| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+97florin.lifticariu cristi CFR membru dezactivat , c o r v i n TonyGFR dany90 andred Vale marius664 dan tm nenuandrei Caspar Costin.H gabrielle.niki didinul spiderpc Alex Avram cristy79 alex.barac.5 Nk11 AeroX allred adibaiacos2003 apmatei stefan_br mureseanu_976 vadaniel05 AndreiCFRbv thedriver82 COSTACHE MIHAIL Mihay cortexedge florin29sv cardinal riciu ste51 Ciprian Dutzu MariusM Amiralul gtavicecity Bobby_TM Razvan Tudor Vitosa Polpot get. razvan - trenuri mtk ANDU2100HP ionutz72 kristi kkk Norbi @ndrey Raduku09 vatmanul IonutCFR2009 mihali aurel alexmorph3us redeme alex1987 mariushal TVlad ALEXCFR DPS iustialex baiazid cstefan 92Dragos Rarau bubu KQQ rizelgeorgel2004 Simply18 Grigor AndiCFR Adrian78 Sabik phnegativ AlexD lapsanszkitamas Costin.B Vlad Luna Cont.dezactivat Spartan1948 NicuS Adirmvl Jhonyla DUAL Teodor Balto cfr500 Andrey_tm Adisoft1991s Dr2005 vanchorusebulgaria Nesebar 101 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22207 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Lun 24 Feb 2014, 18:33 | |
| |
|
| |
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 322 Reputatie : 5227 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 16:33 | |
| Hello Wanna ask you a question about an operator on restaurant and sleeping coaches until 1989 ? Was there such different than CFR. I know in the former Socialistic block there were everywhere such operators also in Bulgaria found some material about International service trains during the communism where it was mentioned there was a company in Romania as well but it was not named.Thank you in advance |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20105 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24859 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 17:42 | |
| It was called ROMVARED (probably short form of ROMânia - VAgoane REstaurant şi de Dormit = Romania - Restaurant and Sleeping Cars), but I do no know if it was an idependent company (under state controll, of course) or just a branch of SNCFR. Later, ROMVARED became CFR Gevaro, a subsidiary of CFR Călători S.A.. In 2012, it was integrated into CFR Călători. B the way, they have a very nice restaurant at the CFR Palace (building that houses Ministry of Transport, CFR Călători, CFR S.A., CFR Marfă, SAAF, AMTB and other state or private owned companies). Unfortunately, only people working in that building can acces the restaurant... it's a pitty, because the food is great and affordable. A few years ago, they opened a restaurant in Bucureşti Nord station, but it didn't last (maybe someone had the interest that passengers buys junk food from McDonlad's or KFC?). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5806 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 18:20 | |
| Stie cineva de ce depou apartine EC 43-0104-0? Acum cativa ani era titulara pe trenul Cfr-istilor Bucuresti Nord Rosiori.
|
|
| |
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 322 Reputatie : 5227 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 18:22 | |
| Thank you very much for the useful information |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11469 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 18:23 | |
| 43-0104-0 aparține de Simeria:
http://www.forumtrenuri.com/t1912-indexul-locomotivelor-ec |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2571 Varsta : 23 Reputatie : 7156 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 21:06 | |
| Cand scapam de vagoanele 21-47 si 19/20-50? |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6585 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 22:38 | |
| Raspuns: cand vor fi retrase din circulatie. [21-47 parca sunt retrase deja si urmeaza sa fie casate] |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8256 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 22:41 | |
| Nu sunt retrase toate ... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20105 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24859 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Feb 2014, 23:51 | |
| 19/20/39-50 sunt destul de noi (198x), iar diferenţa de calitate faţă de vechile 20-47/57 se vede chiar şi acum. O parte vor ajunge inevitabil fier vechi (sunt multe retrase), deşi cutiile sunt în stare destul de bună, iar nişte 20-76 sau măcar 20-83 ar mai prinde bine. 21-47 sunt bune pentru trenurile cu mulţi navetişti... din păcate, nu prea mai există astfel de trenuri. Dar le-aş fi preferat pe Bucureşti - Piteşti, de exemplu, în locul vagoanelor 20-55, unde se stă pe culoar şi trebuie să te freci de tot vagonu' să ajungi la uşă. Nu mai zic ce se întâmplă când ai şi o bicicletă cu tine (pentru care oricum plăteşti 5 RON). _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13090 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Feb 2014, 00:20 | |
| 39-50 imi placeau foarte mult .. Ultimul,cel putin din cate stiu eu, a circulat pe Belgrad .. Pacat ca le-au retras .. preferam sa tina 50 urile si 20-47/57 ,decat 21-47 .. La 21-47 : 1. Spatiul e foarte mic intre scaune! 2. Buzile sunt infecte,si indecente... O femeie nu are sanse cu wc'ul ala,nici cu rugaciune ... 3. Toate,dar absolut toate geamurile ,nu se inchid bine .. Am avut neplacerea sa vin in 19-47,care vorba aia e de clasa 1'a .. de la Teius la Simeria .. Mi-am rugat moartea , si am zis clar.. veci nu mai pun piciorul in ele.. Sa stii ca TE'urile sunt mai civilizate!,si nu te trage curentul la toate geamurile,chiar daca sunt la fel de inghesuite .. Ah si-n TE ,nu te evapori de cald... |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6369 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Feb 2014, 10:27 | |
| ce inseamna aratarea unui tren? (sper ca ma exprim bine) ce semnifica cifrele de pe vagoane? (am inteles ca 53 este codul tarii noastre) Multumesc |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12907 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Feb 2014, 11:19 | |
| Jhonyla: http://www.railfaneurope.net/misc/uicnum.html Paul, daca taceai... DUAL, in ultimii doi ani, poate chiar trei, am prins 21-47 decente. Nu aseptice, sint prea inghesuite pentru mine, dar erau curatele. Nu am mers cu vagoane din seria asta de la Teius, doar cu ale Sibiului si Pietrei, poate d-asta n-am nimerit vagoane in care sa traga curentul. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5377 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Feb 2014, 14:46 | |
| Si la final are o recapitulare, pe seriile vagoanelor. Observatie: foaia asta se foloseste doar pentru trenurile de marfa. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6369 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Feb 2014, 16:54 | |
| Multumesc iata pentru curs IDM https://docs.google.com/file/d/0B2-LuvCtBKrVUkpRY3BGcVpyR0E/edit?pli=1 prin ce ore trec |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|