| Locomotive clasa 43 | |
|
+114Balto grabber membru dezactivat , Bobby_TM razvan22 Katalin4653 cfr500 mariuscfrbucuresti Dutzu Bogdan-Razvan bogdan.perejuc DanyCfrPascani ATM allred florin.lifticariu Cont dezactivat Radu.B AndreiStefan NicuS KOSTYK Sergiu rmn AndreiCFRBucuresti Amiralul Teodor Adirmvl Dr2005 daniel_c kasapis2007 Kriszti219 AndiCFR Hurricane mishu88 srazvi DPS ORWO M.I.C.I. electrica912 didinul maus5 R936 Andrey_tm Goanga nenuandrei Grigor Nesebar cristi39 Trifu220 040EC100 DUAL Desiro256 cristyadaX ANDU2100HP andreiutzu Re6/6 Axwell21 TonyGFR AlexCta redeme Danyke Silver Marius LanceR AlexD Vitosa halmarius Razvan cont inactiv lovekomotive Gaby005 decward alex.alexus.tm prayda cont dezactivat . LokoZEN Adrian78 Gelu Alex Avram AMX 97-0548-4 buldozer2 The Legend Stratan-Tttggvv electrica675 Mihai-Aurel Marius Iulian stakee Mircea Hirjau Bogdan-CFR Cito Gabry Gabriel stefan_br Ionutz Vlad12 EA1clony106 Zoly87 George stinky didi vrabieionut membru inactiv mureseanu_976 Caravelle_Zg husdelaapus PrisecaruFlorin cortexedge MariusM razwy Horea Codrut1985 COSTACHE MIHAIL Vlad Lde 2100 pisti91 ionut_te myster2008 118 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 02:36 | |
| Pe un alt topic am calcat in gropi, crezand ca locomotiva cap de serie, 43-001-8, a fost cedata unui privat, fiind actuala 462-001. Mi s-a explicat ca de fapt capul de serie sta bine-merci in conservare prin Fetesti, apartinand de CFR Marfa, iar 462-001 e ceva sarbesc. Multumesc pe aceasta cale colegului coforumist.
Insa problema asta ridica o alta-ntrebare. De ce o clasa 43 (mai mica, mai usor de-ntretinut prin prisma motoarelor/instalatiilor mai putine, mai prietenoasa cu sina, cu consum mai mic s.a.m.d) sta pe dreapta, dar in schimb se pistoneaza in continuare pe clasa 40-41-45?
Am vazut cu ochii mei (si sunt sigur ca nu-s singurul) cum clasa 43 a TFG trage dupa ea 30 de vagoane pline cu Dacii - deci...
De curiozitate, cate locomotive din astea stau trase pe dreapta, in conservare? si daca cumva totusi CFR marfa nu le considera esentiale pentru dezvoltarea strategica (poate uneori nu pot face fata, cine stie) de ce nu fac un schimb cu CFR Calatori, eventual un troc cum faceam noi cu sarbii -2 EA la 3 EC?
Tinand cont de lungimile uneori hilare (si alteori de-a dreptul deprimante) ale trenurilor de calatori actuale, cred ca putine-s locurile unde un EA este intr-adevar strict necesar, si asta mai mult datorita particularitatii sectiei decat al tonajelor. In schimb, pot sa ma gandesc la o tarla de trenuri de persoane care pot fi facute lejer de un EC.
Sunt constient ca sunt locuri (gen Valea Jiului sau Saligny) unde dimpotriva , EC-ul este esential ca impingatoare...dar atata timp cat locomotive ca 001 stau in conservare, nefacand practic nimic, e clar ca nu este nevoie de ele...deci, de ce nu se speculeaza posibilitatea asta macar la Calatori? |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 04:30 | |
| EC 001 urmeaza sa ajunga exponat la Dej.Iar in zona Ialomita-Constanta doar EC 125 mai face ca impingatoare(apartinand de CFR Marfa),lasand deoparte EC-urile de GFR. |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 07:34 | |
| ATM are dreptate noi conservam EC si lasam EA de ce ? La Iasi sunt trenuri cu 2-3 vagoane (etajate) spre pascani suceva unde un EC ar trage fara probleme nu mai spun ca si Foamea ar putea fi trasa de un EC cel de la ora 15:30 are 4 vagoane dar nu noi punem ditamai EA-ul sa vada straini ce locomotive tari avem sincer imi plac EA-urile si EC-urile dar EA-urile ar trebui puse pe trenuri mult mai lungi |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 09:50 | |
| Pentru ca la unii mecanici nu le place sa conduca ECuri modernizate Promat cu AC si viteza impusa si urla dupa EA ca sa coboare cu el defileul Pana la urma ar fi mai rentabil si un DHC pe linie electrificata decat un vapor de EA care trage 2 vagoane.. Eu as pune TUI triplu trenuri cu tractiune EA in zone unde se poate circula lejer cu EC pana la 2500t Curtici-Razboieni Curtici-Sighisoara si mai sunt destule sectii |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 11:14 | |
| Ar trebui pus TUI pe tonaj sau pe nr. de osii. Să vezi atunci cum se repară urgent tot parcul de automotoare şi rame electrice. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 11:23 | |
| Exista TUI diferentiat pe numar de osii si tonaj din cate stiu |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 11:45 | |
| - adrian78 a scris:
- Exista TUI diferentiat pe numar de osii si tonaj din cate stiu
daca luam tonajul, la calatori se pot echivala EA+1 vag -egal aproximativ- cu EC + 2vag . in al doilea caz rezulta o capacitate de transport mai mare utilizand o locomotiva de putere mai mica. |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5093 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 14:47 | |
| Parerea mea este ca la ce trenuri avem in tara, referitor la nr de vagoane, toate pot fi trase de EC indiferent de sectie. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 22:03 | |
| Mmm...nu stiu cum s-ar descurca un EC cu sezonierul de Timisoara, cand o trece pe la Balota. Trenul ala o sa aiba pe putin 12 vagoane, pe panta aia cred ca va fi nevoie de suprafata de contact mai mare a unui EA. Bine, asta e deja un caz mai rar, intr-adevar cam toate Regio pot fi facute de un EC. Doar pe IR mai exista ici-colo discutii.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 22:52 | |
| Delfinii existenţi sunt arhi-suficienţi pentru Balota şi Predeal. _________________ :TTT:
|
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 23:10 | |
| .....iar pentru restul EC-uri insuficiente. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 23:17 | |
| Nu inteleg exact...adica un EC ar reusi sa traga singur (fara sa patineze) un tren de 12-14-15 vagoane pe panta de la Balota sau Predeal? (din cate stiu, si un EA clasic ar avea nevoie de impingatoare pentru un asemenea tren).
Revenind la intrebarea mea initiala, are cineva idee cam cate EC-uri stau acum in conservare? evident, nu ma refer la daune precum 43-0128-9 (pacat de ea)...ci la masini care, cu o revizie mai de ici mai de colo ar putea degreva un EA de 5100 kw de la comanda unui regio de 2 etajate.
|
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 23:24 | |
| - ATM a scris:
Revenind la intrebarea mea initiala, are cineva idee cam cate EC-uri stau acum in conservare? evident, nu ma refer la daune precum 43-0128-9 (pacat de ea)...ci la masini care, cu o revizie mai de ici mai de colo ar putea degreva un EA de 5100 kw de la comanda unui regio de 2 etajate.
vezi la acest forum indexul locomotivelor EC |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 04 Iun 2013, 23:42 | |
| Bon, m-am uitat, sub rezerva datelor din ianuarie, rezulta ca doar 3 EC-uri ar fi in conservare. La care se adauga 128.
Surprinzator (zic eu) numarul de loc. taiate: 32. Adica aproximativ 25%. Ma asteptam oarecum la mai putine, dar in fine, asta e. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mier 05 Iun 2013, 10:39 | |
| Eu zic ca depoul Arad poate asigura linistit tractiunea aproape la toate trenurile pe care le face cu locomotive EC plus ca unele din ele sunt detasate pe la Craiova Oricum cei de la CFR gandesc cu fundul baga EA la personale de 2-3 vagoane si tine EC rezerva la Savarsin cand puteau sa faca invers |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 43 | |
|