Date fiind codurile meteo luni mi-a cerut cineva informatii despre trenul 1696 pentru Bucuresti Nord unde avea de rezolvat anumite probleme.
Am intrat pe infofer 1696 circula, 361 nu circula, am intrat pe CFR Calatori 1695/1696 nu circula. :?: :?:
sun la nr. indicat021/9521
....
....
- 1696 circula azi? il vad dat pe infofer si anulat pe CFR Calatori
- aia e lista de ieri 12.02.2012
- dar e afisata si actualizata azi
- la cit pleaca trenu ala? Adica cel de la informatii ma intreaba la cit pleaca trenul 8O 8O 8O 8O
- 21.55
- aaa e anulat si azi
- dar 1822 din Arad?
- din Arad circula
- 8O
Asadar era optiune prin Arad cu 1822 sau mai tirziu cu 1873 si schimb in Deva cu Isterul
In fine calatoria s-a aminat.
Acestea fiind datele problemei am zis sa dau o raita prin gara sa vad ce si cum dupa codurile astea.
Prima surpriza
si clasa I 30-76-011-5 Resita Sud Bucuresti Nord cuplate la un tren de Caransebes. Locomotiva acestuia nu are Elin Union pe placa dar nici UCM Resita
Soseste IR 370 de la Budapesta.
Deoarece vorbeam la telefon am ratat partea cea mai importanta.
Masina lovise un uliu si l-a adus pina in gara.Asadar fauna bogata in gara de nord, mai mult pasari de prada. Mai lipsesc ciinii din peisaj.
Partea interesanta a acestei raite prin gara acuma vine.
Din 370 coboara un turist, il abordez.
Era din Malaezia si avea bilet pentru Sofia.
Lacatusii imi spun
ca deseara 1696 circula, daa, atunci ce e cu vagoanele astea de Resita aici?
au venit la noi la priza
la Caransebes n-au priza?
pai au dar nu stim de ce ni le-au trimis, dar acuma pleaca la Caransebes, merg la Resita Sud si deseara la Bucuresti 1696 e pregatit de plecare.
Duc malaezianul la informatii, 1696 circula deseara, Sofia doar la casa internationala 1.
intre timp colegul cristi cfr se uita pe net si spre Sofia doar din 15.02.
casa 1
casiera(virsta II) vorbeste engleza 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O e amabila si are rabdare sa ne dea toate detaliile :aplauze: :aplauze: :aplauze:
imi spune ca 1696 nu e deblocat in sistem si nu poate da bilete, pentru ea inca nu e sigur ca circula, doar pe la ora 19.00 sau 20.00 in schimb spre Sofia nu circula nimic.
Dar 1822 din Arad?
verifica daca poate da bilete, nu deocamdata e incert pina spre seara.
Hm, dar cu 1873 si schimb cu Ister 473?
este posibil, dar aseara vagonul lui 1696 a fost atasat la 1873 pina in Aradul Nou si de acolo a fost dus in Arad unde a fost atasat la Ister.
CEeeee? adica persoana care voia sa ajunga la Bucuresti avea vagon direct din Timisoara? (povestea de la inceputul articolului)
Sigur ca nu pot verifica daca asa a fost, dar comportamentul casierei poate fi inclus la lucruri pozitive la CFR, parca este asa un topic.
Las turistul sa ajunga cumva in Bucuresti, ies la peron convins daca mai trebuia ca la CFR nu stie dreapta de stinga, asta fiind de pus la lucruri negative la CFR, adica pe un site trenul circula, pe altul nu circula, la informatii circula, la casa e inca blocat.
Soseste R 9575 de la Caransebes, va mai amintiti cel cu vagonul 000?
Vad ca are alta compunere, 3 vagoane albastre, la peronul 6
3 vagoane de la Bucuresti, Obor, Grivita, Basarab, dintre care unul cu clasa I AB.
Mai lipsea doar Progresul si Baneasa.
Vagoanele au placuta producatorului din DDR acoperita de un strat gros de farba.
Dar ce cauta pe aici? mai sint AB?au si conducta de ABUR.
Vazindu-ne ca pozam mirati, aflam ca aceasta e grupa de Belgrad. Cum Belgradul e anulat, grupa a fost bagata in uz pe aici. era tare sa bage si grupa din loco pentru 361, care e formata din vagoane moderne.
La plecare R 9665 s-a schimbat, e verde acum ca s-au eliberat liniile de Radna si Ionel deci sint motoare disponibile.
deja cunoscutul R 9618, il pozez pentru ca azi iese din obisnuinta, are doar o locomotiva
Cam atit.