| Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori | |
|
+50Katalyn Vitosa dan tm mielutu zburator gabrielcr calatorprinromania tcm mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL Luca tgv DB Robert lapsanszkitamas Ionutz KOSTYK Andrey_tm alex.alexus.tm Teodor Adirmvl Desiro256 AMX 97-0548-4 060642 get. The Legend srazvi vanchorusebulgaria DAS 2011 cortexedge nenuandrei didinul R936 Razvan AndiCFR alex03bv ATM andreiutzu lovekomotive Dr2005 Grigor razwy vrabieionut AlexD ldh80 MariusM ANDU2100HP LanceR Nk11 DUAL Nesebar Adrian78 Norbi 54 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 09 Noi 2011, 21:57 | |
| BDVMot are 1500 kW la 4 vagoane. EA-ul are 5100... deci clar e mai eficient decât EA cu 2 vagoane.
Apropo de ADH... mi se pare mie, sau sunt mai confortabile decât Desiro? Au distanţă mai mare între scaune, scaune mai moi, măsuţe, climatizare... de ce nu le punem pe ele pe IR şi să băgăm Desiro-urile la Regionale? _________________ :TTT:
|
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 09 Noi 2011, 21:58 | |
| - AlexD a scris:
- Sa cumpere cat mai multe, numai sa cumpere ce trebuie, ce ai pus tu in poza mi se par cam mari, s-ar putea sa circule si astea mai mult goale dar mai bine asa decat EA-DA+2-3 vagoane.
Acele rame se pot scurta...poate sa fie numai un vagon fara post de conducere |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 09 Noi 2011, 22:00 | |
| Si atunci idiotii la ce mai modernizeaza 15 locomotive la Softronic?ultima spaga pentru alegeriile de la anul
Ar fi in discutie si cumpararea a 2 locomotive Siemens Taurus |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 09 Noi 2011, 22:00 | |
| Maine merge o echipa de la Remarul 16 Februarie la Miskolc sa vada cateva automotoare...poate gasesc ceva care sa le placa...dar haideti sa vorbim despre acest subiect altundeva ca suntem deja prea mult in |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 09 Noi 2011, 22:46 | |
| Le modernizeaza ca noile compuneri par destul de lungi si grele .. dupa tonaj cel putin |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 09 Noi 2011, 23:23 | |
| - DUAL a scris:
- Le modernizeaza ca noile compuneri par destul de lungi si grele .. dupa tonaj cel putin
Acolo e dat tonajul maxim , in realitate trenul poate fi mai scurt . |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Joi 10 Noi 2011, 10:47 | |
| Sa se transforme etajatele 26-16 pt regim push-pull la personalele adica regio care parcurg distante mai maricele si care au calatori. In rest ar fi bine sa investeasca in ceva nou, nu tot sa carpim rablele altora, niste rame de la Bombardier ACG ar fi indicate, Siemens Desiro EMU, la intercity ar merge niste Stadler Kiss sau sa se transforme tot pt regim push-pull actualele 21-76 si sa formeze rame gen RailJet. Ce-i drept ADH-urile sunt mai confortabile la interior decat Desiro asta pt ca ele in Germania faceau mai mult pe Regio-Express la inceput spre deosebire de Desiro care erau chiar si ca S-Bahn-uri, dar la Regio nu confortul primeaza ci eficienta, pt confort exista IR, IC. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Sam 12 Noi 2011, 17:00 | |
| 1411 ; 1412 ; 1413 ; 1414 ; 1415 ; 1416 , toate se afla la Sibiu ? pe ce rute circula in afara de Sibiu-Medias-Sighisoara ?
1417 am inteles ca este la Satu Mare . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Vin 18 Noi 2011, 22:11 | |
| Nu ma lamureste si pe mine nimeni pe ce ruta circula aceste motoare in afara de Sibiu-Sighisoara pe trenul 2563/2564 ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Vin 18 Noi 2011, 22:20 | |
| Parca am vazut unu pe la Baia Mare trebuie sa asteptam noul mers si ne vom lamuri!! |
|
| |
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Lun 05 Dec 2011, 12:51 | |
| nu stiu ce numar avea...prea departe |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Lun 05 Dec 2011, 13:22 | |
| Dar unde este facuta poza ? Circula cu un anume tren sau doar in proba ? |
|
| |
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Lun 05 Dec 2011, 13:23 | |
| eu l-am prins la vreo 10 km inainte de sibiu si venea dinspre rm valcea. poza e facuta sambata pe la pranz...banuiesc ca circula regulat! |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 07 Dec 2011, 22:41 | |
| - Citat :
- Sa se transforme etajatele 26-16 pt regim push-pull la personalele adica regio care parcurg distante mai maricele si care au calatori. In rest ar fi bine sa investeasca in ceva nou, nu tot sa carpim rablele altora, niste rame de la Bombardier ACG ar fi indicate, Siemens Desiro EMU, la intercity ar merge niste Stadler Kiss sau sa se transforme tot pt regim push-pull actualele 21-76 si sa formeze rame gen RailJet. Ce-i drept ADH-urile sunt mai confortabile la interior decat Desiro asta pt ca ele in Germania faceau mai mult pe Regio-Express la inceput spre deosebire de Desiro care erau chiar si ca S-Bahn-uri, dar la Regio nu confortul primeaza ci eficienta, pt confort exista IR, IC.
De unde bani sa investeasca intr-un proiect destul de stufos - transformarea unui vagon etajat, si ala destul de inghesuit asa cum e (basca nou renovat recent), intr-o rama push-pull...mai simplu e sa carpeasca totusi altceva mai ieftin. Pentru ca, sa fim onesti, se da o vopsea, se instaleaza niste geamuri, se pune linoleum, OK, dar nu se lucreaza la structura de rezistenta, nu se face proiect nou pentru tractiune samd. Similar, de unde bani pentru cate ACG ne-ar trebui acuma...la cat de p.r.o.s.t merg lucrurile cand vine vorba de fluxurile de calatori, cam vreo 60-65% din trenuri ar trebui sa fie facute numai de automtoare. Corect, pentru confort exista IR, IC (atunci cand nu sunt facute de Desiro). Si totusi, cu o imbunatatire/RG cu cap, indreptata un pic si pe confort, parca as vedea niste ADH-uri sau motoarele ungurilor (dac-o fi sa fie luate) pe IR-uri gen: 1840 Satu Mare- Constanta (pana o prinde bine), 1761 Brasov-Iasi, pe Sibiu-Targu Jiul ala discutat si rasdiscutat, pe un Bucuresti-Urziceni-Galati, pe un Bucuresti-Tulcea...cel putin automotoarele ungurilor, din punctul meu de vedere, ar fi perfecte, avand si 4 vagoane de fel. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori Mier 07 Dec 2011, 22:54 | |
| Cehii au ceva de genul rama electrica etajata CityElephant viteza maxima 160/km dar interiorul e asemanator cu etajatul nostru 16-26 confort regio!!Dar sa lasam astea si sa bage bani in infrastructura ca e pamant azi maine o sa mergem numai cu 70km/h maxim pe majoritatea sectiilor!!Eu tot nu inteleg un lucru am vazut undeva cheltuielile de personal la CFR SA au crescut din 2008 pana in 2010 de la 600 milioane lei la 900 milioane lei cand s-au dat afara oamenii de jos ,liniile au fost inchiriate |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori | |
| |
|
| |
| Automotoarele clasa 76 Cfr Calatori | |
|