Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 403 : Brasov - Intorsura Buzaului

In jos 
+42
riciu
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
TVlad
impulsbv
ldh80
marius664
Maddox
Charger
Rarau
alliens
Vitosa
kog
cristy79
dan tm
impuls
aris86
mielutu zburator
MariusM
Andrey_tm
AndreiCFRBucuresti
Katalyn
Adirmvl
decward
Radu
M.I.C.I.
AlexandruC
DUAL
Czirjak Arpad
Nesebar
Marius Iulian
saint
vrabieionut
gica38
bogdan srl
IonutCFR2009
cristi CFR
FeroFan97
Ionutz
Vlad
COSTACHE MIHAIL
myster2008
46 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3479
Data de inscriere : 24/08/2017

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2022, 14:12

Macar sa fi crescut si viteza de circulatie pe sectia asta, nu tot ca acum 100 de ani...
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1287
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6379
Data de inscriere : 27/06/2010

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeVin 09 Sept 2022, 20:41

Asta e o gluma.

Pai cum adica? S-a facut doar podul. Daca voiati repararea ei, alti bani alta distractie... Ca vorba aia, daca nu curge, pica.

In litera contractului, e corect... s-a reparat doar podul. A... ca poate a mai scazut viteza de circulatie pe restul sectiei, ca doar nu s-a mai ingrijit nimeni de ea in perioada... ce conteaza?

In spirit, insa e total aiurea. Numai ca noi incercam sa ne ascundem incompetenta si zicem: doar podul trebuia reabilitat (pardon, de-a dreptul reconstruit), restul liniei, sufletu'... cand o fi proiect, or fi bani, sau poate nici nu mai trebuie... Din ciclul gandire romaneasca de la bugetari. Nu ca privatii nu mai fac tampenii si ei, dar acolo ii mai intreaba seful de sanatate si se mai lasa si cu penalitati urate - caz concret la mine la firma - au renovat in 2016 si acum pica tencuiala... dar au inceput sa pice capete (cei care s-au ocupat de contracte).
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12040
Data de inscriere : 09/07/2009

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeVin 09 Sept 2022, 21:27

Au refacut podul ca aveau un contract cu RC CF Trans... Altfel trebuia sa le plateasca despagubiri... Acum, au ales calea cea mai convenabila... si nici CFR SA nu pierde... ii jupoaie in continuare de bani pe cei de la RC CF Trans din chiria anuala a sectiei... Ca nu-s calatori, ca reparatia la podul ala nu va fi amortizata nici in 100 de ani e altceva... pierderi la Stat... si capital politic pentru alesii judetului... S-a vazut cum s-au inghesuit la poze pt electorat adjudecandu-si meritele repararii podului... Laughing
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 363
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2766
Data de inscriere : 22/10/2017

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Pod   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 10:48

Pe sectia Brasov Intorsura Buzaului se afla cel mai lung tunel feroviar din tara era si pacat sa fie abandonat..asta nu are nici o legatura cu managementul liniei..liniile secundare trebuiau vindute sau concesionate operatorilor care opereaza aceste sectii cu obligatia de a imvesti in scurtarea timpilor si in cladirire de pe aceste sectii...cfr imfrastructura incaseasa chirie degeaba caci nu face absolut nimic nici o imvestitie..pacat de cladirile in stare de degradare accentuata care contribuie la o imagine dezolanta cind te uiti din tren asta pe toate sectiile..macar sa scoata sinele de pe sectiile inchise si cu banii din valorificarea lor sa renoveze ce a mai ramas..dar ei in fiecare an mai inchide cite o sectie motivind ca aduce pierderi mari...Nu am vazut sa restructureze macar o regionala...Se reduce drastic din trenuri se inchid sectii de circulatie nu stiu de unde sa mai reduca, dar din scaune nu...din 8 regionale sa ramana doar 4....Bucuresti, Timisoara,Cluj,si Iasi..dar asa ceva nu se poate..prin minister daca te duci toata lumea este la o ,tigara in concediu medical sau in concediu de odihna,,,sa nu exagerez,,,,concluzie este mai eficient sa inchid o sectie, gen Faurei Urziceni decit sa eficientizez managementul in minister sau regionale...normal cu anularea acelor trenuri am redus consumul de motorina si normal poluarea,,,,dar la cite trenuri mai circula cred ca mai mult fum iese din tigarile celor gin birouri decit de la trenuri...nu acuz si nu defaimez pe cineva..dar asta este realitatea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23452
Data de inscriere : 05/10/2010

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 13:48

Da CFR SA trebuie restructurat in acelasi timp cu CFR Calatori adica tot sistemul trebuie reformat de la schimbarea instructiilor din anii 60 ,material rulant sistem de tractiune si multe altele
Da trebuie desfintate regionalele la toate cele 3 companii trebuie investit intrun nou management al traficului in care sa dispara impegatii pe multe sectii sa ramana circulatia in sistem dispecerat cum este pe Ilia Lugoj pentru ca sistemul protejeaza prea mult unele categorii profesionale in anumite domenii
Stai linistit ca nici privatii nu fac prea multe totul pana la profit
Exemplu RC au preluat adica inchiriat multe sectii cu obligatia mentinerii personalului pentru o perioada de un an.Dupa ce a trecut anul au inceput sa taie posturile la greu au desfintat tot ce se putea desfintat deci pentru mine asta a fost o restructurare mascata a CFR SA probabil ocolind contractul colectiv de munca ca sa nu se mai acorde ordonante sau salarii compensatorii


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 10 Sept 2022, 13:51, editata de 1 ori
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1287
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6379
Data de inscriere : 27/06/2010

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 13:51

Managementul la stat e prost. Nu spun ca privatii sunt usa de biserica, clar nu sunt. Dar cand la privat se intampla chestii mai nasoale, mai cad capete. La stat insa se face putina valva si cam atat. E si aici o problema: la privat mai sunt controale externe (din afara Romaniei) (si NU, nu ma refer la controalele de la stat) care sunt mai naspa decat cele de la stat, deoarece sunt principiul vrei sa faci afaceri cu mine, faci asa, nu vrei, nu incheiem contractul sau reziliem contractul. Pe cand la stat, cine sa-i traga la raspundere?
Sa nu uitam ca cel mai naspa lucru despre un sistem corupt este faptul ca functioneaza asa.... de bine!
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 363
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2766
Data de inscriere : 22/10/2017

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Mers   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 17:49

Peste citiva ani in Romana citeva magistrale principale o sa ramina in exploatare restul balarii si rugina..multe sectii sint ingropate in pamint nu sint in stare macar sa recupereze sinele sa le valorifice la fier vechi...se scoteau multi bani din valorificarea lor la fier vechi...dar daca nu intra in buzunarul cui trebuie nu ptezinta nici un fel de interes...cel mai eficient lucru este sa se anuleze trenuri si sa se inchida cit mai multe sectii..asa vrea uniunea europeana, la ei circula trenuri cu citiva calatori iar la noi nu.nu se gasesc solutii de finantare si eficientizare a circulatiei se umfla costurile cu operarea unui automotor prapadit malaxa...In afara am vazut ca mecanicul conductor elibereaza bilete si nu mai este nevoie si de sef de tren controlor acolo unde traficul de calatori este scazut...solutii sint dar nu sint puse in aplicare..mai bine sa manince rugina sinele decit sa circule un tren pe ele..ma uitam pe sectia Crasna Husi, pacat de sectia aceea sa distrus, Vama Moldovita, la fel un peisaj feeric ,macar o dadea la cineva in interes turistic, a ruginit si sa ingropat in pamint...citi ministri si directori sau perindat pe la transporturi, nu au stiut decti sa anuleze trenuri,,cap de afis a fost,Galati Urziceni Bucuresti..aici a fost cea mai imensa pierdere operatorului de stat..nu ca am ceva cu aceasta sectie dar ma uitam Galatiul era cap de lista, cu cele mai multe trenuri anulate,si culmea calatori sint dar cineva ii tine departe de tren, cum, simplu..pretul biletelor,,
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23452
Data de inscriere : 05/10/2010

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 21:29

t1972 mai termina cu retorica asta că se închid secții că așa vrea UE.Uniunea europeană ne da bani sa modernizăm infrastructura feroviară sa cumperi material rulant că noi suntem imbecili leneși incompetenți corupți și birocrati că nu atragem fonduri și unii politicieni au firme de microbuze și transport auto asta e altă mâncare de pește
Hai sa ne uitam la Polonia Cehia ce transport au .Pe aia de ce nu le-a închis UE secțiile?
Totul pornește de la politic care nu e in stare să facă nimic de 30 de ani doar sa își mențină mandatele și funcțiile.Si in 2010 a venit FMI și a zis reduceți cheltuielile și a nostri ce au făcut au tăiat subvenții și externalizat serviciile că să reducă cheltuielile dar au mutat doar niste bani nu i-au mai trecut prin companiile de stat ci i-au dat la firme particulare
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12040
Data de inscriere : 09/07/2009

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 21:39

Are dreptate t1972. O parte din sectiile de circulatie, s-au inchis si datorita UE, care a impus impartirea sectiilor in interoperabile si ne-interoperabile, cele din urma fiind abandonate si lasate fara posibilitatea de a fi modernizate chiar daca unele ar fi legat 2 resedinte de judet cu posibilitati mari de dezvoltare a zonelor respective. Iar impartirea s-a facut in stilul caracteristic romanesc, pe pile-cunostinte si relatii favorizand mai mult anumite regionale fata de restul...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23452
Data de inscriere : 05/10/2010

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 22:09

Ionuț și în Ungaria Slovacia Cehia Polonia de ce nu au închis chiar au modernizat unele.sectii că și aia le-au împărtit tot așa?
Și de.pe multe secții s-a retras CFR Călători că mergeau cu DA și 3 vagoane și toți mergeau cu nasul.cu leul .Pai atunci cum sa fie rentabil
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8769
Reputatie : 12479
Data de inscriere : 16/07/2014

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeSam 10 Sept 2022, 22:14

Pîna sa vuna UE cu anumite norme, multe linii si fabrici si ce mai vreti s- au inchis, distrus ,,privatizat" la cererea FMI ului.

Ue a venit mai tîrziu si daca e nevoie de ceva ca sa urnesti lucrurile la noi e mai simplu sa nu faci sau sa complici lucrurile asa incit sa ramîna nefacute sau sa scapi de ele pe motiv ca nu ne lasa Ue
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20079
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24824
Data de inscriere : 17/08/2011

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeDum 11 Sept 2022, 00:47

Sunt zeci, dacă nu chiar sute de secţii închise prin Europa occidentală la care ne uitam şi noi cu jind până în 2007, unele chiar nu mai aveau cum să existe din lipsă de trafic.
Şi în România sunt câteva secţii care nu mai au de mult obiectul muncii. Dar din lista aia din 2011, o să mai ,,reintroducem" câteva (există precedentul cu Avrig-Mârşa) în inventar, să nu ne trezim că dispar.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8769
Reputatie : 12479
Data de inscriere : 16/07/2014

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeDum 11 Sept 2022, 09:16

ce e cu Avrig - Mîrșa?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20079
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24824
Data de inscriere : 17/08/2011

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeDum 11 Sept 2022, 18:33

S-a aprobat trecerea în domeniul privat, casarea şi valorificarea printr-un HG, apoi prin alt HG s-a reintrodus în domeniul public, deci nu se mai poate casa şi valorifica.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23452
Data de inscriere : 05/10/2010

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitimeDum 11 Sept 2022, 22:02

Pai linia aia e spre un obiectiv militar poligonul de la Mirsa
Sus In jos
Continut sponsorizat





403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 403 : Brasov - Intorsura Buzaului   403 : Brasov - Intorsura Buzaului - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
403 : Brasov - Intorsura Buzaului
Sus 
Pagina 10 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întorsura Buzăului (403)
» Intorsura Buzaului - Teliu
» Reportaje feroviare Adirmvl
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Regiotrans
» Braşov (300)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 400-
Mergi direct la: