Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive din clasa 64 si 66

In jos 
+55
Bogdan Razvan
marcelbanu
daniel_c
ets2oltromânia
AeroX
Ikarus99
Mihai Nicolae
19jimmy84
alex.barac.5
LascuB_1980
xfiles
maus5
strainu
theblackstigx
didinul
IonutChircu
tcm
lifetec
Andrei Andras
AndreiCFRBucuresti
Norbi
razvan22
LanceR
CristyanC
Adrian78
ALEXCFR
Katalyn
mircea.predoni
Re6/6
ldh80
mariuscfrbucuresti
R936
Vitosa
Desiro256
DB Robert
mielutu zburator
Simply18
Lineus646
c o r v i n
Dutzu
ldh.ro
deconectat
mureseanu_976
DUAL
Grigor
@ndrey
dan tm
AndiCFR
cfr500
florin.lifticariu
alexpopa
Dr2005
Teodor
allred
Elful
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Urmatorul
AutorMesaj
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 900
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 26/09/2009

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 10:34

GM 1132 a fost de 100, adica 65, iar dupa ce 1358 a plecat la reparatie, boghiurile ei a fost puse sub 1132, devenind 63 ( ulterior 66 ), iar 1358 cand a fost trimisa la reparatie avea boghiuri de 100.
Acum 640-981 e fost 65-0981 si 641-358 este fost 63-1358, care de fapt ar trebui sa fie 640-1358, este de 100 si ea.
Sus In jos
Grigor




Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 4938
Data de inscriere : 09/11/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 11:41

Carpathia si Ludmilele au aparut cu mult dupa GM-uri. Nu mi se pare logica schimbarea clasei la aceste masini. Puteau ramane linistit 630 si 650 , Ludmilla pusa la clasa 660 iar Carpathia schimbata in 640. Si s-ar putea schimba un pic si codificarea asta terifianta UIC , pentru ca sunt tipuri de locomotive construite in numar mai mare de 1000 de unitati , unde daca aplici UIC-ul , iese o porcarie , cum deja e si la 1358 , care devine prin magie GM-ul 358 No .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 18:54

Regulamentul cu numărul european a apărut prin 2011... moment la care Carpathia şi Ludmillele erau deja înmatriculate. Primul venit, primul servit, AFER a alocat seriile în funcţie de ce avea înregistrat la momentul respectiv, mai ales că autorităţile naţionale au mână liberă la seriile locomotivelor (de aia Taurusul e 1116 în Austria, 0182 în Germania şi 0470 în Ungaria).
Niciun stat membru UIC nu a avut peste 1000 de vagoane sau locomotive de acelaşi tip, pentru că tehnica a evoluat, nu au cumpărat 30 de ani acelaşi model de locomotivă. Poate doar Rusia să fie în situaţia asta, dar Rusia nu e în UE şi nu aplică cod UIC decât pe vagoanele care ies din ţară spre ţările care aplică RIC (spre România nu, că noi aplicăm şi RIC, dar suntem şi membrii OSJD şi vagoanele ruseşti veneau pe OSJD).

La noi numerotarea a fost oarecum ilogică, în sensul că EA-urile, DA-urile şi LDH-urile au avut numere consecutive... practic, la trecerea de la 060-DA-001 la 60-0001-2, următoarele şi-au păstrat numărul de ordine (0002, 0003 ş.a.), dar seria a fost modificată corespunzător (60, 62, 67 sau 68). Pe când prin restul Europei s-ar fi dat seriile 60, 62, 67 şi 68 şi locomotivele ar fi început de la 0001 în fiecare serie. Şi mai lipsită de logică a fost păstrarea la GM-uri a numerelor de DA (din motive birocratice probabil, pe inventar s-ar putea să apară ,,locomotiva DA 959"), de acum s-a ajuns să se aloce 4 serii (640, 641, 660, 661) pentru un total de 50 locomotive, după cum s-a procedat şi la EA-uri de avem 400 şi 401.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7148
Data de inscriere : 18/11/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 19:15

offtopic
Eu nu inteleg de ce vagoanele 20-49 0xx si 20-49 2xx sunt in aceeasi serie, ca sunt diferite.
Sus In jos
Grigor




Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 4938
Data de inscriere : 09/11/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 20:09

Pai oricum este ilogica din start aplicarea acestei codificari pe niste locomotive care si asa nu ies din tara , dar ma rog , probabil ca in curand vom vedea DHC-ul industrial al celor de la CET Turceni cu serie UIC la capul trenului IC Bucuresti - Viena ( sarcastic vorbind). Interesant cum prin alte tari aceasta chestie s-a aplicat cu mai mult gust decat la noi , sau nu s-a aplicat deloc , vezi UK. Mai apoi , prea putin ma intereseaza cate locomotive s-au fabricat altundeva , aici e Romania , atatea s-au facut , sunt membru UE , fa-mi te rog o modificare la acest sistem , pentru ca altfel o sa iasa o procarie si o bataie de joc. Nu poti zice despre GM-ul 1358 , care e ex- DA-1358 , ca prin acest nou sistem devine 358 , asta este ilogica , minciuna , fals , etc etc. Fa-l asa: 92-53-0-641-1358-x.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13083
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 20:16

Cum ? Ca e diferenta la interior ? O serie are aceleasi specificatii tehnice, si e derivata in subserii in momentul in care sunt diferente la interior, ceea ce s-a intamplat si cu 20-49.
Cred ca locomotivele astea EGM au serii noi pentru ca s-a umblat la partea de suspensie si tractiune si probabil au fost alterate si vitezele maxime.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 7899
Data de inscriere : 07/02/2009

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 22:28

Modificarea suspensie NU era pretext justificat sa inventeze o noua serie. Pai atunci DA-urile cu perne de cauciuc (1197, 1036, 694, 941, etc) de ce n-au primit seria...67, ca au perne de cauciuc si nu arcuri in foi ? Toata treaba asta cu noile serii 64 si 66 pare a avea o latura fiscala, pe care fie n-o cunoastem exact, fie o intuim intocmai cum e dar nu putem sa o dezvoltam ca atragem DNA-ul pe ei...

Acelasi argument si cand au inventat suspensia elicoidala pentru DA-uri, doar DA 1248 a fost incadrat in seria 65, iar urmatoarele (cu echipare INDA) si-au pastrat seria (60, sau 62 dupa caz) fara sa incomodeze pe nimeni in nici un fel.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13083
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 22:49

Pai am scris mai sus ca nu cred ca e doar modificata suspensia. Cel putin daca au modificat doar atat nu e justificata noua clasa. Probabil s-a modificat si la tractiune ceva, au schimbat acel calculator care stim ca a fost facut de GM, probabil ajustari la sistemul de tractiune. Pana nu vine cineva cu o lista clara de modificari, sunt doar speculatii.. Totusi aceste masini sa fie echipate cu motoare ca pe DA-ul CTV-ist si sa fie readuse cat mai multe din cele care zac la gard la viata, ar fi o idee buna.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iul 2015, 23:08

Motoarele astea sunt, oricum, mai noi decât 12 LDA-28. Mai bine ar fi reechiparea DA-urilor originale, eventual a LDE-urilor. De fapt, LDE125 ar fi chiar o locomotivă bună pentru trenurile scurte de călători (eventual cu mărirea parbrizelor pentru a fi aptă de conducere simplificată). Şi e cam singurul model din parcul CFR care nu a suferit vreo tentativă de modernizare până acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
florin.lifticariu




Numarul mesajelor : 757
Reputatie : 4955
Data de inscriere : 09/11/2012

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Iul 2015, 20:51

1132 a aparut ?
Sus In jos
deconectat




Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 3925
Data de inscriere : 27/05/2015

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Iul 2015, 21:16

E iesit de mult, doar ca nu a fost vopsit

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 11665391_1480353885591131_7142699038392850981_n
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 900
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 26/09/2009

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Iul 2015, 23:48

Intradevar seria 64- 1358-2 si 64-0981 sunt de 100km/h si nu alt ceva special decat suspensia modificata ,iar bonus la reparatie 981 are un picut de apa in uleiul de ungere,dar la drum inca nu va calca niciuna!
Sus In jos
florin.lifticariu




Numarul mesajelor : 757
Reputatie : 4955
Data de inscriere : 09/11/2012

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 15 Iul 2015, 18:10

"La drum inca nu va calca niciuna" ?
Sus In jos
florin.lifticariu




Numarul mesajelor : 757
Reputatie : 4955
Data de inscriere : 09/11/2012

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 15 Iul 2015, 18:15

O gluma...ca sa mai si ridem...daca tot are apa in uleiul de motor, ce-ar fi sa incercam si ulei rafinat de floarea soarelui in loc de motorina...am inteles ca la autoturisme functioneaza...., s-ar evita si "pierderile"...cine l-ar lua acasa sa-l puna in tigaie....
Sus In jos
ldh.ro

ldh.ro


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 46
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3739
Data de inscriere : 24/06/2014

Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 11:58

florin.lifticariu a scris:
O gluma...ca sa mai si ridem...[...], ce-ar fi sa incercam si ulei rafinat de floarea soarelui in loc de motorina...am inteles ca la autoturisme functioneaza...., s-ar evita si "pierderile"...cine l-ar lua acasa sa-l puna in tigaie....

...şi de pâine proaspăt scoasă din cuptor... în urma trenului sunny mamă, ce foame mi-aţi făcut!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive din clasa 64 si 66   Locomotive din clasa 64 si 66 - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive din clasa 64 si 66
Sus 
Pagina 2 din 27Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 41 (Vol. I)
»  Locomotive clasa 400
» Locomotive clasa 43
» Locomotive franţuzeşti clasa 425
» Locomotive clasa 44

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: