Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Despre metrouri

In jos 
+34
Cipri Andrei Neculai
Mihai Nicolae
marius664
Adirmvl
Katalyn
Vale_ntin
Ciprian
Luna
ldh80
ciprian71
ets2oltromânia
adrian rosca
cardinal
Bogdaniss
TVlad
IonutCFR2009
spiderpc
mariushal
Luca tgv
LanceR
riciu
Nesebar
DUAL
Vitosa
sp59
Jhonyla
florin.lifticariu
dan tm
Adrian78
Dr2005
mielutu zburator
NicuS
nsw
Andrey_tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 9:04

Cred că cu o centura se rezolva traficul din Cluj
Plus cu câteva camine se rezolvă și bula asta imobiliara dar probabil cineva care controlează sectorul asta are alte interese..Am văzut că din urmă.vine Brașovul cu preturi se 2000e/mp nejustificate pentru nivelul nostru de trai
Am fost acuma doi ani pe 2 decembrie în Cluj orașul era mort.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20090
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24838
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 12:10

Centurile nu rezolvă decât traficul de tranzit. Iar Clujul are centură la standard de drum european, făcută de Guvern pe vremea când era premier boc (nu merită să îi scriu numele cu majuscule). Construcţia unei centuri pe zona de N nu va rezolva nimic, pentru că traficul e din satele dormitor (Floreşti, Apahida, Baciu ş.a.) către centru şi invers. Traficul ăsta nu va merge pe centură.
A, apropo, să nu uităm de aberaţia legislativă care permite Floreştiului să fie comună... adică ai traficul şi înghesuiala de la oraş, dar impozitele la nivel de comună, ceea ce nu face decât să atragă în continuare dezvoltatori şi blocatari.

Cât despre ,,metroul" bocciu, proiectul vorbeşte de ,,trenuri" cu 2 vagoane, adică tramvaie subterane. Singura soluţie să se renunţe la această risipă de bani e să nu mai prindă boc încă un mandat. Ulterior, ar putea fi acuzat de abut în serviciu pentru risipa de bani cu studiul.
Desigur, vorbim de emil boc, deci nu o să se întâmple aşa ceva. O să ia minim 85% din voturi... pentru că cei cu buletin de Cluj-Napoca stau în Floreşti, iar ,,viniturile" nu au mutaţie.

Adrian78 a scris:
vine Brașovul cu preturi se 2000e/mp nejustificate pentru nivelul nostru de trai
Am fost acuma doi ani pe 2 decembrie în Cluj orașul era mort.
Crezi că Braşov e altfel? E lume în centrul istoric, dar ăia sunt 90% turişti, dispuşi să plătească preţurile astronomice de la restaurant şi pe care oraşul uneori îi mai ,,mulge" de nişte bănuţi la parcare, că sigur se găsesc câţiva care nu se uită la ceas şi depăşesc timpul. Restul oraşului e plin de case de pariuri, farmacii, case de amanet şi magazine second hand, ca orice târguşor de provinicie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8775
Reputatie : 12488
Data de inscriere : 16/07/2014

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 13:01

Superioritatea bucuresteanului, restul e provincia.

Bine ca in Bucuresti nu sînt amaneturi si case de pariuri. toate sînt în provincie.

Legislativul e la Bucuresti si acolo se fac legile aberante care te obliga sa mentii pasunile in intravilanul localitatilor desi acolo sint case si drumuri acuma.
Tot de acolo se permite ca Florestiul sa fie comuna iar Voluntarii si Popestii Leordeni să fie orase lipite de alt oras.

Eu nu inteleg de ce nu fac astia un monorail sau ceva trenuri suspendate ca nu ar mai avea treaba cu sapatul ca pilonii ocupa mai putin loc si se pun mai usor decît se face un tunel de metrou.

se scrie boc nu Boc pentru ca a fost de peste Carpati nu din ,,marea” familie de politicieni balcanici sudisti? brătiani &co?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 24/08/2017

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 13:06

Brasovul are preturile asa mari pentru ca e un oras atractiv pentru multi, cu mai putini apasi pe strada fata de Bucuresti, lume ceva mai civilizata si cu legaturi feroviare ieftine si dese cu Bucurestiul, practic poti locui in Brasov si lucra in Bucuresti daca trebuie sa ajungi rar la servici.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20090
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24838
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 13:14

dan tm a scris:
Superioritatea bucuresteanului, restul e provincia.

Bine ca in Bucuresti nu sînt amaneturi si case de pariuri. toate sînt în provincie.
Sunt şi în Bucureşti, dar nu sunt chiar pe toate străzile.


Citat :
Legislativul e la Bucuresti si acolo se fac legile aberante care te obliga sa mentii pasunile in intravilanul localitatilor desi acolo sint case si drumuri acuma.
Tot de acolo se permite ca Florestiul sa fie comuna iar Voluntarii si Popestii Leordeni să fie orase lipite de alt oras.
Voluntari şi Popeşti s-au cerut oraşe şi li s-a acceptat, în vremea în care trebuia crescut din pix numărul de oraşe. Dar avem şi lângă Bucureşti o comună care tinde să devină un nou Floreşti - Comuna Chiajna.

Citat :
se scrie boc nu Boc pentru ca a fost de peste Carpati nu din ,,marea” familie de politicieni balcanici sudisti? brătiani &co?
Se scrie boc pentru că a fost un dezastru de prim-ministru. Nu mă interesează istoria familiei lui, că eu judec activitatea lui, nu a lui tac'su. TVA 24%, salarii reduse şi cu 60%... a mai fost unul cu austeritate mai demult şi a sfârşit făcut ciur de Crăciun.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 15:35

Dr2005 cum ajung aia de vin dinspre Huedin și Oradea la Dej sau spre Moldova daca nu au centura nu prin oraș?
Da un monorail era mai oportun sau un tram/tramvai până la Baciu și de acolo spre Florești
Mie mi se pare de doi bani sa ai autostrada care trece pe lângă oraș da sa ai doar o amarata de ieșire și aia prin Gilau
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 5000
Data de inscriere : 18/09/2011

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 16:44

Consider ca sistemul U - Bahn este cel mai potrivit si rentabil in aglomeratii urbane de 400.000 - 700.000 locuitori. Se foloseste cu succes in orase din Germania, Austria, Polonia (care foloseste tramvaie clasice). Cale de rulare in mare parte separata de traficul rutier, portiuni subterane, viteza comerciala de 22 - 24 km/h, preturi de constuctie net inferioare metroului subteran. Pentru orase precum  Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta este perfect.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Hshshs   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 17:44

Pai in general Ubahn este tot un metrou care am văzut că  un procent de 80% circula subteran

Cred că vor să facă ceva că în Franța la.Lille.oras cu 240000 de locuitori dar care are o zona metropolitană de 1 mil de locuitori

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6347
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11482
Data de inscriere : 03/11/2010

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 20:39

Ca sa revenim la subiectul topicului- metroul bucurestean:

-Din proiect si din constructia ei statia de metrou Gara de Nord 1 are un "etaj" neutilizat ? In prezent, in spatiile acelui "etaj", ce se afla ?

-Inainte de 1989 incepusera saparea unui tunel pe sub Soseaua Nicolae Titulescu! Cand au proiectat M6 de metrou spre Aeroportul Otopeni, ar fi fost o solutie si s-ar fi putut, dpdv tehnic, ca M6 sa plece tot din statia Gara de Nord 1 (prin utilizarea "etajului" nefolosit) si apoi sa se refaca tunelurile care incepusera sa fie sapate pe sub Soseaua Nicolae Titulescu iar apoi traseul M6 sa fi mers pe sub Soseaua Nicolae Titulescu, Soseaua Kiseleff (cu o statie de corespondenta a M6 la Piata Victoriei), Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti- Ploiesti ?

Dezavantajul acestui traseu ar fi fost ca M6 nu ar mai fi deservit si cartierul de blocuri "Pajura", dar avantajul ar fi fost ca ar fi avut un traseu mai direct spre Aeroportul Otopeni!

Cand se va da in folosinta M6 si cartierul "Baneasa Noua" (zona de blocuri construite inainte de 1989, cuprinsa intre: Soseaua Bucuresti- Ploiesti, Bdul. Aerogarii, Bdul. Ficusului, Strada Elena Vacarescu) va fi deservit de metrou, cartierele "Baneasa Noua" si "Aviatiei" fiind considerate cele mai bune cartiere de blocuri, construite inainte de 1989, in Bucuresti!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6347
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11482
Data de inscriere : 03/11/2010

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 20:48

Da scuze acuma am observat! Nu mai pot sterge mesajul care l-am scris la acest topic- rog administratorul forumului sa il stearga!
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 5000
Data de inscriere : 18/09/2011

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime22.01.24 22:05

Adrian,Stuttgart are o retea extinsa de U-Bahn si procentul de traseu in subteran nu cred ca depaseste 30 %. Spre deosebire de orasele germane care folosesc in general vehicule dedicate, un fel de metrouri usoare, orasele poloneze folosesc tramvaie clasice care au benzi dedicate, portiuni de traseu si statii subterane ( un exemplu Cracovia ). Sunt orase de 600 - 700.000 locuitori spre care tinde si Clujul pe termen mediu si lung. Fara doar si poate metroul subteran este cel mai bun, dar si costurile sunt colosale.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20090
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24838
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime23.01.24 10:49

DAS 2011 a scris:
Adrian,Stuttgart are o retea extinsa de U-Bahn si procentul de traseu in subteran nu cred ca depaseste 30 %.
U-Bahn este prescurtarea de la Untergrundbahn, care înseamnă tren subteran, adică fix metrou.
Stuttgart nu are metrou, ci are Stadtbahn, adică ,,tren de oraş", adică un soi de vehicul feroviar căruia cu siguranţă francezii şi belgienii i-ar zice pre-metro, iar americanii i-ar zice LRT (light rail transit), deci probabil i-am putea zice şi ,,metrou uşor".
Culmea e că Stuttgart participă cu Stadtbahn-ul la campionatul european al conducătorilor de tramvaie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime23.01.24 11:20

Și la Dortmund e la fel tramvai cu 5 stații subterane

In Dortmund, Germany where the tram becomes a metro in the city center. 5 underground stations in total.

Despre metrouri - Pagina 15 Fb_im760
Despre metrouri - Pagina 15 Fb_im761
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 5000
Data de inscriere : 18/09/2011

Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime23.01.24 16:30

Dupa parerea mea este fix ce trebuie oraselor din Romania, sa asiguri ritmicitate, capacitate de transport si traversarea dintr-o parte in alta a orasului in maxim 30-40 min. Cu costuri mult mai mici decat a unui metrou.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Despre metrouri - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Despre metrouri - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Despre metrouri
Sus 
Pagina 15 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 13, 14, 15
 Subiecte similare
-
» Metrouri noi Bucuresti
» CATEVA CUVINTE DESPRE NOI.... O SCURTA DESCRIERE
» Despre bere
» despre religie
» Bancuri despre CFR ....

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: