|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+121DUAL JanTuhovcak cont.dezactivat. ANDU2100HP bogdan.perejuc Lumunita Stana Dutzu TVlad redeme Bobby_TM DAS 2011 elm Desiro256 Jhonyla Cont.dezactivat Katalin4653 Radu.B bochety allred Lafont 63-1143-5 ATM AndreiStefan Cont dezactivat NicuS Vitosa Costin.H Adirmvl Radu Tudor baghi kasapis2007 Luna @ndrey Balto Kriszti219 daniel_c Silver popovici Alex Ionut Goanga ionutz85 vanderjas Bogdan-Razvan IonutChircu Marius Iulian 060-EA078 Grigor Andrey_tm AndiCFR M.I.C.I. cfr500 nenuandrei Dr2005 AlexCta rich1974 laur 133 nokia2010 impuls Teodor mishu88 Semaca cristyadaX ldh80 EA1clony106 Marius PrisecaruFlorin 82016031 AlexD cont inactiv VeV TONIghtwish dandee pannonia express rumpf1 decward buldozer2 bogdan srl Adrian78 micropalla automotor ionut_te stefan_br marius_catalin84 Caravelle_Zg Zoly87 cata jionutz Razvan razwy stinky vrabieionut Nesebar alex.alexus.tm Ionutz cortexedge lovekomotive mureseanu_976 biokosmy Gabry Gabriel ultras AMX 97-0548-4 srazvi Malaxa-77 didinul Norbi mariuskl discoid21 Horea kristi kkk sulzer MariusM KQQ Vlad Lde 2100 Benbe COSTACHE MIHAIL orestte pisti91 cristi CFR DonVILLy myster2008 125 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Vin 19 Feb 2010, 19:34 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Intr-un raport in care era prezentata situatia parcului rulant al CFR Calatori scria de casarea a 30 motoare seria 77-900.Abia astept sa le vad taiate cu autogenul,doar strainii rad in hohote cand vad ca noi folosim niste troci din anii '30 in servici comercial!
Unde ai vazut acest raport? Eu am fost informat ca vor fi modernizate. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| | | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9362 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Vin 19 Feb 2010, 23:22 | |
| Totusi, cate tari mai dezvoltate decat noi isi mai tin vechiturile in stare de functionare pe calea ferata? Tin cateva exemplare reconditionate, prin muzee, in rest, doar ei stiu ce fac cu ele. La fel sta si cu locomotivele cu aburi. De ce nu se mai folosesc oare? Pentru ca exista ceva mai fiabil si mai usor de utilizat.De ce sa stai pe scaune de plastic si sa te zguduie ca intr-o caruta cand poti sta pe un scaun mai moale si sa te bucuri de calatorie?Pentru ca intre timp, cineva s-a gandit ca ar merge tapitat scaunul ala si suspensiile pot fi imbunatatite. De ce sa nu inlocuiesti vechiul cu noul, daca cel din urma iti aduce niste beneficii? Ar fi ca si cum nu ti-ai mai cumpara o pereche de pantofi niciodata fiindca cu ceilalti ai facut armata si fac parte din trecutul tau. Parerea mea, e ca ar cam trebui renuntat la stilul asta conservator al nostru, si adoptata putina deschidere catre nou, ca fie ca ne place sau nu(fiind vorba de astia cui le plac fierataniile care circula pe calea ferata), unele lucruri se schimba inevitabil; tocmai de asta cred ca asta nu ar trebui sa fie motiv de cearta sau dusmaneala. Pace! _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Ultima editare efectuata de catre cortexedge in Vin 19 Feb 2010, 23:30, editata de 1 ori |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7938 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Vin 19 Feb 2010, 23:28 | |
| Intr-adevar..in muzee le-ar sta bine... |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 09:16 | |
| - cortexedge a scris:
- Totusi, cate tari mai dezvoltate decat noi isi mai tin vechiturile in stare de functionare pe calea ferata? Tin cateva exemplare reconditionate, prin muzee, in rest, doar ei stiu ce fac cu ele.
La fel sta si cu locomotivele cu aburi. De ce nu se mai folosesc oare? Pentru ca exista ceva mai fiabil si mai usor de utilizat.De ce sa stai pe scaune de plastic si sa te zguduie ca intr-o caruta cand poti sta pe un scaun mai moale si sa te bucuri de calatorie?Pentru ca intre timp, cineva s-a gandit ca ar merge tapitat scaunul ala si suspensiile pot fi imbunatatite. De ce sa nu inlocuiesti vechiul cu noul, daca cel din urma iti aduce niste beneficii? Ar fi ca si cum nu ti-ai mai cumpara o pereche de pantofi niciodata fiindca cu ceilalti ai facut armata si fac parte din trecutul tau. Parerea mea, e ca ar cam trebui renuntat la stilul asta conservator al nostru, si adoptata putina deschidere catre nou, ca fie ca ne place sau nu(fiind vorba de astia cui le plac fierataniile care circula pe calea ferata), unele lucruri se schimba inevitabil; tocmai de asta cred ca asta nu ar trebui sa fie motiv de cearta sau dusmaneala. Pace! De acord cu tine, mai ales la faza ca ``te zguduie ca intr-o caruta``. Sunt convins ca daca s-ar face un sondaj in randul calatorilor oarecare, aproape toti ar opta pentru ceva mai ``nou``. |
| | | AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6954 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 15:30 | |
| Nu sunt ele foarte confortabile,si poate te zguduie dar nu cred ca merita casate.Pe rute de 14-20 de km se potrivesc de minune ,azi am fotografiat automotorul 77-0963-7 in servici pe M318.Si este o senzatiu unica sa vezi ce fum scoate cand pleaca de pe loc.Eu nu sunt deacord cu casarea lor! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 15:43 | |
| Si eu sunt de acord cu eliminarea acestor motoare depasite de timp , e timpul pentru modernizare si asa europa e inaintea noastra cu aniiiii de zile . Unu doua in muzeu si restul la topit |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 16:49 | |
| si daca ajung la topit ce? fac bani niste smecheri de pe urma asta. Eu cred ca modernizate ca la carte, pot fi puse pe niste rute pitoresti, gen Vama - Moldovita, ca trenuri pt turisti. Oricum am observat si in Anglia si in Germania intoarcerea la locomotivele cu aburi pt trenuri speciale, pacat ca romanii is mai prosti si le-au taiat pe toate, iar care mai sunt, de-abia se mai tin pe osii. Eu sincer n-am nevoie de super trenuri, care sa mearga cu 300 la ora, pt asta exista avionul. Prefer o imbinare intre clasic si modern, vechi si nou, si unii mai destepti ca noi au reusit-o perfect |
| | | AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6954 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 19:52 | |
| 77-0963-7 |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 22:25 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- mureseanu_976 a scris:
- Intr-un raport in care era prezentata situatia parcului rulant al CFR Calatori scria de casarea a 30 motoare seria 77-900.Abia astept sa le vad taiate cu autogenul,doar strainii rad in hohote cand vad ca noi folosim niste troci din anii '30 in servici comercial!
Unde ai vazut acest raport? Eu am fost informat ca vor fi modernizate. Circa 30 automotoare seria 900 (total 71) vor fi retrase din circulatie in perioada 2009-2010 si propuse spre casare. Deci nu va bucurati ca scapati de ele, ca nu-i asa, 41 vor ramane pentru rutele scurte, deci mai mult de jumatate, de casat se caseaza cele ce acum nu circula si le-a expirat revizia :cyclops: |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 20 Feb 2010, 22:31 | |
| Cineva dorea sa vada interiorul unei Malaxa verde: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/dmu/77/interior/Comfort_in_old_Malaxa.jpg |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 21 Feb 2010, 02:00 | |
| - lovekomotive a scris:
inseamna ca nu dai 2 bani pe istoria Cailor Ferate Romane. N-am zis asa ceva.Si-n plus e strigator la cer sa folosesti material rulant vechi de 70 ani in servici comercial,locul lui era la muzeu sau la gard! Si gandeste-te ca si altii (francezi,nemti,etc) au avut troci din anii '30 si '40,dar si le-au retras prin anii '80 si '90,inlocuindu-le cu automotoare de generatie mai noua! _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6954 Data de inscriere : 20/09/2009
| | | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 21 Feb 2010, 10:16 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- lovekomotive a scris:
inseamna ca nu dai 2 bani pe istoria Cailor Ferate Romane. N-am zis asa ceva.Si-n plus e strigator la cer sa folosesti material rulant vechi de 70 ani in servici comercial,locul lui era la muzeu sau la gard!
Si gandeste-te ca si altii (francezi,nemti,etc) au avut troci din anii '30 si '40,dar si le-au retras prin anii '80 si '90,inlocuindu-le cu automotoare de generatie mai noua! Poate e strigator la cer sa folosesti material rulant vechi. Mai ales pt calatori care trebuie sa suporte conditiile din ele, e dificil. Dar, automotoarele astea trebuie privite un pic in partea lor esentiala, nu poti sa le arunci deodata asa, au o valoare, pt unii sentimentala, pt altii cultural-istorica. Ele fac parte din trecutul nostru, de aia zic ca merita o parte din ele o modernizare capitala, pastrandu-le forma, dar tehnologia sa fie schimbata pe ele, iar altele conservate intr-un muzeu. Eu cred ca o locomotiva, automotor, vagon, nu e ca o masina, merge 10 ani dupa care la remat cu ea. Pot fi reconditionate, modernizate, poti sa operezi pe ele chiar si modificari capitale. Uitati-va de exemplu la rama TE Acvila....cum arata o rama normala, si ce frumoasa e Acvila, si ce dotari are, asa s-ar putea face si cu aceste automotoare vechi. |
| | | AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6954 Data de inscriere : 20/09/2009
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |