| | Gradul de ocupare al trenurilor | |
|
+53cardinal IonutCFR2009 Dr2005 Adrian78 AeroX Nesebar Johnny84 Qweerty23 CalinIonMihai Laurentiu Ciobanu DUAL marius_catalin84 riciu @ndrey Peter Fodor dandel TVlad Ikarus99 rich1974 CristyanC t1972 billy752-istu alex1987 ets2oltromânia didinul Capsuneanu miguel1975 92Dragos ciprian71 Theo A. aris86 Andrey_tm cristy79 CRT Maddox Sabik TER200 Rarau Katalyn Adirmvl marius664 Warrington Vitosa dan tm florin94 laurentzu ALEXCFR alex.barac.5 Jhonyla Cipri Andrei Neculai mielutu zburator cristi ar Luna 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18079 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23459 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Dum 05 Noi 2023, 20:34 | |
| - Whyse1 a scris:
- Stie cineva de ce au fost atatea vagoane?
E cerere mare in weekend se întorc studenții la capitala |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3176 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 10 Noi 2023, 07:15 | |
| 1570 ajunge plin in București chiar și in zilele săptămânii neWE joi dimineața am venit cu el , și s a umplut in Buzău și Ploiești Sud După ce l-or face IC , sunt curios cum va fi ? Iar 1577 e rezervat tot, acum la 11 ore înaintea plecării ( e vineri totuși ) |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3482 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 10 Noi 2023, 08:59 | |
| Ramane de vazut cat vor alege sa plateasca tarif de IC de la Buzau sau de la Bucuresti, mai ales ca va ajunge si mai devreme si s-ar putea sa aiba alte optiuni.
Raman la parerea ca IC-urile sunt o metoda de jefuit calatorii, mai ales ca aceleasi vagoane fac si trenuri IR.
Referitor la faptul ca nu se mai gasesc bilete, arata succesul masurii de a putea lua bilete online la orice tren si pana la plecarea trenurilor. Chiar e "pain in the ass" sa cumperi bilete de la casieriile CFR, experienta e similara cu cea de la Posta. Acum sa vedem de unde facem rost de vagoane suplimentare, prevad un necesar de cate 10 vagoane/tren IR in urmatorii ani. Numarul calatorilor la tren a crescut si din cauza cresterii numarului de masini si a road-rage-ului de pe sosele. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3176 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 10 Noi 2023, 10:31 | |
| rage prostia in unii, de acolo road rage ul |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6371 Reputatie : 12046 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 10 Noi 2023, 13:59 | |
| La 05:09 din Braila, cu siguranta n-o sa mai umple nici macar un vagon... Probabil asta e scopul sa le anuleze ca sa puna privatul in loc imediat un IR IR 1577 e sold-out azi, pentru ca au suplimentat doar cu 5 vagoane de 60 locuri (garnitura trenului 348, care stationeaza oricum degeaba pana a doua zi in Grivita). Trebuia sa trimita revizia Galati cateva etajate, dimineata, cu IR 1570, in completare... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3482 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 10 Noi 2023, 14:08 | |
| Mi-e greu sa cred ca ar anula un astfel de tren, impresia mea e ca regionala Galati, istoric, are un cuvant greu de spus in CFR si nu s-ar lasa cu una, cu doua. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18079 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23459 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 10 Noi 2023, 14:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- La 05:09 din Braila, cu siguranta n-o sa mai umple nici macar un vagon... Probabil asta e scopul sa le anuleze ca sa puna privatul in loc imediat un IR
IR 1577 e sold-out azi, pentru ca au suplimentat doar cu 5 vagoane de 60 locuri (garnitura trenului 348, care stationeaza oricum degeaba pana a doua zi in Grivita). Trebuia sa trimita revizia Galati cateva etajate, dimineata, cu IR 1570, in completare... L-au făcut IC sa ia banii de pe fraieri că oricum studenții merg cu orice cu au reducere,iar restul dă-i naibii de fraierii sa meargă cu ce vor |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18079 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23459 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 24 Noi 2023, 22:33 | |
| Am.fost azi o tura de la Videle.pana la.Bucuresti și apoi la Roșiori De la.Videle.am.plecat la 5.45 cu RE9900.Compunere 5 vagoane 20-68 grad de ocupare 95% Foarte civilizați călătorii și nici o mizerie pe jos la destinație deci mai rar mi-a fost dat să văd așa ceva într-un tren Din Nord am.tras o tura până la Aeroport cu TFC de 8.30 cu Alstom LINT41H.Interior la fel că la.Deisro doar că baga mai multă căldură mai silențios că motorizare dar în zona geamurilor se simte.curentul A fost aproape plin Apoi am plecat la Galateni cu 10091 TFC cu VT614-14.Am fost uimit că a avut grad de 50% ocupare .Dar AM este prea vechi se simte la demaraj și silențiozitate |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2043 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6451 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Sam 25 Noi 2023, 10:28 | |
| Pai mirarea vine din faptul ca exista multe pareri preconcepute. DA! Asa cum am zis si la topic-ul cu Regiojet, realitatea nu e ceea ce pare niciodata. Culmea ca uzura si mizeria se acumuleaza mult mai tare la trenurile de lung parcurs (nu stiu de unde e ideea ca aici ar fi fost mai bine). Indiferent de ce vagoane sunt in compunere. Una e confortul vagonului in teorie, alta e drumul in sine. E firesc ca trenurile de scurt-mediu parcurs sa se mentina mai bine la bord. Si lumea rea sau buna e peste tot, in orice tren, sunt zile si zile. Culmea ca cele mai hidoase specimene le-am vazut exact pe trenurile de lung parcurs, care aduna fauna variata de pe rute de sute de km. In destule ocazii si fauna de pe ruta Oltenitei parea mai de Doamne ajuta pe langa destui indivizi din trenurile fanion de lung parcurs (mai ales Dacia). Dar cine stie, altii poate au vazut numai totul stas in Dacia de fiecare data si cei mai de treaba nasi cu deplina responsabilitate. Bine, sunt si trenuri precum alea din Basarab care mai tot timpul o sa vada aceeasi fauna. Dar alea sunt cateva si mi se pare exces de zel sa te legi de un tren ca a nimerit acolo un 22-76 in compunere (care probabil era deja facut zdreanta de cand era la IR, da si la acest rang IR se ponosesc vagoanele, nu doar la "rang inferior"). Toti vrem uniformitate in compuneri, vagoanele corespunzatoare la rangul nu stiu care, dar stim ca asta e aproape imposibil, parcul de vagoane nefiind numeric corespunzator (la fiecare revizie de vagoane din tara). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor | |
| |
| | | | Gradul de ocupare al trenurilor | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |