| | Gradul de ocupare al trenurilor | |
|
+53cardinal IonutCFR2009 Dr2005 Adrian78 AeroX Nesebar Johnny84 Qweerty23 CalinIonMihai Laurentiu Ciobanu DUAL marius_catalin84 riciu @ndrey Peter Fodor dandel TVlad Ikarus99 rich1974 CristyanC t1972 billy752-istu alex1987 ets2oltromânia didinul Capsuneanu miguel1975 92Dragos ciprian71 Theo A. aris86 Andrey_tm cristy79 CRT Maddox Sabik TER200 Rarau Katalyn Adirmvl marius664 Warrington Vitosa dan tm florin94 laurentzu ALEXCFR alex.barac.5 Jhonyla Cipri Andrei Neculai mielutu zburator cristi ar Luna 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8107 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Gradul de ocupare al trenurilor Lun 09 Oct 2017, 16:33 | |
| Propun pe acest topic sa anuntam cati calatori sunt intr-un anumit tren pe o anunita data avand ca sursa de informatii ce vedem personal si/sau prieteni/cunoscuti. Asa ne putem face o idee despre fauna din diferite trenuri, sa stim care sunt de evitat, care nu, etc.
Incep eu, azi trenul 2084: plecat cu maxim 7 calatori din Petrosani, niciunul nu cred ca student, din Targu Jiu au mai urcat ceva, insa putini. Tren de pensionari/oameni ai muncii ce stiu sa injure, bea bere, manance seminte si sa fumeze. Nicigand de vreo invazie de studenti. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2043 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6450 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Lun 09 Oct 2017, 18:19 | |
| Pai daca eu merg cel mai des acasa la Pitesti atunci o sa zic ce vad pe aici, asa e normal.
Logic ca dimineata si seara in functie de sens e vorba de trenuri de navetisti, ori in functie de zile e vorba de trenuri studentesti. Voi ignora grupele de Targoviste, Campulung, etc. care de regula au grad decent de ocupare. IR 1780, IR 1782 - navetisti 80% majoritatea din Titu, iar restul doar calatori ocazionali cu diverse treburi sau cu legaturi la alte trenuri. Cam tot timpul raman oameni in picioare. Cand sunt Desiro-uri de 70 locuri e crunt. IR 1890 - 30% Slatina, 40% Pitesti, 20% Gaesti, restul Titu ce ramane. In zilele de luni e multa lume in picioare. In alte zile pot varia procentele de calatori din statiile din care s-au urcat. Insa tot timpul ajunge full in Bucuresti, probabil in afara de weekend (duminica). IR 1892 - 45% Slatina 45% Pitesti, restul Gaesti si Titu ce ramane. In perioada de sarbatori se umple rau. IR 1784 - 5 oameni. Nu are oferta Regio. Mai urca inca 5 pe la Gaesti, inca vreo 10-15 la Titu, asta in zilele bune. IR 1786 - binisor din ce am vazut. Nu cred ca ajunge full zilnic, dar fata de cand nu avea oferta Regio clar se observa o imbunatatire. IR 1788, la fel, dar parca un pic mai bine decat IR 1786. Duminica e ceva mai plin. IR 1894 - cam 30%, 40% grad ocupare pana ajunge la Bucuresti. Duminica insa se schimba compunerea cu Acvila si ajunge full in timpul anului universitar. Tren pur studentesc. Rareori si cativa omuleti cu legaturi. IR 1790, cam la fel, iar duminica e agitatie mare. IR 1792, cred ca cel mai cautat tren de seara, mai ales duminica. E tren studentesc in cea mai mare parte. IR 1896, aceeasi situatie ca la IR 1894, cu diferenta ca se cupleaza inca un Desiro la Pitesti de la IR 1785 duminica, din motive evidente, uneori ajunge si la 3 AM-uri. Tot datorita studentilor.
Pe sensul invers e invers si gradul de ocupare Aproape, caci dimineata nu face nimeni galagie, e devreme, deh. Dar fac precizari aditionale.
IR 1891 relativ slab ocupat in cea mai mare parte a timpului. Poate doar sambata si nici sambata sa fie ceva mai multi omuleti. Iar studentii nu prea se trezesc devreme. Am vazut mai mult babaciuni prin el. Doar de sarbatori mari se mai umple. Nu are oferta Regio. IR 1781 si IR 1783 cred ca reprezinta trenurile cele mai bine atinse de ofertele Regio. Le cunosc extrem de bine. Carau vant in cea mai mare parte a timpului. Anii trecuti cand ajungea si cu cate 2 Desiro-uri goale la Pitesti (deh, alta era situatia parcului rulant chiar si pentru niste turnusuri). Acum insa dau pe afara in weekend, dar si de luni pana vineri le-am vazut mai tot timpul bine ocupate. In afara de perioada de iarna cu vreme mai nasoala, dar cred ca e valabil oriunde. Si publicul calator e unul foarte general. De toate felurile. IR 1893 e tren tot asa, mai pentru publicul larg, destul de decent ocupat. IR 1785 e tren de ceferisti, politie TF, cativa navetisti din Titu. Atat. Rareori vreo 5 rataciti venind cu legaturi din alte parti. Foarte slab ocupat ajunge la Pitesti. Nu are oferta Regio. IR 1895 e tren la o ora buna. Desi e tren fara oferta as zice ca are grad de ocupare asa si asa. Vinerea e mai plin cu studenti. IR 1787 si IR 1897 sunt trenuri foarte ok ca si grad ocupare. Vinerea IR 1897 nu face fata si cu navetisti si cu studenti. A fost schimbat si cu etajate si separat de grupa de Targoviste la un moment dat. Majoritatea studentilor cam pana la aceasta ora ajung sa plece acasa. Dupa ora 17 nu prea mai vin asa multi. IR 1789 e tren 70% navetisti, restul chiar merg pana in capat, multa lume trage la ultimul IR cu oferta de seara. E foarte aglomerat. Cam de evitat as zice. E foarte galagios. Calatorii pot sa difere, in functie de cat incap / au locuri. Uneori mai multi navetisti, alteori si lume ocazionala sau cu naveta saptamanala. In weekend in schimb nu prea mai e asa folosit. IR 1791 mai preia niste navetisti ce n-au ajuns la IR 1789. Majoritatea platesc diferenta de rang. La Pitesti ajunge cu 10 oameni. IR 1793, similar cu IR 1785, slab de tot. Aproape nu cara nimic. La Pitesti nu ajunge cu nici 5 oameni, uneori cu personalul de tren inclus. Mai vin rataciti cu legaturi din alte parti. In afara de zilele de vineri, cand mai sunt ceva studenti si se umple de multe ori, mai ales daca e un Desiro de 70.
Ce trenuri sunt de evitat: eu as zice ca niciunul in afara de alea tarifate IR normal, ce nu-si merita banii, iar alteori mai trebuie sa le gasesti si graffitate sau cu scaune jegoase si combine frigorifice sau cuptoare in concordanta cu vremea de afara, deci la acelasi pret, asadar chiar nu merita decat daca n-ai alte optiuni.
Cu Regio-urile nu prea merg din cauza faunei. In general dupa Titu-Gaesti nu prea mai ramane lume. Iar in sensul invers abia de acolo se strange lumea. Recomand in perioada asta trenuri ca R 9021/9030 datorita vagoanelor Alstom 20-76. In rest, n-am ce sa recomand de dragul plimbarii. Logic ca fiind Regio fauna e diversa ca oriunde, lume mai saraca, necivilizata, galagioasa, nespalata, chiar si cativa tigani etc. Nu prea merg cu acele Regio decat cei care stau "la tara".
In concluzie, e o ruta mai mult de naveta, exista mers cadentat (Pitesti - Bucuresti), insa Desiro-urile nu prea mai fac fata cererii atat navetistilor, cat si calatorilor ocazionali, plus gratuitatile studentilor. Insa, de bine, de rau, e bine ca exista si atat la ce vremuri tot mai grele se anunta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18079 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23458 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Lun 09 Oct 2017, 20:56 | |
| - Luna a scris:
- Propun pe acest topic sa anuntam cati calatori sunt intr-un anumit tren pe o anunita data avand ca sursa de informatii ce vedem personal si/sau prieteni/cunoscuti. Asa ne putem face o idee despre fauna din diferite trenuri, sa stim care sunt de evitat, care nu, etc.
Incep eu, azi trenul 2084: plecat cu maxim 7 calatori din Petrosani, niciunul nu cred ca student, din Targu Jiu au mai urcat ceva, insa putini. Tren de pensionari/oameni ai muncii ce stiu sa injure, bea bere, manance seminte si sa fumeze. Nicigand de vreo invazie de studenti. 2084 se umple din Tg Jiu plus ca ii se mai adaugă și doua vagoane Trenurile care vin de la Craiova după Musculești ajung la 90% grad de ocupare |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8107 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Mar 10 Oct 2017, 16:48 | |
| Ieri 73 grad de ocupare cam 20%. Calatori cam din toate categoriile dar majoritatea adulti. Azi: 1587 grad de ocupare 95-100% deoarece ii lipsesc 2 vagoane, are doar 2 vagoane. Calatori de toate varstele, dar cam 30% studenti. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8107 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Mier 11 Oct 2017, 12:11 | |
| Ieri 1588 ocupat cam 60% din care mare parte studenti. Atmosfera faina, curat, vagoane ok. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8107 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Mier 11 Oct 2017, 23:27 | |
| Azi 1835 grad de ocupare scazut, cam 30-40% cam de toate varstele dar predominant studenti. Conditii bune, atmosfera ok, fete frumoase. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 862 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6357 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Mier 11 Oct 2017, 23:45 | |
| ATC Arad-Bucuresti la plecare din Arad 2 vagoane - dormitorul 3 cabine, cuseta 2 cabine ocupate si jumate pe post de clasa a-2 a cu 5 compartimente cu calatori. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 28 Reputatie : 6793 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Vin 13 Oct 2017, 23:48 | |
| Teroare pe 12579. 4 vagoane când în mod normal anul trecut avea 7-8. cam 20 de oameni în picioare la fiecare ușă, s-a mers în picioare până la Brăila unde au coborât cam 180-200 de călători. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3176 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Sam 14 Oct 2017, 06:00 | |
| Pai GSM Trans Zuzu si RBT nu trebuie si ei sa traiasca ? 12653 mi s -a parut arhiplin, tot asa cu oameni la capatul vagoanelor, vreo 8 vagoane, avea si vagoane de Iasi, probabil la Sf Paraschiva. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3176 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Dum 15 Oct 2017, 19:44 | |
| |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6371 Reputatie : 12045 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Dum 15 Oct 2017, 22:55 | |
| - cardinal a scris:
- 1731 105 % ocupare
Doar a ramas in 3 vagoane... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3176 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Dum 15 Oct 2017, 23:25 | |
| Noroc că mulți coboară în Buzău... Moaște Express(Cluj Iași Galați) a venit cu 5 vagoane.
|
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 379 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3162 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Dum 15 Oct 2017, 23:37 | |
| 1831/2 tot are in ultimele luni cate 5 vagoane... Fie 4 bucati 20-49 neclimatizate plus un 19-56 de Cluj, fie doua bucati 20-54 in schema noua de vopsire, doua 20-49 neclimatizate + 19-56 |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6362 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Lun 16 Oct 2017, 17:59 | |
| O idee buna. Ma intereseaza si pe mine linia 201 in special zona Dragasani. Multumesc |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4334 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor Mar 17 Oct 2017, 14:15 | |
| 1526 din Sibiu cam 30%-35% din care jumate sunt pescari ce coboară în haltele dinainte de Făgăraș. La Brașov urcă grosul și trenul se umple, estimez, 90% sau peste. Asta a fost într-o sâmbătă. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor | |
| |
| | | | Gradul de ocupare al trenurilor | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |