Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Automotoare clasa 77 Malaxa

In jos 
+121
DUAL
JanTuhovcak
cont.dezactivat.
ANDU2100HP
bogdan.perejuc
Lumunita Stana
Dutzu
TVlad
redeme
Bobby_TM
DAS 2011
elm
Desiro256
Jhonyla
Cont.dezactivat
Katalin4653
Radu.B
bochety
allred
Lafont
63-1143-5
ATM
AndreiStefan
Cont dezactivat
NicuS
Vitosa
Costin.H
Adirmvl
Radu Tudor
baghi
kasapis2007
Luna
@ndrey
Balto
Kriszti219
daniel_c
Silver
popovici
Alex Ionut
Goanga
ionutz85
vanderjas
Bogdan-Razvan
IonutChircu
Marius Iulian
060-EA078
Grigor
Andrey_tm
AndiCFR
M.I.C.I.
cfr500
nenuandrei
Dr2005
AlexCta
rich1974
laur 133
nokia2010
impuls
Teodor
mishu88
Semaca
cristyadaX
ldh80
EA1clony106
Marius
PrisecaruFlorin
82016031
AlexD
cont inactiv
VeV
TONIghtwish
dandee
pannonia express
rumpf1
decward
buldozer2
bogdan srl
Adrian78
micropalla
automotor
ionut_te
stefan_br
marius_catalin84
Caravelle_Zg
Zoly87
cata
jionutz
Razvan
razwy
stinky
vrabieionut
Nesebar
alex.alexus.tm
Ionutz
cortexedge
lovekomotive
mureseanu_976
biokosmy
Gabry Gabriel
ultras
AMX 97-0548-4
srazvi
Malaxa-77
didinul
Norbi
mariuskl
discoid21
Horea
kristi kkk
sulzer
MariusM
KQQ
Vlad
Lde 2100
Benbe
COSTACHE MIHAIL
orestte
pisti91
cristi CFR
DonVILLy
myster2008
125 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
vrabieionut


Numarul mesajelor : 1172
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 7062
Data de inscriere : 06/10/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeLun Apr 26, 2010 9:40 pm

AUTOMOTOARE MALAXA

918 IN GARA PITESTI
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 DSCF1851
XXX
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 DSCF1852

949
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 DSCF1630
XXX
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 DSCF1627
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6347
Data de inscriere : 20/07/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeLun Mai 03, 2010 3:58 pm

Sebis: 👽
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Automotor
Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
AMX 97-0548-4


Numarul mesajelor : 1300
Varsta : 29
Localizare : ARAD
Reputatie : 6954
Data de inscriere : 20/09/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeLun Mai 03, 2010 10:57 pm

77-0989-2+77-0966-0 la intrare in Cermei

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Me1231
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9707
Data de inscriere : 02/11/2008

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeMar Mai 04, 2010 12:57 am

A iesit destul de bine.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
AMX 97-0548-4


Numarul mesajelor : 1300
Varsta : 29
Localizare : ARAD
Reputatie : 6954
Data de inscriere : 20/09/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeMier Mai 05, 2010 8:08 pm

A venit randul lui 989 sa faca servici pe gurahont-sebis

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Me1274
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeJoi Mai 06, 2010 3:22 pm

77-0926-4(depoul Pitești) gata de drum cu CM 9535

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 IMGP1934
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Automotoare   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeVin Mai 07, 2010 8:21 am

Inceputul anilor '30 poate fi considerat perioada cea mai reprezentativa pentru dezvoltarea in Germania si Ungaria a constructiei automotoarelor Diesel pe patru osii. Tipul maghiar de automotor rapid usor ÁRPÁD constituie modelul de succes care va influenta decisiv constructiile romanesti ulterioare. Cel putin un automotor de acest tip a fost construit aproape identic de ASTRA Arad, utilizand subansambluri importate din Ungaria. Acesta purta numarul de fabricatie 200 (dupa unele surse, 2000, ceea ce este putin probabil) si ar fi fost inmatriculat la CFR ca Bam mot 751. Experienta acumulata in urma exploatarii acestui vehicul a fost valorificata intr-o serie de 42 de automotoare asemanatoare, cu transmisie mecanica, construite de ASTRA si MALAXA pana in anii 1950, vehicule pentru trenuri accelerate, amenajate pentru doua clase.
Motoarele Diesel de 200 CP proveneau initial de la firma Ganz, fiind apoi construite in licenta de MALAXA. Viteza maxima constructiva de 110 km/h a fost redusa in ultimii ani la 100 km/h pentru automotoarele-salon, respectiv la 80 km/h pentru cele obisnuite. Ele au fost inmatriculate la CFR ca BCam mot (ulterior, ABam mot) 751 - 793 si se mai intalnesc si astazi in serviciu in zonele Arad, Timisoara si Sibiu. Multe dintre ele au fost construite initial ca automotoare-salon, avand amenajari interioare deosebite, si au fost utilizate de familia regala, de membrii Guvernului sau de conducatorii Administratiei CFR. Chiar si dictatorul Ceausescu avea rezervat un astfel de automotor, care exista si in prezent! Numerele acestor vehicule speciale sunt cuprinse in seria 750, identificarea lor facandu-se numai prin indicatia Aam inaintea numarului.
Succesul obtinut de Calea Ferata Germana (Deutsche Reichsbahn) cu reteaua ei de automotoare rapide interurbane a determinat Administratia CFR sa introduca legaturi rapide de zi intre Bucuresti si principalele orase din provincie pentru oamenii de afaceri. Seriei de automotoare construite de MALAXA intre anii 1937 - 1941 pentru acest scop ii poate fi atribuita aceeasi "paternitate" - si anume, constructiile Ganz pentru Egipt si Uruguai. Este vorba despre automotoare pe patru osii, cu motoare Diesel tip Ganz VI JaR 170/240 de 240 CP, cu transmisie mecanica si prevazute cu un singur post de conducere, care trebuiau cuplate perechi pentru a forma rame auto-motoare duble. Amenajarea interioara corespundea clasei a II-a (de atunci) si cuprindea si un mic spatiu adiacent ce putea fi amenajat fie ca bar, fie ca spatiu pentru bagaje.
Pentru inceput, au fost construite sase vagoane-automotoare (Bam mot 1001-1006), apoi inca 26 (Bam mot 1007 - 1032), cu amenajari interioare diferite si motoare de 220/240 CP de provenienta indigena. Pana la trei astfel de rame automotoare duble puteau fi cuplate si conduse impreuna, in acest scop existand prize exterioare si cabluri de legatura. Conducatorii acestor automotoare erau selectionati si instruiti in mod special. Dupa 1956, vehiculele au fost reamenajate pentru doua clase (devenind ABam mot), fiind ulterior utilizate indeosebi pentru serviciul local de calatori in zonele Arad, Timisoara, Sibiu si Bucuresti. Ultimul serviciu de tren accelerat a fost prestat de automotoare in anul 1992 pe liniile Arad - Vascau si Arad - Brad, trasee pe care au circulat - ca inlocuitori - chiar si automotoare pe doua osii din seria 900!
Au mai existat doua prototipuri de trenuri automotoare rapide care au circulat in Romania: primul, construit in anii '50, era un tren automotor Diesel-electric compus din patru vagoane, al carui aspect exterior era foarte asemanator cu al celor din seria 1000. Cele doua capete motoare, prevazute cu cabine de conducere, avand formula osiilor (A1A)'2' si inmatriculate Bam M5 si M6, incadrau doua vagoane intermediare nemotoare; viteza maxima era de 100 km/h. Dintre ultimele servicii efectuate mentionam un tren accelerat pe ruta Bucuresti - Calarasi; vehiculul a fost vazut pentru ultima oara in Timisoara in anul 1982.
Cel de-al doilea prototip, din care au existat doua garnituri, a fost conceput in ideea ambitioasa de a prelua inca de la Viena turistii straini si de a-i transporta cu un tren de lux catre litoralul Marii Negre. In acest scop, Uzinele 23 August din Bucuresti au construit in anul 1959 patru automotoare Diesel-electrice avand formula osiilor (A1A)'2' si inmatriculate Ade 001 - 004, prevazute cu motoare Diesel de productie romaneasca de 730 CP si cu un post de conducere suprainaltat. Viteza maxima era de 110 km/h. Amenajarea interioara cuprindea, pe langa cabina de conducere si sala masinilor, un compartiment pentru bagaje si spatii pentru calatori. Un tren automotor era compus din doua capete motoare ce incadrau patru vagoane nemotoare, construite de Uzinele "Gheorghi Dimitrov" din Arad, fosta ASTRA. Trenurile - supranumite Sageata Albastra - nu au circulat insa niciodata pana la Viena, fiind utilizate pentru inceput in scopuri oficiale, apoi ca trenuri rapide obisnuite sau ca trenuri speciale pentru turisti straini, intre Bucuresti si litoralul Marii Negre. Doua capete motoare si cinci vagoane intermediare se mai gasesc in prezent in Depoul Arad, grav avariate intr-un incendiu, nemaiputand fi, din pacate, reconstruite si utilizate eventual in scopuri turistice.
Automotoare speciale pe boghiuri au fost construite pentru fosta Casa Regala si pentru scopuri oficiale. Cunoscute sunt automotorul-salon Regal A, cu numarul 1, si Regal C, cu numarul 2. Erau vehicule Diesel-mecanice, cu formula osiilor 2'B' + B'2', viteza maxima de 100 km/h si lungimea totala de 46734 mm, asemanatoare in conceptie cu cele ale seriei 1000. Mai este cunoscut un automotor dublu, cu boghiu intermediar comun tip Jakob, formula osiilor B'2'B', construit probabil de Ganz és Társa Gép - és Waggongyár Rt. (Ganz, Budapesta) in anul 1937. Era actionat de doua motoare Diesel de tipul VI JaR 170/270, cu transmisie mecanica, viteza maxima de 110 km/h si o lungime de 41446 mm. Numarul de inmatriculare este necunoscut, fiind probabil vehiculul Regal B. Despre soarta acestor automotoare speciale nu se cunosc amanunte.
Intamplarea a facut ca in Romania sa apara inca doua automotoare speciale, mult timp singurele vehicule de acest tip cu transmisie hidraulica! In anul 1960, Uzinele 23 August au construit pentru Caile Ferate Bulgare (BDZ) doua automotoare-salon cu formula osiilor B'2', motoare Diesel de 600 CP, transmisie hidraulica, viteza maxima de 110 km/h si o lungime de 25200 mm. Din cauza rezultatelor necorespunzatoare obtinute la probe, administratia bulgara nu a preluat aceste vehicule, returnandu-le in final producatorului. Dupa modificarile de rigoare, ele au fost preluate de CFR si inmatriculate ca Adh 001 si 002. Aceste automotoare nu au fost practic utilizate, fiind ulterior casate.
La acest capitol nu putem uita automotoarele din seria 400 ale Caii Ferate Particulare Ploiesti - Valeni (CFPV). In anul 1935, ASTRA Arad a construit trei automotoare pe patru osii, cu transmisie electrica si motor Diesel MAN de 225 CP. Ca aspect exterior, aceste vehicule erau asemanatoare celor apartinand seriei germane VT 137.347 - 366, fiind insa mai scurte si avand un ampatament al boghiului de numai 3500 mm. Respectivele vagoane au fost inmatriculate la CFPV ca BCam mot 1 - 3, iar dupa nationalizarea din 1948 au fost preluate de CFR ca BCam mot (apoi, ABam mot) 401 - 403; pe la mijlocul anilor '80, carcasa unui astfel de vehicul se mai gasea abandonata in curtea Depoului Brasov.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mai 09, 2010 3:08 pm

77-0918-1(Pitești) gata de drum cu CM 9535

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 IMGP1991
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mai 09, 2010 3:10 pm

77-0932-2(Pitești), camuflat în depou

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 IMGP1982
***
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 IMGP1983
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6230
Data de inscriere : 06/04/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mai 09, 2010 11:49 pm

77-0962-9 in Lugoj
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 DSC_32360001
Si cateva automotoare in depoul Timisoara Nord...mai 2010
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 DSC_30430001
Sus In jos
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5767
Data de inscriere : 01/02/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeLun Mai 10, 2010 5:34 pm

Jono,

mi se pare corect sa mentionezi si sursa acestor texte. Am eu un sentiment ca le-am mai citit pe undeva.....

cateva poze si de la mine cu automotoare Malaxa apartinand depoului Pitesti pe liniile arondate:

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 913z

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 913b

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 909

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 948o


Ultima editare efectuata de catre cata in Lun Mai 10, 2010 5:37 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: wikipedia.org   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeLun Mai 10, 2010 5:35 pm

SURSA wikipedia.org
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeLun Mai 10, 2010 8:21 pm

77-0977-7(depoul Pitești) sosind cu PM 9120 "Câmpulung - Pitești"

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 IMGP2004
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
AMX 97-0548-4


Numarul mesajelor : 1300
Varsta : 29
Localizare : ARAD
Reputatie : 6954
Data de inscriere : 20/09/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeJoi Mai 13, 2010 7:51 pm

77-0989-2

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Me1414

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Me1419

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Me1420
Sus In jos
Zoly87




Numarul mesajelor : 189
Reputatie : 5746
Data de inscriere : 16/05/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitimeMier Mai 19, 2010 11:06 am

-


Ultima editare efectuata de catre Zoly87 in Sam Sept 18, 2010 2:46 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Automotoare clasa 77 Malaxa
Sus 
Pagina 15 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Automotoare clasa 78 Malaxa
» Automotoare clasa 77 Malaxa
» Funcţionarea în cuplu a vechior automotoare Malaxa
» Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup
» Automotoare clasa 79(LVT)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: