Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6886 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 05 Sept 2012, 21:28
Simply18 a scris:
AMX550-0 a scris:
de regula 1833 si 14389 se intalnesc pe drum intre Zimandu Nou si Utvinis
Astea doua fiind dupa Sintana , spre Arad?
Esti foarte ambiguu. Fii mai precis. De unde vii ? Unde vrei sa ajungi? Cand ? Ce tren de intereseaza? IR1833,venind de la Timisaora,de obicei vine timpuriu,dar venind dinspre Iasi,are intarzaiere,de regula. Trenul nu este nici pe jumatate plin.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8350 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 05 Sept 2012, 22:13
Ce-a fost:
Ce-o ajuns:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 05 Sept 2012, 23:57
1871 eu chiar nu i vad rostul , de la noul mers sa fie bagat iara la Timisoara daca nu atunci sa il anuleze sau sa bage un RE Galati-M. Ciuc si cu asta au rezolvat treaba cu tren direct din Galati pe 501 .
_________________
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8071 Data de inscriere : 07/02/2009
1871 eu chiar nu i vad rostul , de la noul mers sa fie bagat iara la Timisoara daca nu atunci sa il anuleze sau sa bage un RE Galati-M. Ciuc si cu asta au rezolvat treaba cu tren direct din Galati pe 501 .
Nu se vrea, au prea multi mecanici de Timisoara si trebuie sa conduca si ei o panarama de Siemens Dezastru (chiar si sub catenara) pana la Tirgu Mures ; nu aveau unde sa-i distribuie. Regionala Timisoara e problema, e chiar "fruncea" la prostie
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
1871 eu chiar nu i vad rostul , de la noul mers sa fie bagat iara la Timisoara daca nu atunci sa il anuleze sau sa bage un RE Galati-M. Ciuc si cu asta au rezolvat treaba cu tren direct din Galati pe 501 .
Nu se vrea, au prea multi mecanici de Timisoara si trebuie sa conduca si ei o panarama de Siemens Dezastru (chiar si sub catenara) pana la Tirgu Mures ; nu aveau unde sa-i distribuie. Regionala Timisoara e problema, e chiar "fruncea" la prostie
Asta o poti spune de mai multe ori tot "fruncea" e si la jegul din vagoane !
_________________
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8350 Data de inscriere : 24/05/2010
1871 eu chiar nu i vad rostul , de la noul mers sa fie bagat iara la Timisoara daca nu atunci sa il anuleze sau sa bage un RE Galati-M. Ciuc si cu asta au rezolvat treaba cu tren direct din Galati pe 501 .
Nu-i chiar asa.Daca mai umbla 2vagoane avem nevoie de el ca face relatie cu Onestiu,Adjud etc. dar eu pastram Iasiul si anulam Galatiu.Din nou mers il vreau cu 6vagoane si sunt multumit, nici o sansa sa-l reintroduca prin TM.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8071 Data de inscriere : 07/02/2009
Calatori pentru Galati / Iasi - Timisoara erau destui, dar pe bucati gen Bacau - Tirgu Mures, Comanesti - Alba, Gheorgheni - Simeria etc. In timpul facultatii trenul era plin cu studenti care mergeau la Timisoara seara, iar pe cealalta parte studenti pentru Iasi. Traseul era mult mai rapid pe Aradu Nou - Radna decat prin Buzias - Ilia cum face sobolanul Timisoara - Tirgu Mures. Sunt o gramada de aspecte pro introducerii trenului dar pe care conducerea Calatori nu vrea sa le accepte.
Ganditi-va ca si Satu Mare - Constanta a avut clienti pe ultima suta de metri inainte de anulare, si aceia erau calatori pe distante gen Dej - Onesti sau Toplita - Focsani. Cum se face ca pe acela l-au anulat iar Galati - Tirgu Mures e chinuit cu 2 cocioabe 20-49-200 (si numai atat pe toata distanta de 459 km), nimeni nu stie. La 2 vagoane oamenii aia nu-si scot nici banii de curent consumat, de profit nici nu mai zic...
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
@mureseanu_976 , asta zic si eu , ca 1871 in forma actuala nu i vad rostul , 2 vagoane amarate si nici alea 100% pline , eu cred ca de la noul mers ceva se intampla cu trenu asta , ori il combina cu alta grupa ori il anuleaza ori ceva ceva tot se va intampla .
_________________
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8350 Data de inscriere : 24/05/2010
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 4696 Data de inscriere : 11/01/2012
Subiect: vagoane 26-16 Sam 08 Sept 2012, 00:42
e rusinos ca pe ir 1825 Bucuresti Nord-Targu Jiu sa bage vagoane etajate 26-16,avand in vedere ca drumul dureaza cam 5 ore (fara intarzieri),scaunele stiind toata lumea cum sunt,nefiind corect sa platesti aceeasi bani ca si la alte interregio avand un confort net inferior,dar nu ma mai mira nimic la cfr si la managementul lor defectuos
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 08 Sept 2012, 02:21
Au fost vagoane 20-49 2xx , cine stie pe unde au disparut .. ca la asta nu prea are explicatie vre-un sezonier.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 08 Sept 2012, 02:45
Ţinând cont că pe IR 1632 grupa de Oradea e formată din 20-49.2 cu staţia de domiciliu Craiova (în anii trecuţi erau de Iaşi), e posibil ca şi vagoanele de Tg. Jiu să fie detaşate pe undeva.