| | Vitezele de circulatie pe liniile din Romania | |
|
+22cont dezactivat . sorinucu IonutCFR2009 cosminhoratiu mihaiuc bostanescu gigel RazvanCFR Adrian78 laur 133 iuli.hard FeroFan97 ldh80 silviubad marius_catalin84 lovekomotive cortexedge zenox4500 Ionutz Horea cristi CFR Vlad orestte 26 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 577 Reputatie : 5997 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Dum 28 Feb 2010, 21:40 | |
| ai dreptate lokomotive,cu vreo 10-12 ani in urma trenurile mergeau struna intre ploiesti sud si adjud pe vremea aceea mergeam destul de des la bucuresti,si faceam cam 2 ore intre ramnicu sarat si capitala cu acceleratul |
| | | silviubad
Numarul mesajelor : 4 Varsta : 28 Localizare : Iasi, Torino Reputatie : 5194 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Sam 06 Mar 2010, 12:30 | |
| Sunt de acord cu tine Marius_catalin24. Confirm ca mergeam des pana la Buzau in 2000-2001-2002 si 2003 si trenurile mergeau foarte rapid. Cand am mers in 2002 si in 2003 la Venezia cu trenul de la Bucuresti, de la Ploiesti pana in capitala imi amintesc ca se lucra si era mai totimpul in intarziere trenul. Vorbesc despre acceleratul care trecea prin tecuci. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6340 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11473 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Dum 14 Noi 2010, 16:51 | |
| Conform livretelor de mers din 1984, pentru magistralele 500 si 600, liniile aferente lor, precum si pe unele linii pe care ajungeau trenurile regionalei Iasi, aceste viteze erau:
M 500: Bucuresti Nord- Ramif. Ploiesti Triaj= 120 (cu 100 la trecerea peste schimbatoarele statiei Brazi) Ramif. Ploiesti triaj- Ploiesti Sud= 90 Ploiesti Sud- Buzau= 120 Buzau- Adjud= 100 Adjud- Suceava= 120 Suceava- Vicsani= 100 Vicsani- Vadu Siretului= 60
-linia 501: Adjud- Targu Ocna= 100 Targu Ocna- Ciresoaia= 85 Ciresoaia- Comanesti= 100 Comanesti- Goioasa= 80 Goioasa- Ghimes= 90 Ghimes- Lunca de Mijloc= 70 Lunca de Mijloc- Ciceu= 50
-linia 502: Suceava Nord- Suceava Vest= 85 Suceava Vest- Stroiesti= 90 Stroiesti- Ciprian Porumbescu= 85 Ciprian Porumbescu- Lucacesti= 85 Lucacesti- Paltinoasa= 90 Paltinoasa- Pojorata= 65 Pojorata- Iacobeni-= 50 Iacobeni- Vatra Dornei= 60 Vatra Dornei- Rosu HM= 55 Rosu- Floreni= 60 Floreni- Gradinita= 80 Gradinita- Silhoasa= 75 Silhoasa- Ilva Mare= 80 Ilva Mare- Poiana Ilvei= 75 Poiana Ilvei- Lesu Ilvei= 80 Lesu Ilvei- Ilva Mica= 75
-linia 504 Buzau- Berca= 70 Berca- Nehoiasu= 50
-linia 505 Comanesti- Moinesti= 50
-linia 507 Marasesti- Panciu= 65
-linia 510 Dolhasca- Falticeni= 75
-linia 509 Bacau- Piatra Neamt= 100 Piatra Neamt- Bicaz= 75
-linia 511 Veresti- Leorda- Botosani= 100
-linia 512 Leorda- Dorohoi= 50
-linia 513 Suceava- Darmanesti= 100 Darmanesti- Todiresti HM= 80 Todiresti- Cacica= 65 Cacica- Varfu Dealului= 50 Varfu Dealului- Paltinoasa= 65
-linia 514 Vama- Moldovita= 40
-linia 515 Dornesti- Galanesti= 60 Galanesti- Gura Putnei- Putna= 50 Gura Putnei- Nisipitu HM= 40
M600 Marasesti- Tecuci RAm. Cozmesti= 100 Tecuci Ram. Cozmesti- Tecuci Ram. Frunzeasca= 60 Tecuci Ram. Frunzeasca- Grajduri= 100 Grajduri- Barnova= 90 Barnova- Ciurea= 95 Ciurea- Nicolina=100 Nicolina- Iasi= 65 Nicolina- Socola= 65 Socola- Holboca= 50 Holboca- Ungheni URSS= 80 Faurei- Tecuci=?
-linia 603 Barlad- Zorleni= 100 Zorleni- Epureni HM= 60 Epureni HM- Murgeni= 80 Murgeni- Falciu= 75 Falciu- Falciu Nord HM= ?
-linia 604 Crasna- Cretesti= 80 Cretesti- Husi= 40
-linia 605 Roman- Buhaiesti= 50
-linia 606 Pascani- Ruginoasa= 95 Ruginoasa- Targu Frumos= 90 Targu Frumos- Letcani= 95 Letcani- Iasi= 100
-linia 607 Podu Iloaiei- Harlau= 50
-linia 608 Letcani- Dorohoi= 80
M800 Mangalia- Constanta= 80 Constanta- Palas= 75 Palas- Fetesti= 100
-linia 806 Dorobantu- Navodari= 80
-linia 803 Kardam- Negru Voda= 60 Negru Voda- Valea Dacilor= 80 Valea Dacilor- Medgidia= 70
M700 Faurei- Braila- Barbosi= 100 Barbosi- Galati= 80
-linia 704 Galati- Barbosi= 80 Barbosi- Independenta= 100 Independenta- Vames= 80 Vames- Ivesti= 100 Ivesti- Tecuci= 80 Tecuci- Tecuci Ram. Cozmesti= 80 Tecuci Ram. Cozmesti- Marasesti= 100
-linia 702 Fetesti- Spicu= 100 Spicu- Dudesti= 70 Dudesti- Faurei- Buzau= 100
-linia 706 Faurei- Bordeasca Noua= 100 Bordeasca Noua- Suraia= 80 Suraia- Tecuci=100
-linia 401 Ilva Mica- Nasaud= 75 Nasaud- Beclean pe Somes= 70 Beclean pe Somes- Dej=100 Dej- Dej calatori= 80 Dej Calatori- Cluj Napoca= 100
-M300 Cluj Napoca- Cojocna= 100 Cojocna- Valea Florilor= 65 Valea Florilor- Campia Turzii= 80 Campia Turzii- Razboieni= 85 Razboieni- Teius=100
-linia 200A Teius- Vintu de Jos= 100
M200 Vintu de Jos- Ilia= 100
-linia 212 Ilia- Holdea=80 Holdea- Nemesesti HM= 70 Nemesesti HM- mARGINA= 50 MARGINA- Faget=70 Faget- Lugoj= 80
-linia 116 Lugoj- Buzias= 80
-linia 118 Buzias- Timisoara Nord= 80
-linia 207 Simeria- Hunedoara= 75 (pentru grupa Iasi-Hunedoara, care, in 1984, mai era formata din vagoane ale seriei 17-22!!)
M300 Ploiesti Sud- Ploiesti Vest= 70 Ploiesti Vest- Breaza= 100 Breaza- Comarnic= 80 Comarnic- Valea Larga= 70 Valea Larga- Predeal= 80 Predeal- Timisu de Sus HM= 65 Timisu de Sus HM- Darste= 70 Darste- Brasov= 80 |
| | | FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 26 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5622 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Dum 14 Noi 2010, 17:14 | |
| Cineva stie viteza intre Brasov si Miercurea Ciuc?(M400) |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1492 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7741 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Dum 14 Noi 2010, 18:45 | |
| Brasov - Harman - 70 km/h Harman - Ozun - 90 km/h Ozun - Bodoc - 100 km/h Bodoc - Bicsadu Oltului Hm. - 70 km/h Bicsadu Oltului Hm. - Tusnad Sat - 65 km/h Tuşnad Sat - Mierc. Ciuc - 100 km/h |
| | | iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5338 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Dum 14 Noi 2010, 22:01 | |
| 2010 Adjud-Onesti 100 Onesti-Tg ocna 30 (Exceptie facand Onesti-Tg.trotus 80 km/h Tg ocna-Saline 80 |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5507 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Lun 07 Mar 2011, 13:58 | |
| timpul de mers pt unele trenuri internationale de pe reuta bucuresti brasov s-a micsorat.in ce stadiu sunt lucrarile pe aceasta ruta?dar pe c-ta bucuresti? ministrul anca boagiu a promis ca din iulie 2011 va fi finalizata toata ruta si ca se va circula cu viteza max 160 km/h ,iar distanta va fi parcursa in 2:30 ore.totusi am citit pe unele forumuri ca inainte de '90 exista un express care parcurgea distanta in 1:55 ore,ceea ce mi se parre de necrezut...nu mai inaintam deloc cu Romania? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6340 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11473 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Lun 07 Mar 2011, 14:08 | |
| Conform "Mers tren" 1988/1989, rapidul 89 "Tomis" parcurgea distanta Bucuresti Nord- Constanta in 2 ore si 47 minute, fara oprire (plecare Bucuresti Nord 7.00, sosire Constanta 9.47).
Dupa cati bani s-au investit, in reabilitarea M800, ar trebui ca atunci cand va fi gata, rapidele si acceleratele sa nu faca mai mult de 2 ore intre Bucuresti- Constanta. Ridicarea vitezei de circulatie mi se pare destul de mica- de la maxim 140 km/h in 1990, la 160 km/h cand va fi gata lucrarea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Lun 07 Mar 2011, 14:20 | |
| - laur 133 a scris:
- timpul de mers pt unele trenuri internationale de pe reuta bucuresti brasov s-a micsorat.in ce stadiu sunt lucrarile pe aceasta ruta?dar pe c-ta bucuresti? ministrul anca boagiu a promis ca din iulie 2011 va fi finalizata toata ruta si ca se va circula cu viteza max 160 km/h ,iar distanta va fi parcursa in 2:30 ore.totusi am citit pe unele forumuri ca inainte de '90 exista un express care parcurgea distanta in 1:55 ore,ceea ce mi se parre de necrezut...nu mai inaintam deloc cu Romania?
S-a micsorat la Ister si la Dacia cu 10 min pleaca mai tarziu din Buc dar anu trecut le-au crescut timpii cu 1h50min deci fleosc.. Am vazut pe undeva ca se lauda ca de aia modernizeaza Buc-Cta sa faca trenul 1h30min vise umede Pana la urma e bine si 2.30 decat acuma 4 ore jumate sunt curios cat va rezista la traficul ala de marfa Oricum in 2-3 ani vor ajunge podurile de la Medgidia si Fetesti cu 15km/h - ldh80 a scris:
- Conform "Mers tren" 1988/1989, rapidul 89 "Tomis" parcurgea distanta Bucuresti Nord- Constanta in 2 ore si 47 minute, fara oprire (plecare Bucuresti Nord 7.00, sosire Constanta
9.47).
Dupa cati bani s-au investit, in reabilitarea M800, ar trebui ca atunci cand va fi gata, rapidele si acceleratele sa nu faca mai mult de 2 ore intre Bucuresti- Constanta. Ridicarea vitezei de circulatie mi se pare destul de mica- de la maxim 140 km/h in 1990, la 160 km/h cand va fi gata lucrarea. In 99-2000 IC facea 2h35min in 2003-2004 2h30min In 1995-1996 IC face 2h5min Cta-Buc Baneasa iar E expresurile fara oprire 2h13min respectv 2h18min Buc-Cta |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5133 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Lun 07 Mar 2011, 18:35 | |
| - adrian78hd a scris:
- laur 133 a scris:
- timpul de mers pt unele trenuri internationale de pe reuta bucuresti brasov s-a micsorat.in ce stadiu sunt lucrarile pe aceasta ruta?dar pe c-ta bucuresti? ministrul anca boagiu a promis ca din iulie 2011 va fi finalizata toata ruta si ca se va circula cu viteza max 160 km/h ,iar distanta va fi parcursa in 2:30 ore.totusi am citit pe unele forumuri ca inainte de '90 exista un express care parcurgea distanta in 1:55 ore,ceea ce mi se parre de necrezut...nu mai inaintam deloc cu Romania?
S-a micsorat la Ister si la Dacia cu 10 min pleaca mai tarziu din Buc dar anu trecut le-au crescut timpii cu 1h50min deci fleosc.. Am vazut pe undeva ca se lauda ca de aia modernizeaza Buc-Cta sa faca trenul 1h30min vise umede Pana la urma e bine si 2.30 decat acuma 4 ore jumate sunt curios cat va rezista la traficul ala de marfa Oricum in 2-3 ani vor ajunge podurile de la Medgidia si Fetesti cu 15km/h
- ldh80 a scris:
- Conform "Mers tren" 1988/1989, rapidul 89 "Tomis" parcurgea distanta Bucuresti Nord- Constanta in 2 ore si 47 minute, fara oprire (plecare Bucuresti Nord 7.00, sosire Constanta
9.47).
Dupa cati bani s-au investit, in reabilitarea M800, ar trebui ca atunci cand va fi gata, rapidele si acceleratele sa nu faca mai mult de 2 ore intre Bucuresti- Constanta. Ridicarea vitezei de circulatie mi se pare destul de mica- de la maxim 140 km/h in 1990, la 160 km/h cand va fi gata lucrarea. In 99-2000 IC facea 2h35min in 2003-2004 2h30min In 1995-1996 IC face 2h5min Cta-Buc Baneasa iar E expresurile fara oprire 2h13min respectv 2h18min Buc-Cta Care pod de la Medgidia? Poate cel de la Poarta Alba. Nu e cazul sa facem preconizari de acest gen doar ca traim in Romania... |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 100 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Lun 07 Mar 2011, 20:36 | |
| podurile dunarene sunt varza.Am aflat ca 2 piloni sunt foarte slabiti si se cauta bani pt reparatii.Am facut armata in constanta si veneam cu un rapid care nu oprea deloc pana in constanta,timpu de mers era undeva la 2 ore si 15 minute.La cate restrictii sunt la poduri mai jos de 2 ore si 3o minute nu are cum sa scada |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5507 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Mar 08 Mar 2011, 16:39 | |
| eu sunt totusi de parere ca la noi cei de la linii introduc restrictii de viteza prea usor si dupa ochi fara a face vreun studiu ceva.astfel responsabilul de la linii se scapa de vreo grija ,ce il intereseaza ca face trenul mai mult...nu cred ca in tarile dezvoltate investesc aia f des in linii.la noi se modernizeaza o portiune de linie ,apoi dupa 1-2 ani introduc restrictie.sa nu mai zic de zecile de angajati de la linii la o singura sectie,care vin la servici sa stea la caldura.ei sunt preocupati cum sa faca rost de lemne de foc.de ce nu se incalzesc muncind ,doar de-asta sunt platiti.de ex cand se infiinteaza comandament aduc pe tura 4 de la L,3 M,1 CT.CT doarme 100% noaptea,L-ul 70%.acum cfr-istii sar in sus ca nu mai au salarii cum aveau odata,pt ca ei erau obisnuiti sa vina la servici sa se poata odihni oleaca,si pe deasupra sa mai plece si cu ceva acasa-bani,motorina,etc. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 100 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Mar 08 Mar 2011, 17:00 | |
| nu baga in aceiasi oala toti ceferistii!eu cand munceam la cfr si se forma comandament de zapada imi dadea de exemplu in Buc-Calatori postu 20 si trebuia sa matur incontinuu macazul pe timp de viscol.12 ore nu plecam de acolo si nu dormeam.Mai bine spune ce este in Min. Transporturilor,un furnicar de lenesi si plimba-hartille 8 ore pe zi si week end liber |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5507 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Mar 08 Mar 2011, 23:09 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- nu baga in aceiasi oala toti ceferistii!eu cand munceam la cfr si se forma comandament de zapada imi dadea de exemplu in Buc-Calatori postu 20 si trebuia sa matur incontinuu macazul pe timp de viscol.12 ore nu plecam de acolo si nu dormeam.Mai bine spune ce este in Min. Transporturilor,un furnicar de lenesi si plimba-hartille 8 ore pe zi si week end liber
nu vreau sa generalizez .sunt sigur ca sunt si oameni care isi fac treaba la cfr.dar ceea ce am spus mai sus se intampla mai des.sunt IDM,si stiu ce e la cfr.poate ca sunt cel mai tanar cfr ist,fac parte dintr-o alta generatie si de-asta gandesc asa.toti vor sa fie lasati sa 'traiasca'.de aceea cred ca totusi criza financiara are si o parte buna,adica disponibilzarile,care dupa mine trebuiau facute de mult.sunt sigur ca o sa-mi sariti multi in cap acum ,dar nu vreau sa-mi ascund ideile. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5325 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania Mier 30 Mar 2011, 03:39 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- podurile dunarene sunt varza.Am aflat ca 2 piloni sunt foarte slabiti si se cauta bani pt reparatii.Am facut armata in constanta si veneam cu un rapid care nu oprea deloc pana in constanta,timpu de mers era undeva la 2 ore si 15 minute.La cate restrictii sunt la poduri mai jos de 2 ore si 3o minute nu are cum sa scada
Treaba asta cu podurile e extrem de ciudata! In primul rand, podurile de peste cele doua brate ale Dunarii sunt mixte feroviar-rutier. Pe rutier nu exista absolut nicio restrictie, de viteza sau de tonaj, si vorbim aici nu de un drum judetean, ci de o autostrada principala a tarii. Asa ca nu cred ca e vorba de piloni. Pe urma, podurile sunt date in uz in 1987. Piloni slabiti? Atunci ar trebui bagati la puscarie proiectantii, inginerii si constructorii - e vorba de un pod de 23 de ani vechime - structura podului trebuia sa fie intacta, e un pod aproape nou, nu vechi si de demult. Si nu e un podet, ci un pod important! Pana si calea de rulare, dupa 23 de ani, nu ar trebui sa necesite cine-stie-ce inlocuire, doar anumite lucrari de reparatii. P.S. Podul de la Medgidia/Poarta Alba a fost reabilitat ca parte a reabilitarii M800. Podul peste canal este in refacere incepand cu februarie 2011. P.P.S. Podurile dunarene ar trebui sa fie renovate incepand cu sfarsitul anului. Nu e nevoie a se cauta bani de reparatii, exista alocati bani europeni (si CFR stie asta, si chiar a facut demersurile pentru ei). Trebuie insa finalizate lucrarile pe restul M800 - inca o gatuire nu ar fi prea suportabila nici de marfa, nici de calatori. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania | |
| |
| | | | Vitezele de circulatie pe liniile din Romania | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |