Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 08 Sept 2012, 08:59
Livius0202 a scris:
e rusinos ca pe ir 1825 Bucuresti Nord-Targu Jiu sa bage vagoane etajate 26-16,avand in vedere ca drumul dureaza cam 5 ore (fara intarzieri),scaunele stiind toata lumea cum sunt,nefiind corect sa platesti aceeasi bani ca si la alte interregio avand un confort net inferior,dar nu ma mai mira nimic la cfr si la managementul lor defectuos
Acest tren a avut 20-49 200 dar in perioada sezonului au circulat pe sezonierul Timisoara-Mangalia in grupa Craiova-Mangalia dar dupa 11 Sept cand sezonierul se anuleaza vagoanele 20-49 200 vor reveni pe IR 1825 iar etajatele se vor intoarce pe Regio .
_________________
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 08 Sept 2012, 19:00
Dr2005 a scris:
Ţinând cont că pe IR 1632 grupa de Oradea e formată din 20-49.2 cu staţia de domiciliu Craiova (în anii trecuţi erau de Iaşi), e posibil ca şi vagoanele de Tg. Jiu să fie detaşate pe undeva.
Erau vagoane de Craiova pe IR de Tg. Jiu, daca la cele 20-49 200 te referi.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 09 Sept 2012, 00:54
Mangalia-Satu Mare , pregatit pentru plecare in Mangalia
_________________
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 09 Sept 2012, 10:28
IR374 PANONIA Brasov-Buddapesta
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 09 Sept 2012, 13:09
IR 1898 Craiova-Pitesti-Bucuresti in Golesti
_________________
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
Unde sunt vremurile alea cand IR 1521/1522 (ex R 821/822) avea in compunere 2 desiro de 70 locuri(uneori suplimentat cu inca unul de 120)? Acum, asemenea compunere vezi pe R Buc-Giurgiu/Fieni... ( Foarte Trist
Acel tren de Sibiu nu a circulat cu Desiro de 74 locuri, ci cu Desiro cu cls 1+2 de 126 locuri ( ca o fi circulat 2 zile un Desiro de 74 locuri asta nu inseamna ca a circulat mereu ). Apoi intr-o zi de vineri din Octombrie 2009 daca nu ma insel s-a trecut la EA cu 1 vag 19-54 si 4 vagoane etajate 26-16 dupa care incet incet a ajuns la 8 etajate 5 de Sibiu si 3 de Brasov, dupa care la vagoane 22-96 si tot asa pana in prezent la cele 2 trenuri IR cu vagoane de 60 si 80 locuri. Incepand de astazi sezonierele s-au oprit asa ca multe vagoane vor reveni la trenurile de baza, in felul asta se va termina cu kitchul culorilor la trenuri. De ex azi IR 1645 grupa de TG.Mures avea 3 vag 21-87 si vag de clasa 1-a, iar cea de Brasov cu 2 albastre 89-87 si 84-87.
Pe Buc-Fieni e foarte bine ca se circula cu Desiro decat cu Locomotiva plus 2-3 vagoane.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Se pare ca vorbesti de alte trenuri. Eu ziceam de R 821/822 care a circulat un an cu un desiro de 126 si unul de 72(2009-2010) si un an cu 2 desiro de 72 (2010-2011)
Intr-adevar, e bine cu Regio cu aceasta compunere pe acele rute, dar pentru 1521 / 1522 un automotor de 126 e chiar insuficient!) La R mergi relaxat, iar la unele IR devenim sardele