Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
+95
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cardinal
Laurentiu Ciobanu
t1972
ldh80
Costin.B
vlad237
CRT
AeroX
Michael
Luca tgv
Radu161
Warrington
cristi5
ttavi
marius664
Luna
neluadi
dan tm
alex.alexus.tm
Cris_Cr
aris86
ciprian71
alliens
LanceR
Jurnal Feroviar
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
truscamihai
Shinkasen
Theijs
MRBFCRB
Caspar
liviulav33
vatmanul
Lumunita Stana
Adirmvl
cristi_tgv
spiderpc
baiazid
boldalexandru
IonutCFR2009
Vlad
Costin.H
halmarius
riciu
cfr500
Czirjak Arpad
TVlad
cristirimer
ionutz85
WAYNEN
petcu.adrian
AlexD
srazvi
Kriszti219
Teodor
mishu88
didinul
iDorin
razvan - trenuri
AndiCFR
Ionutz
eu
nenuandrei
costi_dumitru
ana imfinity
cristi ar
Dr2005
DUAL
seby1998
David Marius
mihaiuc
vanchorusebulgaria
kristi kkk
ATM
marius_catalin84
Adrian78
cont dezactivat .
Vitosa
Razvan Tudor
bondarel
cristi CFR
decward
Andrei
Amiralul
sorinucu
Mircea Condilescu
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
Traveller
mardaryroby
myster2008
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58, 59  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeMar 13 Feb 2024, 16:05

Si mai exact ce presupune aceasta "faza II" de modernizare a liniei Bucuresti- Giurgiu ?

Legat de tablierul metalic al noului pod feroviar de la Gradistea, peste raul Arges: nu putea fi facut dintr-o singura bucata, in loc de 5 bucati ? Cum vor fi ansamblate cele 5 bucati a tablierului- prin sudura sau cu suruburi/nituri ?

Dupa ansamblarea celor 5 bucati a tablierului acele "pile" (care par a fi facute din metal) , situate in albia raului Arges, vor fi demontate ? Pentru ca, daca ar fi pastrate acele "pile" (din albia raului Arges) nu vad cum, in viitor, ar mai putea fi continuat proiectul de amenajare pentru navigatie a raului Arges!
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 176
Localizare : București
Reputatie : 486
Data de inscriere : 04/08/2023

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeMar 13 Feb 2024, 16:21

ldh80 a scris:
Si mai exact ce presupune aceasta "faza II" de modernizare a liniei Bucuresti- Giurgiu ?

Legat de tablierul metalic al noului pod feroviar de la Gradistea, peste raul Arges: nu putea fi facut dintr-o singura bucata, in loc de 5 bucati ? Cum vor fi ansamblate cele 5 bucati a tablierului- prin sudura sau cu suruburi/nituri ?

Dupa ansamblarea celor 5 bucati a tablierului acele "pile" (care par a fi facute din metal) , situate in albia raului Arges, vor fi demontate ? Pentru ca, daca ar fi pastrate acele "pile" (din albia raului Arges) nu vad cum, in viitor, ar mai putea fi continuat proiectul de amenajare pentru navigatie a raului Arges!

Conform articolelor de pe internet, cele 5 bucati ale podului sunt imbinate prin procesul de sudare, este o premiera la noi in tara. Smile
Totodata, pe intregul viaduct si pod se vor folosi "slab tracks"

Acele "pile" sunt temporare, odata terminat procesul de sudare acestea vor fi scoase. Proiectul Canalul Dunare - Bucuresti este mort si ar presupune o investitie uriasa care nu stiu daca ar putea fi amortizata.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeMar 13 Feb 2024, 23:54

O fi canalul mort, dar, oficial, nu s-a renunţat la acest proiect (şi nici la alte proiecte megalomanice de pe vremea ailaltă, doar pentru Siret-Bărăgan a fost o tentativă acum câţiva ani care nu cred că s-a finalizat), aşa că noul pod a trebuit construit în gabarit de navigaţie pe canal. Fiind lucrare pe fonduri europene, dacă în următorii ani se renunţă la canal, s-ar putea ca statul român să fie bun de plată şi pentru pod, că fără canal nu trebuia un pod atât de înalt.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeMier 14 Feb 2024, 07:52

Stai linistit, dac[ s-a facut pentru gabarit de navigatie asa o sa ramînă.
Doar dacă vin niste inteligenti ca la Roșia Montană să abandoneze proiectul si să dea banii pentru pod.

doamne fereste.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeMier 14 Feb 2024, 11:11

Dr2005 a scris:
Fiind lucrare pe fonduri europene, dacă în următorii ani se renunţă la canal, s-ar putea ca statul român să fie bun de plată şi pentru pod, că fără canal nu trebuia un pod atât de înalt.

Probabil in acte va ramane proiectul, cu mentiunea "il facem cand se vor aloca bani", adica niciodata, si aia e.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 13:52


Lucrările pentru redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, se apropie de finalizare. Bawi Construction execută lucrările de buraj și realizare a căii fără joante între stațiile Vidra și Comana.

Bawi a executat majoritatea lucrărilor de buraj si realizare a căii fără joante pe Coridoarele de Transport Feroviar din Romania cum ar fi București – Constanta, Campina – Predeal, Brașov – Sighișoara, Micăsasa – Coșlariu – Vințu de Jos, Simeria – Gurasada, Km 614 – Arad - Frontiera.


102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Fb_im780
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 14:24

Daca se face "cale fara joante" intre statiile Vidra si Comana cum se vor mai putea realiza sectiunile izolate aferente circuitelor de cale si sectoarelor blocului automat de linie (macar la capetele sectoarelor BLA tot ar trebui joante izolate) ?!

Intre Vidra si Comana se va repune in functiune si BLA-ul si semnalele de trecere BLA dintre statii ?

Gradistea nu putea fi pastrata totusi ca statie/HM, pentru eventuale incrucisari de trenuri (avand in vedere faptul ca mult timp de acuma inainte linia dintre Vidra si Comana va ramane ca linie simpla) ? Cele doua cladiri a fostei statii/HM Gradistea (cladirea veche de calatori si fosta cladire CED) vor fi demolate ?

Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8121
Data de inscriere : 27/08/2008

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 15:11

https://www.romaniaferoviara.ro/l/actualizarea-54-linia-102-sudarea-tablierului-a-fost-finalizata-avem-pod-complet-la-gradistea/
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 176
Localizare : București
Reputatie : 486
Data de inscriere : 04/08/2023

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 16:31

ldh80 a scris:
Cele doua cladiri a fostei statii/HM Gradistea (cladirea veche de calatori si fosta cladire CED) vor fi demolate ?

Cladirea "fostei" statii Gradiștea nu a fost demolata, a fost reabilitata si dezerveste ca spatiu tehnic + sala de așteptare, ma indoiesc ca cineva ar sta sa astepte acolo avand in vedere ca statia propriu zisa este la aproximativ 500 de metri si pe rambleu.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3149
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7963
Data de inscriere : 26/05/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 16:32

ldh80 a scris:
Daca se face "cale fara joante" intre statiile Vidra si Comana cum se vor mai putea realiza sectiunile izolate aferente circuitelor de cale si sectoarelor blocului automat de linie (macar la capetele sectoarelor BLA tot ar trebui joante izolate) ?!

Intre Vidra si Comana se va repune in functiune si BLA-ul si semnalele de trecere BLA dintre statii ?

Gradistea nu putea fi pastrata totusi ca statie/HM, pentru eventuale incrucisari de trenuri (avand in vedere faptul ca mult timp de acuma inainte linia dintre Vidra si Comana va ramane ca linie simpla) ?  Cele doua cladiri a fostei statii/HM Gradistea (cladirea veche de calatori si fosta cladire CED) vor fi demolate ?



Fiind linie simpla, nu dubla cum ar fi normal, vor putea circula putine trenuri de marfa si calatori insumate. Avem exemple: intre Siculeni si Deda, Timisoara si Strehaia, Constanta si Mangalia, Titan Sud si Oltenita, etc.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 20:58

Dar macar sa ai BLA-ul repus in functiune intre Vidra si Comana, ca trenurile sa poata circula macar la sector de bloc! Si pentru asta trebuie sa ai sectiuni izolate si joante izolate (ca sa poti sa ai circuite de cale) - deci nu ar merge cu "cale fara joante"!

Ar fi interesanta o fotografie din dreptul semnalelor de trecere BLA dintre Vidra si Comana si mai ales o fotografie la nivelul sinei in dreptul semnalelor de trecere BLA!
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 176
Localizare : București
Reputatie : 486
Data de inscriere : 04/08/2023

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 08 Mar 2024, 21:14

razvan - trenuri a scris:

Fiind linie simpla, nu dubla cum ar fi normal, vor putea circula putine trenuri de marfa si calatori insumate. Avem exemple: intre Siculeni si Deda, Timisoara si Strehaia, Constanta si Mangalia, Titan Sud si Oltenita, etc.
Culmea, linia este pe jumatate alcatuita din cale dubla, Chiajna - Jilava, Comana - Mihai Bravu, si intre Daia si Baneasa Giurgiu.
Dar din motive pe care inca nu le stiu intre Comana si Mihai Bravu unul din fire este inchis dar este racordat. Iar intre Daia si Baneasa Giurgiu situatia este mai nasoala datorita alunecarilor de teren.
Am verificat pe Google Earth si distanta dintre Mihai Bravu si Baneasa Giurgiu este chiar mica si dublarea poate fi posibila fara prea mari investitii.

In statia Comana fiecare tren va fi obligat sa o ia in abatere pentru a merge pe firul functional si asta inseamna pierdere de timp.
Nu inteleg de ce nu vor sa refaca firul inactiv.
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Garaco12
Pe langa asta, mi se pare dubioasa configuratia semnalelor, de ce au mai pus semnalele de iesire in capatul statiei (X) daca puteau sa le puna in locul semnalelor actuale, ce sunt de parcurs.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeMier 13 Mar 2024, 14:25

Cel de-al doilea fir, dintre statiile Giurgiu Nord si Giurgiu, mai este utilizat ? Din imaginile Google Maps- Street View, de la trecerile de nivel dintre Giurgiu Nord si Giurgiu, pare a nu mai fi utilizat!
Sus In jos
petcu.adrian

petcu.adrian


Numarul mesajelor : 20
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4897
Data de inscriere : 02/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 15 Mar 2024, 14:19

ldh80 a scris:
Cel de-al doilea fir, dintre statiile Giurgiu Nord si Giurgiu, mai este utilizat ? Din imaginile Google Maps- Street View, de la trecerile de nivel dintre Giurgiu Nord si Giurgiu, pare a nu mai fi utilizat!

Se circula pe ambele fire.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4773
Data de inscriere : 04/12/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitimeVin 15 Mar 2024, 20:26

https://m.dcnews.ro/vom-avea-cale-ferata-pana-in-grecia-mega-proiectul-european-deja-finantat-cu-banii-de-la-ue_952608.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 57 din 59Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58, 59  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: