EA1-929 a venit azi la Constanta de la Medgidia la roata tr. 8693 dupa ce ieri a rupt si firul de contact si pantograful la Dragos Voda. Cauza: furtul contragreutatilor de la catenara. Masina va pleca maine la roata IR 1861 catre Suceava pentru reparatii.
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
929 şi-a rupt pantograful trăgând 1861 din 11.4, tren care, a fost dus la destinaţie de electrica 374. Azi a plecat la roată, cu trenul 1861 tras de electrica 443.
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
41-0929-4 a ajuns la Buzau Cu IR1861 la roata dupa 41-0443-6. Dupa rebrusare a plecat la tractiune catre Suceava! Scuze de calitatea pozelor cu lumina din fata!
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
Dar e rupt rau! sigur pe asta o vreme de 2luni(aproximativ)nu o vom mai vedea in cursa!va zic eu! Si 318 a avut pantograful belit dar s-a rezolvat RAPID!!
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
Doua luni? :roll: Nu vezi ca e demontat? Imediat se pune altul.
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
Locomotiva asta oricum nu prea are noroc cu pantografele, si in iarna i s-au indoit saniile (sau cu le-or zice) la pantograf din cauza ghetii de pe fir!
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
Locomotiva asta oricum nu prea are noroc cu pantografele, si in iarna i s-au indoit saniile (sau cu le-or zice) la pantograf din cauza ghetii de pe fir!
Poate si pantografele sunt slabe! altfel nu inteleg de ce s-ar rupe/indoaie!pe bune! Am mai auzit de locomotive care au avut pantograful indoit/rupt , le-au reparat , si gata tata....cine stie cand i se mai intampla asa ceva!