|
| Automotoare clasa 79(LVT) | |
|
+74t1972 Railpeter cardinal mielutu zburator tcm dan tm mishu88 Luca tgv Amiralul Bobby_TM redeme Adirmvl Balto Shinkasen sytrus daniel_c Spartan1948 adrian.vidican.9 Cont.dezactivat Cont dezactivat alex.alexus.tm cfr500 Kriszti219 Adrian78 M.I.C.I. Radu Tudor Luna Dr2005 AndiCFR mishu_edm Andrey_tm Marius Iulian Lafont AlexD The Legend buldozer2 cont inactiv ionutz85 membru inactiv lovekomotive puscasu ldh80 yoyoyonutz99 decward Norbi SULZERUL 0733 bogdan srl vrabieionut Zoly87 Hurricane kristi kkk didinul Gabry Gabriel didi Ionutz stinky pisti91 cristi ar fzcsm Caravelle_Zg cristi CFR MariusM Nesebar razwy discoid21 PrisecaruFlorin srazvi DonVILLy mtk KQQ COSTACHE MIHAIL Lde 2100 Benbe myster2008 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 14:14 | |
| - AlexD a scris:
- Astea erau bune pe linia de centura a Bucurestiuiui si pe liniile industriale din Bucuresti sau pana in maxim 30km de Bucuresti, sunt atatea linii abandonate pe care as fi preferat sa vad micutii astia, decat sa vad cum cresc pomii intre linii.
Pe linia Tecuci-Faurei s-au stricat in nenumarate randuri... de doua ori am patit-o si eu knd am calatorit pe aceasta linie... ultima data chiar la inceputul acestui an... Se stricase in Balta Alba ... eu il asteptam in gara Udresti... ce era de facut ? S-a adus o locomotiva de la faurei, ca sa-l traga... insa atat locomotiva venind dinspre faurei cat si LVT-ul tras de aceasta locomotiva s-au miscat cu viteza melcului... toata treaba asta a dus la o intarziere de mai bine de 1h30 min... timp in care am stat...si-am degerat de frig,; k era dimineata, de-abia se lumina )))) ulterior mi-am dat seama de ce: 1. viteza pe tecuci-faurei e cea care este... 2. locomotiva nu putea sa-l "traga" mai repede fiindca se simtea k pur si simplu nu se putea... ) probabil ca ar fi sarit de pe sine la o viteza mai mare )) si uite-asa pierdusem si trenul spre bucuresti care era cam p la 8 dimineata... pune si ia personal spre buzau, si de-acolo cu IR iasi-bucuresti inspre capitala.... "Sagetile rosii"(nu stiu exact dupa numar,serie etc.etc) care mai circulau pe tecuci-faurei parca sunt mult mai bune, nu fac nici zgomot asa mare, si parca merg mai repede btw am auzit k linia "tecuci-faurei" se privatizeaza, deci pot sa spun ca am avut parte de ultima mea calatorie ( f interesanta dealtfel )cu un astfel de tren... |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| | | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 14:34 | |
| Pai si cine sa le faca? |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 14:42 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 14:46 | |
| Pai depinde de defectiune cu ce viteza l-a remorcat, de unde ai scos tu ca sarea de pe linie. Viteza pe sectie este de 70 km/h. |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 17:16 | |
| - dan tm a scris:
- Pai depinde de defectiune cu ce viteza l-a remorcat, de unde ai scos tu ca sarea de pe linie.
Viteza pe sectie este de 70 km/h. Am spus-o la modul ironic, avand in vedere cat de "lin" merge pe sine LVT-ul in general, comparativ cu un tren normal Atata stiu ca practic, se "transformase" intr-un simplu vagon, nici usile nu puteau fi deschise/inchise apasand pe buton, nici manual nu mergeau deschise, doar prin apasarea unui alt buton, undeva in partea de jos... btw mecanicul el stia ce le facea :adrezina: |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 17:21 | |
| - dan tm a scris:
- Pai depinde de defectiune cu ce viteza l-a remorcat, de unde ai scos tu ca sarea de pe linie.
Viteza pe sectie este de 70 km/h. a, si btw ... frumoasa prezentarea ta cu calatoria pe tecuci-faurei parca era si pe-aici, nu? in mod sigur stiu k am gasit-o si pe un alt forum... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 18:21 | |
| Mecanicul trebuie să stea în cabină, că nu se admite remorcarea de material motor fără a fi deservit de mecanic, cu excepţia celor ce funcţionează în tracţiune multiplă. _________________ :TTT:
|
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 18:47 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mecanicul trebuie să stea în cabină, că nu se admite remorcarea de material motor fără a fi deservit de mecanic, cu excepţia celor ce funcţionează în tracţiune multiplă.
pai era mecanicul de locomotiva (care venea din Faurei), mecanicul automotorului (de la tecuci) bineinteles k statea in cabina, doar in statie el deschidea usa din fata,sa poata lumea urca, din exterior pur si simplu nu mergeau deschise (usile sunt ceva gen ca la tramvai, in fine banuiesc ca se stie deja dspr ce e vorba...) in mod normal se deschid automat la oprirea in statii (in timpul mersului sunt blocate automat) |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 18:48 | |
| - mishu_edm a scris:
- dan tm a scris:
- Pai depinde de defectiune cu ce viteza l-a remorcat, de unde ai scos tu ca sarea de pe linie.
Viteza pe sectie este de 70 km/h. a, si btw ... frumoasa prezentarea ta cu calatoria pe tecuci-faurei parca era si pe-aici, nu? in mod sigur stiu k am gasit-o si pe un alt forum... Hai sa nu "facebucizam" forumul cu fel de fel de prescurtari... "btw", "k", "p" samd. .....
Ultima editare efectuata de catre edward_w92 in Mar 17 Ian - 18:52, editata de 1 ori |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mar 17 Ian - 18:50 | |
| |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mier 18 Ian - 1:42 | |
| In conditiile alea a functionat incalzirea in automotor ? E prima data cand aud de automotor remorcat de locomotiva clasica. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mier 18 Ian - 8:58 | |
| Pai pe Tecuci -Faurei, la trenul cu care am circulat am remarcat urmatoarele: in vagonul din fata urcau/coborau doar angajatii CFR de pe sectie: IDM la schimb, picheri, revizori, alti ceferisti care lucreaza in Tecuci sau Faurei. toti pasagerii au erau in vagonul de la urma, iar cind unii au vrut sa urce in fata au fost trrimisi de seful trenului la urma, in schimb la cel cu care am facut cruce, toti urcau in fata. usile ambelor vagoane din zona cuplei nu se deschideau deloc usile de acces au fost doar cele dinspre capetele cu post de conducere si NU puteau fi deschise de catre pasageri, in mod interesant LVT -ul avea un sistem in care mecanicul inchidea/deschidea usile. La oprirea in statie se deschideau usile pe ambele parti. Desi sint LVT uri si aici, ultimamente nu am fost cu ele sa vad daca s-a introdus si pe aici acest sistem sau daca e o adaptare locala de Tecuci. este posibil ca aceste LVT uri sa se defecteze des, deoarece cupla pentru tractiune cu cirlig era in vagon. reportajul e la topicul liniei 600. |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mier 18 Ian - 12:12 | |
| - Luna a scris:
- In conditiile alea a functionat incalzirea in automotor ? E prima data cand aud de automotor remorcat de locomotiva clasica.
buna intrebare!! )) uitasem sa specific, am inghetat de frig in tren la fel de bine ca si atunci cand am asteptat in statie! Incalzirea nu functiona, pare-mi-se nu functiona oricum, nici inainte de a se defecta (insa e doar o presupunere, nu pot fi sigur de asta). Totusi, din ce am mai auzit pe ici pe colo, si din cate-mi amintesc (nu am mers de multe ori iarna cu LVT) automotoarele astea nu stau prea bine la capitolul instalatia de incalzire... si din nou repet: "sagetile rosii" sunt mult mai ok, din multe puncte de vedere(cu "sageata rosie" am venit dinspre Faurei ), inclusiv incalzirea, si merg mult mai bine decat LVT care am impresia uneori ca au rotile "patrate" Dan Tm: foarte bun ceea ce ai mentionat P.S. am sa ma uit pe forum si am sa scriu exact la care "sageti rosii" ma refer, stiu ca sunt mai multe modele si nu vreau sa creez confuzii EDIT: "Sageata Rosie"= AUTOMOTOARE SERIA 78 MALAXA (si aici ma refer la cele formate dintr-un singur vagon) |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) Mier 8 Feb - 19:17 | |
| In afara de Pitesti-C. de Arges pe ce rute mai circula ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 79(LVT) | |
| |
| | | | Automotoare clasa 79(LVT) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |