Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Regionala IAŞI

In jos 
+7
mardaryroby
vrabieionut
kristi kkk
MariusM
myster2008
COSTACHE MIHAIL
Vlad
11 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Regionala Iasi   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMier 04 Ian 2012, 19:11

-Statii de domiciliul vagoane calatori (in 1989): Vatra Dornei, Campulung Moldovenesc, Dornesti, Suceava, Pascani, Botosani, Iasi, Bacau, Roman si Barlad.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5214
Data de inscriere : 03/11/2011

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 13:18

alinx3330 a scris:
va prelua din galati o parte si din linia 500 va ajunge pana la buzau dar asta e putin probabil sa se intample la galati este o directoare care se bate foarte tare pentru angajatii ei si nu cred ca va ceda usor regionala galati la iasi.

regionale au ramas doar la bucuresti,timisoara,cluj si iasi.
restul sunt centre de calatori subordonate regionalelor mama!!!!
constanta apartine de bucuresti
galati de iasi
craiova de timisoara
brasov de cluj
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 13:29

Manuela, ele s-au impartit, dar la infrastructura au ramas tot 8 daca nu ma insel.

Si au numele, Banat - Oltenia, Muntenia, Moldova, Ardeal.


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mar 17 Ian 2012, 13:38, editata de 1 ori
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5214
Data de inscriere : 03/11/2011

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 13:34

nici poveste,toate s-au reimpartit.iti spun din sursa sigura(sef serviciu juridic la cfr).
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 13:41

Si atunci mesajul tau e incorect pentru ca Banat -Oltenia are sediul la Timisoara pentru calatori si la Craiova pentru marfa.

Celelalte pentru marfa sint altfel impartite, fata de calatori.
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/patru-regionale-ale-cfr-marfa-au-fost-desfiintate.html
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5214
Data de inscriere : 03/11/2011

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 13:55

eu stiam ca s-a revenit deciziei initiale si toate sunt la fel(ca cele de la calatori).
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012, 14:27

Depouri calatori:
Suceava cu remizele
- Campulung Est
- Vatra Dornei

Iasi cu remizele:
- Pascani
- Bacau
- Barlad

Depouri marfa:
Pascani cu remizele:
- Socola
- Dornesti
- Vatra Dornei
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 18 Feb 2016, 11:29

Date statistice- situatia Regionalei CFR Iasi la nivelul anului 1990

- 6 sectii intretinere linii (Divizia Linii Iasi)- Socola, Bârlad (cu districte linii in judetul Vaslui la Buhaiesti, Vaslui, Crasna, Zorleni si Husi), Roman (cu district linii la Pascani), Vatra Dornei, Bacau, Suceava

- ? sectii intretinere instalatii SCB si TTR (Divizia Instalatii Iasi)

- ? sectii intretinere instalatii IFTE

- ? sectii intretinere cladiri si patrimoniu (Divizia Patrimoniu Iasi)

- 5 sau 6 depouri de locomotive si automotoare (Directia Tractiune si Vagoane) la- Suceava Nord, Pascani, Iasi, Bacau, Bârlad si posibil Câmpulung-Est

- Remize de locomotive si automotoare la- Dornesti, Vatra Dornei, Gura Putnei, Botosani, Dorohoi, Roman, Piatra Neamt, Socola, Moldovita si Husi.

- Statii de domiciliul si revizii vagoane calatori (Directia Tractiune si Vagoane)- Vatra Dornei, Câmpulung-Est, Dornesti, Suceava, Pascani, Iasi, Botosani, Bacau, Roman, Bârlad.

- Statii de pregatire a trenurilor de calatori- Piatra Neamt si Bicaz.

- Statii de domiciliul vagoane marfa- Socola, Pascani-Triaj, Suceava, Bacau, Bârlad, etc.

-Triaje- Socola (inaugurat in 1982), Pascani-Triaj, Suceava (din 1979)

- Doua grupuri scolare industriale transporturi cai ferate- la Iasi si la Pascani (ultimul scolarizand atunci cu precadere personal din ramura intretinere vagoane).

- Cluburi CFR la Iasi (in zona Rapa Galbena) si la Pascani (Unirea)

- Baza sportiva CFR Iasi si stadionul CFR Pascani.

- Echipe de fotbal aflate sub tutela MTTc- Departamentul Cailor Ferate- CFR Iasi, CFR Pascani, Rapidul Suceava.

- Centrul de calificare si perfectionare a personalului din transporturi si telecomunicatii Iasi

- Unitati regionale la Iasi a ICCF si ISAF.


Directorul Regionalei CFR Iasi a fost, intre anii 1970- 1990, renumitul Alexandru Filioreanul.

Ultimile lucrari majore de investitii executate pe raza regionalei CFR Iasi, sub conducerea sa, au fost liniile Pascani- Targu Neamt (1986- Alexandrul Filioreanul este cel care l-a convins pe Nicolae Ceausescu in 1981, la o partida de vanatoare desfasurata in apropiere de Pascani, sa aprobe fondurile pentru constructia acestei linii), Dornesti- Siret (1986), Falciu- Falciu Nord HM, constructia triajului de la Suceava (in 1979) si electrificarea caii ferate Pascani- Iasi- Nicolina- Socola (terminata in 1987 sau 1988).

In 1990 se mai afla in stadiul de executie linia ferata Dangeni- Saveni- Darabani (eventual cu o ramificatie de la Saveni la Lipcani pe atunci in URSS) si linia Harlau- Botosani.

In stadiul de proiect se mai afla in 1990 executia liniei ferate dintre statia Husi si zona industriala a orasului Husi.

Pana in anul 1995 urma ca intreaga magistrala 600 (de la Nicolina la Tecuci Ram. Frunzeasca) sa fie dublata, electrificata si echipata cu BLA.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 18 Feb 2016, 11:57

Cai ferate de ecartament normal, de pe raza regionalei CFR Iasi, pe care in 1990 nu circulau trenuri de calatori

-Pojorata- Fundu Moldovei

-Bicaz- Bicaz Chei


Sectii cu conducere centralizata a circulatiei in 1990 pe raza regionalei CFR Iasi

-Podu Iloaei- Harlau (dar statia Harlau aveea instalatie SBW)

-Letcani- Trusesti- Dangeni- Dorohoi (dar statiile Trusesti si Dangeni aveea instalatii SBW, iar statia Dorohoi are instalatie CEM)

-Roman- Buhaiesti

-In 1991 se va mai adauga si Dangeni- Saveni.


Regulatoare de circulatie existau la Iasi, Suceava si posibil Bacau.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 22:34

Compunerea si frecventa trenurilor de calatori pe sectiile secundare ale regionalei Iasi in "Mersul trenurilor 1988/1989" (pentru sectia Dangeni- Saveni in 1991)(a se compara cu situatia de azi!):

-(Vatra Dornei)-Floreni- Dornisoara
-Doua perechi trenuri C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 3 sau 4* 29-20


-(Sadova)-(Campulung Est)- Vama- Moldovita
-3 perechi trenuri C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 4* 29-20


-Pojorata- Fundu Moldovei= nu circulau trenuri de calatori


-Dornesti- Siret
-4 perechi trenuri PM/zi (clasa 2)
-Compunere: automotor (probabil cu remorca) Malaxa
-Una pereche tren C/zi Radauti- Dornesti- Siret (clase 1 2)


-Gura Putnei- Nisipitu HM
-4 perechi trenuri CM/zi (clasa 2)
-Compunere: automotoare Malaxa cu remorca (intre statiile Dornesti si Gura Putnei circulau atasate la urma trenurilor C Suceava- Putna)
-Una pereche tren C/zi Suceava- Nisipitu HM (clase 1 2)


-Suceava- Putna
-5 perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 4*29-20, 1*probabil 11-47


-Botosani- Putna
-Doua perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 4*29-20, 1*probabil 11-47 si TFA.


-Dornesti- Putna
-Doua perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 4*29-20, 1*probabil 11-47


-Campulung Est- Cluj Napoca
-Doua perechi trenuri P/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 60 sau 62 (apoi 040-EC), 8 sau 9 vagoane (6 de clasa a doua, unul de clasa 1 si TA sau FA).

-Vatra Dornei- Beclean pe Somes
-O pereche tren P/zi (clase 1 2)


-Suceava Nord- Campulung Est
-Doua perechi trenuri C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80 (apoi 040-EC), 4 vagoane de clasa a doua.


-Suceava Nord- Gura Humorului
-3 perechi trenuri C/zi (din care doua facultative)(clasa 2)


-Pe linia 502 mai circulau si 5 perechi trenuri A/zi (3 perechi Iasi- Timisoara Nord, o pereche Bucuresti Nord- Vatra Dornei Bai hc si o pereche facultativa Bucuresti Nord- Campulung Est).


-(Pascani)- Dolhasca- Falticeni
-5 perechi trenuri C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 5 sau 6 * 29-20, si TFa


-Suceava- Darmanesti- Cacica
-3 perechi trenuri C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80 (ulterior 040-EC), 5* 29-20, si uneori Tfa


-Suceava- Darmanesti- Cacica- Paltinoasa- Ilva Mica
-O pereche tren C/zi (clasa 2)


-Suceava- Darmanesti- Cacica- Paltinoasa- Vatra Dornei
-O pereche tren C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80 (ulterior 040-EC), 5* 29-20, si uneori Tfa



-Pascani- Targu Neamt
-4 perechi trenuri P/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80 (ulterior 040-EC), 1*rama TE, si Tfa.


-Bacau- Piatra Neamt
-3 perechi C/zi (clase 1 2)
-Una pereche P/zi (clase 1 2)(Iasi- Piatra Neamt).


-Bacau- Piatra Neamt- Bicaz
-6 perechi trenuri P/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 60 sau 62, 2*rame TE, 1*vagon clasa 1 (probabil 11-47) si 1*TFA.


-Pe linia 509 circulau si 4 perechi/zi trenuri A si R .


-Leorda- Dorohoi (o singura pereche circula in relatia Botosani- Leorda- Dorohoi)
-7 perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Locomotiva clasa 80, 4 vagoane de clasa a doua, unul de clasa 1 si unul Fa.


-Botosani- Leorda- Veresti
-5 perechi trenuri C si P/zi (clase 1 2)
-Locomotiva clasa 80, 4 vagoane de clasa a doua, unul de clasa 1 si unul Fa.


-Pe linia 511 circulau si trenuri A sau grupe de vagoane directe Botosani- Bucuresti si Botosani- Mangalia.


-Iasi- Pascani
-5 perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Locomotiva 040-EC, 9* 21-47, 1*11-47 (sau rame TE)


-Iasi- Pascani- Suceava
-Una pereche tren P/zi


-Iasi- Pascani-Bacau
-Una pereche tren P/zi


-Iasi- Pascani- Bacau- Piatra Neamt
-Una pereche tren P/zi


-Pe linia 606 circulau si 6 perechi/zi trenuri A (3 perechi Iasi- Timisoara, doua perechi trenuri internationale- "Romania express" si "Danubius Express" , si o pereche tren A Iasi- Pascani- Bucuresti).


-Iasi- Letcani- Podu Iloaei- Harlau
-5 perechi trenuri C/zi (doua din ele mergea de la/pana la Iasi)(clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 2* rame TE, 1*Tfa.


-Iasi- Letcani- Trusesti- Dangeni- Dorohoi- Leorda- Botosani
-Doua perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 2* rame TE, 1*Tfa.


-Iasi- Letcani- Trusesti- Dangeni- Dorohoi (intre Trusesti si Dorohoi circula numai vineri, sambata si duminica)
-Una pereche tren C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 1* rama TE, 1*Tfa.


-Iasi- Letcani- Trusesti
-Una pereche tren C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 1* rama TE.



-Iasi- Letcani- Trusesti- Dangeni- Saveni (dupa 1991)
-Una pereche tren C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 1* rama TE.



-Roman- Buhaiesti
-4 perechi trenuri C/zi (clasa 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 5* 29-20, eventual 1*Tfa



-Barlad- Zorleni- Falciu
-Doua perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 3*29-20, 1*11-47 si eventual 1*Tfa



-Barlad- Zorleni- Falciu- Falciu Nord HM
-3 perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 3*29-20, 1*11-47 si eventual 1*Tfa


-Barlad- Crasna- Husi
-Una pereche tren C/zi (clase 1 2)(grupa de la trenurile A Bucuresti-Iasi)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 2*20-57, 1*19-57, 1*90-57.


-Crasna-Husi
-3 perechi trenuri C/zi (clase 1 2)(grupa de la trenurile A Bucuresti-Iasi)
-Compunere: locomotiva clasa 80, 2*20-57, 1*19-57, 1*90-57 (nu circula la toate trenurile).



-Barlad- Galati
-6 perechi trenuri C/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 60 sau 62, 3*rame TE.


-Exista si o pereche tren P Iasi- Barlad- Galati.




Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8121
Data de inscriere : 27/08/2008

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 24 Mar 2016, 19:53

Completări din 1989/1990:

1. Pe unele curse e posibil să fi circulat la clasa 1 chiar vagoane 17-22(care puteau fi Breda, Hecht sau Astra).

2. Ca vagoane T, F sau TFa(la trenuri personale și cursă) se foloseau pe-atunci:

Ta(vagon de poștă): 90-24(diverse fabricații: Astra, "ex-MAV"), 90-50(Pafawag, 1970), 90-60(UVA, 1973 devenit 90-57)
Fa(vagon de bagaje): 92-24(Astra 1935), 92-57(Pafawag 1970)
TFa(vagon mixt de poștă și bagaje): 91-24(ASTRA), 91-50(Pafawag 1970), 91-57(UVA 1976), 91-60(UVA, 1973 devenit 91-47 ulterior)

3. Aici voi lua pas-cu-pas compunerile de trenuri:

a)

-Campulung Est- Cluj Napoca
-Doua perechi trenuri P/zi (clase 1 2)
-Compunere: locomotiva clasa 60 sau 62 (apoi 040-EC), 8 sau 9 vagoane (6 de clasa a doua, unul de clasa 1 si TA sau FA).


Compunerea: Ta(92-24)-Fa(90-60)-3Bafmd-Aafmd-3Bafmd(toate bonanza)

b)

-Vatra Dornei- Beclean pe Somes
-O pereche tren P/zi (clase 1 2)


Compunerea: 3Ba-Aa-3Ba(Aa = 11-47 și Ba = 29-20)
Stația de domiciliu: Vatra Dornei

c)

-Pe linia 511 circulau si trenuri A sau grupe de vagoane directe Botosani- Bucuresti si Botosani- Mangalia.


Chiar mangalianul(cu 7 vagoane: 3B-A-3B, unde A = 19-47 și B = 20-57) fiind ținut de Revizia de vagoane Botoșani.

d)

-Exista si o pereche tren P Iasi- Barlad- Galati.

Da, 6011/6012: 5B-A-5B(toate bonanze de Galați)

Exista și un personal Iași - București cu turnusul:

P 6002: Iași(5:50) - București Nord(15:10)
C 5313: București Basarab(19:51) - Ploiești Sud(21:30)
C 3307: Ploiești Sud(22:49) - Predeal(0:36)
P 3012: Predeal(4:09) - București Nord(7:14)
P 6001: București Nord(10:45) - Iași(19:57):

Compunerea: 11 vagoane(F, T, 8B 20-47 sau 20-57 și A 19-57)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 29 Mar 2016, 13:34

Va multumesc pentru completari!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Regionala IAŞI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Regionala IAŞI   Regionala IAŞI - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Regionala IAŞI
Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Regionala BRAŞOV
» Regionala GALAŢI
» Regionala CRAIOVA
» Regionala BUCUREŞTI
» Regionala CONSTANŢA

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REGIONALE CFR-
Mergi direct la: