Joi, 29 și vineri, 30 septembrie 2011, a avut loc la peronul 13 expoziția a unor vehicule FeRoviaRe ce aparțin de operatorul feroviar de stat CFR Marfă. Pe lângă acest stand dinamic, în incinta Gării de Nord au fost invitați mai mulți agenți economici care și-au prezentat ofertele și produsele legate de industria FeRoviaRă.
Ediția din acest an, organizată sub înaltul patronaj al Ministerului Transportului și Infrastructurii și cu sprijinul CFR, CFR Marfă, Asociația Inginerilor Feroviari din România, a avut ca invitați pe Alstom, Astaldi, Isaf, Metrorex, RATB, Porr, Siemens, Strail și multe alte firme private românești sau internaționale.
Așa cum spuneam la început, la linia 13 au fost expuse 4 vehicule feroviare, 2 dintre acestea fiind motoare și 2 dintre acestea fiind remorcate. O apariție foarte interesantă a fost vagonul Saadkms destinat transportului de autotrenuri cu remorcă. Acest tip de transport intermodal, numit în continuare Rollende Landstrasse are numeroase avantaje, printre care: protejarea mediului înconjurător, decongestionarea traficului rutier, încurajarea transportului feroviar rapid, sigur și economic. Iar dacă autotrenurile sunt transportate pe calea ferată, șoferii care deservesc aceste vehicule se vor urca într-un vagon tip cușetă cu 39 de locuri și cu acces la un spațiu cu bar și bucătărie.
Din punct de vedere al vehiculelor motoare, au fost expuse două locomotive de la CFR Marfă, și anume locomotiva electrică Co`-Co` de 6.600 de kW înmatriculată 91 53 0 474 034-2 și locomotiva diesel-electrică Co`-Co` de 2.300 de CP modernizată de Remarul 16 Februarie, cunoscută și sub numele de Carpathia 2.300 DE-M cu numărul UIC 92 53 0 630 001-1.
Așadar, acestea au fost noutățile expuse la Expoziția InfraTrans 2011 pe 29 și 30 septembrie 2011. În speranța sensibilizării oficialilor Ministerului Transporturilor pentru o reconsiderare și o reconcetrare a atenției către transportul feroviar de marfă și de călători, această acțiune organizată de AIFR s-a dovedit a fi o reușită și a însemnat mai mult decât o avanpremieră a Zilelor FeRoviaRe 2011 ce vor avea loc între 4 și 5 septembrie în București.
Montaj video:
Fotografii:
Vagon Saadkms
Vagon Saadkms
Vagon Saadkms
Vagon Saadkms
Detaliu boghiu vagon Saadkms
Codificare numerica si literala UIC a vagonului Saadkms
Sigla Greenbrier Europe a vagonului produs in 2003 in Germania
Vagon CFR Marfa 85-30 pentru transportul soferilor de autotrenuri
Detaliu boghiu Gorlitz V al vagonului Rollende Landstrasse
Detaliu boghiu Gorlitz V
Detaliu codificare UIC al vagonului CFR Mrfa 85-30
Vagon de Transport combinat RO-LA expus in Gara de Nord
Grup sanitar
Coridor de trecere
Conditii de dormit
Sigla Atelierele CFR Grivita Bucuresti
Locomotiva electrica CFR Marfa 6600 kW nr. 34
Locomotiva electrica CFR Marfa 6600kW
Locomotiva diesel-electrica CARPATHIA 2300
EA6600kW vs LDE2300CP
Infratrans - Expozitia internationala pentru echipamente si dotari in domeniul feroviar
Atmosfera generala
Sistem de prindere W14 de la Schwihag
Alte echipamente de la Schwihag
Electroaparataj
Ro-Thermit SRL Romania
Silogic
ISAF SA
Semnal luminos de la ISAF SA
Telecomunicatii CFR SA
Romkatel SRL
Electrificare CFR
Informatică FeRoviaRă
Porr Construct SRL
Alstom Transport
Tramvai Bucur LF by Marian Andrei
Tramvai Bucur LF by Marian Andrei
Metroul SA si RATB
Expozitia InfraTrans 2011
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Astazi ajung si eu acolo iar daca gasesc pe cineva amabil il iau la intrebari, si eu sunt curios de CaRpaThYYYYYaaaa .
LE. A fost super, mecanicii de milioane,nu am cuvinte pentru a le caracteriza rabdarea si bunavointa. Am vazit si eu prima oara cu ochii mei pe cucoana carpatina si pot spune ca fata de ragaliile de sulzere e un mare pas inainte. Din punct de vedere al consumului de carburant ia undeva la 34 litrii/ora la ralanti si in mers am inteles ca mult mai putin decat un sulzer, dar cu cat, e confidential . Sunetul motorului Caterpillar bate aproape spre zero in stationare spui ca e electrica abia se aude, un alt lucru care m-a impresionat. Am inteles de la domnii mecanici ca doamna carpatina munceste in draci (eu credeam ca e doar de prezentare). Ce m-a impresionat, spatiul din cabine e de 2 ori mai mare decat era le ED din spatele ei, in carpathia eram eu si inca 2 domni mecanici toti 3 oameni cam peste 100kg fiecare si nu aveam probleme iar in ED ne dadeam coate la greu .