Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+81
ciprian71
George CFR
Peter Fodor
ldh80
aris86
marius664
Katalyn
cfr500
dan tm
Andrey_tm
MRBFCRB
NIKU24
apmatei
TVlad
phnegativ
Vale
KOSTYK
Vlad
baiazid
vatmanul
rizelgeorgel2004
roseanu
M.I.C.I.
Boracik
NicuS
Czirjak Arpad
dexter23
Gabry Gabriel
Adirmvl
dan_tfg
alex.alexus.tm
boldalexandru
mureseanu_976
AndiCFR
Norbi
MariusM
Katalin4653
DUAL
mishu88
kido
bogdan.perejuc
nokia2010
Costin.H
dan_dinca
popovici
pety
cstefan
halmarius
Kriszti219
riciu
srazvi
dave
060-EA078
Teodor
Balto
Stere Serban
Costin.B
Radu Tudor
Nk11
alliens
email2bav
bostanescu gigel
Vitosa
Adrian78
Luna
cristi ar
IonutCFR2009
ravers75
kristi kkk
AlexD
Rarau
COSTACHE MIHAIL
ATM
cristi CFR
Nesebar
Ciprian
eu
Dr2005
Radu
nenuandrei
razvan - trenuri
85 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18038
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23402
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitimeMier 13 Dec 2023, 09:15

DAS 2011 a scris:
Intrebare legitima, raspuns concret. NICIODATA ! Cu exceptia liniilor ce se vor moderniza sau repara cu fonduri UE, pentru restul liniilor care necesita fonduri guvernamentale, slabe sanse. Cu atat mai mult linii neinteroperabile, o gaselnita de a muta responsabilitatea statului in curtea privatilor sau a autoritatilor locale (eventual). Pentru ca politica tuturor guvernelor este pe consum. Chiar azi am aflat ca Guvernul cauta 75 de miliarde de lei, nicidecum pentru infrastructura ( transport, educatie, sanatate,etc.), ci pentru marirea pensiilor si salariilor bugetarilor. Care la randul lor vor genera scumpiri, astfel ca romanul va trai la fel. Aceleasi greseli ca Grecia....

Suntem m-ai rau ca Grecia demult dar macar aia au luat un reset in 2010 pe cand noi o lalaim ads Anul asta s-au imprumutat 200 de mld de lei cat PzuBul unei tari mici bani pentru finanta deficitul
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4761
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitimeDum 17 Dec 2023, 17:54


Linia 306 are nevoie de reparații capitale pe întreg traseul ei.
Trebuie refăcute cele două poduri peste râurile Vărbilău și Mislea ( între stațiile Mălăiești și Găvănel, respectiv între Găvănel și Plopeni Sat) , dar și mai multe podețe aflate pe traseul acestei linii!
Se impune inclusiv refacerea prismei căii ferate și înlocuirea șinelor și a traverselor.
Stațiile de pe parcurs trebuie să fie trecute în administrarea autorităților locale care să aibă obligația de a prevedea în bugetele locale pe care le gestionează sumele necesare pentru reabilitarea și întreținerea acestora.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20048
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24780
Data de inscriere : 17/08/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 09:44

Autorităţile locale nu-s în stare să plătească subvenţia pentru câteva curse cu autobuzul (inclusiv în Ilfov există problema asta, unde bugetele sunt mai mari ca în Prahova... dar, na, apropiindu-se alegerile, nu riscă nimeni să lase votanţii fără autobuz)... de tren nici nu se pune problema, dovadă că de un an de zile, toate solicitările de parteneriate de la comune nu au vizat decât obţinerea unor terenuri/clădiri de către UAT, nicidecum vreo investiţie în favoarea transportului feroviar.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18038
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23402
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 10:06

Pai descentralizarea asta la noi doar muta cheltuielile.de.la.centru in teritoriul dar fara sa de-a și surse de finanțare și soluția înseamnă taxi și impozite mai mari.Poate era mai bine că CJ sa finanțeze aceste cheltuieli pentru transportul interjudețean chiar și pe.feroviar
Mă.intreb Polonia cum a reușit să aibă modelul acela.de.transport regional?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20048
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24780
Data de inscriere : 17/08/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 10:40

Păi şi CJ-ul din ce să finanţeze?
Polonia este stat federal, deşi nu se declară aşa, având între nivelul central şi cel ,,judeţean" (powiat) un UAT mai mare numit voievodat, care e aproximativ echivalent cu land-ul nemţesc, dar cu ceva mai puţină putere. Aşa că transportul ,,interjudeţean" la ei e, de fapt, transport în interiorul voievodatului, implicit gestionat la nivel de voievodat, la fel cum în Germania transportul regional e la nivel de land, nu de district (kreis).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 171
Localizare : București
Reputatie : 467
Data de inscriere : 04/08/2023

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2024, 21:08

Vin cu niste imagini de pe aceasta ruta, intrucat am omis sa incarc imaginile pe care le-am facut in timpul calatoriei catre Slanic,
nu am putut face prea multe din cauza aglomeratiei, pe langa asta, era vegetatia deasa pe langa linie si erau mici geamurile. Trebuia sa fiu atent sa nu ma loveasca vreo creanga si aparatul foto

Halta de circulatie in 900m:
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7624
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7625

Halta Varbilau:
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7626

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7627
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7628

Restrictie de viteza la trecerea peste un pod mic, nu inteleg de ce CFR nu este in stare sa repare podul si sa scoata restrictia.
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7629
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7630

Diverse traverse uzate:
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7632
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7631

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7633

Urmeaza sa oprim din nou:
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7634

Borna kilometrica:
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7635

Din cauza trecerilor la nivel dintre sosea si cale ferata nesemnalizate trenul este obligat sa reduca viteza la 20km/h, se poate observa ca in urma cu mult timp a existat bariera ce era actionata manual, dar fiindca CFR-ul disponibilizeaza angajatii si este subfinantat, nu mai era cine sa o faca.
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7636

Un pod reabilitat
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7637

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7638
La indepartare se poate observa Semaforul mecanic de intrare al statiei slanic, cu indicatia "Liber cu viteza redusa in abatare"
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7714

Statia Slanic:
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7716
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7717
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Img_7718

Impresiile mele:
  • Linia are mult potential, dar fiindca CFR nu vede altceva decat ca este neinteroperabila si cauta sa o inchida, nu o sa progresam.
  • Este la standard de secol 19 sau inceput de secol 20, viteza este mai mica decat la inaugurarea sa. (aproape 150 de ani!!!!! silent )
  • TFC face treaba buna pe aceasta sectie cu materialul rulant pe care il are. Sa nu uitam ca 65% din profituri il are de pe L801 Titan Sud - Oltenita! arul
  • Majoritatea statiilor au abatutele dezafectate si sunt transformate in halte. ex Plopeni si doar una sau doua statii mai sunt utilizate pentru incrucisari. ex Plopeni Sat
  • Poate pe viitor Salrom se gandeste sa utilizeze calea feroviara din nou. Unul din mari clienti era Uzina Mecanica din Plopeni, acuma inchisa.
  • Sunt foarte multi calatori, printre ei sunt majoritari turistii.
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 62 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Ploiesti - Slanic
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: