| | Comana (902) | |
|
+6c o r v i n Vitosa Adrian78 riciu dan tm Dr2005 10 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8218 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 5:39 pm | |
| Ieri, 27 februarie 2021 "am executat" o deplasare in gara Comana pentru a fotografia castelul de apa si magazia, aflate in pericol de demolare. E in proiect refacerea podului de la Gradistea si, nu inteleg din ce motiv, se extind cu lucrarile pina in statia Comana. In afara de magazie si castelul de apa, vor sa demoleze inclusiv gara si sa construiasca una noua exact pe acelasi amplasament. Nu va ginditi ca reconfigureaza liniile, vor fi chiar mai putine. E imposibil sa imi explic acest apetit imbecil pentru distrugere si pentru cheltuirea absolut inutila a banului public. Dupa cum vedeti, gara e intr-o stare acceptabila, chiar foarte buna in comparatie cu alte cladiri ce ar avea mai urgent nevoie de reparatii sau reconstructie. Incepem cu o vedere de la peron, intii spre Bucuresti: si pe urma spre Giurgiu: In partea din fata a garii sint trei linii iar o a patra e in spate. Una din cele trei linii e complet ascunsa de vegetatie si se afla inspre balta din vest. Din cauza unor ciini vagabonzi si a familionului care ma astepta la masina, nu am mai mers si spre capete sa vad cum sint organizate macazurile. Ramine sa merg inca o data si atunci o sa pot face si schita liniilor. Corpul cel nou al garii cred ca gazduieste echipamentele de centralizare electrodinamica. Va rog sa ma corectati daca gresesc. De pe prispa corpului vechi: Acum 16 ani cind am vizitat prima data aceasta gara, cadranul ceasului Paul Garnier de la biroul de miscare era in aceeasi stare. As putea spune ca e un lucru bun: La aniversarea de 125 de ani s-a pus placa asta, la cea de 150 de ani s-a pus batista pe tambal: Putin spre sud, spre Giurgiu, este turnul de apa, cu rezervor de fabricatie englezeasca, frate cu cel de la Giurgiu: si magazia de marfuri: Sa le cercetam mai in detaliu: Acolo sus e placuta fabricantului; nu se vede prea bine: Am pus aici poza cu cea din Giurgiu: "Eastwood Swingler &Co Victoria Iron Works Derby England" Detaliu cu fereastra cu multe ochiuri de sticla: Trecem mai departe la magazia de marfuri: Magazia de marfuri are o platforma si in partea cealalta, estica, unde este linia a patra: Linia aceasta continua catre nord pe la baza malului de pamint: Trece prin spatele garii: Si pe urma traverseaza soseaua: Iata si planurile pentru aceasta gara:
Ultima editare efectuata de catre TVlad in Dum Feb 28, 2021 6:26 pm, editata de 10 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 5:43 pm | |
| Comana va rămâne un simplu PO după modernizarea liniei, iar pentru călători vor fi instalate 2 containere, din care unul sală de aşteptare+casă de bilete şi celălalt toalete. Într-adevăr, e o tâmpenie demolarea clădirii. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 6:40 pm | |
| Nu este pe lista monumentelor istorice?
Hai sa scriem la aia care fac lista. Doar au inchis muzeul CFR ca nu avea acreditare. Alti idioti. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8218 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 6:44 pm | |
| Container? Dar ce, am ajuns un popor de sinistrati? Deci demoleaza o cladire in stare buna pe care, daca nu o mai vor o pot vinde cuiva, ca sa instaleze o asemenea porcarie? Atita lipsa de respect fata de calator e incalificabila. Atita lipsa de respect fata de istorie: gara asta si constructiile alea darapanate si fara importanta, "simple magazii dintr-o tara proviniciala", cum mi s-a mai raspuns pe un forum de la care aveam alte asteptari, nu sint cine stie ce in comparatie cu altele din lume dar sint ale noastre si sint primele! Au vazut cum s-a scris toata istoria moderna a tarii asteia, pe aici au trecut soldatii nostri si cei rusi inspre razboiul care ne-a adus independenta in 1877, au scapat de vitregiile celor doua razboaie mondiale si acum sa fie inlocuite cu niste containere? In halul asta am ajuns? Cine sint miseii care au conceput si aprobat aceasta porcarie? Acest afront fata de istoria noastra? Dan, linia a patra avea legatura cu celelalte in capatul de nord. Am gasit aceasta poza din 2011 pe forumul lokomotiv:
Ultima editare efectuata de catre TVlad in Dum Feb 28, 2021 6:57 pm, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 6:45 pm | |
| Am gasit lista pentru Giurgiu.
Nu este calea ferata dar este Fundu Gurbanului. Asezare. A la turca bre. Ka Ka Ma Ka
https://patrimoniu.ro/images/lmi-2015/LMI-GR.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 6:51 pm | |
| Ce asteptari ai pe alt forum? Doar ultra specialisti si acolo, abia mai poti sa zici ceva daca nu esti in aceeasi lungime de unda, acelasi vocabular, aceleasi conceptii.
LRT, LRI , PAX Blast Buust. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Comana (902) Dum Feb 28, 2021 11:06 pm | |
| - TVlad a scris:
- Atita lipsa de respect fata de istorie: gara asta si constructiile alea darapanate si fara importanta, "simple magazii dintr-o tara proviniciala", cum mi s-a mai raspuns pe un forum de la care aveam alte asteptari, nu sint cine stie ce in comparatie cu altele din lume dar sint ale noastre si sint primele! Au vazut cum s-a scris toata istoria moderna a tarii asteia, pe aici au trecut soldatii nostri si cei rusi inspre razboiul care ne-a adus independenta in 1877, au scapat de vitregiile celor doua razboaie mondiale si acum sa fie inlocuite cu niste containere?
Au demolat ei clădirea staţiei Piteşti, care era ultima clădire rămasă din vremea Concesiunii Stroussberg şi tu te aştepţi să păstreze clădirea unei staţii închise dintr-un sat uitat de lume? Reciteşte topicul gării Piteşti de aici, inclusiv aici au urlat o graoză de caţavenci că istoria nu ne ţine de foame. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1287 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6379 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 11:02 am | |
| Din pacate... ai dreptate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18073 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23450 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 11:15 am | |
| Oare aia de la. MAV cum reusesc sa tina gariile vechi curate si originale? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 11:38 am | |
| - Adrian78 a scris:
- Oare aia de la. MAV cum reusesc sa tina gariile vechi curate si originale?
La faza asta e chestiune de voința oamenilor. Începe de la factorii decizionali din cadrul CFR SA și continuă cu IDM-ii stațiilor. În România cum salariile sunt de cacao doar nu o-ți vrea să întrețină ei gările pe banii lor? Nu că nu ar fi în prezent unii care chiar o fac, dar sunt foarte puțini cu o astfel de voință. Treaba se împute de la minister. De acolo pleacă totul. În sens negativ din păcate. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8218 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 11:40 am | |
| Stiu bine povestea cu gara din Pitesti dar de data asta lucrarile la linie se pot face pur si simplu fara sa afecteze cu nimic cladirile. E loc destul, nu se reconfigureaza nimic, nu creste numarul liniilor (dimpotriva). Ce au cu ele? E suficient sa construiasca niste peroane mai inalte, eventual cu trepte ca la Valea Larga. Cladirea ar putea fi curatata si ingrijita putin dar poate ramine si asa un timp. Asigura oricum un adapost mai bun decit cosmeliile de tabla tip statie de autobuz.
Nu in ultimul rind e vorba si de o risipa din bani publici. In definitiv se vrea refacerea podului de la Gradistea. Foarte bine, nimeni nu are nimic de obiectat, am asteptat destul 16 ani. Dar, cum banii sint atit de putini si atit de necesari in zeci de mii de alte locuri, noi ii zvirlim pe nimicuri inutile din Comana. A propos, stiti ca podul e prevazut pentru cale simpla, nu? Si linia din Comana pina la pod tot simpla ramine.
Ungurii au educatie si probabil nu si-au exterminat elitele prin puscarii sau la canal. Pe noi inca din '47 au ajuns sa ne conduca tot felul de neciopliti.
O sa fac o adresa la minister si la alte foruri competente sa vedem ce obtinem. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18073 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23450 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 2:47 pm | |
| - Vitosa a scris:
- Adrian78 a scris:
- Oare aia de la. MAV cum reusesc sa tina gariile vechi curate si originale?
La faza asta e chestiune de voința oamenilor. Începe de la factorii decizionali din cadrul CFR SA și continuă cu IDM-ii stațiilor. În România cum salariile sunt de cacao doar nu o-ți vrea să întrețină ei gările pe banii lor? Nu că nu ar fi în prezent unii care chiar o fac, dar sunt foarte puțini cu o astfel de voință. Treaba se împute de la minister. De acolo pleacă totul. În sens negativ din păcate. Nu ai inteles nu vorbeam de IDM Vorbeam ca MAV a bagat bani si le-a vopsit si le intretine si nu baga bani aiurea in tot felul de lucrari de modernizare in statii unde nu se justifica.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 3:33 pm | |
| Nici tu nu ai înțeles. Ăia la MAV n-au niște minți luminate cum avem noi la MTI-ul nostru. La noi nici măcar lavabila aia albă să fie vopsite marginile peroanelor nu le-o asigură. La faza asta ziceam că se mai găsesc răzleț IDM-ei ce pun bani de la ei din buzunar și fac ce ziceam. Comisionul dragule, pentru comision fac ai noștri ce fac.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18073 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23450 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 3:53 pm | |
| Pai nah si aia 22000 de angajati nu is degeaba doar sa justifice niste sefi tinuti pe scaune.. Si ei se tot plang ca nu au oameni dar nu prea se vede niciunde armata asta de oameni |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Comana (902) Lun Mar 01, 2021 4:20 pm | |
| - TVlad a scris:
- Nu in ultimul rind e vorba si de o risipa din bani publici. In definitiv se vrea refacerea podului de la Gradistea. Foarte bine, nimeni nu are nimic de obiectat, am asteptat destul 16 ani. Dar, cum banii sint atit de putini si atit de necesari in zeci de mii de alte locuri, noi ii zvirlim pe nimicuri inutile din Comana. A propos, stiti ca podul e prevazut pentru cale simpla, nu? Si linia din Comana pina la pod tot simpla ramine.
Proiectul nu include doar podul de la Grădiştea, ci 3 poduri - peste Sabar (la Vidra), Argeş (la Grădiştea), Neajlov (la Comana) şi linia aferentă dintre ele. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Comana (902) | |
| |
| | | | Comana (902) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |