| | Vagoane seria 19-83 si 20-83 | |
|
+33theblackstigx Ikarus99 mielutu zburator cfr500 lapsanszkitamas Alex Avram cardinal Katalin4653 Dutzu Goanga allred REGIOTRANS12 Dr2005 popovici kristi kkk AlexD Kriszti219 Teodor 92Dragos nenuandrei Nesebar AndiCFR Adrian78 lovekomotive ravers75 DUAL kaan COSTACHE MIHAIL mureseanu_976 biokosmy Marius Iulian Hurricane vrabieionut 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 28 Reputatie : 6792 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Sam 11 Iun 2016, 12:25 | |
| Cam așa trebuie să arate un vagon încă proaspăt intrat în circulație Din păcate, acesta nu este un exemplu singular, până acum numărând peste 8 vagoane din serie cu defecte grave la exterior. |
| | | Ikarus99
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 24 Localizare : Depinde,undeva prin Romania Reputatie : 2964 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mar 11 Oct 2016, 21:56 | |
| Si la 1572 primul vagon (dupa cel cu dizabilitati) apare rugina. Se vede numarul de clasa foarte naspa |
| | | theblackstigx
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 32 Reputatie : 3050 Data de inscriere : 25/02/2016
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Dum 16 Oct 2016, 01:13 | |
| Ce dezamagire ca 20-83-urile incep sa le puste rugina pe unde se poate ca sunt niste vagoane decente. Cu A/C, AC la priza, antifonare buna, comode in comparatie cu junghiurile 26-16 sau 20-49.0 unde in compartiment parca stai precum castravetii in borcan. Ideale pe timp de zi (mi se pare ca au si geamuri heliomate si razele solare se reflecta) , pe noapte sunt putin cam trase de par ca iti bate neonul in ochi, nu vezi o iota pe geam din vina reflexiei neonului. Cea mai mare problema a vagoanelor romanesti o constituie meltenii si taranii care nu au pic de repect fata de ei insisi si de cei de la revizii. Nu au grija si respect fata de bunul public (daca azi vandalizeaza vagonul- in retrag pentru reparatii- melteanu roman circula cu trenu dar fara un vagon operational si apoi se plange ca ii aglomeratie). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mar 31 Iul 2018, 23:15 | |
| |
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2171 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mar 16 Noi 2021, 09:00 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mar 16 Noi 2021, 09:15 | |
| WTF cum sa ceri 99 de lei pe 285km pentru un pic de loc in plus la picioare si nici macar o pisoarca de cafea cu 2 lei sa nu oferi.. Apoi alta treaba de la Cluj la Satu Mare de la 3 noaptea nu mai ai tren de la ora 4,30 cand pleaca 1741 pana la ora 14.30 cand pleaca RE4001 cu schimbare si care face 8 ore.. Bine ca avem imediat zeci de trenuri pe Valea Prahovei .Astept si InterRegional si sa bage niste Talenturi diesel pe acolo ca ei mai lipseau |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2041 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6447 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mier 13 Apr 2022, 09:18 | |
| 19-83 009 Scaunele sunt identice cu omologul de clasa a 2-a In prezent vagonul este in compunerea trenurilor 1570, 1785, 1790, 1577. Diferenta e data de spatiul putin mai mare, prin urmare locuri mai putine (datorita si configuratiei 2+1). In rest, e parca un pic mai silentios. Ambianta pare ceva mai placuta, dar chiar si asa, nu isi justifica banii pentru diferenta de clasa, sa-l citez pe nasu' : aici stai singur, vin doar angajatii caii ferate, pai ce rost are daca vagonul de dincolo e la fel pe albastru? iti zic frateste, in vagonul celalalt de la clasa a 2-a e la fel.Bine, lucrul asta il stim deja destui pe acest forum. Chiar e un aspect interesant de dezbatut, dupa scumpirile anuntate in vara aceasta, avand in vedere ca nu o duceau grozav aceste vagoane (mai ales de calatori platitori), cum va fi dupa scumpire? Adica oricum pe ruta Bucuresti-Pitesti nu e cazul sa vorbim, aici lumea stie cum e fraiereala de la Desiro, fiind trenurile majoritare, clar nu prea vine lumea cu bani pentru clasa 1 pe 108 km si peste 50 lei tarif bilet intreg. Pe rutele scurte/medii chiar nu cred ca isi vor mai avea rostul (chiar si cu simpla prezenta tot pentru ceferisti). Ar trebui sa le mai tina doar pe rutele de lung parcurs si tarifate tot la clasa a 2-a, fiindca indiferent de distanta/durata, vagoanele in sine chiar nu prezinta facilitati mai deosebite, exceptand AVA-urile 10-91/10-70/90.100+ sau macar 19-83.102 (ex 19-87). In rest, vagoanele vopsite Railjet sau cele ex-DB 30-76 n-au prea mult lux sau confort superior. Poate ar fi meritat DWA-urile sau Alstom-urile putin reconditionate cu tot ce e demn de anii astia si ai mai zice ca da, dar nici alea pentru ca mai mult te simti ca la tren Regio cu ele, modernizarile lor fiind mai vechi, desi la inceputul anilor 2000 erau mai wow. La un drum lung e aiurea sa te duci la clasa 2-a pentru a incarca telefonul, dar tu ai bilet la clasa 1, vorba aia, iar acolo sa n-ai o priza in 2022. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mier 13 Apr 2022, 09:29 | |
| Sunt o grămadă de călători unde nu sunt suplimentari deși sunt călători din lipsa de vagoane și la cls1 circula.mai mult goale.. In afara de 1691 unde am văzut vagonul de cls1 mai mult de jumătate ocupat dar din călători multi aveau gratuitate sau pensionari in rest ele circula cu 5-10 călători Cel mai confortabil este 19-91 MAV apoi seriile 10-70 10-91 . Păcat de 19-70 și 19-80 mi s-au părut confortabile.atat la rulare câți și la spatiu și comfort păcat că au fost lăsate să se degradeze . Eu rămân cu părerea că trebuia continuată modernizarea in 20-83 decât 20-68 sau 20-49 sau 21-76-9.. și 19-87 in loc de 19-76.1 Pai nu o sa mai circule nimeni doar ceferiștii.. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2041 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6447 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mier 13 Apr 2022, 10:42 | |
| Adevarat. Vagoanele MAV sunt la alt nivel.
Hai sa zicem ca poate pe rutele Brasovului si Constantei se mai gaseste si ceva public platitor mai fidel care vrea crema din CFR (clasa 1), mai ales ca se ofera si conditiile cele mai ok (vagoanele cele mai noi) in general si duratele sunt bune, infrastructura modernizata (in cea mai mare parte). Adica in timp s-a mai format o clientela care cunoaste conditiile. Pe alte rute insa n-are rost decat pentru ceva mai multa intimitate si ca sa mergi pe ideea ca probabil functioneaza totul mai bine la clasa 1 si e mai curat. Confortul se poate dovedi identic celui de la clasa a 2-a. Cu alte cuvinte, pe alte rute, oamenii care isi permit clasa 1 isi permit mai degraba propria masina sau avionul in unele cazuri. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Mier 13 Apr 2022, 12:30 | |
| |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3480 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Joi 20 Oct 2022, 23:32 | |
| Am am facut aroganta sa-mi iau bilet la clasa 1 la 1570, in ideea ca poate si dorm pana la Bucuresti. La 1570 (ca de altfel tot ce e Gl-Buc) ai 20-83 si 19-83 pentru clasa 1. Am mers cu 19-83 008. Mai bine dadeam foc celor 30 de lei dati in plus, macar faceam lumina si caldura cateva secunde. Scaunele sunt la fel de mizerabile ca si cele de pe 20-83, doar poate o idee mai late, avantaj pentru cururile de 120+ kg. Scaunele sunt mai indepartate intre ele, nu te freci cu cel din fata, dar nici nu poti sa-ti sprijini picioarele de picioarele scaunului din fata daca e liber (cum poti face la 20-83, de exemplu, dar doar intre Galati si Buzau, in rest e aglomerat. Nici un fel de sprijin lateral pentru cap, scaunele sunt doar fata in fata (cine pune doar locuri fata in fata merita trimis in Gulag, nu impuscat ca nea Nicu). Sunt la fel de tari ca pe 20-83, doar ca pe rosu. Singurele avantaje la 19-83 fata de 20-83 tin de faptul ca e vagonul mai aerisit si ca e clasa 1, automat e mai putin aglomerat. Altfel nu merita diferenta, taranci care vorbesc tare toate imbecilitatile sunt si la clasa 1.
Etajatele de clasa 1 36-16 inclusiv de pe personalul de Adjud-Suceava sunt 10 clase la confort fata de 19-83 fie si numai prin faptul ca ai mai multa intimitate si poti sa te sprijini cu genunchii de spatarul scaunului fata daca vrei sa dormi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Vin 21 Oct 2022, 09:15 | |
| Acuma la cls1 la unele vagoane singura diferență față de cls2 a este locul mai mare intre picioare și configurația 3+1 pe rand |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3480 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Vin 21 Oct 2022, 09:41 | |
| Si doar pentru asta platesti un tarif cu 50% mai mare? In conditiile in care oricum diferenta este nejustificat de mare intre R si IR?
Ca sa nu mai vorbim de situatiile in care nasu' mai baga lume si la clasa 1 cand s-a umplut la clasa a 2a ca doar suntem socialisti, sa suporte toata lumea. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8219 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Vin 21 Oct 2022, 10:52 | |
| Asa a fost intotdeauna Ce imi amintesc eu de pe vremea lui Ceasca e ca la clasa 1 erau compartimente cu 6 locuri in loc de 8, in loc de o bancheta mare de vinilin maro - despartita la mijloc de o cotiera - erau scaune individuale captusite cu un fel de catifea rosie sau galbena. E posibil ca vagonul de clasa I sa fi avut unul sau doua compartimente in minus, deci un spatiu ceva mai mare intre banchete. Oricum, nu era mare cistig pentru ca nici la clasa a II-a nu iti frecai genunchii cu vecinul din fata. Diferenta de pret nu mai stiu cit era dar oricum nu merita nici atunci, nici acum. Nu cred ca am calatorit mai mult de 10 ori la clasa I. Ultima oara mi-a platit intreprinderea biletul - fiind in deplasare in intreres de serviciu - si imi amintesc ca eram singur printre ceferisti |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3480 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 Vin 21 Oct 2022, 11:55 | |
| Eu am mai luat asa la regio pe Buc-Brasov cand voiam sa scap de aglomeratia de la clasa a 2a, diferenta fiind mica, am zis sa ma bucur de mai mult confort, clasa 1 la etajat e destul de ok, scaunele sunt comode si nu sunt fata in fata. Nu mai zic de Regio-urile de prin tara cu clasa 1 la etajat la care nu se vand bilete la clasa 1.
Dar la IR ca sa primesc vagon 19-83 in timp ce 84-83 e mult mai confortabil... gata, m-am lamurit. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-83 si 20-83 | |
| |
| | | | Vagoane seria 19-83 si 20-83 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |