Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia

In jos 
+46
AlexD
IR1822
alinx3330
get.
@ndrey
41-0876-7
cosmin br
dan tm
qew00
mureseanu_976
Dutzu
DanyCfrPascani
bubu
phnegativ
Katalin4653
bobi
maris.constantin
andrei1998
Alex Avram
Adirmvl
cristy79
stefan_br
Spartan1948
AndreiSV
cardinal
AndiCFR
Vlad
allred
Nesebar
iustialex
IonutCFR2009
redeme
Vitosa
Adrian78
Balto
NicuS
razvan - trenuri
92Dragos
ATM
Dr2005
DUAL
baiazid
ALEXCFR
AndreiStefan
Andrey_tm
florin29sv
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 21, 22, 23
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12043
Data de inscriere : 09/07/2009

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 13:10

Daca dublare si electrificare n-a fost posibil de executat, macar CED si BLA se putea monta in 25 de ani. In acest fel incrucisarile se puteau face in toate haltele de miscare in timp mult mai scurt si cu personal mai putin. Acum fiecare statie are cheltuieli mari cu plata acarilor in ambele capete de statii plus intretinerea instalatiilor SBW, destul de scumpa.
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4433
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 14:04

Dr2005 a scris:
Dacă îl limitează pe 2801 la Constanţa se va lăsa cu scandal şi geamuri sparte prin Constanţa. E ilogic să limitezi trenul plin şi de mare capacitate şi să duci acolo un tren cu capacitate mai redusă. Cei din 2801 nu vor încăpea în 1962.

Aceeasi situatie(scandal,panarama,etc) va fi si cu 1962 daca va ramane limitat la Constanta;acest tren se umple 90% din Iasi si de zeci de ani a circulat permanent doar la Mangalia in sezon si la Constanta in extrasezon.
Sa-l limiteze anul acest la Constanta este o crima.
Cel de Suceava a mai circulat doar pana la Constanta si pe vremuri.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22199
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 14:07

Se putea baga si Iasi la Mangalia, asa cu intarzieri cum se putea tot ajungea, in fiecare an s-a circulat cum s-a putut dar s-a circulat si au ajuns toate la Mangalia, poate il baga la Mangalia totusi.

_________________
595423IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Bdeem_8496_aIR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Bdeem_8496_aIR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4433
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 14:20

Cel mai bine ar fi cum am zis eu, sa-l faca cu putine opriri  dupa 2801(care sa opreasca peste tot) sau inaintea lui .Solutii sunt dar din jilturile de la birouri ,nu se pot pune in practica.
Seara la retur, nu ar mai fi asa de complicat;distanta dintre trenuri este mai mare iar de la Constanta spre Mangalia nu mai sunt asa de multe trenuri.

Ca sa nu mai spun ca pe cel de Suceava trebuia sa-l faca tren de zi asa cum a circulat zeci de ani, cu plecare in intervalul 5-7 din Suceava.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 17:27

Între Eforie Sud şi Mangalia se circulă în cale liberă, prin staţii TM/TS. Nu prea ai ce să faci acolo. În plus, pentru 3 luni pe an, nu rentează investiţia. Echiparea unei staţii cu BLA costă peste 100.000 lei, asta doar în condiţiile în care e deja BLA pe secţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12043
Data de inscriere : 09/07/2009

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 20:56

Dr2005 a scris:
Între Eforie Sud şi Mangalia se circulă în cale liberă, prin staţii TM/TS. Nu prea ai ce să faci acolo. În plus, pentru 3 luni pe an, nu rentează investiţia. Echiparea unei staţii cu BLA costă peste 100.000 lei, asta doar în condiţiile în care e deja BLA pe secţie.

Eu zic ca se renteaza. Numai salariile celor 6 acari de fiecare statie costa pe an in jur de 150.000 lei. Trebuie sa depasim perioada de ev mediu daca vrem sa avem linii sigure care sa atraga calatorii la tren.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23453
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 21:09

Si au fost destule macaze disponibile din dezafectarile de pe M300 si M200
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 21:51

Singura solutie este in felul urmator :
- 2801 sa ramana asa cum e trasat
- 1962 sa aibe plecarea din Constanta pe la 6.45/6.50
- 1944 sa plece mai tarziu din Satu Mare cu 1 ora / 1 ora si 30 minute si sa soseasca in Constanta pe la 10.15, evident tot cu circulatie prin Bucuresti Baneasa
- 8800, 8802 si 8804 modificate la mers
Dar deja cred si sunt convins ca mersul sezonierelor ramane asa cum il vedem pe site.

@Dr2005 intr-o proportie mica sunt de acord cu tine dar si sa parcurgi 43 km (Constanta-Mangalia) intr-o 1 ora jumate uneori 2 ore lasa de dorit...
Macar sa se ridice viteza la 100 km/h, repararea unor podete, montarea unor bariere sau construirea unor poduri peste sau sub calea ferata si tot ar fi ceva prin reducerea semnificativa a timpului de mers. Nu de alta dar suntem in secolul vitezei. Dupa ce ca salariile din Romania si puterea banului sunt cum sunt, pentru carca aia de bani achitata pentru calatorie daca mai faci si 19 ore de la Oradea la Mangalia clar aleg alta solutie decat trenul...

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 22:33

Nicio investiţie nu se amortizează pe o secţie cu 0 (zero) trafic de marfă şi trenuri de călători trei luni pe an. De aia nici nu se repară nimic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22199
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 22:35

Mario, eu as modifica mersul lui 1962, eventual cu 30 de minute mai tarziu din Iasi sa aibe si el loc cumva pe CT-Mangalia. Ar fi mai simplu modificat doar el si nu mai multe.

_________________
595423IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Bdeem_8496_aIR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Bdeem_8496_aIR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 28
Reputatie : 6792
Data de inscriere : 07/09/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Mai 2015, 23:56

Pe termen lung ar putea renta echiparea cu BLA ș.a.m.d., că scapi de acari, dar îți sar sindicatele în cap că-i dai afară. Poate niște viteze decente de 80-100 km/h cap-coadă și BLA ar convinge portul Mangalia să apeleze și la tren pentru marfă.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4433
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitimeVin 29 Mai 2015, 09:40

Karpaty a scris:
Mario, eu as modifica mersul lui 1962, eventual cu 30 de minute mai tarziu din Iasi sa aibe si el loc cumva pe CT-Mangalia. Ar fi mai simplu modificat doar el si nu mai multe.


Corect!
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia
Sus 
Pagina 23 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 21, 22, 23
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile intarziate [3]
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: