Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 29 Iun 2020, 15:43
20-49-102 si 104 cu 1931
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12900 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 09 Noi 2020, 22:25
Am mers si eu acum vreo 10 zile cu unul din saloanele astea (109), iar impresiile sint urmatoarele:
Plus
- Pentru cine e inalt (eu am 1,86 metri) asezarea scaunelor ca in autocar e un avantaj - Spatiul dintre scaune nu da doar posibilitatea sa stai mai bine daca esti inalt, dar cred ca poti lucra pe un laptop de 13', sa zicem. Cel putin daca nu esti gras. - Surse de curent cacalau: din ce am vazut ai doua prize si doua USB-uri la fiecare patru scaune, deci e cam greu sa ramai fara curent, macar in telefon - Perdele, ceva ce nu prea mai apare in MR nou/modernizat
Minus. Daca la plusuri a trebuit sa ma gandesc un pic, aici e mult mai usor de facut lista.
- Scaunele sint proaste. Infecte, chiar, mai ales ca au o curbura in partea e sus si, cel putin pe mine, ma faceau sa stau cocosat. Bafta mea e ca am avut juma de compartiment la mijloc in care nu m-a deranjat nimeni tot drumul, dar sa fie fie plin si sa ai atatea ore de mers... - Mult prea zgomotoase pentru un tren de rang superior - Lipsa cotiera intre scaune. Intreb si eu, cat de scumpa e piesa aia si cat de prost sa fii sa nu te gandesti s-o incluzi? - Ramele gferestrelor erau crapaturi/fisuri. Nu mi-am dat seama daca era vopseaua sau plasticul, cred ca prima, dar e inadmisibil sa se intample asta atat de repede - Usile alea automate sint infiorator de lente. Doar la "aspiratoarele" RT-ului am vazut usi mai lente - Finisajele de la baie: langa vasul de toaleta e o bara metalica (foarte buna ideea!), dar mastile alea rotunde de la capete jucau intr-o veselie pe ea, atat de bine au fost proiectate/montate
Intentie buna, aplicare proasta
- Becurile de citit sint o idee foarte buna. Eu chiar am citit mai bine de jumatate din timp, dar atat de prost sint gandite... Ok, am inteles, nu le poti muta directia, sint fixe, dar asa de greu era sa fie directionate sa pice lumina calumea pe fiecare loc?
Ar mai fi problema unor piesa lipsa sau inlocuite cu niste vechituri, cum ar fi un suport pentru hartie igienica, aparent, luat de la un 20-55.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 09 Noi 2020, 23:34
Ca tot vorbeam de minusuri 20-49-261 la 1823
cfr500
Numarul mesajelor : 2570 Varsta : 23 Reputatie : 7148 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Joi 22 Apr 2021, 22:53
S-a ajuns pana la 20-49 117 in compunerea lui 1831/1832 pana in prezent. Poate sunt mai multe, ca ele apartin de Cluj.
SMDS
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2172 Data de inscriere : 30/08/2019
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Dum 30 Mai 2021, 20:40
Prima si si ultima data cand ma mai vad in asa vagon.
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 379 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3162 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Dum 30 Mai 2021, 21:19
SMDS a scris:
Prima si si ultima data cand ma mai vad in asa vagon.
Aprob. Un singur punct forte, totusi: spatiul mare la picioare. In rest, jale. Loc de bagaje voluminoase pauza --- adica eu nu mi-as lasa lucrurile in spatiul ala din dreptul usilor de acces, nu de alta dar traim in RO nu in DE --- saracia aia de cotiera dintre scaune, la fel... Masutele alea de tip maxi-taxi mi se par "bataia de falus" absoluta
Foarte proaste calitativ, n-au ce cauta la IR-uri. Bine ca ”nașii” stiu sa dea raspunsuri in sictir... Din atitudinea lor imi dau seama de ce mai persista Malaxe din 1930 in serviciu comercial la SNTFC.
SMDS
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2172 Data de inscriere : 30/08/2019
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Dum 30 Mai 2021, 21:55
Cipri Andrei Neculai a scris:
SMDS a scris:
Prima si si ultima data cand ma mai vad in asa vagon.
Aprob. Un singur punct forte, totusi: spatiul mare la picioare. In rest, jale. Loc de bagaje voluminoase pauza --- adica eu nu mi-as lasa lucrurile in spatiul ala din dreptul usilor de acces, nu de alta dar traim in RO nu in DE --- saracia aia de cotiera dintre scaune, la fel... Masutele alea de tip maxi-taxi mi se par "bataia de falus" absoluta
Foarte proaste calitativ, n-au ce cauta la IR-uri. Bine ca ”nașii” stiu sa dea raspunsuri in sictir... Din atitudinea lor imi dau seama de ce mai persista Malaxe din 1930 in serviciu comercial la SNTFC.
Cum sa-ti zic, puteam pune bagajul acela albastru in dreapta, pe coridor, si aveam locul chiar suficient. Problema e ca imi era rusine sa fac asa ceva. Am urcat in Iacobeni, n-am nimerit pe usa mai apropiata de locul meu. Intru in salon, 3 persoane isi tin trollerele pe coridor, se uita la mine dezaprobator, nu au unde sa il puna. Na ridica un bagaj de 25 kg si unul de 15kg peste alea si strecoara-te. Cel mai usor a avut loc sus, dar celalalt nu. Bine ca a incaput in zona picioarelor ca ma manca jena sa le las pe coridor.
Legat de nasi, trebuia, dar n-am vrut sa am probleme cu ei, sa ii filmez ce simpatici erau cum stateau langa usa aia de la intrare in salon care se deschidea si se inchidea incontinuu, total pasivi, nu ca ar putea face ceva. Oricum is prea mici sa conteze vocea lor in cadrul companiei. E piata libera, cererea fixeaza piata, nu este cerere nu bagi un produs pe piata. Eu la 20-49 nu mai cumpar bilet, odata am sa trec cu 20-68 pentru review si acolo, dar atat. N-am sa incurajez calatoria la a-2-a pe trenul asta.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Dum 30 Mai 2021, 22:26
Stai liniștit ca și 20-68 e la fel cu aceleași neajunsuri Probabil undeva la 3 ore sunt suportabile în ele după devin incomode Am prins în decembrie un 20-49-2xx la 1837 singur în compartiment mi sa părut lux fata de astea.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20083 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24830 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 31 Mai 2021, 09:39
Tipic românesc, toţi îşi cară casa în spinare în tren. Aşa se făcea şi la avion pe vremuri, până ce companiile aviatice au calculat cât le costă să care tot balastul şi au impus limite la bagajul de mână (cele mai multe companii sunt pe la 10-11 kg, low-cost-urile permit mai puţin), iar pentru alea de cală la 2 trolere deja te apropii de cât a costat biletul tău Dacă s-ar apuca şi operatorii de transport feroviar să facă la fel, să vedeţi cum ar încăpea toate bagajele pe rastelul de sus.
P.S.: Pe zona neutră se întrerupe alimentarea de înaltă tensiune a vagonului, iar prizele din vagon nu sunt din baterie. Evident, dacă locomotiva e pe zona neutră, n-ai nici prize, n-ai nici USB (chiar dacă USB-ul are doar câţiva volţi, tot la sursă e legat, pe baterie ai doar iluminatul).
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12484 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 31 Mai 2021, 12:18
20 49 e la fel ca 2068 acuma? atunci de ce mai sînt două serii diferite?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20083 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24830 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 31 Mai 2021, 13:04
Unul e modernizat la Cluj, celălalt la Paşcani, implicit unul poate fi revizuit doar la Cluj şi celălalt poate fi revizuit doar la Paşcani.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 31 Mai 2021, 13:42
Dr2005 a scris:
Tipic românesc, toţi îşi cară casa în spinare în tren. Aşa se făcea şi la avion pe vremuri, până ce companiile aviatice au calculat cât le costă să care tot balastul şi au impus limite la bagajul de mână (cele mai multe companii sunt pe la 10-11 kg, low-cost-urile permit mai puţin), iar pentru alea de cală la 2 trolere deja te apropii de cât a costat biletul tău Dacă s-ar apuca şi operatorii de transport feroviar să facă la fel, să vedeţi cum ar încăpea toate bagajele pe rastelul de sus.
P.S.: Pe zona neutră se întrerupe alimentarea de înaltă tensiune a vagonului, iar prizele din vagon nu sunt din baterie. Evident, dacă locomotiva e pe zona neutră, n-ai nici prize, n-ai nici USB (chiar dacă USB-ul are doar câţiva volţi, tot la sursă e legat, pe baterie ai doar iluminatul).
Iara aiuresti.. Crezi ca la TGV ICE sau RailJet vin aia cu poșete și gentuțe?La ICE4 sunt chiar și câte 3 rasteluri de bagaje în vagon.. Sau crezi ca toate bagajele alea la un loc fac 1 tona sa zicem si se simt la 300t cât are trenul ca nu poate demara ca la microbuz?
Rastel la ICE4
TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 44 Reputatie : 3457 Data de inscriere : 13/01/2016
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Lun 31 Mai 2021, 14:43
Si sunt chiar doua rasteluri/segment. DR2005 isi da din nou cu parerea, dar da prost. Stau in sudul Frantei si stiu bine ce inseamna bagaje in tren la francezi. Omul are nevoie sa isi care una/alta. Ironii din astea ieftine sunt bune in alta parte.
riciu
Numarul mesajelor : 1287 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6381 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mar 01 Iun 2021, 11:50
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Tipic românesc, toţi îşi cară casa în spinare în tren. Aşa se făcea şi la avion pe vremuri, până ce companiile aviatice au calculat cât le costă să care tot balastul şi au impus limite la bagajul de mână (cele mai multe companii sunt pe la 10-11 kg, low-cost-urile permit mai puţin), iar pentru alea de cală la 2 trolere deja te apropii de cât a costat biletul tău :lol: Dacă s-ar apuca şi operatorii de transport feroviar să facă la fel, să vedeţi cum ar încăpea toate bagajele pe rastelul de sus.
P.S.: Pe zona neutră se întrerupe alimentarea de înaltă tensiune a vagonului, iar prizele din vagon nu sunt din baterie. Evident, dacă locomotiva e pe zona neutră, n-ai nici prize, n-ai nici USB (chiar dacă USB-ul are doar câţiva volţi, tot la sursă e legat, pe baterie ai doar iluminatul).
Iara aiuresti.. Crezi ca la TGV ICE sau RailJet vin aia cu poșete și gentuțe?La ICE4 sunt chiar și câte 3 rasteluri de bagaje în vagon.. Sau crezi ca toate bagajele alea la un loc fac 1 tona sa zicem si se simt la 300t cât are trenul ca nu poate demara ca la microbuz?
Rastel la ICE4
Corect, trenul trebuie sa care diverse. +/-10 tone NU se vede la un vagon de tren!!! Si am exagerat, caci nu sunt intr-un vagon 10 tone de bagaje! Iata unul din motivele pentru care nu folosesc avionul in Romania. Nu pot cara orice (atentie, ma refer la CALA aici, nu la bagajul de mana!!!). Si pe urma se trezeste nu stiu cine ca de ce merge omul cu masina si nu foloseste trenul. Pai frate, omul trebuie sa care si chestii... De ce as taxa bagajul la tren, cand efectiv nu afecteaza cu nimic? Pai daca ma taxezi la bagaj, lasa frate ca ma duc cu masina! Bine, sunt multe alte inconveniente pe langa asta in a merge cu trenul in Romania, dar e si asta un motiv.
Aia cu zona neutra, are dreptate Doctorul, dar nu cred ca e important oricum pentru 30 de secunde cat dureaza trecerea pe acolo.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mar 01 Iun 2021, 15:08
Chiar ar fi probabilitate una la un milion chiar atunci sa treacă prin zona neutra.. Prizele alea merg și nu merg eu am prins la 20-68 de doua trei ori când nu au mers la mijlocul vagonului și o trebuit sa ma mut... La Samsung sunt modele care nu se incarca cu alte încărcătoare căștile nu le recunoaște de la alte modele