Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Automotoare DESIRO

In jos 
+133
Dutzu
cristi CFR
Sabik
Cont.dezactivat
electrica912
puscasflaviu
membru dezactivat ,
alinx3330
Karl
Mihay
Simply18
R936
RoRailSystems
Spartan1948
Volk
lapsanszkitamas
Razvan Tudor
kasapis2007
allred
Balto
cfr500
mishu88
DPS
REGIOTRANS12
Rarau
Vlad
Adirmvl
Luna
AeroX
Silver
pety
MariusM
Kriszti219
ionutz85
AMX 97-0548-4
Radu Tudor
Florin C
Dr2005
rich1974
Gaby005
AndiCFR
Andrey_tm
040EC100
v43v63
Bogdan-Razvan
nenuandrei
iuli.hard
vilhelm
AlexD
Horea36
ovivi
Nk11
Teodor
Goanga
George
The Legend
EA1clony106
Vitosa
redeme
Marius
LanceR
DUAL
Mircea Hirjau
AndreiCFRBucuresti
AndreiCfr
catalinu'
alexandruh
Axwell21
andrei florin
vanchorusebulgaria
mihaiuc
halmarius
Adrian78
63-1143-5
ATM
@ndrey
membru inactiv
Scoop
jionutz
mureseanu_976
ldh80
puscasu
adrian01
Cobra
Stefan Stanescu
alex.alexus.tm
Desiro256
Alex Avram
decward
bogdan srl
cont dezactivat .
ANDU2100HP
Nesebar
Marian Andrei
electrica675
FeroFan97
didinul
1nt3rp0l_106
Semaca
Marius Iulian
19jimmy84
stegaru
Razvan
cont inactiv
Caravelle_Zg
Gabry Gabriel
vrabieionut
Traveller
PrisecaruFlorin
ultras
biokosmy
didi
lovekomotive
sm-sulzer
stinky
discoid21
Andrei
DonVILLy
mardaryroby
cortexedge
KQQ
Ionutz
srazvi
Csortan RADU
razwy
tudor_vl
kristi kkk
gicu
Norbi
Lde 2100
COSTACHE MIHAIL
pisti91
myster2008
137 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8627
Data de inscriere : 09/01/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 1:00 pm

Practic are calorifer ca la orice masina mica, mai e si diesel. pai ce caldura sa bage cand afara sunt -10 grade, canci caldura ca la masinile pe motoare diesel sub -5*C adio caldura in masina, dieselul nu e ca benzina care la -20*C te de jos din masina de cald ce e...trebuia ceva electric pentru Desiro daca punem problema asa.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5212
Data de inscriere : 20/08/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 1:49 pm

pai si atunci vitele care au cumparat automotoarele astea nu stiau ca la noi temperatura coboara si la -25 de grade? ar trebui montata incalzire speciala pe gpl ca dupa ce ca platesti o carca de bani pe un abonament sau bilet, mai stai si in frig.
doamne, in ce tara traim!
eu cred ca daca cfr opera transsiberianul, astia bagau desiro pe traseul ala! as fi vrut sa-l vad langa lacul baikal la -40 grade! cred ca si mecanicul ingheta in cabina!
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6313
Data de inscriere : 20/08/2009

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 2:10 pm

Incalzirea e pe baza de ulei, asa scrie parca in manualul de intretinere la Desiro. Incalzeste uleiul care e pompat in instalatie si ajunge la caloriferele de la baza peretilor laterali. Eu am mers iarna la -20 cu Desiro de la Bucuresti la Piatra Neamt, acum cativa ani cand erau pe post de IC si frigut in ele, probabil instalatia de incalzire e subdimensionata, plus la frecarea cu aerul -20 se transforma in -40. Vara daca au freon in instalatia de AC e ok in ele. Totusi si in tara lor natala, Germania iarna coboara temperatura in unele zone si la -20 si ar trebui sa faca fata cu brio.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5212
Data de inscriere : 20/08/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 3:45 pm

e frigut bine in ele!
temperatura este tot de -20 de grade, fie ca se freaca aerul pe langa tren fie ca nu. treaba e ca atunci cand sta, se formeaza o perna de aer izolatoare in jurul trenului si se mentine caldura mai bine, in miscare perna aia de aer este distrusa. acelasi lucru se intampla si cand bate vantul, ai senzatie ca este mai frig...dar temperatura este aceeasi. ca doar nu te iei dupa desteptii astia de la tv care spun ca sunt -15 gtrade si se simt ca -30....temperatura este una si aceeasi, restul sunt abureli!

cum domnule, tehnologia germana de nivel galactic nu e in stare sa incalzeasca un tren, incredibil!

am facut afirmatia asta pentru "oamenii" care inca mai cred in mitul tehnologiei germane: daca erau asa destepti nemtii, nu inghetau ca nataraii in rusia, cred ca au fost dusi pe front cu automotoare desiro!
Sus In jos
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 36
Localizare : Craiova
Reputatie : 4807
Data de inscriere : 15/11/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 5:25 pm

AlexD a scris:
Practic are calorifer ca la orice masina mica, mai e si diesel. pai ce caldura sa bage cand afara sunt -10 grade, canci caldura ca la masinile pe motoare diesel sub -5*C adio caldura in masina, dieselul nu e ca benzina care la -20*C te de jos din masina de cald ce e...trebuia ceva electric pentru Desiro daca punem problema asa.
tin sa te contrazic putin, motoarele diesel lucreaza la o temperatura mai mare decat cele pe benzina, au nevoie de o temperatura mai ridicata pentru arderea combustibilului prin compresie, deci, teoretic, daca sunt calorifere in care circula apa in desiro, ar trebui sa fie caldura.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 5:28 pm

Ca să încălzeşti uleiul din ,,calorifer", trebuie întâi să încălzeşti motorul. Când ai -20 grade afară durează cam mult până ajunge motorul la temperatura optimă... poţi să îl laşi să meargă în relanti până ajunge la 90 de grade C ori poţi să pelci cu el aşa, dar o să consume mai mult şi rişti să îl strici. Sau poţi să dai drumul la siroco şi în câteva minute îl încălzeşti, da' ăla consumă mult şi ori depăşeşti cota, ori nu mai ai ce să tragi la bidon când intri în depou.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6313
Data de inscriere : 20/08/2009

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 5:29 pm

E ulei ala care circula prin calorifere, am zis intr-un post mai anterior. Conduc si masini cu motor diesel si pe benzina, diferenta la frig e ca cea pe benzina incepe sa se incalzeasca mai repede si sa bage caldura mai repede, cea diesel un pic mai greu dar si cand incepe sa bage caldura faci sauna, plus ca se raceste mai lent motorul diesel decat cel pe benzina. Eu cred ca majoritatea automtoarelor au probleme cu uleiul din calorifere si cu rezistentele de incalzire, pt ca in mod normal ar trebui sa faca fata, nu sa bage caldura sa transpiri ci un 17 grade ar trebui sa asigure inauntru cand afara sunt - 20.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6328
Data de inscriere : 16/09/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 5:37 pm

Atunci are instalatia de caldura defecta dac nu face deloc caldura inauntru la -20 de grade
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 5:46 pm

Manual Desiro a scris:
Temperatura din interiorul vehiculului este reglată în cele două cabine de comandă şi în compartimentul călătorilor prin sesizorul de temperatură.
În exploatare, temperatura interioară este detectată şi reglată de un traductor de temperatură, iar compartimentele pasagerilor şi cabina mecanicului sunt separat controlate.
În compartimentele pasagerilor se menţine o temperatură interioară de 20°C. La o temperatură exterioară de -10°C, temperatura interioară poate să scadă sub 20°C. La frig temperatura interioară a automotorului complet ocupat, are în compartimentele pasagerilor max. 30°C pentru o temperatură exterioară de -35°C. În cabina mecanicului se poate regla individual aerisirea şi încălzirea,
respectiv răcirea. La o temperatură exterioară de -15°C, temperatura interioară nu depăşeşte valoarea de 18°C.

Automotorul dispune de două instalaţii independente de apă caldă şi aer ventilat care sunt subordonate pentru fiecare vagon al
automotorului instalaţiei de antrenare (72). Fiecare instalaţie de încălzire are în componenţă în afară de convectori (73) şi suflantă
pentru coridor (74), două pompe de circulaţie, un bloc de reglare (72) şi un sistem de încălzire pentru aparatele de climatizare de pe
acoperiş (76).

Fiecare instalaţie de încălzire foloseşte circuitul comun de apă din circuitul de răcire al motorului diesel.
În cazul în care căldura din circuitul de răcire al motorului diesel nu este suficientă, un aparat auxiliar de încălzire produce necesarul
suplimentar de căldură. Circuitele de apă pentru încălzirea compartimentului pasagerilor şi a cabinei mecanicului sunt separate
între ele de un bloc de reglare. Conducta este dispusă atât sub vagon cât şi între podea şi baza podelei.
Agentul termic este un amestec de apă şi glicol.

Pentru încălzirea compartimentului pasagerilor sunt montate pe lungime convectori. Prin convectorii de încălzire se poate obţine un
nivel de temperatură de la +15 ° până la +20 °C. Corpurile de încălzire ale suflantei refulează aer cald pe coridoare.
Convetori de încălzire sunt montaţi sub ramele scaunelor şi fixaţi de peretele lateral.
În afară de convectori, pentru încălzirea compartimentului pasagerilor, servesc şi aparatele de climatizare de pe acoperiş
Aparatele de climatizare de pe acoperiş realizează de asemenea şi încălzirea convectorilor prin comandarea corespunzătoare a blocurilor de reglaj. Acestea reglează debitul de apă în funcţie de puterea de încălzire solicitată. Corpurile de încălzire ale suflantelor pentru coridoare sunt legate la circuitul de apă al convectorilor. Ele se compun dintr-o unitate de bază cu o suflantă şi un schimbător de căldură apă-aer.
[...]
Instalaţia este dotată cu un aparat auxiliar de încălzire cu păcapă (75).
Aparatul de încălzire auxiliar împreună cu pompa sa de apă sunt dispune sub podea lânga instalaţia de antrenare (72) într-o cutie de
protecţie. Are o reglare proprie dependentă de temperatură. Gazele de eşapare ale instalaţiei de antrenare se elimină pe sub podea.

Deci, dacă n-ai păcapă, se încălzeşte mai greu (la temperaturile alea, cred că poate să dureze şi o oră până se încălzeşte, chiar mai mult dacă deschizi uşile în fiecare haltă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6313
Data de inscriere : 20/08/2009

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 5:55 pm

Eu stiam ca pt incalzire au un rezervor de ulei si rezistente plus pompele aferente, adica asta citisem...Ce ai scris tu e adevarat, e luat din Indrumatorul de Exploatare, dar nush unde am citit de instalatia de ulei/pacura pt incalzire :roll:

Mi-am adus aminte, ele au si instalatie pe baza de pacura sau ulei, dar e instalatia auxiliara care se pune in functiune cand nu face fata instalatia principala...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 6:05 pm

Cert este ca in Desiro nu vei avea niciodata caldura cum este intr-un vagon 20-55 in compartimentul de mijloc , la fel si in vagoanele cu clima nu este cald cum este intr-un 20-55 , noile vagoane si motoare se fac cu un sistem de incalzire care sa asigure o temperatura de peste 15 grade maxim 20 numai ca acest maxim se atinge cam rar in noile vagoane si motoare , aceasta masura a fost luata si pentru ca in unele cazuri era o caldura greu de suportat iar consumul de energie la fel de ridicat .

_________________
595423Automotoare DESIRO - Pagina 38 Bdeem_8496_aAutomotoare DESIRO - Pagina 38 Bdeem_8496_aAutomotoare DESIRO - Pagina 38 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8627
Data de inscriere : 09/01/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 6:09 pm

Doomsday a scris:
AlexD a scris:
Practic are calorifer ca la orice masina mica, mai e si diesel. pai ce caldura sa bage cand afara sunt -10 grade, canci caldura ca la masinile pe motoare diesel sub -5*C adio caldura in masina, dieselul nu e ca benzina care la -20*C te de jos din masina de cald ce e...trebuia ceva electric pentru Desiro daca punem problema asa.
tin sa te contrazic putin, motoarele diesel lucreaza la o temperatura mai mare decat cele pe benzina, au nevoie de o temperatura mai ridicata pentru arderea combustibilului prin compresie, deci, teoretic, daca sunt calorifere in care circula apa in desiro, ar trebui sa fie caldura.

Teoretic da, motorul diesel functioneaza in regim de lucru optim are temperatura mai mare in camera de ardere datorita principiului de functionare al acestuia.
Motoarele diesel mai sunt cunoscute si ca 'MAC' motor cu aprindere prin compresie, foloseste bujia (incandescenta) doar la pornire.
Motoarele MAC incepand de la temperaturi mai mici de -5*C incep sa aiba probleme cu incalzirea in interiorul masinii indiferent de ce natie apartine ea(masina mica, camion, autocar, tren etc) Daca un motor diesel functioneaza la -15 grade la ralanti acesta nu va deschide neam termostatul ca sa incalzeasca pasagerii din masina si va spun si de ce.
Motoarele diesel la ralanti functioneaza cu amestec saracit de motorina si la turatie mai scazuta decat cele pe benzina. Si de aici nu au timp sa se incalzeasca neam.
Motorul diesel se incalzeste cu adevarat in mers fiind ajutat si de turbina( cele care au) care de la o anumita turatie imbogateste amesteccul aer/carburant.
100% din masinile echipate in zilele noastre cu motoare diesel au rezistente electrice infasurate pe caloriferele acestora din 2 motive:
1.- incalzesc interiorul masinii aproape instant iarna.
2.- incalzesc antigelul din instalatia de racire a masinii ajutand la deschiderea mai rapida a termostatului si abia atunci incepe se se incalzeasca in masina datorita motorului dar numai daca masina e in mers, ma repet, la ralanti la -10-15grade nici un motor diesel nu va incalzi in masina ci rezistentele electrice de pe caloriferul din bord. Acelasi principiu se aplica si la trenuri.

PS. apa si glicol inseamna antigel, deci ce spuneam mai sus, daca afara sunt -15grade si motorul nu poate sa se incalzeasca la temperatura necesara deschiderii termostatului(92*C) canci caldura in Desiro daca nu are si rezistente electrice.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 6:22 pm

karpaty a scris:
Cert este ca in Desiro nu vei avea niciodata caldura cum este intr-un vagon 20-55 in compartimentul de mijloc , la fel si in vagoanele cu clima nu este cald cum este intr-un 20-55
La vagoane e încălzire electrică, fie ea cu aer modulat (20-55) ori cu radiatoare electrice (20-54) şi e făcută n aşa fel încât cele 23 de grade (parcă atâta spune instrucţia) să se asigure în compartimentul cel mai friguros. Asta înseamnă că la mijloc, unde e cel mai cald, o să fie 30 de grade... desigur, la 20-55 ai la dispoziţie un robinet cu care poţi să reglezi aerul cald venit în instalaţie, adică să bagi şi aer neîncălzit (care vine printr-o ţeavă paralelă). La 20-54, însă, nu prea ai cum să reglezi puterea radiatoarelor electrice (valabil şi pentru 21-47 şi altele cu radiatoare) şi se face ,,supraîncălzirea" călătorilor de acolo.
La Desiro nu poţi avea încălzire electrică, pentru că nu ai o tensiune suficient de mare să încălzeşti rezistenţele. Iar cu rezistenţe la 12 / 24V nu poţi să încălzeşti un tren, spre deosebire de maşinile mici.

Citat :
daca afara sunt -15grade si motorul nu poate sa se incalzeasca la temperatura necesara deschiderii termostatului(92*C) canci caldura in Desiro daca nu are si rezistente electrice.
Păi atunci dai drumul la sirocco. Dacă ai cu ce...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 6:37 pm

Da asa este , dar am prins vagoane 20-55 in care nu am putut sa stau cred ca erau 40 de grade iar maneta era pusa pe rece (acea maneta nu functioneaza la multe vagoane) cat despre 20-54 aici depinde de rezistenta din fiecare compartiment , in acelasi vagon erau compartimente gheata cat si compartimente unde mureai de cald , acest sistemt de incalzire nu mai este folosit pe noile vagoane si datorita faptului ca vechiul sistemt de incalzire atat cel prin aer cald cat si cel prin rezistenta consuma mult dar si pentru ca in noile vagoane este introdusa clima care nu mai produce caldura care era cu vechiul sistem de incalzit .

La Desiro normal ca nu ai cum sa bagi rezistente , asta inseamna un consum gigant de energie plus ca nu ai deunde avea acesta energie , de aceea caldura in Desiro este limitata sa zicem , cu cat e mai frig afara cu atat si caldura e mai mica in motor .

_________________
595423Automotoare DESIRO - Pagina 38 Bdeem_8496_aAutomotoare DESIRO - Pagina 38 Bdeem_8496_aAutomotoare DESIRO - Pagina 38 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitimeJoi Feb 02, 2012 7:58 pm

karpaty a scris:
La Desiro normal ca nu ai cum sa bagi rezistente , asta inseamna un consum gigant de energie plus ca nu ai deunde avea acesta energie , de aceea caldura in Desiro este limitata sa zicem , cu cat e mai frig afara cu atat si caldura e mai mica in motor .
De aia nemţii le ţin în hale acoperite şi alocă păcapă pentru instalaţia auxiliară. Că, în cazul ăsta, motorul îşi atinge repede temperatura optimă de funcţionare şi începe să meargă şi încălzirea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Automotoare DESIRO - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Automotoare DESIRO - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Automotoare DESIRO
Sus 
Pagina 38 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Automotoare DESIRO
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
» Rame CFR Desiro implicate in accidente
» Automotoare VT 644 ex-DB Regio
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: