| | Vagoane seria 85-76 (clasa business) | |
|
+30Dutzu ATM mishu88 allred Adirmvl Radu Tudor cont inactiv Nesebar ionutz85 redeme AlexD FeroFan97 lovekomotive Dr2005 AndiCFR nenuandrei DUAL didinul Nk11 vanchorusebulgaria decward Adrian78 vrabieionut alex.alexus.tm Hurricane bogdan srl tudor_vl razwy Ionutz myster2008 34 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 27 Localizare : Iasi Reputatie : 5834 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Lun 09 Mar 2015, 17:58 | |
| Mai circula pe undeva aceste vagoane sau sunt trase pe dreapta? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11461 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Lun 09 Mar 2015, 19:40 | |
| Nu mai circulă pe niciunde.
Erau bune ca vagon de clasa I pe internaționale. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 28 Reputatie : 6792 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Lun 09 Mar 2015, 23:19 | |
| Întrebasem pe un prieten care lucrează la Grivița ce au de gând cu 85-76-urile de acolo, cel cu post de conducere și cel simplu. Mi-a zis că nu știe, și că nu a auzit să existe planuri pentru ele. Mai e la Galați un vagon business class normal, îl tot plimbă prin triaj, dar nu a mai circulat din 2013, când s-a scos IC București - Galați via Urziceni. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 7898 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Mar 10 Mar 2015, 17:59 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Nu mai circulă pe niciunde.
Erau bune ca vagon de clasa I pe internaționale. Ma indoiesc sincer sa fie cele mai confortabile pentru un drum de 14 ore ) Tot saloanele AVA 10-70 / 10-90 / 10-91 cu scaune electrice si toate dotarile bat _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6444 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Sam 14 Mar 2015, 14:47 | |
| N-arata rau totusi deloc, mai ales scaunele din piele...Insa 50-53...presupun ca n-are voie sa iasa din tara decat prin conventie, blahblah, deci in Romania or sa moara.
Intre noi fie vorba, decat sa le scape te miri pe unde iar a doua zi sa vada ca jum'ate din displayuri lipsesc, mai degraba le tine prin depou - si sa le foloseasca la vreun tren special, dac-o fi nevoie. |
| | | IC531
Numarul mesajelor : 3 Reputatie : 599 Data de inscriere : 24/09/2022
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Lun 26 Sept 2022, 20:52 | |
| Aceste vagoane au fost doar un experiment, vagoanele cu post de conducere avand inscriptia "DB - RegioBistro" cat timp au circulat la ei. Au circulat pe ruta Halle-Magdeburg in perioada 2001-2004 Iata ce spunea unul din oficialii germani, la momentul lansarii lor in traficul comercial. Translate din germana, in engleza: - Citat :
- [Magdeburg, May 4th, 2001] Today, together with Transport Minister Dr. Jürgen Heyer and Nahverkehrsservice Sachsen-Anhalt GmbH, present their innovative train for local transport to the public in Saxony-Anhalt. At the request of the state government of Saxony-Anhalt and Nahverkehrsservice Sachsen-Anhalt GmbH, two of the innovative trains will initially be running daily on the Magdeburg – Halle (Saale) route from May 4th, 2001. "We would like the offers in local rail passenger transport to be geared even more closely to the needs of people who travel by rail," emphasized Dr. Jürgen Heyer on the occasion of the presentation. “With the innovation train that is now rolling with us, travelers can get an impression of what the local transport of tomorrow might look like. The train is an example of how public transport in our country can be designed. And it is proof of the innovative potential of the rail transport industry in Saxony-Anhalt,” explained Heyer.
On the one hand, the innovation train project is based on the idea of a rolling “passenger laboratory”. On the other hand, the vision of a local train is presented, which from the customer's point of view sets the highest standards in terms of equipment and design of the entire train. In the two innovative trains, seat elements for the interior fittings, electronic entertainment modules and modern passenger information systems for future local trains are to be tested by customers for practicality. The innovation trains each consist of four passenger coaches and one locomotive. Stainless steel and wood dominate the interior design of the trains. New variants are being tested for the arrangement of the seats. So are in 1st class Built-in leather seats and, comparable to the ICE, passengers can “look over the shoulder of the engine driver” through a glass wall. Am incercat sa postez un link catre doua poze inedite din arhiva mea, cu vehiculele feroviare in cauza, in timp ce erau in dotarea DB, dar din pacate, nu pot inca, deoarece contul meu are mai putin de 7 zile. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) Lun 26 Sept 2022, 21:37 | |
| Nicila ei nu au circulat prea mult si au fost folosite ca trenuri Regio |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 85-76 (clasa business) | |
| |
| | | | Vagoane seria 85-76 (clasa business) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |