Chiar avea nevoie de dulba tractiune pentru 15 vagoane?
A avut dubla tractiune mai mult de siguranta decat de nevoie. Intre Brasov si Ploiesti nu se pot trimite locomotive de ajutor (in cazul unor defectiuni) fiindca ar perturba traficul normal de pe 300. Si s-a ales optiunea asta.
Fii sigur ca 895 putea sa duca trenul tot drumul daca 300-le era reabilitat din timp.
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Da, Mureşene, dar te-ai gândit că o locomotivă cu al său generator nu reuşeşte să facă faţă "curentului" cerut de cele 15 vagoane? La cum sunt făcute locomotivele acestea noi, o ED nu ajunge la atâtea "prize"... Curios este că dinspre Sinaia a venit numai cu o locomotivă până în Bucureşti. Am spus chestiunea cu "energia consumată" deoarece mulţi mecanici mi-au spus că iarna, la 9-10 vagoane, multe ED-uri cedează şi sunt trimise la "căptuşire". Dacă am zis ceva greşit, vă rog să mă corectaţi.
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
Subiect: Re: ORIENT EXPRESS 2010 Mar 07 Sept 2010, 13:39
895 a plecat mai departe spre Sighisoara,iar 613 a ramas la Brasov...
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: ORIENT EXPRESS 2010 Mar 07 Sept 2010, 13:46
Mishu, locomotivele electrice nu au generator... folosesc tensiunea din catenara pt a alimenta tot ce trebuie alimentat...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6284 Data de inscriere : 29/08/2008
Subiect: Re: ORIENT EXPRESS 2010 Vin 15 Oct 2010, 00:38