Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întorsura Buzăului (403)

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8289
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12882
Data de inscriere : 06/04/2012

Întorsura Buzăului (403) Empty
MesajSubiect: Întorsura Buzăului (403)   Întorsura Buzăului (403) Icon_minitimeDum 20 Dec 2015, 01:28

Întorsura Buzăului (403) SAM_0203_zpskmqrqndf

Întorsura Buzăului (403) SAM_0210_zpsfptaqhvi

Întorsura Buzăului (403) SAM_0208_zpsfnpbpjej
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 171
Localizare : București
Reputatie : 467
Data de inscriere : 04/08/2023

Întorsura Buzăului (403) Empty
MesajSubiect: Re: Întorsura Buzăului (403)   Întorsura Buzăului (403) Icon_minitimeSam 09 Dec 2023, 23:44

Am sa va prezint o incursiune si descriere a acestei statii, 09.12.2023:
Incepem din capatul X al statiei cu o privire catre Brasov:
Întorsura Buzăului (403) Img_3223

Schimbatorul de cale 1:
Întorsura Buzăului (403) Img_3224
Întorsura Buzăului (403) Img_3225
Întorsura Buzăului (403) Img_3226
Felinarul Macazului este destul de degradat:
Întorsura Buzăului (403) Img_3227

La 5 metri aproximativ este chimbatorul de cale nr. 3
Întorsura Buzăului (403) Img_3228
Tot aici identificam anul fabricatiei unei componente de a sa:
Întorsura Buzăului (403) Img_3229

Identificam si numarul fostului canton:
Întorsura Buzăului (403) Img_3230
Elementele mecanice ale Semafoarelor de Iesire/Intrare/Prevestitor
Întorsura Buzăului (403) Img_3231
Întorsura Buzăului (403) Img_3232
Întorsura Buzăului (403) Img_3233

O ultima privire in spate inainte sa ne continuam drumul catre cladirea statiei si liniile deservite de aceasta
Întorsura Buzăului (403) Img_3234

Linia II directa:
Întorsura Buzăului (403) Img_3235
Linia 3 abatuta, tot odata si schimbatorul de cale nr. 5 (la fel de degradat ca si restu) care leaga si linia 4 abatuta:
Întorsura Buzăului (403) Img_3236
Întorsura Buzăului (403) Img_3237
Întorsura Buzăului (403) Img_3238

Tot pe linia II am identificat data fabricatiei unei sine, 1960 la Combinatul Siderurgic Resita (sina tip T49)
Întorsura Buzăului (403) Img_3240
Întorsura Buzăului (403) Img_3239

Abatutele care stau in degradare continua, toate sunt alcatuite predominant din traverse de lemn putrezite
Întorsura Buzăului (403) Img_3241

Ajungem in final si la macazul cu nr. 6 care leaga linia 1 de linia II
Întorsura Buzăului (403) Img_3242
Întorsura Buzăului (403) Img_3243
Întorsura Buzăului (403) Img_3312
Întorsura Buzăului (403) Img_3314
Ciudat este ca nici macar linia 1 nu mai este folosita...
Întorsura Buzăului (403) Img_3313
Am descoperit si un element desprins de pe ea:
Întorsura Buzăului (403) Img_3316
Întorsura Buzăului (403) Img_3317

Inlocuiri de traverse pe linia II
Întorsura Buzăului (403) Img_3315
Totodata langa ea erau amplasate aceste bucatii de beton, rolul lor inca imi este necunoscut:
Întorsura Buzăului (403) Img_3318

Ajungem si in cele sfarsite la cladirea statiei si peroanele sale:
Întorsura Buzăului (403) Img_3319
Întorsura Buzăului (403) Img_3320

Întorsura Buzăului (403) Img_3322
Întorsura Buzăului (403) Img_3321
Întorsura Buzăului (403) Img_3324
Întorsura Buzăului (403) Img_3323
Întorsura Buzăului (403) Img_3245
Întorsura Buzăului (403) Img_3244

Sala de asteptare era inchisa, dumnezeu stie de cat timp o fi...
Întorsura Buzăului (403) Img_3325

Fata-n fata cu cladirea garii este o cladire la fel de veche, probabil ca in vremurile indepartate servea ca o magazie:
Întorsura Buzăului (403) Img_3326

De aici liniile sunt inchise si probabil in capatul Y al statiei schimbatorul de cale cred ca este demontat.
Întorsura Buzăului (403) Img_3327
Întorsura Buzăului (403) Img_3328
Întorsura Buzăului (403) Img_3329

Astept parerile si concluziile voastre Smile abere
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8758
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 16/07/2014

Întorsura Buzăului (403) Empty
MesajSubiect: Re: Întorsura Buzăului (403)   Întorsura Buzăului (403) Icon_minitimeDum 10 Dec 2023, 14:12

La cabina de acar nu se poate sa nu fie o tiganie.

Ce inportanta are ca e una din primele linii concesionate incit sa fie trecut pe placa aia?
plus ca acolo se vede ca au taiat in placa si au modificat textul.

oare ce o fi fost scris?
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 171
Localizare : București
Reputatie : 467
Data de inscriere : 04/08/2023

Întorsura Buzăului (403) Empty
MesajSubiect: Re: Întorsura Buzăului (403)   Întorsura Buzăului (403) Icon_minitimeDum 10 Dec 2023, 15:05

dan tm a scris:
La cabina de acar nu se poate sa nu fie o tiganie.

Ce inportanta are ca e una din primele linii concesionate incit sa fie trecut pe placa aia?
plus ca acolo se vede ca au taiat in placa si au modificat textul.

oare ce o fi fost scris?

Interesant este ca si eu am observat detaliul acesta dar nu i-am dat mare importanta
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întorsura Buzăului (403) Empty
MesajSubiect: Re: Întorsura Buzăului (403)   Întorsura Buzăului (403) Icon_minitime

Sus In jos
 
Întorsura Buzăului (403)
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» 403 : Brasov - Intorsura Buzaului
» Intorsura Buzaului - Teliu
» Reportaje feroviare Adirmvl

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (G, H, I, Î)-
Mergi direct la: