|
| Automotoare RegioTrans (1) | |
|
+114Mihay Razvan Tudor billy752-istu Spartan1948 Balto Katalin4653 allred DanyCfrPascani DPS Săgeata albastră ANDU2100HP Cont dezactivat Radu Tudor Simply18 Dutzu Vale REGIOTRANS12 lapsanszkitamas Vitosa Bobby_TM NicuS Radu.B KOSTYK roseanu Radu AlexD rich1974 Adirmvl daniel_c AndiCFR popovici cfr500 Kriszti219 Luna LanceR mishu88 Andrey_tm cont inactiv redeme Silver M.I.C.I. electrica912 MariusM Dr2005 040EC100 nenuandrei Bogdan-Razvan Maros130 alliens Cosmin5 Goanga Teodor cristyadaX dan_dinca DUAL Adrian78 @ndrey jimmy Semafor Desiro256 decward danny96 buldozer2 ldh80 Marius Iulian Nesebar lovekomotive kristi kkk halmarius ceferistuldeserviciu The Legend 19jimmy84 gheorghita bogdan srl didinul Iasmin M130 electrica675 AMX 97-0548-4 Hurricane Razvan alex.alexus.tm Andrei FeroFan97 stegaru charly95s Ionutz macosa vrabieionut mariuskl gica38 didi PrisecaruFlorin Caravelle_Zg mureseanu_976 Gabry Gabriel Codrut1985 EC mardaryroby cortexedge zenox4500 pisti91 srazvi Lde 2100 KQQ Vlad cristi ar COSTACHE MIHAIL DonVILLy razwy Norbi cristi CFR orestte myster2008 118 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
zenox4500 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 103 Varsta : 69 Localizare : Caransebeş Reputatie : 5738 Data de inscriere : 01/08/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Mier 26 Aug 2009, 18:32 | |
| Pentru KQQ
1 Au cutie de viteză automată de tip Dietrich cu 8 trepte de viteză. Poate funcţiona şi semiautomat , dar acţionarea manuală se face cu ajutorul unei chei asemănătoare cheilor pătrate , care se introduce într-un locaş aflat pe pupitrul de conducere . 2 Răcirea se face cu ajutorul unui motor hidrostatic 3 Da . Motorul este aşezat orizontal , sub şasiu şi este cuplat cu boghiul motor prin două axe cardanice şi un atac dublu de osie. La aceste automotoare doar un singur boghiu ( primul ) este boghiul motor. Aceste automotoare pot circula în cuplu de maxim trei , cu comandă unică , legate între ele prin cuple electrice ( cuplă multiplă ) , deci nu necesită decât un singur mecanic . Dacă un motor ,din cele trei se opreşte necomandat ( defecţiuni ) ,chiar primul , comanda prin cuplele multple , se transmite în continuare celorlalte două . |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Mier 26 Aug 2009, 23:25 | |
| Am si eu o intrebare: Daca circula un singur automotor si unul din motoare se defecteaza, mai poate circula cu un singur motor in conditii optime? Sau circula cu viteza redusa pe avarie pana la cea mai apropiata statie? De exemplu, automotoarele Regiotrans, au un singur motor. Si circula excelent! Aceste automotoare Desiro, de ce au 2 motoare? Nu este consumul mai mare? |
| | | EC
Numarul mesajelor : 22 Localizare : Banat Reputatie : 5903 Data de inscriere : 18/01/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Joi 27 Aug 2009, 01:47 | |
|
Ultima editare efectuata de catre EC in Dum 01 Noi 2009, 18:25, editata de 1 ori |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Joi 27 Aug 2009, 09:09 | |
| Multumesc pentru raspuns, dar acum vad ca aceasta intrebare am pus-o la acest topic. Nu imi dau seama, poate din cauza oboselii prea mari, din cauza ca de cateva zile am o insomnie destul de profunda! Sa fie de la calculator? De fapt aceasta intrebare voiam sa o pun la topicul automotoare Desiro, si ca sa nu o mai mut, intreb aici daca un automotor Desiro care are 2 motoare si unul se defecteaza, poate merge doar cu un motor? |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Vin 28 Aug 2009, 11:49 | |
| - zenox4500 a scris:
- Pentru KQQ
1 Au cutie de viteză automată de tip Dietrich cu 8 trepte de viteză. Poate funcţiona şi semiautomat , dar acţionarea manuală se face cu ajutorul unei chei asemănătoare cheilor pătrate , care se introduce într-un locaş aflat pe pupitrul de conducere . 2 Răcirea se face cu ajutorul unui motor hidrostatic 3 Da . Motorul este aşezat orizontal , sub şasiu şi este cuplat cu boghiul motor prin două axe cardanice şi un atac dublu de osie. La aceste automotoare doar un singur boghiu ( primul ) este boghiul motor. Aceste automotoare pot circula în cuplu de maxim trei , cu comandă unică , legate între ele prin cuple electrice ( cuplă multiplă ) , deci nu necesită decât un singur mecanic . Dacă un motor ,din cele trei se opreşte necomandat ( defecţiuni ) ,chiar primul , comanda prin cuplele multple , se transmite în continuare celorlalte două . 1. Mulţumesc şi eu pentru răspuns, dar nu am înţeles cum se face schimarea modului de funcţionare din automat în semiautomat. Pur şi simplu, introducerea cheii pătrate face ca rspectiva cutie să funcţioneze ca semiautomată sau este un buton sau o manetă care determină schimbarea amintită mai sus? 2. Transmisia de tip Dietrich este, în mod sigur, complicată. În plus, dacă nu greşesc, transmisia mecanică/hidromecanică este utilizată, de regulă, la automomotoarele de dimensiuni mici, gen LVT. Ori, x4500 şi Desiro au peste 40 m lungime fiind comparabile cu două vagoane de călători clasa a II-a sau clasele I+II (nu aduc în discuţie Malaxa 750 şi 1000 deoarece, la vremea respectivă, ideea de diesel-electric era abia la început, utilizată doar la automotoarele seriei 400). S-a pus problema, vreodată, a înlocuirii acestei cutii de viteze cu 8 trepte cu un generator iar roţile sa fie antrenate de motoare electrice? De ce zic asta. Din câte ştiu*, în Ungaria, automomotoarelor seria 6342 (Desiro) li s-a făcut modificarea în cauză, acestea devenind diesel-electrice. Dacă e adevărat, a rezultat o simplificare constructivă considerabilă. * Informaţia am aflat-o absolut intamplator, cand m-am intors de la Iaşi in acelasi compartiment cu un inginer din depoul Cluj |
| | | zenox4500 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 103 Varsta : 69 Localizare : Caransebeş Reputatie : 5738 Data de inscriere : 01/08/2009
| Subiect: x4500 Vin 28 Aug 2009, 17:30 | |
| Pentru KQQ
Ai dreptate . Am uitat să specific . Pentru comanda semiautomată , cheia pentru comanda manuala nu se poate scoate din locaşul ei , decât după trecerea unui comutator din poziţia NORMAL în poziţia IZOLAT ,deci după trecerea sistemului în regim semiautomat . Cum se face această trecere , urmează să mă mai documentez . Nu vreau să dau nişte răspunsuri greşite şi nu vreau să mă disculp , dar acest tip de automotoare le - am învăţat din mers , neavând documentaţia necesară . |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Lun 07 Sept 2009, 00:42 | |
| Având în vedere că ramele RIO sunt alcătuite din module cuplate semipermanent şi au o codificare similară automotoarelor (57-xxxx-y), deşi au locomotivă, consider că unele întrebări privind RIO-urile pot să le pun aici, pentru a nu deschide un nou topic.
1. Rama RIO se ataşează, de preferinţă, la postul II al locomotivei 425-yyy-z sau poate la fel de bine să funcţioneze şi dacă se leagă pa postul I?
2. Când rama circulă în regim împins există sau nu restricţii de viteză afară de cele impuse de linie? Altfel spus, o ramă RIO condusă din ultimul vagon (vagonul pilot) poate circula exact cu aceeaşi viteză cu care circulă când e condusă din locomotivă sau viteza maxim admisă e mai mică?
4. S-a spus, la un alt topic, că automotorul diesel Braşov-Iaşi se leagă de RIO de Constanţa până la Ploieşti (legarea are loc la vagonul-pilot). Fiind vorba de două vehicule complet diferite, legarea automotorului diesel implică şi legarea furtunurilor de aer sau, pe durata respectivă, automotorul diesel trebuie să îşi ţină motorul în funcţiune pentru a asigura aerul comprimat respectiv? Cupla RIO-ului este compatibilă sau nu cu cupla x 4500 sau x 4300? |
| | | razwy V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1524 Varsta : 29 Localizare : jud.Cluj com.Baciu Reputatie : 7493 Data de inscriere : 21/04/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Lun 07 Sept 2009, 21:54 | |
| |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Sam 19 Sept 2009, 16:35 | |
| 2 automotoare REGIOTRANS in statia Alba Iulia.Pe linia 1 PM Alba Iulia-Cugir iar pe linia 2 PM Alba Iulia-Ludus-Bistrita!!! |
| | | DonVILLy
Numarul mesajelor : 121 Varsta : 37 Localizare : Tirgu-Mures Reputatie : 5919 Data de inscriere : 24/01/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Dum 20 Sept 2009, 14:37 | |
| Regio intrant in Tirgu-Mures. |
| | | Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6226 Data de inscriere : 21/05/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Joi 24 Sept 2009, 18:03 | |
| Regiotrans in Timisoara Nord... si in Gataia... |
| | | EC
Numarul mesajelor : 22 Localizare : Banat Reputatie : 5903 Data de inscriere : 18/01/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Dum 18 Oct 2009, 16:22 | |
|
Ultima editare efectuata de catre EC in Dum 01 Noi 2009, 18:45, editata de 1 ori |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Mier 28 Oct 2009, 18:51 | |
| _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | EC
Numarul mesajelor : 22 Localizare : Banat Reputatie : 5903 Data de inscriere : 18/01/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Mier 28 Oct 2009, 20:05 | |
|
Ultima editare efectuata de catre EC in Dum 01 Noi 2009, 18:46, editata de 1 ori |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) Joi 29 Oct 2009, 21:16 | |
| P 14693 Timisoara - Cruceni in Com.Peciu Nou si inca unu.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare RegioTrans (1) | |
| |
| | | | Automotoare RegioTrans (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |