| Trenuri Regio | |
|
+101Jhonyla 63-1143-5 Cont dezactivat Arsen22 Laur EuroNight lifetec Rarau revenge Vale AndreiStefan Sergiu rmn Re6/6 Katalin4653 tudor_vl TVlad NicuS Vlad roseanu Norbi kasapis2007 allred IonutCFR2009 KOSTYK nokia2010 Shinkasen Spartan1948 Balto stefan_br bochety lapsanszkitamas Adirmvl membru exclus bostanescu gigel alex.alexus.tm alex1987 mishu88 MariusM petcu.adrian popovici 19jimmy84 Semafor ANDU2100HP bostanesku gigel cristi CFR mariuskl Goanga Kriszti219 IR1822 vanchorusebulgaria Mihai-Aurel Caravelle_Zg Alex Avram kristi kkk Luna Gabry Gabriel Cosmin5 membru inactiv ravers75 AlexD DPS Radu Tudor iuli.hard buldozer2 electrica912 Dr2005 cardinal Marius Iulian cont dezactivat . manuela rizelgeorgel2004 dany90 DUAL srazvi ionutz72 razvan - trenuri mureseanu_976 Gaby005 Nk11 didinul 060-EA078 FeroFan97 Polpot AndiCFR Silver Nesebar cfr500 ionutz85 bogdan srl Andrey_tm TonyGFR The Legend Adrian78 LanceR ATM AMX 97-0548-4 redeme Vitosa Teodor decward COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 03 Aug 2012, 20:38 | |
| INDA 60-0679-5 si panorama sabareni 24 iulie 2012 |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| |
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 03 Aug 2012, 22:15 | |
| geamurile sunt numai bune ptr un compartiment de 6 locuri, mai ales pentru pasionati de trenuri dar si pentru cei de fotografie, sau ptr cei care nu suporat A/C. Iarna faci in sauna in multe din aceste vagoane la cat de bine is incalzite. |
|
| |
membru exclus
Numarul mesajelor : 122 Reputatie : 4846 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 03 Aug 2012, 22:49 | |
| Trenurile regio diin slatina pe relatia craiova si pitesti + retur ce vagoane au de obicei? |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8445 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 04 Aug 2012, 00:16 | |
| La multe dintre ele predomina 21 - 47, iar unele mai sunt formate si din Malaxa 78. |
|
| |
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 324 Reputatie : 5418 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 04 Aug 2012, 12:23 | |
| Does anybody know whether the Regios Craiova-Petrosani-Craiova are running with cars of different type from double deck ones ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 05 Aug 2012, 22:30 | |
| Cretinoizii din CFR lovesc din nou, astazi R 7035 avea vagoane cu frana pe disc, Vmax 160(revizuite cu osii noi si frane noi), seriile 19-80 si 21-80. Bagati conditii blatistilor in loc sa suplimentati trenurile pe M800, poate parea absurd dar mai bine un 21-80 sau 19-80 pe M800 la un IR, ca tot crapa AC mereu iar astea deca nu au macar poti deschide geamurile... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 05 Aug 2012, 23:37 | |
| 21-80 nu oferă condiţii de IR. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 05 Aug 2012, 23:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- 21-80 nu oferă condiţii de IR.
Las ca ofera 20-49 1xx. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 05 Aug 2012, 23:58 | |
| Decât banchetele de muşama de la 21-80, mai bine 20-49 0xx, că nu au trecut de 100. _________________ :TTT:
|
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| |
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 06 Aug 2012, 00:56 | |
| - AlexD a scris:
- Cretinoizii din CFR lovesc din nou, astazi R 7035 avea vagoane cu frana pe disc, Vmax 160(revizuite cu osii noi si frane noi), seriile 19-80 si 21-80. Bagati conditii blatistilor in loc sa suplimentati trenurile pe M800, poate parea absurd dar mai bine un 21-80 sau 19-80 pe M800 la un IR, ca tot crapa AC mereu iar astea deca nu au macar poti deschide geamurile...
Nu mai bine downgradau toate vagoanele 19-80 ca si clasa a 2-a ? Faptul ca n-are AC si prize dar are o gramada de loc pentru picioare eu zic c-ar fi fost o minune la IR, la clasa a 2-a. Plus geamurile mobile si fotoliile late si moi. Uitati-va la polonezi cum o gramada de vagoane de clasa 1 (din cele vechi generatia Pafawag 1970-1980) au fost downgradate si folosite uzual ca vagoane de clasa a 2-a. :roll: |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 06 Aug 2012, 02:08 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- AlexD a scris:
- Cretinoizii din CFR lovesc din nou, astazi R 7035 avea vagoane cu frana pe disc, Vmax 160(revizuite cu osii noi si frane noi), seriile 19-80 si 21-80. Bagati conditii blatistilor in loc sa suplimentati trenurile pe M800, poate parea absurd dar mai bine un 21-80 sau 19-80 pe M800 la un IR, ca tot crapa AC mereu iar astea deca nu au macar poti deschide geamurile...
Nu mai bine downgradau toate vagoanele 19-80 ca si clasa a 2-a ? Faptul ca n-are AC si prize dar are o gramada de loc pentru picioare eu zic c-ar fi fost o minune la IR, la clasa a 2-a. Plus geamurile mobile si fotoliile late si moi. Uitati-va la polonezi cum o gramada de vagoane de clasa 1 (din cele vechi generatia Pafawag 1970-1980) au fost downgradate si folosite uzual ca vagoane de clasa a 2-a. :roll: Nu inteleg cum puteti sa acceptati ca pe trenurile IR sa circule vagoane fara clima , pai atunci pentru ce platesc sacosa de bani ? ok , nu am nici clima , nici viteza , vagoanele 19-80 ; 21-80 sunt vechi , usile nu se mai inchid , geamurile ori sunt blocate cu suruburi ori nus e inchid etc etc si voi spuneti ca astea ar fi conditii bune pentru IR :shock: , ok sa ieftineasca biletul si atunci da se mai accepta astfeld e conditii dar chiar si asa eu unu nu concep sa dau o sacosa de bani sis a fac sauna in vagon . 19-80 ; 21-80 sunt bune pentru Regio si atat . |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5794 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 06 Aug 2012, 23:19 | |
| am vazut o poza pe trainsim.ro cu R2441/R2443 ca fiind compus din doua automotoare 96. in momentul de fata cum este compus trenul? tot cu Desiro? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 07 Aug 2012, 00:30 | |
| - vanchorusebulgaria a scris:
- Does anybody know whether the Regios Craiova-Petrosani-Craiova are running with cars of different type from double deck ones ?
The interregio trains between Craiova - Petrosani are cars salon type. Bucharest - Cluj Napoca and return, Arad - Bucharest - Mangalia and return that stops in Craiova, Petrosani and with windows that open.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 07 Aug 2012, 00:43, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Regio | |
| |
|
| |
| Trenuri Regio | |
|