Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105

In jos 
+13
Adrian78
Andrey_tm
Alex Avram
baiazid
Vitosa
DUAL
Luna
TVlad
Adirmvl
IonutCFR2009
Mihay
DPS
Nesebar
17 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11469
Data de inscriere : 08/09/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 14:22

Chiar daca trenul are 10 vagoane pline, daca nimeni nu are bilet, tot fara calatori figureaza.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 14:24

Exact ! Pai si acum apare ca fiind fara calatori, pe baza rapoartelor de la casele de bilete, nu ? Deci teoretic ar trebui desfiintate de pe acum aceste trenuri, pentru ca nu circula lumea cu ele, cel putin asa spun vanzarile de bilete !
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18102
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23490
Data de inscriere : 05/10/2010

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 14:48

Eu pe aia fara bilete i-as pune la munca in folosul comunitatii sa curete toate gunoaiele de langa calea ferata vreo 3 luni de zile incontinuu
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 29
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8188
Data de inscriere : 20/06/2009

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 15:07

Singurul tren Fetesti-Bucuresti Obor cu paza ca lumea tata, e 8018...Pana la Ciulnita nu-i problema si multi sunt elevi si au abonamente...dar de la Ciulnita pana la OBOR e teroare si multi isi fac de cap...dar cei de la paza nu stau cu mana in san si trec la treaba...si asa ii potolesc pe blatisti.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8673
Reputatie : 13914
Data de inscriere : 08/01/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 18:58

Chiar nu ati inteles introducerea acestor trenuri 131xx ? Revizia de Vagoane Bucuresti Obor s-a desfiintat, personal de intretinere nu mai exista, paza lor se facea cu personalul de tren (controlorii de bilete), cfr-calatori platea TUI pentru trase de locomotive izolate Obor-BC si retur asa ca toate astea au dus la luarea masurii introducerii acestor trenuri ce tranziteaza in Grivita. Celelalte trenuri se formeaza la peron in Obor 8012/8013, 8016/8015 si 8018/8019.
Cine sa foloseasca aceste trenuri sa mai plateasca si 4,5 lei biletul pentru un ocol de 22 km intr-o ora cand ai metrou la dispozitie sau mijloace de transport in comun RATB (pentru multi moka) si ajungi si la Dragonul Rosu si la Obor intr-un timp mult mai scurt ??
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 19:35

Pai nu era mai bine sa nu desfiinteze revizia Bucuresti-Obor ?! Cat curent consuma aceste trenuri (3-4 vagoane cu EA!), plus TUI platit la infrastructura, nu iesea CFR-Calatori daca pastra personalul de revizie de la Obor ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 21:23

Locomotivele oricum trebuiau aduse de la Remiza Basarab sau de la Depoul Bucureşti Călători. Aşa că oricum era nevoie de TUI şi trase.
A, că trenurile cu pricina ar trebui să fie formate dintr-un Z6100 e altă mâncare de peşte. Da' n-avem d'astea pe aici, din păcate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8673
Reputatie : 13914
Data de inscriere : 08/01/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 21:34

De la Bucuresti-Calatori sunt aduse locomotivele.
Trenurile de odinioara denumite Dragonul Rosu formate din rama Z6100 n-au avut succes cum nici astea acum nu vor avea dar trebuiau aduse in Grivita cumva iar personalul sa intre la dormitoarele BC/Grivita.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 22:53

Ştiu situaţia cu trenurile de Dragonul Roşu. Eu mă refeream la faptul că trenurile de pe Bucureşti Obor - Feteşti ar trebui făcute cu Z6100.
Sau să se facă după numărul de călători, adică cu DC-135L.  Twisted Evil 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13090
Data de inscriere : 05/01/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 23:06

Karpaty .. eu tind sa cred ca e de vina fauna aia nenorocita .. Stau si ma gandesc ca etajatele ce fac 300X arata bine! Si acolo navetisti gramada .. Problema sunt tziganii din Crividia ,Buftea si mai ales PERISH .. cand opreste in Peris 300x te iei cu mana de cap!
Dar totusi astea au ani in servici si o duc mai bine.. E plin de navetisti,si n-ai stres,ca se mai uita urat spre negrotei,daca mimeaza daune ..

Stau si-mi aduc aminte cum era in Simeria,cand veneau 20-54/55 din Arad la Hunedoara .. Faceau Arad-Simeria-Hunedoara-Simeria-Arad .. era LUX frate .. mergeam doar de dragul lor cu trenul la retur .. Faceam Savarsin-Hunedoara la 2 zile.. Cand prindeam garnitura care pendula Simeria Hunedoara si aveam 21-47 Neutral... era crunt .. Erau curate dar te batea vantu si te ploua pe la toate geamurile ..
Acum ca am fost acum 4 sapt la Mintia 20-54/55 ale Simeriei sunt impartite in 2 .. Cele care fac Petrosaniu , sa te fereasca Dzeu cum arata,sunt cazuri in care nu mai sunt efectiv scaunele , si nu mai vorbesc de geamuri mizere,tapiterie mizera ,ca uneori preferi sa stai in picioare .. Si cele are Aradului ,care fac Arad-Simeria .. LUX .. Ba chiar am fost intr-un 19-55 la intoarcere Smile..
Sunt zone si zone .. Si cosciugu regiotrans Simeria-Hunedoara e curat si intretinut,dar nu prea vezi la noi tziganii plimbaduse cu regiocosciugu ...
Eu zic sa scoata 26-16 astea de pe Constanta ,sa le repare sa le dea Teiusului sa faca Teius-Cluj .. ca si-asa acolo e naveta grea si sunt oameni civilizati!
Sa le aduca de la Teius 21-47,care sunt curate,ingrijite , chiar au si perdele unele din ele Neutral.. dar au 999,99 ani in exploatare si chederele de la geamuri lasa de dorit .. sa nu mai zic de usi .. ca-s mancate balamalele efectiv si taraie pe jos ..

LE .. de asemenea imi placea rama 3003 cu facelift a Aradului .. Avea ea scaune de cosciug 20-49 ,dar cum mergeam 2 ore cu ea , mai ma ridicam si supravietuiam cu brio .. Era curata,si merita calatoria .. Nu trebuie mega conditii,dar 21-47 si Malaxele si inca multe alte rupciuri din astea,nu ar mai trebuii sa aiba viata pe sina , daca se pastreaza cateva la muzeu ,daca nu cuptorul cu microunde .. PS in trecut s-au trecut vagoane mai bune cum ar fi '-50 uri ,-57'uri,dar al dracu 21-47 inca mai circula ..
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6550
Data de inscriere : 05/10/2012

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 23:30

Intre Nord si Obor poti sa bagi si o drezina pentru ca tot nu o sa ai succes, pur si simplu transportul suburban desi are potential, mai are de asteptat daca nu este introdusa cu cap.

Parerea mea sincera este ca trenurile regio directe intre Bucuresti Obor - Constanta si retur trebuie desfiintate, iar pe langa posibilitatea de a folosi IR -ul (IC zic eu), sa existe doar conexiuni de genul R + RE cu schimb la maximum 15' in statia Fetesti. Bineinteles, toate trenurile RE sa plece doar din Nord iar gara Obor sa deserveasca doar trafic de naveta R intre Fetesti si Obor, ceea ce inseamna trenuri doar la orele folosite de navetisti si nu la cele folosite de betivi sau talhari.

De exemplu
RE 8XXX
06.00 Bucuresti Nord
08.00. Fetesti

R8XXX
08.15 Fetesti
09.45 Constanta

In felul acesta actualele IR-uri pot avea mai putine opriri sau pot merge fara opriri scazand din timpii de deplasare, iar un 3h45' pentru conexiunea RE+R,  incluzand aici si cele 15' de stationare, va fi oricum un timp mult mai bun decat vedem in prezent la orice regio direct.

Bineinteles ca ma gandesc la aceste trenuri ca pe ceva complementar trenurilor de rang superior dar si la rentabilizarea rutei in special in zona cu probleme Fetesti-Bucuresti, unde avem acum trenuri care opresc in toate garile posibile si imposibile in care ori nu urca nimeni, ori urca doar cei care nu platesc niciodata decat eventual la nas.

Plus de asta se conecteaza direct cu Gara de Nord de unde isi pot continua calatoria, un mare avantaj . Pentru gara Obor se poate face o legatura cu o eventuala rama Nord-Obor sau daca nu,futuristic vorbind, putem avea o rama dubla care se detaseaza o parte in directia Obor si o alta in directia Nord.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22207
Data de inscriere : 06/12/2009

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeDum 23 Mar 2014, 23:45

Ce spui tu aici e prea multa risipa , pentru ce atatea trenuri cand la tren mai vine o mana de oameni , si R si RE si IR si IC pentru cine ?
Pui IC pentru cine , cine plateste 75 de lei la tren cand poate sa plateasca 50 la autocar ? nimeni , si nu zice ca trenul poate sa scoata 2 ore si ca autocarul face 3 , etc etc , astea deja sunt povesti , omul de rand prefera sa plateasca cat mai putin plus ca la romani autocarul e mult mai atragator fata de tren .
Sa nu mai spunem ca trenurile IC nu sunt subventionate deci nu sunt rentabile pentru CFR , daca pui un IC spre CT va avea 3 vagoane si gradul de ocupare daca vei avea un vagon plin e bine dar nici aia nu ii vei avea .
Bun , apoi pentru ce sa pui si R si RE , aceeasi poveste , daca acel RE este doar Bucuresti-Fetesti si apoi omul trebuie sa schimbe cu alt R atunci fi sigur ca nu va merge nimeni asa , va alege un IR direct , deci din start acel RE nu are calatori si nu are rost , asta inseamna locomotive mai multe , vagoane mai multe , si calatorii transportati vor fi la fel ca in prezent , deci pentru cine maresti numarul trenurilor , cine are masina nu se mai intoarce la tren in veci asa ca nu rezolvi nimic cu trenuri peste trenuri gramada , mai rau iesi in pierdere .
E foarte ok cum e acum , cateva Regio pentru naveta , iar cine vrea ieftin suporta fauna din Regio si conditiile din ele iar cine se grabeste si are bani de dat atunci plateste IR , e foarte ok , nici nu e nevoie de mai mult .

_________________
595423O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Bdeem_8496_aO scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Bdeem_8496_aO scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13090
Data de inscriere : 05/01/2011

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 00:02

La vara ai da 75 de lei daca s-ar circula cu 160 , sa ajungi in sub 2 ore in Tantza .. dar daca si cu parca .... Un IC clar nu e rentabil acum pe M800 ..
La vara un IC marca CFR 6 x 21-76 la serie+WRlee ,iti spun eu ,e succes garantat Smile .. si nu se pune problema rentabilitatii .. Eventual tarai si un 10-91 , doar de dragul celor cu subventie ..
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1538
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5681
Data de inscriere : 27/02/2013

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 07:05

E posibil sa sa gaseasca fraieri care sa puna botul la vrajeala cu IC, dar asa cum spunea si Karpaty numarul lor e in scadere, lumea are masina, autocarul e mult mai ieftin si vara autocarele catre mare gem de lume, se fac rezervari cu mult inainte etc... nici pomeneala sa se inghesuie la asa-zisele IC de la CFR care oricum nu vor face 2 ore (astea sunt povesti, mai ales in zilele caniculare cu restrictii de viteza etc sa fim seriosi -  daca CFR vrea sa isi traga un glontz in cap nu are decat sa bage numai IC nesubventionate si o sa le plimbe trei sferturi goale, sper ca mai au un dram de creier si nu vor merge pe asa ceva).

Si eu cred ca pe Constanta lucrurile sunt in mare OK deocamdata, exista si varianta ieftina Regio si varianta scumpa IR deci fiecare poate opta in functie de preferinte.

Cat timp nu se intelege ca principala problema este pretul aberant raportat la durata calatoriei, CFR nu are nicio sansa sa iasa din mocirla in care singur s-a afundat - si spun din proprie experienta, am prieteni si colegi multi care chiar voiau sa mearga cu trenul, dar cand au vazut cat costa i-a apucat rasul (mai ales daca mai ai o sotie si copil de exemplu, un drum pana la mare cu asa-zisele IR ale CFR costa cat 2 nopti de cazare, deci va dati seama cum vor da oamenii navala la IC). Plus ca au masina si fac comparatia imediat cu masina personala - aici trenul nu va iesi ever in avantaj, iar despre IC ce sa mai vorbim, acest rang nu are ce cauta in Romania la infrastructura existenta, este o gluma proasta menita sa ii jumuleasca pe creduli, dar CFR nu stie ca intre timp lumea s-a mai desteptat.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6550
Data de inscriere : 05/10/2012

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 10:01

Karpaty a scris:
Ce spui tu aici e prea multa risipa , pentru ce atatea trenuri cand la tren mai vine o mana de oameni , si R si RE si IR si IC pentru cine ?


Care atatea trenuri, pai nu ai inteles ca actualele R Obor-Fetesti se transforma in RE cu exceptia celor de tip naveta ? Risipa e acum cand sunt nu mai putin de 5 trenuri R intre Obor si Fetesti, fara ca trenurile astea sa ajute la reducerea calatoriei Obor- Constanta pentru cei care urca in statii mai putin importante !!! Si care si IR si IC, unde am spus eu asa ceva ? Ca vrei tu sau nu actualele trenuri IR se vor transforma in IC iar IR-uri vor ramane in general trenurile sezoniere...Ca doar nu crezi ca or sa fie trenuri la 160 km/h la rang de IR  Laughing 

Karpaty a scris:
Pui IC pentru cine , cine plateste 75 de lei la tren cand poate sa plateasca 50 la autocar ? nimeni , si nu zice ca trenul poate sa scoata 2 ore si ca autocarul face 3 , etc etc , astea deja sunt povesti , omul de rand prefera sa plateasca cat mai putin plus ca la romani autocarul e mult mai atragator fata de tren .

Asta-i doar parerea ta, sunt ,,n'' posibilitati de a face tariful atractiv la orice tip de tren...Platesti 75 de lei daca iei biletul astazi si nu mai sunt bilete la oferta, si platesti tot astazi 37.5 lei la oferta daca mai sunt bilete. Foarte simplu si mai ieftin decat tariful normal existent in prezent la IR.

Karpaty a scris:
Sa nu mai spunem ca trenurile IC nu sunt subventionate deci nu sunt rentabile pentru CFR , daca pui un IC spre CT va avea 3 vagoane si gradul de ocupare daca vei avea un vagon plin e bine dar nici aia nu ii vei avea .

O placa care nu are treaba cu managementul si politica unei companii care doreste sa atraga calatorii prin oferirea unor conditii superioare. La 37.5 lei tarif la oferta si confort de IC vei avea 6 vagoane pline, partea ,,proasta'' e ca nu vom mai vedea Regiotomberon.

Karpaty a scris:
Bun , apoi pentru ce sa pui si R si RE , aceeasi poveste , daca acel RE este doar Bucuresti-Fetesti si apoi omul trebuie sa schimbe cu alt R atunci fi sigur ca nu va merge nimeni asa , va alege un IR direct , deci din start acel RE nu are calatori si nu are rost , asta inseamna locomotive mai multe , vagoane mai multe , si calatorii transportati vor fi la fel ca in prezent , deci pentru cine maresti numarul trenurilor , cine are masina nu se mai intoarce la tren in veci asa ca nu rezolvi nimic cu trenuri peste trenuri gramada , mai rau iesi in pierdere .

Nu ai inteles ideea, trenurile cu schimb nu sunt facute in principal pentru a fi folosite dintr-un cap la altul, de-aia se pune si pauza aia de 15' intre ele, pentru tren direct ai IC-ul la oferta  

Rolul trenurilor astea R si RE peste tot in lume si mai putin in Romania, pe langa acela de a trasfera calatorul dintr-o statie x intr-o statie y este de a prelua si de a duce calatorul din statia x in statia de oprire a trenului de rang superior si invers. Mai pe romaneste, daca eu urc in regio la Valu lui Traian, nu ma intorc in Constanta ca sa iau trenul IR sau IC de Bucuresti, ci la Medgidia sau Fetesti pentru ca acolo opreste si aceea este directia in care durata mea de deplasare scade.

Ce spun eu nu are legatura cu inventarea apei calde, este normal ca trenurile de rang superior sa fie dublate de conexiuni mai rapide fie si cu schimb decat sa tarai trenuri regio care sa opreasca in toate statiile pe un parcurs de 209 km. Intr-un cuvant eu sustin maximizarea unei rute prin asigurarea unei viteze comerciale adecvate prin eliminarea acelor opriri neprofitabile.


Karpaty a scris:
E foarte ok cum e acum , cateva Regio pentru naveta , iar cine vrea ieftin suporta fauna din Regio si conditiile din ele iar cine se grabeste si are bani de dat atunci plateste IR , e foarte ok , nici nu e nevoie de mai mult .

Mersul facut acum e foarte prost si neprofesionist, crede-ma ca stiu ce zic, este doar bun in comparatie cu ce gasim pe alte rute dar prost comparativ cu ce gasim in Europa...Joaca-te putin pe M800 si ai sa observi ca cei din localitatile mici au mai multe variante sa se intoarca 30km decat sa inainteze 30 km spre locul de destinatie atunci cand au variante de schimb  Laughing pentru ca mersul actual nu are absolut nicio logica in a conecta rangurile de trenuri, e facut pur si simplu dupa urechea si basca unuia sau a altuia.

Sa ai linie de 160km/h si sa nu introduci trenuri RE si IC mi se pare cea mai mare prostie, sunt curios daca mai exista asa ceva prin Europa.
Sus In jos
Continut sponsorizat





O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Regio Bucuresti Nord - Mangalia de 1 Mai 2015
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: