Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Liniile noi

In jos 
+40
Nesebar
Luna
dan tm
mielutu zburator
Nycolas Gabriel
MariusM
IonutCFR2009
ana imfinity
baiazid
ldh80
TVlad
Shinkasen
iustialex
Adirmvl
Czirjak Arpad
Adrian78
eu
DAS 2011
Dr2005
Vitosa
DUAL
mihaiuc
ATM
rich1974
razvan - trenuri
sorinucu
ionutz72
BlueTrain
dan ciprian
reed
zenox4500
mariuskl
mardaryroby
lovekomotive
COSTACHE MIHAIL
AceKine
tudor_vl
Ionutz
cristi CFR
Vlad
44 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24827
Data de inscriere : 17/08/2011

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 15:38

mielutu zburator a scris:
Tocmai asta am spus, ar fi fost posibilă la cum se lucra înainte de 1941, dar după clar nu, când s-a trecut la economie. Da, puteau trânti o serie de tuneluri de 6-7 km și se scoteau cumva, doar asta au făcut iugoslavii.
Tocmai, că nu se pot face, din cauza lacului de acumulare şi a diferenţei mari de nivel. Şi şoseaua are nişte declivităţi măricele între Nehoiaşu şi baraj.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8105
Data de inscriere : 18/03/2011

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 23:16

Oricum nu cred ca se vor mai construi vreodata in Romania linii noi.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22198
Data de inscriere : 06/12/2009

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 23:19

Luna a scris:
Oricum nu cred ca se vor mai construi vreodata in Romania linii noi.

Probabil peste 50 de ani, dar nu mai apucam noi deci egal cu 0.

_________________
595423Liniile noi - Pagina 8 Bdeem_8496_aLiniile noi - Pagina 8 Bdeem_8496_aLiniile noi - Pagina 8 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 10998
Data de inscriere : 09/10/2014

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 08:43

Braila - Tulcea, Sighisoara - Tg.Mures si Valcele - Rm.Valcea de departe cele mai importante restul nu conteaza.

Pietrosita-Sinaia trebuia sapat in munti Argesel-Zarnesti fara valoare.

Totusi e bine ce avem ca s-au schimbat timpurile si avem automotoare in loc de loc + vagoane sau linie inchisa e alta poveste.

Avem o tara frumoasa cu sectii frumoase pacat ca n-avem timp so vizitam pe toata.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6445
Data de inscriere : 25/05/2012

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 10:44

Ar fi fost ceva senzational o linie Argesel - Zarnesti, dar este ceva SF, prea greu de realizat si nu s-ar justifica, doar de dragul de a mai eficientiza reteaua CFR.
Dar daca se modernizeaza Bucuresti - Pitesti la 160 km/h in vreo 15-20 ani plus ajustari intre timp si pe Valea Prahovei intre Predeal - Brasov, cu o legatura rapida in Bucuresti ajungi in timp rezonabil comparabil cu varianta auto prin Rucar, chiar daca trenul ocoleste, dar nu mereu ruta cea mai scurta (auto sau feroviar) e automat cea mai rapida. Deci clar n-are rost, ca nu s-ar fi circulat prin tunelurile alea ce s-ar fi realizat cu 160 km/h sau pe mai stiu eu cate serpentine, sa fim realisti.
Si pentru Targoviste ar fi valabil, sincer. E suficient sa se reabiliteze linia Pitesti - Bucuresti.

Oricum Pitesti - Ramnicu Valcea sau Campulung - Brasov se parcurg greoi cu masina/autocar, nu se merge ca pe o autostrada, dat fiind relieful.

Clar e prioritara linia dintre Pitesti si Ramnicu Valcea (sau macar Curtea de Arges - Calimanesti si tot favorizeaza macar Sibiul, Aradul, mai scuteste Valea Prahovei de saturatie). Aceasta ar ajuta reteaua CFR cel mai mult (si calatori si marfa). Preferabil ar fi insa sa se gaseasca solutii pentru traseul actual, e pacat de ce s-a facut pana acum si a ramas de izbeliste.
Dar ar mai trebui si Alunu - Seciuri. Si acolo e chiar pacat la cat de putin a ramas. S-ar conecta Bucurestiul cu Targu Jiu - Simeria - Deva - Arad prin Pitesti, Ramnicu Valcea. Ar fi o ruta interesanta, dar cred ca necesita si alte reparatii aditionale o buna parte din traseu, deci clar trebuie bagati bani aici si putin probabil ca se vor gasi fonduri europene pentru asemenea linie. Are sanse infime.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3653
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9500
Data de inscriere : 02/11/2008

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 16:30

Katalyn a scris:
Braila - Tulcea, Sighisoara - Tg.Mures si Valcele - Rm.Valcea de departe cele mai importante restul nu conteaza.

Pietrosita-Sinaia trebuia sapat in munti Argesel-Zarnesti fara valoare.

Totusi e bine ce avem ca s-au schimbat timpurile si avem automotoare in loc  de loc + vagoane sau linie inchisa e alta poveste.

Avem o tara frumoasa cu sectii frumoase pacat ca n-avem timp so vizitam pe toata.

Pe langa ce ai mentionat Vascau - Varfurile +  Deva - Brad
Ar fi creat un culoar mult mai scurt pe relatia Episcopia Bihor - Oradea - Vascau - Varfurile - Brad - Deva - Sibiu - Rm. Valcea -  Valcele - Pitesti - Bucuresti.
Poate o va face o alta generatie... trenulet

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4490
Data de inscriere : 19/07/2016

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 16:52

AeroX a scris:
Ar fi fost ceva senzational o linie Argesel - Zarnesti, dar este ceva SF, prea greu de realizat si nu s-ar justifica, doar de dragul de a mai eficientiza reteaua CFR..
Ehei.... ar fi fantastic.Este un fel de GLACIAR EXPRES de Romania. Promovat cum trebuie celor din vest.Acces foarte bun din Brasov.Regiotrans Brasov - Zarnesti, este deja cunoscut de multi germani, austrieci.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6445
Data de inscriere : 25/05/2012

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 19:10

ciprian71 a scris:
Ehei.... ar fi fantastic.Este un fel de GLACIAR EXPRES de Romania. Promovat cum trebuie celor din vest.Acces foarte bun din Brasov.Regiotrans Brasov - Zarnesti, este deja cunoscut de multi germani, austrieci.

Eh, nu ne dam noi cu asa ceva. Sad

cristi CFR a scris:

Pe langa ce ai mentionat Vascau - Varfurile +  Deva - Brad
Ar fi creat un culoar mult mai scurt pe relatia Episcopia Bihor - Oradea - Vascau - Varfurile - Brad - Deva - Sibiu - Rm. Valcea -  Valcele - Pitesti - Bucuresti.

Pai, drept vorbind, multe rute din tara asta s-ar fi scurtat prin Pitesti (avand in vedere pozitia lui geografica favorabila: central sudica), dar relieful tarii ne-a obligat sa facem altfel, plus interesele de atunci care in ziua de azi par chiar indoielnice.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5235
Data de inscriere : 27/06/2011

Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 21:50

AeroX a scris:

Pai, drept vorbind, multe rute din tara asta s-ar fi scurtat prin Pitesti (avand in vedere pozitia lui geografica favorabila: central sudica), dar relieful tarii ne-a obligat sa facem altfel, plus interesele de atunci care in ziua de azi par chiar indoielnice.


la noi constructia de cai ferate nu s-a facut pe principiul drumului cel ami scurt, cu tuneluri si viaducte ca in alte tari europene, ci pe principiul costului cel mai mic(urmarirea vailor, curbe multe, viteza mai mica, dar costuri mai mici pentru ca s-a evitat tunelele si viaductele), chiar daca pe termen lung aceasta solutie a adus multe dezavantaje
Sus In jos
Continut sponsorizat





Liniile noi - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Liniile noi   Liniile noi - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Liniile noi
Sus 
Pagina 8 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Subiecte similare
-
» Liniile CET Suceava
» Linia de la ROMEXPO. (T.I.B.)
» Filmulete de pe liniile 304 si 306 !!!
» Magistrala 100 şi liniile adiacente
» Magistrala 200 şi liniile adiacente

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: