomotoase si 'tremurande". Insa interioarele aratau decent, fiind cu banchete comode.
Insa trebuie lucrat mult la astea. Tremura tot pe ele: tabla, geamuri, usi, scaune, etc.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier 05 Feb 2014, 08:39
adirmvl a scris:
Poate le imbunatatesc pentru trenurile de naveta ale ceferistilor.
Le fac de clasa 1?
________________
Cit ar costa niste automotoare gata facute mai bune luate de pe altii? Asa mici cum sint, nu sint rele pentru unele sectii, dar astea deja sint vechi. Ar trebui sa avada astia de la CFR ca Malaxele au facut razboiul sint poze si la noi pe forum.
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
Ma gandesc daca ar fi sa uneasca 2 automotoare Malaxa, sa le faca cum sunt cele clasa 78. Sa le taie intr-o parte postul, sa le puna un jacobs, suspensii si alte scaune, gen bancutele din AMX-uri. Pentru navetisti ar fi mai mult decat ok. Consumul este foarte mic si au motoare foarte bune, pana una alta. Mi se pare ca se si aud znovuri ca ar vrea sa faca un astfel de prototip.
care ar fi cistigul imediat al unei astfel de lucrari? sint trenuri la care nu umpli o Malaxa daramite 2. Cu bancile n-ar fi rau ca asa sint LVt -urile. Sau ca la sirbi cu scaune de autocar.
Da" vorba aia CIT? CIT sa le mai modernizezi? CIT mai poti trage de ele?
Au prins pogromul de la Iasi, electrificarea tarii, nationalizarea, industrializarea, societatea socialista multilateral dezvoltata, democratia.
Nu mai ai ce sa le faci, este imposibil din punct de vedere economic sa le mai faci viabile.
Este nevoie de ele la CFR dar trebuie gasite alte surse de automotoare, fie MArub, fie Faur (a facut ceva pt Polonia), fie Craiova fie second hand fie noi, e nevoie de ele dar nu mai pot fi revitalizate astea. Chiar daca le-am luat apararea ca am circulat cu ele , sint obisnuit, dar au fost folosite pe linii secundare, nu poti sa urci in asta si sa mergi mai apoi la Bucuresti cu vagoane cu clima si prize si mai stiu eu ce(chiar daca viteza e 30). Astea trebuiau sa fie pe la Poiana Mare, pe la Falciu, pe la Graniceri, pe Dornisoara, pe la Cermei. Unde le folosea CFR inainte. Nu poti sa ai navetisti Urziceni -Ploiesti Sud cu Malaxe. ca mine poimiine le rastoarna de pe linie.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
Eu am luat varianta romaneasca, daca erau isteti cumparau cateva Duewag-uri de la nemti si terminau treaba. Legat de gradul de ocupare, pentru Oltenia ar fi numai bune. Cat despre bighiuri, habar nu am, nu ma pricep. Da-o incolo, vorba aceea, trebuie sa se potriveasca ceva, bine, ca aici nu e tocmai vorba numai despre potrivit.