| Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
|
+80Re6/6 daniel_c didinul @ndrey Balto mishu88 Gabry Gabriel Nesebar Alex Avram maus5 Kriszti219 Radu Tudor Vlad ORWO vlad170 buldozer2 electrica912 060-EA078 Teodor mureseanu_976 FeroFan97 Caravelle_Zg R936 M.I.C.I. AndiCFR Mircea Hirjau Hurricane Razvan LascuB_1980 Mihay Gelu Dr2005 Grigor Marius Iulian lovekomotive Desiro256 Karl vilhelm srazvi nokia2010 DPS AlexD nenuandrei AlexCta rich1974 Boracik ionutz85 Marius cristi CFR TonyGFR electrica675 decward cont dezactivat . Norbi AndreiCfr AMX 97-0548-4 IonutChircu Goanga cristyadaX cont inactiv Gaby005 razwy cortexedge bostanescu gigel 040EC100 PrisecaruFlorin Silver Semaca Vitosa Adrian78 DUAL redeme LanceR TVlad Mihai-Aurel George cristi39 COSTACHE MIHAIL The Legend ANDU2100HP 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Lun 21 Mai 2012, 18:11 | |
| - Kriszti219 a scris:
- @Gabry_Mafia
Stii cumva de unde a venit/unde a plecat marfarul CTV din prima poza? Dupa compunere - marfaru ala ar trebui sa ajungă undeva pe M900 pe la Giurgiu sau se duce in Bulgaria ! Am vazut ca mereu trece un marfar de la CTV cu compunerea identica a acestuia (vine pe M300 si la chitila o ia pe M900) |
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Lun 21 Mai 2012, 18:16 | |
| Kriszti 219 chiar nu stiu.A venit in Timisoara Nord dinspre Timisoara Vest acolo ar fii Shell dar tot din directia aia poate veni si din Romania de undeva. Cum pot afla de unde ar veni marfare sau unde se duce fara sa il intreb pe mecanic? |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Lun 21 Mai 2012, 18:52 | |
| Marfar GFR cu 60-1543-2 în Sabareni încărcat cu fier beton abia ieșit din fabrica 30 aprilie 2012 |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7013 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Lun 21 Mai 2012, 20:47 | |
| |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| |
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mier 23 Mai 2012, 17:17 | |
| Dizel-ul 60-1567-1 a Constantin Grup închiriată la VTR in Buftea cu naveta de falls-uri , 13 mai 2012 |
|
| |
George V.I.P Member
Numarul mesajelor : 801 Varsta : 35 Reputatie : 6309 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 24 Mai 2012, 17:14 | |
| Un DA pe care-l vad pentru prima data, 60-1366-8: |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| |
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 24 Mai 2012, 19:10 | |
| Am si eu o nelamurire de ceva vreme, de ce majoritatea DA-urilor au astupata grila din fata, care serveste probabil la aerisire/racorire ? Am vazut foarte multe, fie cu banerul operatorului, fie cu plastic, sau chiar sudat, fie anulate la modernizare. Daca nu isi au rostul de ce au fost fabricate cu acele grile frontale? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 24 Mai 2012, 22:51 | |
| - Paul CFR a scris:
- Am si eu o nelamurire de ceva vreme, de ce majoritatea DA-urilor au astupata grila din fata, care serveste probabil la aerisire/racorire ? Am vazut foarte multe, fie cu banerul operatorului, fie cu plastic, sau chiar sudat, fie anulate la modernizare. Daca nu isi au rostul de ce au fost fabricate cu acele grile frontale?
Pentru ca s-a inventat aerul conditionat si este montat in tavan. Fantele pentru racire le scot pentru ca nimeni nu le mai intretine iar mecanicii se pot racori la geamuri in timpul mersului. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 24 Mai 2012, 22:56 | |
| Cred că fantele alea nu prea se închideau, iar iarna era prăpăd. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 25 Mai 2012, 12:04 | |
| |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 25 Mai 2012, 17:47 | |
| - Paul CFR a scris:
- Am si eu o nelamurire de ceva vreme, de ce majoritatea DA-urilor au astupata grila din fata, care serveste probabil la aerisire/racorire ? Am vazut foarte multe, fie cu banerul operatorului, fie cu plastic, sau chiar sudat, fie anulate la modernizare. Daca nu isi au rostul de ce au fost fabricate cu acele grile frontale?
Fantele alea sunt astupate pentru ca iarna intra curent si frig prin găurile alea care oricum nu se închid , de închis se închidea de undeva din aeroterma da nu prea mai funcționează sistemul asta cai foarte vechi ( ceva de genu cum e la mașini funcția de recirculare aer sau sa intre de afara care deschidea o clapeta spre fantele alea de aerisire ) Șuierătoarea de top a Servtrans invest 60-1643-0 (Fosta 60-1377-5 ) în dimineața zilei de 15 ianuarie 2011 la Buftea ! |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 25 Mai 2012, 18:57 | |
| Multumesc baieti pentru raspunsuri ! |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| |
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
|